F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 2 / 38 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789101112 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 41-80/1520

Ketju: Lewis Hamilton, McLarenin kullan vuolija?

Senior Member
    Lainaa Alunperin kirjoittanut WebSlave
    Eli Kimi vie loput kisat? Jep jep.
    Ei nyt sentään, mutta ajaa ainoana kuskina voitosta lähes kaikkialla.

Registered User
    Sijainti

edit: jep tuo voi kyllä pitää paikkansa, yllä oleva viesti siis

nimimerkkien jahtaaja
    Sijainti
    täällä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Zaikom
    Ei nyt sentään, mutta ajaa ainoana kuskina voitosta lähes kaikkialla.
    Varmaan kaikki kuskit ajavat voitosta, toisilla se on vain realistisempaa saavuttaa jo kalustonkin puolesta.
    Saas nähdä tuleeko tästäkin kommentista bannia.

Ylivääpeli
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Sue_me
    No on teillä viihtyisä kylä
    Pienen kylän hyvä puoli on se että itse tuntee "melkein" kaikki. Huono puoli on sitten se, että muut tuntevat minut. Ja kaikki kun ei oo niitä hyviä ihmisiä.

JPS mainitsi tuosta Kimin tasosta. Olen kaiketi samaa mieltä siitä, että jos Ferrari on nopeempi ku McLaren, Kimi ajaa voitosta. Mutta jos McLaren on nopeempi, niin silti Kimi ajaa voitosta. Näin ei välttämättä käy muiden kohdalla, eikä Kimikään kaikkia kisoja vie, mutta luultavasti enempi kuin muut..

Eli osittain pitää paikkaansa..
    Ylivääpeli

Senior Member
    Lainaa Alunperin kirjoittanut jps
    Varmaan kaikki kuskit ajavat voitosta
    No eivät todellakaan aja. Auton ja kuljettajan pitää olla riittävän nopeita, jotta voitoista on mahdollista ajaa.

...
    No eivät todellakaan aja. Auton ja kuljettajan pitää olla riittävän nopeita, jotta voitoista on mahdollista ajaa.
    Oisit nyt lainannu sen koko viestin niin oisit käsittänyt jps:n ajatuksen.

Jokainen kilpakuski ajaa varmasti mielessään voitosta ja se on jokaiselle mahdollinen. Kärkitalleille se on luonnollisesti todella paljon realistisempaa.

Senior Member
    Lainaa Alunperin kirjoittanut J.Hunt
    Jokainen kilpakuski ajaa varmasti mielessään voitosta ja se on jokaiselle mahdollinen. Kärkitalleille se on luonnollisesti todella paljon realistisempaa.
    Ei kyllä jokainen talli laatii taktiikan niin, että pisteitä tulee mahdollisimman todennäköisesti mahdollisimman paljon. Siinä ei lähdetä riskillä voittoa hakemaan, ellei se ole mahdollista.

nimimerkkien jahtaaja
    Sijainti
    täällä
    Ei kyllä jokainen talli laatii taktiikan niin, että pisteitä tulee mahdollisimman todennäköisesti mahdollisimman paljon. Siinä ei lähdetä riskillä voittoa hakemaan, ellei se ole mahdollista.
    Kaikki pyrkivät laativat taktiikan siten, että maalin tultua oltaisiin mahdollisiman kärjessä. Miten sun mielestä esim. Super Agurilla voitaisiin laatia taktiikka, jolla lähdettäisiin riskillä ajamaan voitosta? kalusto huomioon ottaen vain muiden tallien epäonni tekniikkamurheineen ja erittäin poikkeukselliset sääolosuhteet tekevät realistiseksi voittaa tän vuoden Super Agurilla, ei siellä kuitenkaan laiteta tavoitteeksi sijaa 15.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Oberfeldwebel
    Pienen kylän hyvä puoli on se että itse tuntee "melkein" kaikki. Huono puoli on sitten se, että muut tuntevat minut. Ja kaikki kun ei oo niitä hyviä ihmisiä.
    olisko sulla korkea aika siirtyä isompaan leikkikenttään.

hamilton = kullan vuolija.. vaiko kull.. nuol.. kull..
    Viestiä on viimeksi muokannut Wesselius; 25.03.2008 15:44.

Senior Member
    Kaikki pyrkivät laativat taktiikan siten, että maalin tultua oltaisiin mahdollisiman kärjessä. Miten sun mielestä esim. Super Agurilla voitaisiin laatia taktiikka, jolla lähdettäisiin riskillä ajamaan voitosta? kalusto huomioon ottaen vain muiden tallien epäonni tekniikkamurheineen ja erittäin poikkeukselliset sääolosuhteet tekevät realistiseksi voittaa tän vuoden Super Agurilla, ei siellä kuitenkaan laiteta tavoitteeksi sijaa 15.
    Mun mielestähän Agurilla ei ajeta voitosta, toisinkuin puheidesi perusteella sun mielestä.

Turhaa vänkäämistä nyt kyllä.

Reality bites
    Kahden kisan perusteella tehdään taas täälläkin jo melkoisia ennakkopäätelmiä, ja esim Maranelloredin postaus oli taas sitä tuttua itseään
    When Michael Caine was asked about Jaws IV in an interview, he answered, "I have never seen it, but by all accounts it is terrible. However, I have seen the house that it built, and it is terrific."

nimimerkkien jahtaaja
    Sijainti
    täällä
    Mun mielestähän Agurilla ei ajeta voitosta, toisinkuin puheidesi perusteella sun mielestä.

Turhaa vänkäämistä nyt kyllä.
    Mä sanoin myös että toisilla on realistisempaa taistella voitosta kuin toisilla.

Kehnolla autolla voitosta ajaminen vaatii todella poikkeukselliset olosuhteet onnistuakseen. Heikommissa talleissa iloitaan tottakai jokaisesta sijoituksesta, jotka ovat parempia kuin totuttu. Onhan Häkkinenkin todennut ensimmäisestä F1-kisastaan, että voitto mielessä sitä startissa oltiin.

Minkä takia sun mielestä pikkutallit osallistuvat kilpa-ajoihin, jos ne eivät halua siellä pärjätä ja voittaa?

Senior Member
    Minkä takia sun mielestä pikkutallit osallistuvat kilpa-ajoihin, jos ne eivät halua siellä pärjätä ja voittaa?
    Kaikki tekevät bisnestä menestymällä kilpa-autokisoissa niin hyvin kuin osaavat, vaikka vain harvat ajavat voitoista.

Realisti
    Sijainti
    taas Suomessa
    Kaikki tekevät bisnestä menestymällä kilpa-autokisoissa niin hyvin kuin osaavat, vaikka vain harvat ajavat voitoista.
    Ja se pisnes tehdään sillä että menestytään. Ja menestyäkseen autoa kehitetään vuosi vuodelta kunnes on realistista taistella voitoista (näin jps:lle viitaten).

...
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Lancer
    Ja se pisnes tehdään sillä että menestytään. Ja menestyäkseen autoa kehitetään vuosi vuodelta kunnes on realistista taistella voitoista (näin jps:lle viitaten).
    No sieltähän se tuli. Tätä ainakin itse yritin vähän hakea. Jokainen kuski ja talli haluaa ajaa voitosta ja menestyä, itsestään selvyys.

as Quo as possible JPP's Avatar
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Jos siitä lähdetään, mitä joku haluaa tehdä (muttei todellisuudessa tee) niin silloin aika moni F1-kisoja televisiosta katseleva sohvaperunakin ajaa F1-kisojen voitosta. Se on vaan todennäköisempää sellaiselle ihmiselle, joka oikeasti on siellä kisassa autoa ajamassa.

Ja ihan hiton offiksi meni, mutta en minä sitä aloittanut. Sori silti taas.

Registered User
    Sijainti
    Mäntsälä
    Vajaa vuosi sitten vihani Hämäläistä kohtaan oli jotain suunnatonta, hyppihän tämä suosikkini Alonson varpailla!. Jotenkin tuossa talven mittaan hyväksyin Lewiksen, ja tajusin että jätkä varmaan ajelee tuolla jotain +10V... Se on pitkä aika vihata jotain kuljettajaa. Joten ennen kuin Alonso on ferkulla, LEWIS HAMILTON, WÖÖLDZÄMPPIÖN 2008
    Mika Häkkinen- Lentävä Suomalainen
    Michael Schumacher- Kerpenin rehtori
    Fernando Alonso- Oviedon ihmisohjus

Senior Member PuoliPöhkö's Avatar
    Sijainti
    suom. "sijainti" toim.huom.
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Janne A.
    Joten ennen kuin Alonso on ferkulla, LEWIS HAMILTON, WÖÖLDZÄMPPIÖN 2008
    Rispektiä sulle siitä, että diggailet kuljettajaa yli kansalaisuusrajojen.
    Mulla nää kannustukset menee F1:ssä ihan samoin kuin muissakin urheilulajeissa : kotimaisia osallistujia kannatetaan täällä kiihkeimmin.

Ihan aidosta mielenkiinnosta tuota kansallisuudesta riippumatonta diggailua kohtaan :
    Onko sulla lätkässä, euroviisuissa tai vaikkapa mäkihypyssäkin ihan muut suosikit kuin kotimaiset?

Trackman WebSlave's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut PuoliPöhkö
    Onko sulla lätkässä, euroviisuissa tai vaikkapa mäkihypyssäkin ihan muut suosikit kuin kotimaiset?
    Vaikkei kysymys ollutkaan minulle asetettu, niin Euroviisujen suhteen vastaus on kyllä. Suomalaiset eivät osaa tehdä euroviisuja. OK, Lordi voitti, mutta se kappale ei ollut mikään euroviisu. Eikä se ollut ykkössuosikkinikaan sinä vuonna.

Myös jalkapallossa varsinaiset suosikkini ovat muualta, vaikka tietysti maajoukkuettamme kannatankin. Seurajoukkue- ja yksilötason suosikkini eivät ole suomalaisia. Ja kuten on aikaisemmin tullut ilmi, en katso F1:ä kansallisuusurheiluna. Kimillä ja Heikillä ei ole minulle erityisasemaa, päinvastoin, en erityisemmin edes halua Kimin voittavan (mikä pitkälti johtuu siitä, etten halua Ferrarin voittavan).
    --
    Ei mithään häthää.

Registered User
    Ittellä taas meni sillee, että vielä vuosi sitten tähän aikaan Lewis oli allekirjoittaneen mittarissa enemmän positiivisen puolella. Asiaa tietty edesauttoi se, että tallikaverina oli aiempien vuosien inhokki, jota tämä brittitulokas oli pistämässä ahtaalle. Jossain vaiheessa viime kautta mittari meni sitten miinuksen puolelle. En ihan tarkkaan enää muista milloin. Nykyään en voi sietää tuota tuurihaukkaa. Nyt tietty kannatetaan Heikkiä, että pistäisi lyyisin ojennukseen, heh.

Sijainti
    Lainaa Alunperin kirjoittanut WebSlave
    ... en erityisemmin edes halua Kimin voittavan (mikä pitkälti johtuu siitä, etten halua Ferrarin voittavan).
    Yhä mielenkiintoisemmaksi menee nyt!

Kerropas (mulla kun ei ole tuota talliriippuvuutta lainkaan),
    että mikä on se voima, joka saa sinut diggailemaan sitä mitä ikinä diggailetin (ymmärsin että pääasiassa jotain F1-tallia)?

Mua kiehtoo nyt lähinnä tämä urheilussa epätyypillisempi käyttäytymismalli, joka asettaa välineet ja organisaation itse gladiaattorin edelle.
    Osaatko selittää mulle, että miksi saat kiksejä jonkun f1-automerkin menestyksen perusteella?
    Tai toisinpäin käännettynä - mikä tekee juuri Ferrarista F1-auton, joka ei saisi pärjätä kisoissa?

(Hieman liioittelua : Olishan se jotenkin hauskaa jos joku diggailisi esim. kilpapyöräilyssä vain niitä, jotka ajavat tietyn merkkisellä fillarrilla)

Yleensähän urheilua seuraavat kannattavat suosikkiaan jonkun sidoksen kautta.
    Tyypillisimmin tämä sidos on kansalaisuus, mutta se voi olla myös henkilökohtainen suhde (esim. tuttu urheilija) tai vaikkapa se, että
    harrastaa jotain, mikä liittyy suoraan suosikkiin (esim ajaa itse saman merkkisellä autolla)

.
    Viestiä on viimeksi muokannut PuoliPöhkö; 26.03.2008 02:00.

Wanha HURU
    Sijainti
    'pihalla'
    Mua kiehtoo nyt tämä urheilussa epätyypillisempi käyttäytymismalli, joka asettaa välineet ja organisaation itse gladiaattorin edelle.
    Osaatko selittää mulle, että miksi saat kiksejä jonkun f1-automerkin menestyksen perusteella?
    Miten niin epätyypillistä, että joukkuelajissa kannattaa tai on kannattamatta jotakin joukkuetta? Mulle esimerkiks MäkMursun menestys on närästystä aiheuttavaa, mutta ScuderiaPuntoCabrio on ihan ok, vaikken nyt mikään tifoso oleekaan. Biimari saisi nousta ajamaan voitoista jnejne. Mut MäkMursun menestys ei tuntunut hyvältä silloinkaan kun suomalainen tyhjän radan prinssi sillä pari mestaruutta ajeli.
    -- sarla --

04-06-2005 ---> 29-09-2007
    14-10-2008 ---> 05-12-2009
    Ajanjaksot ilman f1-forumia, elin oikeasti? Käynnit ainakin hieman satunnaisia näemmä.

Sijainti
    Lainaa Alunperin kirjoittanut sarla
    Miten niin epätyypillistä, että joukkuelajissa kannattaa tai on kannattamatta jotakin joukkuetta?
    Älä kärjistä selvää asiaa turhaan. Ymmärrät varmasti, ettei f1 ole joukkuelaji siinä merkityksessä missä esim. jääkiekko on.
    F1 on toki "joukkuelaji" ihan siinä samassa missä esim. ralli tai mäkihyppykin,
    joissa molemmissa toimii polttopisteessä olevan kilpailijan taustalla valmennustiimi, kehitysporukka sekä kilpailun aikana toimiva välinehuoltoryhmä.

Koskaan en ole törmännyt kuitenkaan henkilöön, joka diggailisi mm-rallissa vuodesta toiseen vaikkapa pelkästään Mitsubishi-tallia.
    Joka ikinen tuntemani henkilö joka rallia seuraa - kannustaa gladiaattoria - eli äksönin polttopisteessä olevaa kuskia.
    Eikä suinkaan jotain yksittäistä tiimiä täysin riippumatta siitä, kuka sitä autoa menestykseen ohjastaa.

F1 ei ole missään nimessä joukkuelaji siinä missä esim. jalkapallo tai jääkiekko ovat.
    Niiden tapauksessahan on tyypillistä kannustaa nimenomaan joukkuetta - eikä niinkään yksittäistä polttopistettä tiimin sisällä.

Eikä mua oikeastaan tässä yhteydessä kiinnosta lainkaan väitellä siitä, miten F1 määritellään joukkue-/yksilötasolla. Se on nyt sivuseikka.
    Enemmän mua kiinnostaa se, että mikä on se side joka saa jonkun (tässä WebSlaven) kannattamaan tiimiä urheilijan sijasta.
    Se on KUITENKIN erittäin harvinaista tämän tyyppisessä lajissa. Itse en tunne ketään joka olisi uskollinen joukkuefani f1:ssä.

Mua kiinnostaisikin tietää, että mikä on se motivaattori, joka pistää F1-fanin kannattamaan "taustaryhmää" ennemmin kuin polttopisteessä kaahaavaa gladiaattoria?

EDIT - menee offtopikiksi, eikä kuulu tähän toikkiin - jatkukoot tuolla vapaan puolella.

.
    Viestiä on viimeksi muokannut PuoliPöhkö; 26.03.2008 03:36.

Lead Singer Revolt's Avatar
    Se on KUITENKIN erittäin harvinaista tämän tyyppisessä lajissa. Itse en tunne ketään joka olisi uskollinen joukkuefani f1:ssä.
    Eiköhän noita ainakin Italiasta "jonkin verran" löydy...?

Sijainti
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Revolt
    Eiköhän noita ainakin Italiasta "jonkin verran" löydy...?
    No silloin kyseessä onkin juuri tuo mainitsemani kansalaisuus-side.
    Eli yleisin mahdollinen. Se luonnollisesti kytkeytyy italiassa autoon eikä kuskiin.
    Jatkukoot tämä tallifanikeskustelu kuitenkin tuolla f1-vapaan puolella
    Viestiä on viimeksi muokannut PuoliPöhkö; 26.03.2008 03:42.

Registered User
    Sijainti
    Mäntsälä
    Rispektiä sulle siitä, että diggailet kuljettajaa yli kansalaisuusrajojen.
    Mulla nää kannustukset menee F1:ssä ihan samoin kuin muissakin urheilulajeissa : kotimaisia osallistujia kannatetaan täällä kiihkeimmin.

Ihan aidosta mielenkiinnosta tuota kansallisuudesta riippumatonta diggailua kohtaan :
    EI!. Ykkösissä lähes poikkeuksetta fanittanu aina ulkomaalaisia. Häkkinen oli tietty poikkeus. Ja kyllä nytkin Heikille toivon menestystä...
    Mika Häkkinen- Lentävä Suomalainen
    Michael Schumacher- Kerpenin rehtori
    Fernando Alonso- Oviedon ihmisohjus

Trackman WebSlave's Avatar
    Kerropas (mulla kun ei ole tuota talliriippuvuutta lainkaan),
    että mikä on se voima, joka saa sinut diggailemaan sitä mitä ikinä diggailetin (ymmärsin että pääasiassa jotain F1-tallia)?
    En erityisesti kannata mitään, vaikka kyllä Williams, BMW ja McLaren ovat ehkä vähän "suosikimpia" kuin muut. Ferrari-antipatiani johtuu Schumi-kauden toimista ja siitä, että talli on nyt vähäksi aikaa voittanut ihan tarpeeksi. Muiden vuoro.

F1:ssä diggaan lajia, ilman sen kummoisempia suosikkeja. En koe siis kisoja tiettyjen kuskien tai tallien menestyksen kautta. Lopputulos on minulle jokseenkin yhdentekevä - Ferrarikin saa voittaa, kunhan ei voita ylivoimaisesti eikä koko ajan. Lopputuloksella on merkitystä lähinnä erilaisten kisaveikkausten kannalta. Kannatan tapahtumarikkaita ja tiukkoja kisoja.

Aiemmin minulla oli suosikkeja, muttei niidenkään tarvinnut olla suomalaisia. Kannatin mm. Piqueta ja de Angelisia Keken ohessa. Häkkinenkin vielä oli kannatuslistalla. Sittemmin suosikit ovat hiipuneet ja arvelen, että osasyy on aktiivisempi osallistuminen kirjoitteluun eri foorumeilla. Eri leirien kannattajilta tulee välillä niin ala-arvoista tekstiä, ettei halua kuulua samaan porukkaan.

Mitä tuohon kansallisuusasiaan noin yleisesti tulee, niin Ferrarilla ainakin on fanaattisia faneja ympäri maailmaa (aivan kuten futiksessa vaikkapa ManU:lla tai Liverpoolilla). Kansainvälisessä F1-uutisryhmässä (rec.autos.sport.f1) kiihkeimmät ja punalasisimmat - ja ala-arvoisimmat - kommentit tulevat jenkeiltä.
    Viestiä on viimeksi muokannut WebSlave; 26.03.2008 08:42.
    --
    Ei mithään häthää.

Iltalehden toimitus
    Lewis herännyt todellisuuteen....

Lewis Hamilton concedes he now has two Finns to beat if he hopes to win this year's World Championship title.

http://www.totalf1.com/fullstory/vie...Finns_to_beat/
    - Saksalaisen Speed Week-lehden tietojen mukaan Gracia ei syyllistynyt rattijuopumukseen ensimmäistä kertaa. Aiemmat tapaukset ovat vuosilta 1966 ja 2003.
    - Meidän kansalaisiamme ja arvojamme tulee kunnioittaa. Olemme aina olleet rauhaa rakastava valtio. Venäjä tai Neuvostoliitto ei ole koskaan aloittanut sotaa.
    - Emme ole hyökänneet mihinkään, toimineet vain rauhanturvaajina, Medvedev sanoi. (2007)

Registered Loser
    Hamilton näyttää olevan aika yliarvostettu kuski. Keskinkertaista Alonsoa vastaan vielä pärjäsi, mutta kun talliin tuli huppuluokan kuljettaja, ei Hamiltonista ole enää mihinkään. Löytänee itsensä pian keskikastin tallista jämäpisteista kisaamassa.

Senior Member
    Sijainti
    Tampere
    Kulmis ei ole mikään keskenkertaisuus vaan loistava rattimies. Viime kaudella oli paljon puhetta, että lellimustis ajali aina Kulmiksen säädöillä. Nyt ei ole enää Kulmista ja ainakin tänään lellimustis ajeli miten sattui.

The Horned Reaper
    Sijainti
    unknown
    Maailman kaikkien aikojen paras F1-kuljettaja näyttää taas päänsä muttereiden leviämistä tiukassa paikassa. Kakkoskuski pystyy vastaaviin suorituksiin teräspallo tankissa ja nolosta kyykytystaktiikasta huolimatta. On aika herätä siihen todellisuuteen, josta yritin valistaa foorumia koko viime vuoden ajan. Sekunda Hamilton ei oikeasti ole kovinkaan hyvä kuljettaja. Paineensieto on täyttä paskaa ja virheitä tulee. Tyhjän radan paraatikierrokset vielä menevät, mutta PR-pellen pitäisi tässä lestissään pysyäkin.
    Yuri Borzenokóv walks again

In stereo where available Banaani's Avatar
    Sijainti
    Manse
    Että semmonen kaveri kun turhautuu...
    Fernando is faster than YOU

Registered User
    Joo nyt on Hamiltonin aika mennä itseensä. Ei ole Mclaren viimevuotisessa iskussaan, heti näkyy Hamiltonin asenteessa ja suorituksissa.

Registered User
    Sijainti
    Oulu
    Tämmöset pellet pois radoilta. Ajellaan kaverin perään suoralla ja sitten näytellään keskisormee kun samalla kiekalla olevat "ei anna tietä"
    "Hamiltonia kiinnosti vain seksi ja Playstation"

Aikuisten leikisti
    Sijainti
    JJ:n pelihousut
    Taitaa Massa, Hamilton ja Alonso olla jokseenkin samaa maata.
    Mitä erinäisiin luonteen heikkouksiin (kilpa-ajajana) tulee.
    “Winning is like a drug...I can't settle for second or third in no circumstances whatsoever.”
    - Ayrton Senna

Señor Member Puupää's Avatar
    Sijainti
    Skekkoslovakia
    Hauska kuulla Lewiksen selitykset käsimerkeistä. Ja ei kai vaan startissa paineltu taas varikkorajoitinta?
    Dominic: Vähän niin kuin formuloissa. Sä oot ainoastaan niin hyvä, kuin sun viimeinen kommenttisi!
    Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

Senior Member Troy's Avatar
    Sijainti
    Very Good.
    Lainaa Alunperin kirjoittanut gin
    Taitaa Massa, Hamilton ja Alonso olla jokseenkin samaa maata.
    Mitä erinäisiin luonteen heikkouksiin (kilpa-ajajana) tulee.
    Kyllä joo. Mikäli Kimi olisi tehnyt samat temput kuin Hamilton Bahrainissa 08 niin maailmankirjat olisivat sekaisin. Ihmeellinen starttikämmellys, typerä peräänajo ja hermoherkkä nyrkinpuiminen moneen otteeseen. Ei todellakaan ainakaan Räikköseen voisi näitä yhdistää. Eikä mitenkään Heikkiinkään. Lewis sai kovemman tallikaverin mitä ikinä kuvitteli.

Iltalehden toimitus
    Lewisiltä surkea esitys ja silti kamera leikkaa kokoajan vaikka köröttelee viimeisenä.

Liikaa puhetta. Nyt hänen täytyy parantaa otteita roimasti...

Ennalta julistettu mestaruus on vain aiheuttanut lisää paineita ja virheitä tulee. Onni on myös kääntynyt ja vielä tulee se keskeytys tekniseen vikaankin.

Mielenkiintoista nähdä pystyykö Lewis seuraavissa kisoissa Massamaiseen nousuun radoilla jotka ovat ennen sopineet McLarenille hyvin vai menikö paras sauma jo...
    - Saksalaisen Speed Week-lehden tietojen mukaan Gracia ei syyllistynyt rattijuopumukseen ensimmäistä kertaa. Aiemmat tapaukset ovat vuosilta 1966 ja 2003.
    - Meidän kansalaisiamme ja arvojamme tulee kunnioittaa. Olemme aina olleet rauhaa rakastava valtio. Venäjä tai Neuvostoliitto ei ole koskaan aloittanut sotaa.
    - Emme ole hyökänneet mihinkään, toimineet vain rauhanturvaajina, Medvedev sanoi. (2007)

Registered User
    Montoya nro. 2, vaihtaa kesken kauden sarjaa tai tallia.

..noh ei nyt sentään.
    Itse ainakin uskon että pystyy vielä nousemaan, mutta Kovis on kyllä hyvässä iskussa että tiukkaa tekee.

Registered User
    Sijainti

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö