F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 1 / 2 12 ViimeisinViimeisin
Tulokset 1-40/72

Ketju: GPL

Humppaliisa
    Sijainti
    Pohjanmaa

GPL

Onko peli jääny jo aivan unholaan (forumistien keskuudessa) vai vieläkö sen paris järkkäillään jonku sortin turnajaisia tai vastaavia?
    T: Nimimerkki Albert Oil

Senior Member Dominic's Avatar
    Sijainti
    Turku
    Vaikene oitis!

Humppaliisa
    Sijainti
    Pohjanmaa

Thumbs up

Hei! Ei ny pidä vanhoja muistella ku pitää saada uusia muisteltavia!!1 Ja dominic on niljake!
    T: Nimimerkki Albert Oil

Totaalirankka
    Sijainti
    Helsinki
    Ootappa syyskuulle niin eiköhän trellet.net pukkaa taas pihalle geplikautta. Vaikka siellä osa porukkaa onkin seonnut väliaikaisesti gtr:ään ja muihin hörhelöihin, niin gpl:ää ei jätetä.

Isä
    Sijainti
    f1racing.net
    Itse eläköidyin pelistä tuossa jälkikasvun syntymisen aikoihin 2004 vuoden alussa vissiinkin, mutta kohta pitäisi ratti ruuvata pöytään ja laittaa jälkeläinen ajelemaan Toki itsekkin voisi taas ajella, mutta edelleenkin pelissäni on vikana ratin vasemmalle sojottaminen.
    Kirjoittamani tekstit ovat minun henkilökohtaisia mielipiteitä eivätkä edusta minkään yhteisön kantaa.

I told you so
    GPL on vähän vanha mutta ei oikein muutkaan ajopelit enää nappaa.
    Lainaa Alunperin kirjoittanut J.Heldenview, 11-02-2005
    Espanjan mies on tarvittaessa todella nopee auton ratissa ja on kypsä voittamaan kisoja.

Senior Member
    Sijainti
    Tampere
    Ei se mihinkään unohdu, nyt on vaan pidetty olosuhteiden pakosta taukoa.. ensin muuton takia ei ollut vuoteen kunnollista pöytää ratille, nyt kun se on, niin saan huomata ettei GPL käynnisty kuin toisinaan ja silloinkin kesän lämpöjen takia kone tilttailee 15 min välein... Kuuuuun tässä saadaan uusi kone ostettua, niin luultavasti GPLlänkin pariin tieni käy. Ja kaikkien niiden grafiikkapäivitysten joista olen vain saanut unelmoida....

Jonkin kakkosnikki
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Lainaa Alunperin kirjoittanut E. Tuhero
    Ei se mihinkään unohdu, nyt on vaan pidetty olosuhteiden pakosta taukoa.. ensin muuton takia ei ollut vuoteen kunnollista pöytää ratille, nyt kun se on, niin saan huomata ettei GPL käynnisty kuin toisinaan ja silloinkin kesän lämpöjen takia kone tilttailee 15 min välein... Kuuuuun tässä saadaan uusi kone ostettua, niin luultavasti GPLlänkin pariin tieni käy. Ja kaikkien niiden grafiikkapäivitysten joista olen vain saanut unelmoida....
    Sitten vaan suuntaat keulan kohti trellejä!
    O_o

Sijainti
    Turku
    Trellet kuulostaa edelleen liian ruotsalaiselta mun makuuni!

Jonkin kakkosnikki
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Dominic
    Trellet kuulostaa edelleen liian ruotsalaiselta mun makuuni!
    No ajattele sitä nimeä sitten kokonaisuudessaan, eli: TREenipeLLET.
    O_o

Senior Member
    Sijainti
    Tampere
    Mikähän tuossa on kun ei toimi... Peli ei käynnisty aloituskuvaa pidemmälle.. siis tuota mikä tulee heti kun pelin käynnistää.
    Myöskään task managerin kautta tuota gpl.exeä ei saa sammutettua.
    Prosessoriaikaa se ei enää vie, mutta muistia noin 25MB

Minkäänlaista virheilmoitusta ei tule, joten vaikea arpoa mistä johtuisi.
    core.iniä olen kokeillut tuota aiemmin käyttämääni, sekä jotain vanhempaa varmuuskopiota.

Mitähän muuta tuossa voisi, ei viitsisi kokonaan uusiksi laittaa kun kuitenkin yhtä sun toista tuohon on jo kertynyt.

Tietääkö kukaan tekeekö GPL jonnekkin logia josta voisi päätellä mikä menee jumiin, tai onko muita vinkkejä.

Jännää tässä on se että tuon reilun vuoden tauon jälkeen sain kerran pelin käynnistymään.. joten sen pitäisi toimia

Totaalirankka
    Sijainti
    Helsinki
    Jos vaikka tämä?

3- If you’re using Windows XP or an NTFS file system, make sure that under the Sierra folder > properties > general > advanced, “allow indexing service” is enabled.

Tuo löytyy Bob Simpsonin GPL FAQ:ista.

Ja jos ei tuo auta, niin katsele sitä FAQ:ia lisää. Kyllä se siitä.

Senior Member
    Sijainti
    Tampere
    Aattelinpa vaan tulla sanomaan jotta maailmassa on ratoja ja sitten on Nurburgring

Senior Member Pasi73's Avatar
    Sijainti
    Ilmajoki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut E. Tuhero
    Aattelinpa vaan tulla sanomaan jotta maailmassa on ratoja ja sitten on Nurburgring
    Vipaan mutkaan meni 8min alitus Hondalla?

Ei harmita yhtään..

Tiskojukka Sue_me's Avatar
    Sijainti
    TJ:n koppi
    GPL:ään on juuri julkaistu uusi 67 patch sekä erittäin legendaarinen rata: Targa Florio. Kyseessä on liki 72 kilometriä pitkä rata joka kiemurtelee pitkin sisilian vuoristoa. Radalla on korkeuseroja, 567 mutkaa ja se on taatusti hankala opeteltava.

Itse kokeilin rataa äsken ja pääsin ekalla yrittämällä jopa minuutin verran eteenpäin varikolta puolirauhallisella ajolla, kunnes heitin auton voltilla kaiteen yli

Kun kokeilette rataa niin huomioikaa, että klikattuanne Targan rataa ratavalikko saattaa jumittaa melko kauan ennenkuin pääsee ajamaan. Oma koneeni oli noin minuutin tiltissä ennenkuin Targa latautui. Ei siis kannata heti lähteä buuttaamaan konetta jollei mitään tunnu tapahtuvan.

Tuosta patchista sen verran että nyt ratoja saa 256 kpl kerrallaan aikaisemman 64 sijasta ja myös todella pitkien ratojen (kuten Targa) tuki saatiin GPL:ään tämän johdosta. Menuja on hieman viilailtu ja ilmeisesti jotain bugikorjauksia myös mukana. Eli patch sekä GEM+ päivitys vaaditaan jotta Targan pelaaminen onnistuu.

latauslinkki, jonka kautta pääsee myös asennusohjeisiin
    http://gpltd.bcsims.com/?ir=Whatsnew

Totaalirankka
    Sijainti
    Helsinki
    Pari päivää olen ajellut tuolla ja pakko myöntää, että mahtava on rata. Rupesin jo suunnittelemaan matkaa Sisiliaan.

Heh, rata tuli tänään GPLRankiin ja suomalaisilla on heti neloisjohto. Ja kaikki tietysti Trellejä.

Sijainti
    Turku
    72 km

Kova himo ollut asennella GPL tässä viime aikoina, kun on taas tullut tuota kartingiakin väännettyä.

Täysin taas kadottanut käryn siitä, mitä add-onneja ja pätsejä pitäis asennella, että oltais niinku kehityksen kärjessä.
    Which Seat can I take?

Sijainti
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Dominic Tarkastele viestiä
    Täysin taas kadottanut käryn siitä, mitä add-onneja ja pätsejä pitäis asennella, että oltais niinku kehityksen kärjessä.
    All in one patchi löytyy täältä. Tuon päälle sitten tuo 67patch.
    http://gplps.org/wb/pages/projects/g...-downloads.php

Itse olen käyttänyt edelleen GPL2004 demoa johon olen vaan kopsannut orkkis-cd:ltä radat. Ja toi patchi toimi suoraan sen päälle kun oli vaan asentanut gem+:n ja siihen päivityksen (päivitys tuli tuon 67patchin pakatussa tiedostossa mukana) ensin. 67Patchin jälkeen gplc67.exe deletetään GPL:n juurihakemistosta. Sitten käynnistetään GEM+, jolloinka päivitetty gplc67.exe muodostuu GPL:n juurihakemistoon. Homma toimi kuin junan vessa ainakin omalla kohdalla..

Lainaa Alunperin kirjoittanut Kanzo Tarkastele viestiä
    Pari päivää olen ajellut tuolla ja pakko myöntää, että mahtava on rata. Rupesin jo suunnittelemaan matkaa Sisiliaan.

Heh, rata tuli tänään GPLRankiin ja suomalaisilla on heti neloisjohto. Ja kaikki tietysti Trellejä.
    Täytyy myöntää että tuli Kummisetä-elokuvat mieleen kun pääsin radan varikkoalueen metsän reunustamalta alueelta vuoriston maaseudulle. Rata on juuri sen näköinen kuin olen valokuvista ja 8mm videonpätkistä nähnyt. Loistavaa työtä radan tekijäporukalta kerrassaan

Äskeisen harjoitussession jälkeen oma enkka (mihin asti olen päässyt ennen mälläystä) on tuossa ratakartassa Cerdan kaupungin jälkeisessä tiukassa vasurissa. Sen jälkeen matka jatkui vielä parin-kolmen mutkan verran jonka jälkeen auto hajosi lopullisesti. Eli karkeasti arvioituna alle 10km vasta takana

Ratakartta
    http://gpltd.bcsims.com/track_images.../map-targa.pdf
    Viestiä on viimeksi muokannut Sue_me; 30.09.2009 21:12.

Mall Poster Mangelo's Avatar
    Vois kyllä tehdä uuden asennuksen, koska asennus on vaan vanha roska johon on kasautunut sekavasti sitä sun tätä päälle. Puhdas asennus kaikilla 1967 patcheilla ja parhailla radoilla. Aikaa kestävän asennuksen jos saisi tehtyä.

:edit: Tyydynkin siistimään ja päivittämään vanhaa kun 2004 demo kaatuilee työpöydälle.
    Viestiä on viimeksi muokannut Mangelo; 01.10.2009 01:25.
    .

Totaalirankka
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Sue_me Tarkastele viestiä

Ja täältä sama Google Earthissa:http://srmz.net/index.php?s=&showtop...ndpost&p=36868.

Juoppokuski
    Ja google mapsissa.

Seuraavan kerran kun tilaan cdonista jotain niin pakko muistaa tarttua tähän gpl:n... Autosimuja takana melkein parikymmentä vuotta ja silti en ole koskaan tätä pelannut, kaikki muut varteenotettavat pitäis olla tallessa.

1:12.90

Mall Poster Mangelo's Avatar
    Outoa. 67 patchilla vihreä lippu josta pääsee valitsemaan radan, ei reagoi

Vähän kokeilin noita hienompia autografiikoita kopioimalla 2004 demosta. Ihan hyvät muuten, mutta ärsyttää jollain etäisyydellä kun auton takajousituksen näkö muuttuu ilmeiseesti grafiikoiden siirtyessä epätarkempiin. Alkuperäisgrafiikat ovat mielestäni ihan riittävät. Ei se ajamisen riemu ole siitä kermakakkukuorrutuksesta kiinni.
    .

Totaalirankka
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Zaikom Tarkastele viestiä
    Outoa. 67 patchilla vihreä lippu josta pääsee valitsemaan radan, ei reagoi
    Kannattaa odotella vähän pidempään kuin normaalin radan kanssa. Eiköhän se sieltä lataudu, kun odottelee minuutin tai pari.

Maailmanlupaus
    Sijainti
    Oulu
    GPL vois vielä onnistuakkin, kunhan saan lokakuun loppupuolella uuden koneen ja puhtaan asennuksen siihen.

Targa Florio rFactoriin olisi mahtavaa, unelmien täyttymys 1970 WSC -modilla.

Pitää vain odotella GPL:ään tulevaa vuoden 1967 urheiluautojen lisäosaa. Sitten vasta voisi Targakin napata.

Maailmanlupaus
    Sijainti
    Oulu
    Kannattaa odotella vähän pidempään kuin normaalin radan kanssa. Eiköhän se sieltä lataudu, kun odottelee minuutin tai pari.
    Mulla kesti Montjuicia ladallessa kymmentä minuuttia, mutta se tais johtua nimenomaan koneen ja asennuksen bugisuudesta.

Pre qualifer
    Sijainti
    Kotka
    Tolla 2004 demolla tulee silloin tällöin ajeltua...Tosin se on vähän jäänyt, kun olen alkanut opetella rFactor-radan tekemistä Bob's track builderilla.

väärinkäyttäjä
    Kokeilin Targaa, enkä jaksanut ajaa koko kierrosta. Lopetin jonnekkin Collesanon jälkeen oikeastaan sen takia kun rata pyörii niin tahmeasti. Oli varmaan puoli tuntia mennyt siinä vaiheessa.

En löytänyt foorumeilta apua miksi fps on niin onneton. Muut radat toimii sulavasti ja uudet pelitkin 1920x1200 resolla.
    "Minulle Kimi on aina ollut kuin jokin myyttinen hahmo." -Vitantonio Liuzzi

Sijainti
    Lainaa Alunperin kirjoittanut henrizio Tarkastele viestiä
    Kokeilin Targaa, enkä jaksanut ajaa koko kierrosta. Lopetin jonnekkin Collesanon jälkeen oikeastaan sen takia kun rata pyörii niin tahmeasti. Oli varmaan puoli tuntia mennyt siinä vaiheessa.

En löytänyt foorumeilta apua miksi fps on niin onneton. Muut radat toimii sulavasti ja uudet pelitkin 1920x1200 resolla.
    Voisiko syy olla tämä:

Targa ei tue 60fps ominaisuutta GPL:ssä. GPL:ään on saatavilla patch, jolla tuon 60fps voi saavuttaa. Mutta tässä tapauksessa se ei siis toimi.

Registered User
    Voisiko syy olla tämä:

Targa ei tue 60fps ominaisuutta GPL:ssä. GPL:ään on saatavilla patch, jolla tuon 60fps voi saavuttaa. Mutta tässä tapauksessa se ei siis toimi.
    Hyvin toimii Targa 60fps:llä. 60fpsv2newmod.xml ja 67patch niin pitäisi toimia.

. Loetkoe's Avatar
    Sijainti
    Kerava
    Äskeisen harjoitussession jälkeen oma enkka (mihin asti olen päässyt ennen mälläystä) on tuossa ratakartassa Cerdan kaupungin jälkeisessä tiukassa vasurissa. Sen jälkeen matka jatkui vielä parin-kolmen mutkan verran jonka jälkeen auto hajosi lopullisesti. Eli karkeasti arvioituna alle 10km vasta takana
    Paina Shift+R niin pomppaa takas radalle. Ehkä tiesitkin jo mutta joku muu ei ehkä tiedä
    .

Sijainti
    Turku

Angry

Lainaa Alunperin kirjoittanut Loetkoe Tarkastele viestiä
    Paina Shift+R niin pomppaa takas radalle. Ehkä tiesitkin jo mutta joku muu ei ehkä tiedä
    Mut sit menettää hyvin lämmitetyn renkaan edun. x(
    Which Seat can I take?

Sijainti
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Loetkoe Tarkastele viestiä
    Itse asiassa en tiennyt.

Mutta tavoitteenani on aina ajaa realistic damagella ja jos menee vituiksi niin eikun alusta. Päätä vaan uudestaan seinään (tai armcoon)

. Loetkoe's Avatar
    Sijainti
    Kerava
    Itse käytän sitä lähinnä uutta rataa opetellessa tai näin pitkällä radalla
    .

Senior Member
    Sijainti
    Stadi
    Mulll on toi vanha cd gplstä (taitaa olla jos oikein muistan niin versio 1.00), saakohan sen jotenkin tän v** Vistan kansssa pelaamaan?
    if you cant beat em, join em!

Sijainti
    Turku
    All in one patchi löytyy täältä. Tuon päälle sitten tuo 67patch.
    http://gplps.org/wb/pages/projects/g...-downloads.php

Itse olen käyttänyt edelleen GPL2004 demoa johon olen vaan kopsannut orkkis-cd:ltä radat. Ja toi patchi toimi suoraan sen päälle kun oli vaan asentanut gem+:n ja siihen päivityksen (päivitys tuli tuon 67patchin pakatussa tiedostossa mukana) ensin. 67Patchin jälkeen gplc67.exe deletetään GPL:n juurihakemistosta. Sitten käynnistetään GEM+, jolloinka päivitetty gplc67.exe muodostuu GPL:n juurihakemistoon. Homma toimi kuin junan vessa ainakin omalla kohdalla..

Täytyy myöntää että tuli Kummisetä-elokuvat mieleen kun pääsin radan varikkoalueen metsän reunustamalta alueelta vuoriston maaseudulle. Rata on juuri sen näköinen kuin olen valokuvista ja 8mm videonpätkistä nähnyt. Loistavaa työtä radan tekijäporukalta kerrassaan

Ratakartta
    http://gpltd.bcsims.com/track_images.../map-targa.pdf
    Ajoin on All-In onen, ja sit jonkun 67patchin, mut ... ööh. No ei tos ainakaa näy mitään 67-tyylistä ja lisäkis D3D gfrafiikka bugaa ja näyttää vaan 1/4 vasemmasta yläkulmata. Muu ruutu on mustaa.
    Which Seat can I take?

melkein mestari
    Ajoin eilen yhden kierroksen. Oli siinä kokemus.
    Andrea Stella, Kimin kisainsinööri Ferrarilla: – Kun toimin Michaelin datainsinöörinä, hänelle piti aina tarkasti kertoa, miten tietokoneen mukaan eri mutkissa hän voisi ajaa nopeammin. Kimin kohdalla tällaisia neuvoja ei tarvita. Hän löytää ne ratkaisut itse.
    "Huikea homma hei!" -Erkki Mustakari

Totaalirankka
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut dillinger Tarkastele viestiä
    Mulll on toi vanha cd gplstä (taitaa olla jos oikein muistan niin versio 1.00), saakohan sen jotenkin tän v** Vistan kansssa pelaamaan?
    Hyvin toimii Vistan kanssa.

Totaalirankka
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Dominic Tarkastele viestiä
    Ajoin on All-In onen, ja sit jonkun 67patchin, mut ... ööh. No ei tos ainakaa näy mitään 67-tyylistä ja lisäkis D3D gfrafiikka bugaa ja näyttää vaan 1/4 vasemmasta yläkulmata. Muu ruutu on mustaa.
    Nou hätä:

http://forum.racesimcentral.com/show...16&postcount=2

väärinkäyttäjä
    Voisiko syy olla tämä:
    En ollut tietoinen tollasesta 60fps patchista. Asensin sen ja vanhat radat toimii entistä sulavammin ja Targa yhtä huonosti. Varmaan taas joku mystinen ATI-ongelma.
    "Minulle Kimi on aina ollut kuin jokin myyttinen hahmo." -Vitantonio Liuzzi

Senior Member
    Sijainti
    Stadi
    Hyvin toimii Vistan kanssa.
    Mutta tarviihan se jotain lisäpalikoita, ku koneet on noista ajoista hiukkka kehittyneet?
    if you cant beat em, join em!

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - sivuinfo - email