F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 5 / 44 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789101112131415 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 161-200/1727

Ketju: F1-Forumin snooker-mööttet ja Dompparin kassit

Senior Member Dominic's Avatar
    Sijainti
    Turku

Thumbs up

Eli olis meitä sitten melkosen varmasti ainakin kolme tulossa.

Charlie selvittänee, mistä päin PK-seutua löytyy sali, jossa ois useampi pöytä? Jos meitä se neljä tulee, ni kaks pöytää ois kiva yllätys.
    Which Seat can I take?

Sijainti
    Turku
    Tuossa jonkinlainen lista Helsingin tarjonnasta:
    http://www.playsnooker.org/

Yllättävän heikkoa jopa verrattuna Turkuun. Täällä löytyy kaksi paikkaa, missä on paljon pöytiä ja sitten 1-2 pienempää parin pöydän paikkaa.

Mut Turku onkin Snookerin Mekka Suomessa.
    Which Seat can I take?

Poistunut tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    No jopas on ..

Mä luulin että tuolla pääkaupunkiseudulla olis useampikin paikka, mistä löytyy pöytiä tyyliin 6-12 kipaletta.
    Näin jps "etädiagnosoi" henkilöä oikeinkirjoituksesta havaittavissa olevasta älykkyydestä.
    Ei, ei ole tarkoitus, eikä sitä liene kukaan käytäkään. Kuitenkin kielen käytöstä tai sen käyttämättömyydestä voi tehdä ja tulee väkisinkin tehtyä johtopäätöksiä kyseisen henkilän järjenjuoksusta.

KKWCS:n Mietaa Jacques's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Dominic Tarkastele viestiä
    Eli olis meitä sitten melkosen varmasti ainakin kolme tulossa.

Charlie selvittänee, mistä päin PK-seutua löytyy sali, jossa ois useampi pöytä? Jos meitä se neljä tulee, ni kaks pöytää ois kiva yllätys.
    Mites se ihan keskustassa Mannerheiminkadulla oleva paikka? Chaplin tjsp? Onks se vielä pystyssä, vai eikö sovellu tuohon teidän tarkoitukseen?

Edit: siis tämä
    Viestiä on viimeksi muokannut Jacques; 16.03.2010 09:23.
    Treenisaldot

"Täällä on 2,1 gigatavua tietoa." -Antti

En tiedä onko JACQUES tyhmä, vai oliko mies liikkeellä huumorilla........ Mutta kaiken kaikkiaan aikamoista höpinää...
    T: Nimimerkki Jjusban

KKWCS:n Mietaa Jacques's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Täältä löytyy näemmä useampi pk-seudun paikka. Siitä vaan valitsemaan. Jos Talissa pelaatte, voin ainakin tulla katsomaan, koska on melkein mun naapurissa.
    Treenisaldot

"Täällä on 2,1 gigatavua tietoa." -Antti

En tiedä onko JACQUES tyhmä, vai oliko mies liikkeellä huumorilla........ Mutta kaiken kaikkiaan aikamoista höpinää...
    T: Nimimerkki Jjusban

Sijainti
    Turku
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Jacques Tarkastele viestiä
    Täältä löytyy näemmä useampi pk-seudun paikka. Siitä vaan valitsemaan. Jos Talissa pelaatte, voin ainakin tulla katsomaan, koska on melkein mun naapurissa.
    Katoppa pari viestiä ylemmäs, kun olin saman linkin postannut! T: FO110K

Chaplinista:
    Ihan ok hinnat mutta.... välineet hukassa tai rikki, verat perunapeltoa, imuroidaan kerran vuodessa. Ei tosiaan mikään snookerpaikka.
    Which Seat can I take?

Elämän jakojäännös
    Sijainti
    Pahassa paikassa
    Tuossa jonkinlainen lista Helsingin tarjonnasta:
    http://www.playsnooker.org/

Yllättävän heikkoa jopa verrattuna Turkuun. Täällä löytyy kaksi paikkaa, missä on paljon pöytiä ja sitten 1-2 pienempää parin pöydän paikkaa.

Mut Turku onkin Snookerin Mekka Suomessa.
    Olen käynyt noista kaikissa ja suurimmasta osasta löytyy vanhoja kokemuksia tästä topikista. Baribal on noista uusin ja siellä olen pelannut vain kerran. Sivulta puuttuu mm. Myyrmäen ja Flamingon keilahallit joissa olen myös pelannut. Ongelmana useimmissa paikoissa on se, että eivät ota varauksia vastaan. Myyrmäki on tästä poikkeus.
    Je suis Charlie

Senile Member
    Sijainti
    hki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Charlie Tarkastele viestiä
    Olen käynyt noista kaikissa ja suurimmasta osasta löytyy vanhoja kokemuksia tästä topikista. Baribal on noista uusin ja siellä olen pelannut vain kerran. Sivulta puuttuu mm. Myyrmäen ja Flamingon keilahallit joissa olen myös pelannut. Ongelmana useimmissa paikoissa on se, että eivät ota varauksia vastaan. Myyrmäki on tästä poikkeus.
    Muistelin että Myyrmäessä oli kaksi pöytää mutta paikan www-sivusto sanoo että yksi pöytä. Miten se meni, ovatko myyneet toisen polttopuiksi vai onko siellä ikinä yhtä enempää ollutkaan?
    Don't tell me the gap anymore

Elämän jakojäännös
    Sijainti
    Pahassa paikassa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Wilpuri Tarkastele viestiä
    Muistelin että Myyrmäessä oli kaksi pöytää mutta paikan www-sivusto sanoo että yksi pöytä. Miten se meni, ovatko myyneet toisen polttopuiksi vai onko siellä ikinä yhtä enempää ollutkaan?
    Yksi pöytä on ollut aina kun olen siellä käynyt viimeisen viiden vuoden aikana.
    Je suis Charlie

Senile Member
    Sijainti
    hki
    Yksi pöytä on ollut aina kun olen siellä käynyt viimeisen viiden vuoden aikana.
    Ok, niin se vain muisti pettää :jaska:

Poistunut tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Nostetaas, ettei unohdu.

Noista toukokuun viikonlopuista kuitenkin ilmeisesti molemmat taitaa sopia kaikille innostuneille, vaiko?
    Näin jps "etädiagnosoi" henkilöä oikeinkirjoituksesta havaittavissa olevasta älykkyydestä.
    Ei, ei ole tarkoitus, eikä sitä liene kukaan käytäkään. Kuitenkin kielen käytöstä tai sen käyttämättömyydestä voi tehdä ja tulee väkisinkin tehtyä johtopäätöksiä kyseisen henkilän järjenjuoksusta.

Sijainti
    Turku
    Ei ainakaan hirveästi vinkunaa ole tullut, eli ilmeisesti sopinee, mutta jos ei, niin Charlie ja minä pelataan viime kädessä skabat vaikka kaksistaan!
    Which Seat can I take?

Poistunut tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Ei ainakaan hirveästi vinkunaa ole tullut, eli ilmeisesti sopinee, mutta jos ei, niin Charlie ja minä pelataan viime kädessä skabat vaikka kaksistaan!
    Meinaat, että sullakin olis mahdollisuus voittaa vai

Senile Member
    Sijainti
    hki
    *vinkuu*

Sijainti
    Turku
    Lainaa Alunperin kirjoittanut tmoi Tarkastele viestiä
    Meinaat, että sullakin olis mahdollisuus voittaa vai
    Henk.koht rankkaan Charlien kuitenkin ykköseksi forumin Snooker-championshipiin osallistuneista hahmoista. Wilpuri tulee aivan iholla perässä, sitten minä ja Matias pohjimmaisena.

Eli kyllä siinä hattu pyöris päässä Charlien käsittelyn aikana meikäläisellä sellaisella frekvenssilla, ETTÄ!
    Which Seat can I take?

Sijainti
    Turku

Lightbulb

*vinkuu*
    Mitä mieltä hahmo Wil "slow play, but talks much" puri on mun rankkailuista?
    Which Seat can I take?

Poistunut tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Mitä mieltä hahmo Wil "slow play, but talks much" puri on mun rankkailuista?

Onneks meillä on ollu ihan sairaan nopeeta pelailuu. Salamasnookeria suorastaan.

Poistunut tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Henk.koht rankkaan Charlien kuitenkin ykköseksi forumin Snooker-championshipiin osallistuneista hahmoista. Wilpuri tulee aivan iholla perässä, sitten minä ja Matias pohjimmaisena.

Eli kyllä siinä hattu pyöris päässä Charlien käsittelyn aikana meikäläisellä sellaisella frekvenssilla, ETTÄ!
    Yllätetään ne. Meillä on vielä aikaa treenata. Kunnon seiftipeliä kato, niin ne alkaa yrittää väkisin palloa pussiin, ja siitä alkaa hermoilu

Senile Member
    Sijainti
    hki
    Kyllähän Charlie on vaikuttanut aika tasaisen varmalta (meidän piireissä siis, kaikkihan on suhteellista) meidän aikaisemmissa jutuissa. Meillä sun kanssa on tullut aina jotain herpaantumisia minkä vuoksi tämä on ollut aina tässä. Viimeksi mulla oli vielä pari muuta ylimääräistä juttua mielessä pyörimässä ja fiilikseen vaikutti hän.

En tiedä että miten olette kehittyneet, mutta tuskin taaksepäin ainakaan joten lienen kovinkin pohjalla itse mutta ei haittaa!

edit: selkeästi henkinen pelin pelaaminen jo alkanut, ennakkosuosikin viittoja luovutellaan!

Niin ja kyllä nuo viikot ihan ok:lta vaikuttaa.
    Viestiä on viimeksi muokannut Wilpuri; 18.03.2010 10:26.

Sijainti
    Turku
    Yllätetään ne. Meillä on vielä aikaa treenata. Kunnon seiftipeliä kato, niin ne alkaa yrittää väkisin palloa pussiin, ja siitä alkaa hermoilu
    Siinä voi alkaa Wilpurinkin kisakunto takkuilla, kun ensimmäinen meitä jompaa kumpaa vastaan pelattu frame ylittää neljän tunnin rajapyykin ja kaikki pallot on vielä pöydällä!
    Which Seat can I take?

Sijainti
    Turku
    Kyllähän Charlie on vaikuttanut aika tasaisen varmalta (meidän piireissä siis, kaikkihan on suhteellista) meidän aikaisemmissa jutuissa. Meillä sun kanssa on tullut aina jotain herpaantumisia minkä vuoksi tämä on ollut aina tässä. Viimeksi mulla oli vielä pari muuta ylimääräistä juttua mielessä pyörimässä ja fiilikseen vaikutti hän.

En tiedä että miten olette kehittyneet, mutta tuskin taaksepäin ainakaan joten lienen kovinkin pohjalla itse mutta ei haittaa!

edit: selkeästi henkinen pelin pelaaminen jo alkanut, ennakkosuosikin viittoja luovutellaan!

Niin ja kyllä nuo viikot ihan ok:lta vaikuttaa.
    Näistä turnauksista täytyy sanoa se hyvä puoli, että kun edes jotain tällaista semi-virallista, niin keskittyminen ja halu voittaa on ihan eri sfääreissä kuin tavallisissa torstailätkyttelyissä.

Viimeksi Turussakin muistaakseni pelattii turnauksen jälkeen ainakin yksi ylimääräinen frame? Oisko mulla ainakin jäänyt jotain hampaankoloon. Fiilikset ja pelihalut oli siis ainakin kohdallaan.
    Which Seat can I take?

Senile Member
    Sijainti
    hki
    Näistä turnauksista täytyy sanoa se hyvä puoli, että kun edes jotain tällaista semi-virallista, niin keskittyminen ja halu voittaa on ihan eri sfääreissä kuin tavallisissa torstailätkyttelyissä.
    Tuo on totta.

Erään kaverin kanssa aikoinaan pelattiin vähän enemmän poolia ja välillä ei tullut laskettua yhtään että kumpi on pelejä vienyt ja ei ollut oikein mitään väliä että miten menee. Jos edes laskee edes että mikä on freimeissä tilanne.

Turnausjuttu tuo sitten vielä tuosta tietty lisää "panosta".

Jos sattuu niin että syistä tai toisista ei olisi riittävästi porukkaa tulossa (miltä nyt ei onneksi näytä tilanne kuitenkaan olevan tällä hetkellä vaan osallistujia on forumilta tulossa sankoin joukoin) ja olisi kuitenkin jämillä innokkuutta pelata ja lisävahvistusta pelaajamäärään kaivattaisiin niin tuo kaverini saattaisi olla kohtalaisen lyhyellä varoitusajalla pääsemässä mukaan. Se on kyllä snookerissakin ehkä turhan hyvä että ei oikein sikäli täsmäisi plus että tämä kun olisi f1-forumin juttu niin ei siksikään oikein hyvä mutta siis tiedoksi vain että ei jäisi porukan puutteesta liiaksi kiinni.

Sijainti
    Turku
    Juu, pidetään toi mielessä! Mitä isompi turnaus, sitä kivempaa. Näin uskosin.
    Which Seat can I take?

Elämän jakojäännös
    Sijainti
    Pahassa paikassa
    Wilpurilla on eniten mestaruuksia, tajutkaa se.
    Je suis Charlie

Sijainti
    Turku
    Wilpurilla on eniten mestaruuksia, tajutkaa se.
    Mä vähän pelkäsinkin, että tilastot kertovat tarinaa toista.
    Which Seat can I take?

Sijainti
    Turku
    Lisäinformaatiota tulossa

PS. Vedin tänään tmoita turpaan 2-0.
    Which Seat can I take?

Sijainti
    Turku
    Näillä näkymin pelipäiväksi ois muodostumassa 29.5, mitä tmoin kanssa eilen juteltiin.

Semmonen detaili tässä kuitenkin on, että kun mulla on toi koira, niin en voi viipyä yötä Helsingissä päin. Ellei sitten joku laupiassamarialainen suostu ottamaan Leevinkin yöksi, mun lisäksi.
    Which Seat can I take?

Poistunut tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Lisäinformaatiota tulossa

PS. Vedin tänään tmoita turpaan 2-0.
    Mut mä johdin promilleissa 2,5-0,5

Sijainti
    Turku

Thumbs up

Mut mä johdin promilleissa 2,5-0,5
    2,5 - 1,0
    Which Seat can I take?

Poistunut tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Hei

Onko tähän mitään uutta.

Muutakun että Pöhkis haluaa tulla tarjoamaan mulle puolikkaan kaljan

Sijainti
    Turku
    Hei

Onko tähän mitään uutta.

Muutakun että Pöhkis haluaa tulla tarjoamaan mulle puolikkaan kaljan
    Ei vissii. Meitähän lähes 100% varmoja on jo Charlie, minä ja sinä. Wilpurikin vissii melko varma. Muiden osanottohalukkuuksia odotellessa.
    Which Seat can I take?

Senior Member PuoliPöhkö's Avatar
    Sijainti
    suom. "sijainti" toim.huom.
    Ei vissii. Meitähän lähes 100% varmoja on jo Charlie, minä ja sinä. Wilpurikin vissii melko varma. Muiden osanottohalukkuuksia odotellessa.
    Mä en osaa vielä sanoa mitään.
    Kaikki riippuu siitä kuinka armaalla menee työvuorot. Ne selviävät tuonnempana.

Poistunut tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Hei

Olikos se nyt sitten toi 29.5 kun sopeis porukoille?

Entäs se paikka? Pöytiä kuin sais eriittäin mieluusti olla ainakin kaks, ellei useampi. Millanes toi Metropooli oikein on. Olis siinä aikas liki, jos vaimo menee muksun kanssa tonne Peacockkiin huutaa Hevisaurusta

Sijainti
    Turku
    Hei

Olikos se nyt sitten toi 29.5 kun sopeis porukoille?

Entäs se paikka? Pöytiä kuin sais eriittäin mieluusti olla ainakin kaks, ellei useampi. Millanes toi Metropooli oikein on. Olis siinä aikas liki, jos vaimo menee muksun kanssa tonne Peacockkiin huutaa Hevisaurusta
    Mun puolesta 29.5 on jo lämästy lukkoon. Yöksi tosiaan ei voikaan HKI:hin jäädä, joden jatkot täytyy järkevissä ajoissa lyödä lukkoon.

Pelipaikan ja pelijärjestelmän hoitanee hahmo Charlie, kuten aiemminkin?
    Which Seat can I take?

Hepittäjä
    Vittu tolla ole mitään tekemistä snookerin kanssa.

Teillä ei ole kavereita ja haluatte viettää vähän aikaa laumasieluina. Kepit lentää alkuillasta narikkaan.

Voittaja selviää maanantaina. Tai tiistai-aamuna.
    Vihreänuttuinen pikatallustaja

Poistunut tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Timo Toikki Tarkastele viestiä
    Vittu tolla ole mitään tekemistä snookerin kanssa.

Teillä ei ole kavereita ja haluatte viettää vähän aikaa laumasieluina. Kepit lentää alkuillasta narikkaan.

Voittaja selviää maanantaina. Tai tiistai-aamuna.
    Kyllä säkin sinne voit tulla.

Vai meetkö kattelee Lintsille Hevisaurusta

Sijainti
    Turku

Thumbs up

Davis pisti tiukan matsin jälkeen selkeästi lämpöisenä käynyttä Mark Kingia turpiin 10-9 ja eteni kierrokselle 2.
    Which Seat can I take?

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica
    Pakkohan se oli valvoa ja kattoa matsi loppuun.. Tuli kyllä tämä toikki mieleen monesti matsin aikana...jos jostain ihmeen syystä olisin suunnalla, niin mikäpä siinä olisi osallistuessa, vaikka pelannutkin vain kasipalloa.
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Poistunut tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Davis pisti tiukan matsin jälkeen selkeästi lämpöisenä käynyttä Mark Kingia turpiin 10-9 ja eteni kierrokselle 2.
    Menikö näin .

En jaksanu loppuun asti katsoa, mutta aiemmin kyllä katselin, kun vanha herra näytti välillä, että kyllä se pussittaminen vielä onnistuu. (vaikka välillä tuli ihan järkky käpyjä)

Poistunut tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Lainaa Alunperin kirjoittanut kouvotsvoni Tarkastele viestiä
    Pakkohan se oli valvoa ja kattoa matsi loppuun.. Tuli kyllä tämä toikki mieleen monesti matsin aikana...jos jostain ihmeen syystä olisin suunnalla, niin mikäpä siinä olisi osallistuessa, vaikka pelannutkin vain kasipalloa.
    *ja katselee kalenterista tilaa*

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö