Joo niin näyttäs. Säännöt vissiin sallii ainakin rally2 autoihin muuttuvan venttiiliajoituksen ,minä kun olen ollut siinä luulossa että ne pitää olla kiinteät
Jos verrataan vuoden 2011 WRC autoja ja tän päivän Rally2 autoja niin kuin lähellä ollaan sen aikaista vauhtia ja tehoja/vääntöä. Tuskin kovin suuri ero on enää
Pakko kyllä sanoa että kiinnostus tätä hienoa lajia kohtaan on laskenut viime vuosien aikana. Ainoa valopilkku on nämä Rally2 autot ja jopa Rally3 johon jopa Renault innostui mukaan
Voisi kysyä näin kolmantena vuotena kun Rally1 autot ovat käytössä, onko kyseinen konsepti onnistunut. Onko mukaan tullut uusia valmistajia mistä niin puhuttiin.
Niin se taitaa olla että tuotekehitys tapahtuu jossain muualla kuin rallipoluilla tai radoilla.
Eikös näitä abs ,luistonesto ja aktiivijousitusta ole käytetty myös rallissakin eikä vain yksin F1 puolella.