F1Forum.fi

-Uutiset Tulokset Tilastot Tiimit Forum IRC Kuvagalleria Linkit Fanituotteet Finnmatkat

Go Back   Keskusteluforum > Pelit ja kilpailut > Karting-tapahtumat

Karting-tapahtumat F1-Forumilaisten järjestämät Karting-tapahtumat.

Reply

Thread Tools Rate Thread Display Modes
Old 06-08-2010, 20:29   #121
Timanfaya
Considerato

Hauskasti toteutettu video!
Hauska kun toisella kierroksella Haikki ja Wope kurkkivat samaan aikaan eri puolilta taakseen!
Timanfaya is offline   Reply With Quote
Old 06-08-2010, 20:33   #122
Jacques
IronMan

Jacques's Avatar

Send a message via MSN to Jacques
Loistava pläjäys!

Spinwheel * 3!

Tuosta lopussa näytetystä jäniskevennyksestä, eli harkkojen sähläyksestäni unohdin raportissani mainitakin. JayR hölläsi heti ruutulipun jälkeen ja mä olin niin vauhdin hurmoksessa, että tuli sitten vähän ohjelmaa.

"Täällä on 2,1 gigatavua tietoa." -Antti

En tiedä onko JACQUES tyhmä, vai oliko mies liikkeellä huumorilla........ Mutta kaiken kaikkiaan aikamoista höpinää...
T: Nimimerkki Jusban
Jacques is offline   Reply With Quote
Old 06-08-2010, 21:07   #123
Haikki
KKWCS Speed Devils Racing

Quote:
Originally Posted by Cmoney View Post
Jes, hyvää työtä Puhikselta (ja WoPelta). Ja on Nastyltakin taika rikkomatta että sun edellä KKWCS-kisassa. Silti abaut yhtä hyvät kuskit. Taas jännitetään seuraavaa skabaa
Jeps! Niin kiitokset Puhikselle, Wopelle ja Doomiille kuvaamisesta ja toteutuksesta! Jospa sitten Hyvinkää III:ssa ois Nastyn tai sun vuoro olla edellä kisassa. Erot sen verta pieniä kärjessä että pienet asiat ratkaisee paljon. Jos oisin ollut 0.03s hitaampi aika-ajossa ja jos Nasty ois pystyny pitää ekan sijan ekaan mutkaan niin ei ois hirveen kaukana ollut Nastyn voitto. Tuolla kuitenkin vaikeampi nousta kisassa kuin forssassa tai kaanassa niin aika-ajoautokin tärkeä. Tulis jo Hyvinkää III ja yhtä kovat kisat
Haikki is offline   Reply With Quote
Old 06-08-2010, 21:13   #124
Cmoney
jeees jees jes

Cmoney's Avatar

Quote:
Originally Posted by Haikki View Post
Jeps! Niin kiitokset Puhikselle, Wopelle ja Doomiille kuvaamisesta ja toteutuksesta!Jos oisin ollut 0.03s hitaampi aika-ajossa ja jos Nasty ois pystyny pitää ekan sijan ekaan mutkaan niin ei ois hirveen kaukana ollut Nastyn voitto. Tuolla kuitenkin vaikeampi nousta kisassa kuin forssassa tai kaanassa niin aika-ajoautokin tärkeä. Tulis jo Hyvinkää III ja yhtä kovat kisat
Jep, Jonille kans kiitokset jos kuvasi... Näitä voi jälkeenpäin käännellä ja sun harkka-autolla aika-ajaen oltais tapeltu (harkka-aikojen mukaan) tiukasti kenties B:n paalusta. Pienestä kiinni toisinaan, ja sitten taas kun välillä katsoo aikaeroja (1sek tai 2sek tms. kiekalla) ni tietää jo että iso autoerokin. Se mun 2 sekkaa sua hitaampi kisakierros Forssassa tuli autolla joka oli ihan hyvä ja helppo ajaa. Ei vaan menny mihinkään.
Cmoney is offline   Reply With Quote
Old 06-08-2010, 21:14   #125
WoPe
KKWCS Driver

Quote:
Jeps! Niin kiitokset Puhikselle, Wopelle ja Doomiille kuvaamisesta ja toteutuksesta! Jospa sitten Hyvinkää III:ssa ois Nastyn tai sun vuoro olla edellä kisassa. Erot sen verta pieniä kärjessä että pienet asiat ratkaisee paljon. Jos oisin ollut 0.03s hitaampi aika-ajossa ja jos Nasty ois pystyny pitää ekan sijan ekaan mutkaan niin ei ois hirveen kaukana ollut Nastyn voitto. Tuolla kuitenkin vaikeampi nousta kisassa kuin forssassa tai kaanassa niin aika-ajoautokin tärkeä. Tulis jo Hyvinkää III ja yhtä kovat kisat
Tai jos Nasty ois röyhkeemmin estäny mut lähdössä niin oisin jääny taakse ja oisit voittanu koko paskan mitä luultavammin Aika herrasmiesmäisesti siitä lähti kuitenki 2 jannua mun edeltä Ei onneks ollu niin kovia lähtöeroja ku H1:ssä, mutta olihan mun auto kuitenki vähä pirteempi ku teidän, mitä lähtöön tulee.
WoPe is offline   Reply With Quote
Old 06-08-2010, 21:49   #126
Haikki

Quote:
Originally Posted by WoPe View Post
Tai jos Nasty ois röyhkeemmin estäny mut lähdössä niin oisin jääny taakse ja oisit voittanu koko paskan mitä luultavammin Aika herrasmiesmäisesti siitä lähti kuitenki 2 jannua mun edeltä Ei onneks ollu niin kovia lähtöeroja ku H1:ssä, mutta olihan mun auto kuitenki vähä pirteempi ku teidän, mitä lähtöön tulee.
Sain vähän maistaa omaa lääkettä lähdössä paitsi että tulit sisäpuolelta, ehkä sitä luotti liikaa oman auton kiihtyvyyteen ekaan mutkaan. Jätettiin sulle väylä Nastyn kanssa niin auki että oltais voitu levittää samantien punainen matto ja Herra on hyvä tätä tietä...
Old 06-08-2010, 22:05   #127
Haikki

Quote:
Jep, Jonille kans kiitokset jos kuvasi... Näitä voi jälkeenpäin käännellä ja sun harkka-autolla aika-ajaen oltais tapeltu (harkka-aikojen mukaan) tiukasti kenties B:n paalusta. Pienestä kiinni toisinaan, ja sitten taas kun välillä katsoo aikaeroja (1sek tai 2sek tms. kiekalla) ni tietää jo että iso autoerokin. Se mun 2 sekkaa sua hitaampi kisakierros Forssassa tuli autolla joka oli ihan hyvä ja helppo ajaa. Ei vaan menny mihinkään.
Joo samalla autolla ku oisin jatkanut niin oltais väännetty molemmat B-finaalissa. Auto oli hyvä ajaa, moottoripuoli ei.
Old 06-08-2010, 23:36   #128
öö ruz
Speed for ever

Eipä petänyt kisakoostevideo nytkään, keille se kunnia tällä kertaa sitten kuuluukin.
öö ruz is offline   Reply With Quote
Old 06-08-2010, 23:38   #129
FO110K
Registered User

Kiitokset myös Puhikselle kuvaamisesta, hieno homma
FO110K is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2010, 00:01   #130
Puhis
Nillittäjä

Puhis's Avatar

Send a message via MSN to Puhis
Quote:
Originally Posted by FO110K View Post
Kiitokset myös Puhikselle kuvaamisesta, hieno homma
Juu mä kuvasin sen A-finaalin + haastattelut, eli se Cmoney-Haikki juttu oli mun eikä Jonin moka

Nätti video, hyvää työtä WoPelta jälleen kerran!

Niin, ja sori että kamera heilu pari kertaa A:ssa... En hrveesti ole kuvaillut niin oli hakusessa

KKWCS-sarjan Pa(i)nokuningas
Puhis is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2010, 06:52   #131
Andy
Soft compound

Hyvä video! Nää parantuu koko ajan. Iso peukku mediatiimille
Andy is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2010, 07:48   #132
WoPe
KKWCS Driver

Jep ehottomasti suurkiitos Puhikselle ja Jonille kuvaamisesta, vähän epäilin että tuleeko tarvittavaa matskua mutta täähän käänty ihan hyvinpäin! Väkisinki tarvisin rinnalle 1-2 ihmistä kuvailemaan vakituisesti, Jos puhis vaan haluaa ottaa "Porttila" aseman niin paikka on sun tän näytön perusteella

Katotaan kameran parit niksit läpi vielä niin noususuhdanne jatkuu
WoPe is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2010, 10:31   #133
Puhis
Nillittäjä

Puhis's Avatar

Send a message via MSN to Puhis
Quote:
Originally Posted by WoPe View Post
Jep ehottomasti suurkiitos Puhikselle ja Jonille kuvaamisesta, vähän epäilin että tuleeko tarvittavaa matskua mutta täähän käänty ihan hyvinpäin! Väkisinki tarvisin rinnalle 1-2 ihmistä kuvailemaan vakituisesti, Jos puhis vaan haluaa ottaa "Porttila" aseman niin paikka on sun tän näytön perusteella

Katotaan kameran parit niksit läpi vielä niin noususuhdanne jatkuu
Joo voinhan mä sporde-osuuden hoitaa ilomielin!

KKWCS-sarjan Pa(i)nokuningas
Puhis is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2010, 18:29   #134
Haikki

Quote:
Joo ei kyllä ollut ihan eka kerta kun oot mua nopeempi Doomilla vähän tais olla faktat hukassa kuin Mustakarilla konsanaan.. Mutta joo tosi hyvä video jälleen kerran
Ite olin näköjään enemmän pihalla; Puhishan se siinä haastatteli eikä joni
Old 08-08-2010, 00:14   #135
Andy
Soft compound

Kisaraportti

Viikon olen miettinyt, mikä meni vikaan kun suurin osa hahmoista paransi aikaansa, osa jopa senkunnilla, paitsi minä.

Jos jotakuta kiinnostaa, niin latvalamaista analyysia:

Treenit ajoi Team Hämeet korville:n varakuljettja Anov. Tiimijohto on luvannut, että hän saa lisää testiaikaa seuraavassa kisassa, koska moottori pätki. Auton joutuu luovuttamaan meistä se, joka on vähemmän petrannut suorituksiaan tällä kaudella. Kumpikohan se nyt sitten on..?

Tässä tiimikaverini kannustus Puhikselle, taitaa päteä muhunkin.
Quote:
Originally Posted by Totke View Post
Pitäiskö sun jättää niiden aikojen kattominen kokonaan, jos hauskuus loppuu siihen että numerot sanoo sun olleen hitaampi kuin joku kokeneempi kuski? Usko vaan, kyllä se punainen lanka sieltä jossain vaiheessa löytyy. Kattele vaikka mun viimevuotisia tuloksia ja vertaa tämänvuotisiin. Talvikaudella luin vähän kirjallisuutta ja nyt kesällä on tullut harkattua ja testattua asioita käytännössä.
Oli helppo tulla 2008 ilman mitään ulkokartingkokemusta Forssa II:seen kun ei ollut tavoitteita eikä paineita. Tiesin tietenkin silloin että osaan ajaa, mutta en tiennyt, mikä sarjan taso on. Kun lähtee ajamaan leikkimielellä, nopeus tulee itsestään. Nykyään joka kerralla kun käy vaikka treenaamassakin, kierrosajat tulee foorumille, ja kisapäivänä Puhis tulee kameroineen kyselemään jotain nokkelaa. Yritä siinä nyt sitten, perkele!

Aika-ajo:

Quote:
Originally Posted by Jacques View Post
Tämä on hyvä osoitus siitä miten eri autot voivat olla toiselle hyviä ja toiselle huonoja. Mulle #27 oli hyvä, mutta hämäläisille huono.
Mä tykkään #27:sta kuin hullu puurosta. Järkkärit sanoivat, että sillä on ajettu kesän nopein aika (joka ei ihme kyllä rikkoutunut meidän A-finaalissa). #27 on yliohjaava, järkkäreiden mukaan renkaita ja moottoreitakin vaihdellaan päikseen, mutta kevään treenikisassa auto tuntui ihan samalta, kuin meidän kisassa. Totke ei tykkää #27:sta, koska hänellä on eri ajotyyli, kuin mulla. Menin sitten pyytämään aika-ajoon pyyhkeen lainaksi Haikilta, jotta pääsisin lähemmäksi rattia. Tykkään ajaa jalat suorina, mutta esim. henkilöautossa säädän tas ratin aina niin lähelle, kuin mahdollista. En saanut sitten pyyhettä kunnolla asetettua (ei ollut assistenttia, niinkuin Haikilla) ja loppupeleissä pyyhe oli kainaloni alla, istuin vinossa ja en saanut käännettyä rattia kunnolla.

Selityksiä nämä kyllä on, oikea rattimies ei olisi häiriintynyt huonosta ajoasennosta, mutta en sitten saanut kunnollista aikaa.

C-finaali:

Ihan tosissani kuvittelin, että saisin kunnon kaulan ja ajaisin helppoon voittoon. Öö ruz kun myös alisuoritti aika-ajossa, oli lähtökohtaisesti pahin vastustaja. En päässyt karkuun, mutta kun katselin aina välillä taakseni, tallikaverini ajoi perässäni, piti oo ruzin takanaan ja näytti nopealta!

B-finaali:

En halunnut C-fnaaliautoa, koska siinä oli kaasu päällä koko ajan, ja poltti kytkintä lähdössä. Valitsin #26:n, vaikka se oli jätetty lepäämään pätkivänä. Pätki edelleen eikä pysynyt aluksi kunnolla käynnissä. Osittain sen takia missasin startin ihan täysin, mutta ehkä nukahtaminen kuvasi päivän vireystasoani kokonaisuudessaan. Sain pääjoukon lopulta kiinni. Jacques ja Follo lahjoittivat vahingossa sijoituksensa. BMW:tä sain kiinni aina välillä, mutta en päässyt niin lähelle, että oisin voinut yrittää ohitusta. Kai se pätkiminenkin vähän vaikutti.

I sin helhet, tosi pettymys koko päivä. Tuntuu, että ajossani on joku lukko ja apina roikkuu selässä. Veikkaisin, että tulen liian kovaa mutkiin, jolloin ulostulovauhti mutkista kärsii, ja ajo on muutenkin väkinäistä. Täytyisi mennä ajamaan jonnekin ilman sitä kelloa ja löytää ajorytmi. Tai sitten kokeilla vaikka ajaa treenikierroksia jonkun jolla on paketti kasassa ja homma sormissa, perässä.
Old 08-08-2010, 00:40   #136
Jussi
E-no

Jussi's Avatar

Mites olis Kokemäen reissu?
Jussi is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2010, 00:42   #137
Dominic
Senior Member

Dominic's Avatar

Ajoin 27:lla kisan ja tuntui ajettavuudeltaan mahtavalta. Viisaammat osasi kertoa, ettei ollut ihan niin vikkelä suorilla kuin toiset.
Old 08-08-2010, 00:42   #138
Dominic
Senior Member

Dominic's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jussi View Post
Mites olis Kokemäen reissu?
väärä toikki
Old 08-08-2010, 00:45   #139
Cmoney
jeees jees jes

Cmoney's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dominic View Post
Ajoin 27:lla kisan ja tuntui ajettavuudeltaan mahtavalta. Viisaammat osasi kertoa, ettei ollut ihan niin vikkelä suorilla kuin toiset.
Näin se oli ainakin heinäkuun puolivälissä kun ajamassa Jcq:n ja Ttk:n kanssa käytiin. Sellainen semi-tehokas. Uskon silti että ainakin matalia neljäkaseja (ihan nopein/nopeimmat ehkä 47 puolelle jopa) sillä olisi kyllä päässyt kisapäivänä. Mutta spekulaatiota vain
Old 08-08-2010, 00:59   #140
Andy
Soft compound

Quote:
Originally Posted by Dominic View Post
Se oli hyvä, jaskasin vain omaa hölmöyttäni aika-ajon sillä
Old 08-08-2010, 01:03   #141
Cmoney
jeees jees jes

Cmoney's Avatar

Quote:
Originally Posted by Andy View Post
Se oli hyvä, jaskasin vain omaa hölmöyttäni aika-ajon sillä
Pitäisin todennäköisenä että olet enempi omalla tasollasi ensi kerralla. Mullakin oli aikamoinen aallonpohja märässä Forssa I:ssä. Yli sekunnin / kierros ainakin olisi pitänyt olla nopeampi. Se oli outo päivä oman ajon kohdalla vaan.
Old 08-08-2010, 19:01   #142
Andy
Soft compound

Quote:
Pitäisin todennäköisenä että olet enempi omalla tasollasi ensi kerralla.
Kiitti kannustuksesta
Old 08-08-2010, 19:34   #143
Cmoney
jeees jees jes

Cmoney's Avatar

Quote:
Kiitti kannustuksesta
Siinä se Ja mielestäni itsestäni pukkaa esiin jonkinsortin realisti monesti kommenteissani (sikäli kun omat näkemykseni ovat mitenkään realistisia). Itsekään en ihan voittajasuosikkeja ole mutta... katsotaan. A-finaalissa näkisin itselläni olevan aika paljon annettavaa. Taistelemaan sinne tullaan
Old 09-08-2010, 09:07   #144
kouvotsvoni
Banjottu

kouvotsvoni's Avatar

Send a message via MSN to kouvotsvoni
Piti sitten minut tunkea mukaan vielä muuten hyvään videoon
Old 09-08-2010, 20:10   #145
Cmoney
jeees jees jes

Cmoney's Avatar

Ihmeen kaupalla löysin jo kypäräkamerakuvaa
Tiesin että olin hidas mutkien 2 ja 5 ulostuloissa mutta että vielä viimeisen oikeankin. Pitää ensi kerralla painaa kunnolla kaasupoljinta
Old 09-08-2010, 23:18   #146
Andy
Soft compound

Quote:
Ihmeen kaupalla löysin jo kypäräkamerakuvaa
Tiesin että olin hidas mutkien 2 ja 5 ulostuloissa mutta että vielä viimeisen oikeankin. Pitää ensi kerralla painaa kunnolla kaasupoljinta
Eli siis, mitä pitää tehdä? Oisin ihan kiitollinen privasta, harvoin kuitenkin tasavertaisella kalustolla sua nopeampi olen.
Old 10-08-2010, 05:10   #147
Cmoney
jeees jees jes

Cmoney's Avatar

Quote:
Eli siis, mitä pitää tehdä? Oisin ihan kiitollinen privasta, harvoin kuitenkin tasavertaisella kalustolla sua nopeampi olen.
Palataan, lähden töihin (saatan itekin kysyä sulta jotain ajamisesta)...
Old 10-08-2010, 20:33   #148
Nasty Boy
KKWCSn hallitseva mestari

Nasty Boy's Avatar

Vihdoinkin löytyi aikaa raportoida...

Hyvinkää kuivassa on parasta ... ainakin housut jalassa.

#37 Harjoitukset sujui mukavasti ja sai autonkin kulkemaan ihan hyvin, 48.17

#37 Siitä oli hyvä jatkaa aika-ajoon. Haastetta tosin jo oli, kun Haikki ajoi ekassa ryhmässä kovan ajan 47.73. Yritys oli kova, mutta ei aivan riittänyt 47.76 ja toiseen ruutuun. Autoa on aina hyvä syyttää, että taka'suoralla' se aina nukahti noustessa oikeaan ja heräsi taas vasuriin. Samaa teki myös ykköseen tultaessa ja välillä pitkässä oikeassa, mutta olihan se hyvä auto.

#37 A-finaaliin lähdettiin toisesta ruudusta samalla autolla, edeltä Haikki ja takaa WoPe, sekä perässä 4stroke, Cmoney ja Nipsuhuuli. Ennen lähtöä oli WoPen kanssa lähtökiihdytyksestä puhetta ja että kakkosruudusta pitäis sulkea sisäreuna samantein...
Lähdössä Haikki kattoo mun lähtöä ja mä katon WoPen lähtöä, jään vähän Haikin vauhdista ja WoPe on nopeempi kiihdytyksessä. En kuitenkaan sulje WoPea vaan kiihdytän mukana rinnalla, kun WoPe sujahtaa ekassa mutkassa Haikin ohi tuun imussa. Ei ekassa kurvissa tarvii voittaa, vaikka se tässä porukassa helpottais. Kerkeen Haikin rinnalle, mutta oon tokassa kurvissa ulkopuolella ja Haikki pääsee WoPen perään. Kolmannelta paikalta kaikki näytti kuitenkin hyvältä, vauhti riittäis haastamaan kärkeä ja takaa ei suoraan juosta rinnalle. 2 1/2 kierrosta meni ok, mut ennen taka'suoralle' lähtöä oikea meni leveäksi, ei ollu pitoa ja sama 'suoran' jälkeen oikeaan, jarrutuksesta leveex, juuri sain pidettyä radan reunalla, mutta 4stroke ja Cmoney meni ohi. Vielä meni ykköskurvikin samallatavalla leveäksi, ennenkuin älysi rupee varomaan kurveja oikealle, ei vaan ollu pitoa takapyörällä.
Pyrkimys pelastaa mitä pelastettavissa oli. Aikani jahdattua ohitin Cmoneyn pitkässä oikeassa sisältä, mikä tais päästä vähän yllättämään. Jahti jatkui mutta kierrokset ei riittänyt 4stroken haastamiseen, siis maaliin sijalla 4. Parempaan olisi pitänyt pystyä puristamaan, mutta jos sit ens kerralla, saas nähä...

Hyvät oli kelit ja hyvät oli kisat, lisää tämmöistä. Suuret kiitokset järjestäjille.
Jatketaan harjoituksia.

http://www.youtube.com/user/NastyBoy.../0/5cNszc8s5aI
Näitä näkymiä...

Last edited by Nasty Boy; 10-08-2010 at 20:34. Reason: näkymiä jäi...
Nasty Boy is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2010, 21:00   #149
Cmoney
jeees jees jes

Cmoney's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nasty Boy View Post
Pyrkimys pelastaa mitä pelastettavissa oli. Aikani jahdattua ohitin Cmoneyn pitkässä oikeassa sisältä, mikä tais päästä vähän yllättämään.

http://www.youtube.com/user/NastyBoy.../0/5cNszc8s5aI
Näitä näkymiä...
Joo oisin ehkä voinut jo tuossa 6-mutkan hyökkäyksessä (05:36) älytä, missä tilanteissa olen haavoittumimmillani (minulle). Heikko kiihdytyksissä, vahva jarrutuksissa. Silti, hieno oivallus lähteä hyökkäämään noin kaukaa. Moni muu olisi varmaan kaartanut mun ajolinjaa perässä keskemmälle rataa. Oli aina viiminen ja eka mutka aikaa kuroa 4stroken muutaman metrin etumatka kiinni kakkosmutkan jarrutukseen. Se kaveri ajaa kanssa melko tasaisesti... Forssan treenissäkin panin merkille.

Last edited by Cmoney; 10-08-2010 at 21:10.
Old 11-08-2010, 17:08   #150
Haikki

Hieno video! thanks!

Hyvää kisaamista kaikilta, videolta huomaa vähän autojen eri vahvuuksia. Mulla oli hiukan tuuria matkassa ettei lähtenyt heti ensimmäisellä kierroksella ketjut s-mutkissa..
Old 16-08-2010, 22:27   #151
Cmoney
jeees jees jes

Cmoney's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nipsuhuuli View Post
Kommentteja

Hyvinkään autot on kyllä tosi nautittavia ajettavia ja rataprofiili on paras mitä tiedän. Oma vauhti ja tasaisuus yllätti taas itseni, vaikka en kisassa pystynytkään muiden vauhtiin.
Tästä muuten sellaiset huomiot että PeePeen kanssa ajoitte finaalinne samalla autolla. Parhaat kierrosajat Nipsu 49,00 - 49,13 PeePee
MUTTA
Kisa-ajat 7 kierroksen jälkeen: Nipsu 5.51,60 - 5.49,36 PeePee
A:n lähdön jälkeen ekassa mutkassa Nipsun ero kärkeen oli joku 1,5 sekkaa. PeePeellä B:ssä muhun ehkä 3 kymmenystä. Eli vähän epätasaisempaa Nipsulla (ekasta mutkasta ruutulipulle). Mutta omia ajamisiaan on hyvä miettiä ja pyrkiä virheettömämpään ajoon kehittyäkseen edelleen.
Kierrosaika Nipsulle
Kisamatka PeePeelle
1-1
Old 16-08-2010, 22:50   #152
PeePee
Maalainen

PeePee's Avatar

Quote:
Tästä muuten sellaiset huomiot että PeePeen kanssa ajoitte finaalinne samalla autolla. Parhaat kierrosajat Nipsu 49,00 - 49,13 PeePee
MUTTA
Kisa-ajat 7 kierroksen jälkeen: Nipsu 5.51,60 - 5.49,36 PeePee
Erittäin mielenkiintoinen huomio!

Olisi mielenkiintoista nähdä miten erot menivät kierros kierrokselta Nipsun kanssa. Tasaista kisaa me ajetaan jos samaan finaaliin eksytään. Viimeksi taisi näin käydä kunnolla Myllypurossa.
Old 27-08-2010, 23:40   #153
Pietari
HarjunHerra

Send a message via MSN to Pietari
Ja tällä kertaa raporttikisan voittaa Dominic huikealla tarinallaan. Onnea!

Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules