F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 41-59/59

Ketju: Red Bull - Menestystarina vai tähdenlento?

Lupaavin tulokas Mehe Rienarsuo's Avatar
    Sijainti
    Konnektikuti
    Vastaan tähdenlento.
    Repe veti nälkäänsä kuivahiivaa ja talkkunaa ja vihtoi saunoessa tillipuntilla. Repe olikin Yläpamasta.

Registered Yes-man Sam the Man's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mehe Rienarsuo Tarkastele viestiä
    Vastaan tähdenlento.
    On sun nyt kuitenkin pakko myöntää että ainakin se on keskimääräistä tähdenlentoa pidempi aikaisempi ja merkittävästi kirkkaampi...
    Yesyesyesyes, I am doing it all the time. You don't need to remind every second! - Kimi Räikkönen, Abu Dhabi 2012

KKWCS:n Mietaa Jacques's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Tähdenlennolta tuo tosiaan näyttää pahasti.
    Treenisaldot

"Täällä on 2,1 gigatavua tietoa." -Antti

En tiedä onko JACQUES tyhmä, vai oliko mies liikkeellä huumorilla........ Mutta kaiken kaikkiaan aikamoista höpinää...
    T: Nimimerkki Jjusban

Ajatusrikollinen
    Sijainti
    Tampere
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Skenejeesus Tarkastele viestiä
    Ketkä, ToroRosso? Kyllähän ne ainakin aikanaan sai, eikä neloisvoittoja tullut. Varmaan voi jotain kuskin piikkiinkin laittaa. RedBull/ToroRosso-combolla ei kuitenkaan ole neljää Vetteliä, tai edes kolmea Webberiä Vettelin tukena.
    Toro Rosso käytti vuoden vanhaa autoa. Samaa autoa eivät missään vaiheessa saaneet käyttää.

Trackman WebSlave's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Loko Tarkastele viestiä
    Toro Rosso käytti vuoden vanhaa autoa.
    Ja eri moottoria.
    --
    Ei mithään häthää.

Registered User Nzap's Avatar
    Sijainti
    Wrocław
    Toro Rosso käytti vuoden vanhaa autoa. Samaa autoa eivät missään vaiheessa saaneet käyttää.
    Mites ne onnistui 2009 kun säännöt muuttuivat ja Red Bull ja Toro Rosso olivat identtisiä?

Registered User uuci's Avatar
    Mitenhän ylivoimainen Red Bull olisi aika-ajoissa jos olisi välitykset pitkiä?
    Pessimisti ei pety.

Ajatusrikollinen
    Sijainti
    Tampere
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Nzap Tarkastele viestiä
    Mites ne onnistui 2009 kun säännöt muuttuivat ja Red Bull ja Toro Rosso olivat identtisiä?
    Oliko? Milloin se yhteistyö loppui?

Lainaa Alunperin kirjoittanut uuci Tarkastele viestiä
    Mitenhän ylivoimainen Red Bull olisi aika-ajoissa jos olisi välitykset pitkiä?
    Kai ne ajaisi näillä välityksillä aina, jos ne olisi nopeammat? Sitä vähän ihmettelen, ettei Webberiä ajateta eri laatikolla, kun joutuu jatkuvasti kamppailemaan sijoista. Toisin kuin Vettel. Tosin, tallimestaruus tulee näinkin ja saavat testidataa molemmista autoista samoilla välityksillä...

Registered User
    Oliko? Milloin se yhteistyö loppui?

Kai ne ajaisi näillä välityksillä aina, jos ne olisi nopeammat? Sitä vähän ihmettelen, ettei Webberiä ajateta eri laatikolla, kun joutuu jatkuvasti kamppailemaan sijoista. Toisin kuin Vettel. Tosin, tallimestaruus tulee näinkin ja saavat testidataa molemmista autoista samoilla välityksillä...
    Välitykset on hyvin strategia riippuvainen asia, jos tidetään että ajetaa sijoista 1-3 niin aikajovauhdin kannalta on parempi satsata kiihtyvyyteen kuin pelkkään suoranopeuteen. Jos taas ajetaan sijoista 3-6 niin suoranopeus on tärkeämpi nousun ja ohitusmahdollisuuksien helpottamiseksi jottei käy kuten Kimille Spa:ssa tai Intiassa.

Registered User IWE's Avatar
    Postaisi tähän naamapalmun, mikäli jaksaisi.

Ainoa vaihe, jolloin eivät samaa tai samoihin piirrustuksiin perustuvaa autoa käyttäneet oli 2006, jolloin Toro Rossolla oli käytössä vuoden 2005 Red Bull. Kauden 2006 läski-ponttooni Red Bullia ei toro rossolla ollut käytössä koskaan, vaan kaudesta 2007 alkaen ajelivat identtisillä autoilla (poislukien moottorit ja tietyissä kilpailuissa vaihdelleet ilmanohjaimet ym härpäkkeet).

2007:

(Takimmaisena vuoden 2006 STR, mutta muu kalusto on kaude 2007 mallia)

2008:

2009:

2010:

Registered User
    2010 ja siitä eteenpäin Toro Rosso suunnitteli oman auton, koska ei saanut enää ostaa sitä Redbullilta. Varmasti jotain apua saivat, mutta se on kuitenkin eri auto.

Senior Member
    Sijainti
    Pori
    Kaiholla sitä katselee esim. tuota 2008 Red Bullia, nätti kun mikä (ok, joitakin noi härpäkkeet häiritsee, mutta ei mua niinkään)...
    Asiasta en mitään tiedä, mutta vastaan väitän...

Resistive User
    Sijainti
    Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Cage Tarkastele viestiä
    Kaiholla sitä katselee esim. tuota 2008 Red Bullia, nätti kun mikä (ok, joitakin noi härpäkkeet häiritsee, mutta ei mua niinkään)...
    Täysin samaa mieltä.
    In turn, I once asked Bernie just how many people worked at Brabham. "About half of them," he shot back, always the master of the one-liner.

Oman elämänsä Sutil Fagerholm's Avatar
    Sijainti
    Semminki
    Alan kallistumaan sen puoleen, ettei ole pelkkä tähdenlento.
    Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Lainaa Alunperin kirjoittanut Fagerholm Tarkastele viestiä
    Alan kallistumaan sen puoleen, ettei ole pelkkä tähdenlento.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Lainaa Alunperin kirjoittanut Laareni120 Tarkastele viestiä
    NÄIN TÄHDENLENNON JA... YMS RED BULL TULEE OLEMAAN PELKKÄ TÄHDENLENTO! SIIS EIHÄN SAUBERKAAN HYÖTYNYT FERRARIN KONEISTA PALJON PASKAAKAAN JOTEN TUSKIN RED BULLIKAAN HYÖTYY NIISTÄ PALJON PASKAAKAAN
    Katos, jo vuonna 2005 on ollut joku persu kirjoittamassa käpslokit pohjassa!
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User IsoAhven's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Katos, jo vuonna 2005 on ollut joku persu kirjoittamassa käpslokit pohjassa!
    Ok. Mitä järkeä on monta vuotta vanhoja viestejä ottaa esille? Mitä iloa on kirjoittajan poliittisen näkemyksen arvailusta? Miksi rinnastat capslockit persuihin? Anna itse itselles jäähyä.

Mut, jos vitsit jätetään, niin onhan se positiivista, että noin "nuori" talli on vakiinnuttanut paikkansa kärjessä. Nytkin vaikuttaa, että Ferrari voisi olla takana, jos Gasly suorituisi paremmin.
    Viestiä on viimeksi muokannut IsoAhven; 04.07.2019 22:58.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Lainaa Alunperin kirjoittanut IsoAhven Tarkastele viestiä
    Ok.
    Ok!

Registered User
    Eikös Vettel ajanu tällä useamman mestaruuden?Huipputalli oli..

Ja ei huonommin ajanu Webber eikä Ricciardokaan..

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö