F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 1 / 2 12 ViimeisinViimeisin
Tulokset 1-40/66

Ketju: Käsipallo

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Käsipallo

No tehdäänpä toikki tästäkin.

Itsehän olen käsistä pikkasen pelannut ja myös valmentanut (lähinnä fysiikkapuolta).

Omia vanhoja pelikavereita onkin sitten eripuolilla Suomea. Useampikin tietenkin Tammisaaren EIF:ssä (pojan kummisetä esimerkiksi). Lisäksi Fenixissä ja ÅIFKssa on ex-hankolaisia.

Tammisaari on aloittanut kauden 3 tappiolla, joista ainakin Arsenal olisi pitänyt voittaa.

Kullasta tulee taistelemaan kolmikko: BK-46, SIF ja Cocks.

Sarjataulukko 2.10.2005 20:0
    S Joukkue O V T H TM PM P
    1 HC WEST 3 3 0 0 85 - 58 6
    2 COCKS 3 3 0 0 109 - 84 6
    3 BK-46 3 3 0 0 91 - 68 6
    4 SIF 1 1 0 0 29 - 14 2
    5 ARSENAL 2 1 0 1 48 - 63 2
    6 ÅIFK 3 0 0 3 73 - 84 0
    7 EIF 3 0 0 3 72 - 88 0
    8 HIFK 2 0 0 2 53 - 72 0
    9 HC FENIX 2 0 0 2 39 - 68 0

Joukkueita yhteensä: 9 Otteluita yhteensä: 144
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Senior Member
    Sijainti
    Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
    !

COCKS !

!

81-04-05-07-08-14-15 Matxi's Avatar
    Sijainti
    toalet
    Mitä kyrpiä siellä pelaa?
    Mitä yhteistä on naisella ja Audilla?
    No tietty se että Matxi puhuu paljon molemmista muttei saa kumpaakaan!!!

Senior Member
    Sijainti
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Matxi
    Mitä kyrpiä siellä pelaa?
    Tuikitavallisia synnynkuntani äijiä...
    Seitkytluvulla tuli muutama talvi raahauduttua katsomaan liki jokainen Cocksin peli. Nyt on jääny vähemmälle vaikka Haagassa asuessa usein tulikin suunniteltua tallustelua Pirkkolan halliin katsomaan.

Senior Member
    Sijainti
    Muuten menny Cocksilla hyvin mut Tammisaaressa tuli turpiin, EIF puolestaan hävinnyt muut matsinsa. Ja Karjaa menee toistaiseksi kuin juna.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Fenix pisti paikallispelissä ÅIFKta maalilla pataan
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    'Hankolaisjoukkueiden' kohtaamisessa Tammisaaressa Fenix Turusta kukisti EIF:in 3 maalilla. Puoliajalla vielä tasatilanne.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Karjaa voitti vieraissa 'selvästi' Cocksin ja Tammisaari voitti HIFKin.

Hifki jumbona. Karjaa ja Siuntio ilman tappioita.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Olin tänään katsomassa paikanpäällä Tammisaaren ja ÅIFKn matsia. Turku vei peliä alusta alkaen ja Tammisaarelaiset sortuivat syöttöhasseihin ja hätiköityihin ratkaisuihin hyökkäyspäässä josta 'Kanarianlinnut' (vaikkakin pelasivat mustissa tänään) rankaisivat nopeilla kontrauksilla.

Tammisaaresta puhtaat paperit sai vain maalivahti Henrik Ramsted joka nappas jopa 3 rankkaria kiinni. Ulkopelaajat hävisivät selkeästi Turun vastaaville, joista nousi esiin oikea ytteri Frank Isaksson ja pakki Bert-Jan Pustonski.

13-28 (8-14)

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Tammisaaressa olivat vierailulla sarjajohtataja BK-46. Joukkue on nuori, nopea ja juoksuvoimainen. Ne kontras jopa vastustajan maalin jälkeen eli veskari pisti pallon nopeesti keskipisteeseen jossa oli jo 2 äijää odottamassa, domari pistää siinä vaiheessa pelin käyntiin ja nää kaks on periaatteessa yksin...siis kaksin läpi. Tekivät vissiin 4 maalia sillä tavalla.

Eli maalin jälkeen ei paljoa tuuletella vaan juostaan täydet alas puolustukseen.

Matsi loppus 23-39 karjaalaisten eduksi.

Senior Member
    Sijainti
    Saatana, maalilla oli Karjaa Cocksia parempi. Jääpähän parannettavaa finaaliin...

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut ettelbruck
    Saatana, maalilla oli Karjaa Cocksia parempi. Jääpähän parannettavaa finaaliin...
    Aika vahva ottelu Kukoilta

Hieman vaisun alkukauden jälkeen nousussa haastamaan kaikki ja sekä vieras- että kotikentällä

Riihimäen kotiyleisö Jos mulla on jotain traumoja niin ne kaikki on kotoisin Rixusta

Senior Member
    Sijainti
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Moe Szyslak
    Riihimäen kotiyleisö Jos mulla on jotain traumoja niin ne kaikki on kotoisin Rixusta
    Cocksin kotiyleisöhän (ainakin silloin) oli aina kohteliasta ja hyvinkäyttäytyvää... Ilo siellä oli olla mukana synnyinkuntani valiojoukossa... Silloin 25+v sitten ei kai muualla juuri maksavaa yleisöä ollutkaan.

Senior Member
    Sijainti
    On muuten Suomen naisten rämpiminen EM-esikarsinnassa Portugalissa ollu jotain aivan karmeeta. Slovakia vei 40-10, muut sentään vähän maltillisemmin mutta silti kuin mätää kukkoo...

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    On muuten Suomen naisten rämpiminen EM-esikarsinnassa Portugalissa ollu jotain aivan karmeeta. Slovakia vei 40-10, muut sentään vähän maltillisemmin mutta silti kuin mätää kukkoo...
    Sitä se teettää kun joukkue on täynnä 'aviopareja'

Jarnapoliisi
    Sijainti
    Jarnapolis
    Tassapa meilla legendaarinen laji. Elaaks Jankat Ronnberg ja Helander viela. Vahan yhta legendaa kun Samuli Niskanen jaapallossa.
    Tietoturva-asioista selviaa parhaiten rakentamalla uuden koneen lekaharkoista.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Lainaa Alunperin kirjoittanut Tblair
    Tassapa meilla legendaarinen laji. Elaaks Jankat Ronnberg ja Helander viela. Vahan yhta legendaa kun Samuli Niskanen jaapallossa.
    Rönnbergin Jankan poika, Andreas, on BKn pelintekijänä ja maalipörssin ylivoimainen ykkönen. Hellu pelaa edelleen, mutta nuoret on kovaa vauhtia puskemassa siitä ohi. Korpimäen Jukkis on maalissa edelleen. Ja pelannutkin, kun se ykkösveskari loukkas ranteessa.

Jarnapoliisi
    Sijainti
    Jarnapolis
    Taitaa olla förttisexin aika voittaa taas.
    Tietoturva-asioista selviaa parhaiten rakentamalla uuden koneen lekaharkoista.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Niillä on aika hyvä rakenne siinä jengissä. On juoksuvoimaa, nopeutta, nuoruutta, fysiikkaa ja vielä pari tosi kokenutta jannua (Hellu, Jukkis ja Tomas Holmberg). Valmentajana Micke Källman.

Kerran VeVe aina VeVe Jkalliom's Avatar
    Sijainti
    Espoo
    Niillä on aika hyvä rakenne siinä jengissä. On juoksuvoimaa, nopeutta, nuoruutta, fysiikkaa ja vielä pari tosi kokenutta jannua (Hellu, Jukkis ja Tomas Holmberg). Valmentajana Micke Källman.
    Jos aatellan mihin asti isä Jankka ylsi uransa huippuhetkinä on poika Andreasilla vielä kovin pitkä tie kuljettavanaan yltääkseen isänsä saavutusten yli. Jankka pelasi kuitenkin ammattilaisena maailman parhaassa käsipallosarjassa Espanjassa.

Kohtuullisen menestyksekkäästi. Jankka palasi aikanaan Suomeen sillioin kun BK oli palannut hallitsijaksi vuoden 1990 finaalitappion jälkeen. Tosin Dicken kurmootti Karjaalaisia vuoden 1993 finaaleissa Mikael Källman on ehkä kuitenkin se kaikkien aikojen käsipalloilija Suomessa, Micke väänsi vuosikymmenen Saksan kovassa bundesliigassa, ennen paluutaan Suomeen 1995. Kun Micke oli parhaimmillaan 1990-luvun taitteessa hän oli ehkä Bundesliigan sen hetken paras ulkomaalainen pelaaja.
    Viestiä on viimeksi muokannut Jkalliom; 09.12.2005 23:07.
    lepää rauhassa aina #4 Arto Javanainen.

Senior Member
    Sijainti
    EM-karsinnassa Israelille hävittiin vieraissa mutta eilen sentään kaatui kotona. Mutta kaukana on oikeat kisat vielä näistä karsinnoista.

Tosin eipä nykyisellään esim koripalloilijoilla mee karsintansa merkittävästi paremmin.

Senior Member
    Sijainti
    Riihimäellä vietettiin männäviikolla puolustuksen vapaapäivää ja ilahduttavasti Karjaa kaatui 40-36.

On muuten parhaillaan miesten EM-kisat menossa mutta sitä ei suomalaismediasta huomaa. SVT:n ja TV5Monden txt-tv:t seuraa. Islannilla tuntuu vaihteeksi olevan kova joukkue kasassa kun huomioi väestöpohjan.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Roman Glinkin, jota Tammisaari itselleen hamusi, meni sitten Siuntioon.

Karjaa voitti Siuntion parilla maalilla kotonaa.

Tulee tiukka vääntö mestaruudesta.

Riihimäki, Karjaa, Siuntio ainakin kynsin ja hampain kiinni pytyssä.

Kerran VeVe aina VeVe Jkalliom's Avatar
    Sijainti
    Espoo
    Ihme on jos BK-46 ei mestaruutta vie, pysyvä kotikenttä etu takaa lähes varmasti finaalipaikan rutinoituneille Karjaalaisille. Suurin sankari seisoo maalinsuulla Jukka-Pekka Korpimäki on ties kuinka monta kertaa seisonut BK:n tukena ja turvana vuodesta 1991 alkaen.

Silloin käytiin kuumat ja kovaotteiset finaalit Siuntiota vastaan jonka BK ilman Jankka Rönnbergiä ja Micke Källmaniakin kykeni hoitamaan kotiin 3-2. SIF on taas se kovin haastaja ja mestarisuosikki. Sebastian Aarnio, Marcus Sjöstedt johtotähtinään.

Bastilla on pitkällä urallaan neljä mestaruutta kolmessa eri seurassa. Dicken 1993, HC Dennis 2000,2004 ja SIF 2005. Kaj Kekki mies Grankulla IFK:n 1990-luvun lopun huippuryhmän takana on nyt Siuntion piiskurina. Toisaalta Cocksilla on hyvä materiaali jos vain "hällä väliä" päivät jäävät välierissä väliin. Pietari Kapi ja Kotiin palannut Jyri Welling tuovat lisää leveyttä valmentaja Markku "Pilkku" Tuomen orkesteriin saa nähdä riittääkö se toistamaan viimevuoden ihmeen.
    lepää rauhassa aina #4 Arto Javanainen.

Senior Member
    Sijainti
    Meikäläisen matkailun ja sairastelun aikana käsipallokausikin päästy pelaamaan läpi. Onnea Karjaalle eikä synnyinkuntani pronssikaan häpeä ole. Yhä ylöspäin ensi vuonna !!

Senior Member
    Sijainti
    Ja uusi kausi on jo vauhdissa, Cocks johtaa ylväästi sarjaa ku kaks matsia pelattuna...

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Ja uusi kausi on jo vauhdissa, Cocks johtaa ylväästi sarjaa ku kaks matsia pelattuna...
    Koksi voi olla loppuottelussa Siuntion kanssa. Karjaa ja West pelaa ronssista?

Senior Member
    Sijainti
    Tulevan talven yks tavoite on että noin miljoonan vuoden tauon jälkeen käyn katsomassa Cocksin matsin paikanpäällä...

Maximum Attack
    Sijainti
    Saviseutu
    Moe sanooko sellanen mies mitään kuin Klaes Åström ? Vissiin valmentanu joskus Suomen miesten maajoukkuetta ??
    Pesis on Perseestä

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Jr-
    Moe sanooko sellanen mies mitään kuin Klaes Åström ? Vissiin valmentanu joskus Suomen miesten maajoukkuetta ??
    Ja Hangossa valmentanut kanssa.

Silloin en vielä itse pelannut, mutta kaverit pelas jos silloin Klasun valmentamassa joukkueessa.

Jumppamaikkana suomenkielisessä koulussa.

Tiesitkö muuten että tietojeni mukaan Klasun veli on tehnyt eniten maaleja yhdessä ottelussa Suomessa. Oli siitä 'ihmeellinen' kaveri, että heitti vissiin molemmilla käsillä yhtä kovaa. Pelas sentterinä viivalla. Eli ns. keskikutonen.

Maximum Attack
    Sijainti
    Saviseutu
    Ja Hangossa valmentanut kanssa.

Silloin en vielä itse pelannut, mutta kaverit pelas jos silloin Klasun valmentamassa joukkueessa.

Jumppamaikkana suomenkielisessä koulussa.

Tiesitkö muuten että tietojeni mukaan Klasun veli on tehnyt eniten maaleja yhdessä ottelussa Suomessa. Oli siitä 'ihmeellinen' kaveri, että heitti vissiin molemmilla käsillä yhtä kovaa. Pelas sentterinä viivalla. Eli ns. keskikutonen.
    Klasu oli muuten yläasteen jumppamaikka, tuli hyvin opittua käsipallon salat liikuntatunneilla. On tosi mukava peli. Muutti tossa pariviikkoa sitten naapuriin.
    Pesis on Perseestä

Senior Member
    Sijainti
    SM-sarjan yhdeksästä joukkueesta viidellä on kuus pistettä, vaihteleva määrä matseja, ÅIFK antautuu kaikille ja Karjaa rypee. Mutta kevääseen on matkaa.

Senior Member
    Sijainti
    Eurosportilla livenä naisten MM-finaali, Venäjä ja Romania vääntää ku painikilpailuissa...

Senior Member
    Sijainti
    Tänään Suomen Cupin finaali Cocks-BK46,

Yle24:llä suorana klo 1505 ja Yle2:lla koosteena klo 1615.

Ja illalla Tukholmassa naisten EM-finaalissa Venäjä pieksee Norjan, jolta puuttuu loukkaantunut suomalaissyntyinen tähtensä Katja Nyberg.

Sinänsä idioottimaista että naiset pelaa kuukauden sisällä sekä MM- että EM-kisat.

Senior Member
    Sijainti
    Tänään käsipallon MM-kisojen välierissä Saksa-Ranska sekä Tanska-Puola. Jossain määrin yllättäviä tuloksia ollut näissä kisoissa.

Ikävää että Islanti putos jatkoajalla Tanskalle kvartsissa, olis ollu hienoa katsoa ku Satujen Saari jyrää.

Saksassa on menossa käsipallobuumi. Viikonloppuna ZDF:llä vertasivat jo kesäiseen jalkapallohuumaan, ehkä hieman liioittelua mutta kuitenkin...

Senior Member
    Sijainti
    Saksa vei sit mestaruuden, Puola ekaa kertaa finaalissa ja Tanskalle pronssi. Eipä näkyny kuvaa mun löytämiltä kanavilta.

Senior Member
    Sijainti
    Jatkan tätä yksinpuhelua toteamalla että Cocks vei selvästi ekan finaalin, mahtaneeko Fenix vielä päästä iskuun?

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    'Vanerihanskaiset' kannattajat sai mukavan kotimatkan, kun Mulkut (Cocks) voitti myös toisen finaalin.

Senior Member
    Sijainti
    Tarttee tilata brodi vetään Yleltä talteen Cocksin täniltaiset voitonjuhlat.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Kockelit sitten voitti suoraan kolmessa matsissa. 28 - 24 (12-12) meni viimeinen matsi.

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö