F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 2 / 63 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678910111252 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 41-80/2482

Ketju: Kerrohan unesi, niin ...

Senior Member
    Lainaa Alunperin kirjoittanut burb
    ...nauretaan niille porukalla!
    HaaHAHAHaahahAHAHHAaa!!!11!!!!!

Mä en naureskele vaan tulkkailen mielessäni.
    Mielenkiintoista tutustua porukan sielunmaisemiin.
    A child, dreamy eyed, Mother's mirror, father's pride

Agentin perässä: www.007travelers.blogspot.com

Acenteella Ace17's Avatar
    En nähnyt viime yönä lainkaan unia, mutta enpä toisaalta saanut nukuttuakaan kuin muutaman tunnin.

KKWCS:n Mietaa Jacques's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    näin viime yönä sellaista unta että lähdin maratoonille Juskasen ja erään naispuolisen työkaverini kanssa.
    Sain itse valita juoksupaikan, joten valitsin tietenkin Nürburgringin vanhan pitkän radan. Juoksimme sen maraton-mittaisen matkan kaikki 3 ja puoleen tuntiin.

Siinä se.
    Treenisaldot

"Täällä on 2,1 gigatavua tietoa." -Antti

En tiedä onko JACQUES tyhmä, vai oliko mies liikkeellä huumorilla........ Mutta kaiken kaikkiaan aikamoista höpinää...
    T: Nimimerkki Jjusban

Darth Father Il Tempo Gigante's Avatar
    Sijainti
    Gamla Pedersöre huvudsocken

Haa.

No joo, nyt alkaa mullakin tulla forumistit uniin. Seuraavanlaista unta näjin muistaakseni su-ma välisenä yönä.

Olin käymässä erään miespuolisen forumistin kesämökillä, joka sijaitsi meren rannalla jossain Uudenkaupungin ja Paraisten välisellä rannikkoalueella. Mökille mentiin synkkien kuusien reunustamaa tietä. Juuri ennen kun saavuin mäen päällä olevalle mökille, jouduin tovin odottelemaan, sillä meri peitti tien ennen mökin porttia.

Istuimme sitten tämän hahmon kanssa mökin puutarhassa 70-luvun tyylisissä putkesta ja kankaasta laadituissa kokoontaitettavissa puutarhatuoleissa suurten marjapensaiden katveessa. Oleleskelua haittasi taivaalla pyöriskelevä helikopteri. Hetken päästä hahmo kertoi kehittäneensä tietokoneohjelman, jolla pääsee sarjakuvan sisään. Tätä en tietenkään uskonut, joten asiaa kokeiltiin.

Samassa väläyksessä löysin itseni kävelemästä Tampereen Hämeenkadulla kohti rautatieasemaa. Ja eikös vaan vastaan kävelleet Aku ja Roope. Jalkakäytävällä liikkui myös valojuttuja, suurin piirtein samanlaisia kuin elokuvassa Kolmannen Asteen Yhteys.

Tämän jälkeen olin yht'äkkiä entisessä kotikylässäni edesmenneen kummitätini talon pihalla. Talossa asui eräs naispuolinen forumisti, jolle ilmeisesti kerroin Tampereen tapahtumista. (En muista...). Kuitekin tämä hahmo huolestui mielenterveydestäni ja käski mut nukkumaan sänkyynsä, kertoen, että hänellä on sellainen itse tehty peite, jonka läpi pahat unet eivät pääse. Itse tämä hahmo meni yöksi ulos poimimaan marjoja.

Siinä se. Mikähän lienee tuo unen alussa ja lopussa ollut viittaus puutarhamarjoihin.

Ja toinen asia. Näen usein unia, joissa ajan/kuljen tietä pitkin, joka jää tulvan tai meren alle. Tai sitten tieltä puutuu silta ja taas on vesi edessä...
    Kahdeksan perunaa ja suolaa.
    -T.R. noin vuonna 1976

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Il Tempo Gigante
    Ja toinen asia. Näen usein unia, joissa ajan/kuljen tietä pitkin, joka jää tulvan tai meren alle. Tai sitten tieltä puutuu silta ja taas on vesi edessä...
    Mielenkiintoinen unennäkemys.

Minäkin näen usein tuollaisia 'vesikauhu-unia', joissa silta vajoaa veteen kesken ylityksen tai silta ei yllä seuraavaan rantaan jne. Olen ajatellut sen tulevan siitä, että olen 'isovesikauhuinen' ja siksi Estonian ja tsunamin kauhut tuntuivat vieläkin kammottavammilta kuin muutoin ehkä olisi.
    Melkein aina annamme anteeksi sen minkä ymmärrämme.
    Mihail Lermontov

Pomo Hetteri
    Sijainti
    PDX, OR
    Mulla ei noita vesijuttuja ole niinkaan, mutta tippumisia on aikalailla. Johtuu ilmeisesti ennen paljonkin vaivanneesta korkeanpaikankammosta. Vuonna '97 se kylla jo helpotti, mutta CN Towerissa viime ja toissa vuonna jo taas hieman heikotti. Ei saanut jalkoja niiden lasilevyjen paalle millaan
    Nopatar on hukassa!

Muumipappa Sam's Avatar
    Sijainti
    Muumilaakso
    Minä myös tipun usein korkealta ja tömähdys tuntuu voimakkaalta Tosin vastaavaa olen kokenut oikeastikin, vaikka edes luunmurtumia ei ole tullut.
    Piparista ei päivääkään

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa

Red face

Olin työkaverini kanssa Helsingissä tapaamisessa, jossa joku ihmispari kertoi meille, miten me voisimme hakea opiskelemaan pk-seudulle (olisko se jaskan pdf-juttu ollut mielessä). Se keskustelupaikka oli avara halli, jossa oli toisessa päässä savinen parkkialue. Kesken keskustelun kävimme parkkeeraamassa automme jonnekin nurkan taakse ja sitten jatkoimme neuvottelua. Opastaja kysyi yllättäen, että onko meillä suhde ja kiistin raivokkaasti. Sitten hetken kuluttua huomasin, että olin jäänyt yksin pöytään.

Olin lähdössä pois, enkä löytänytkään autoani. Sitten en löytänyt koko parkkipaikkaa. En osannut kysyä keneltäkään apua. En löytänyt enää työkaveriakaan. Olin ihan hukassa. Yritin soittaa apua, mutta en osannut puhua ja huomasin kännykän kadonneen. Rahat ja pankkikortitkin olivat poissa. Ajattelin, että kortit pitää mitätöidä, mutta en pystynyt tekemään mitään. Olin ihmeellisesti mykkä, enkä pystynyt kertomaan kenellekään, mitä on tapahtunut, en muistanut kenenkään nimeä tai puhelinnumeroa.

Viimein sain puhelimeen jonkun italialaisen näköisen mafiamiehen, joka arveli tietävänsä tapahtuneesta jotain. Se toimitti minulle mahdollisen varkaan puhelinnumeron. Se oli kirjoitettu juustosiivuun tussilla. Osa numeroista oli liuennut pois.

Välillä olin autoliikkeessä, jossa määriteltiin sen varastetun auton arvo vakuutusyhtiötä varten. Siinä autossa oli ollut korostetun näyttävä takaspoileri. Siinä vaiheessa huomasin, että olinkin ollut liikenteessä viime keväänä poisvaihtamallani autolla ja se oli varastettu.

Siinäpä pääkohdat. Tuon painajaisen seurassa menikin sitten melkein aamuyhdeksään asti.
    Mihail Lermontov

Lupaavin tulokas Mehe Rienarsuo's Avatar
    Sijainti
    Konnektikuti
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Olga
    Siinäpä pääkohdat. Tuon painajaisen seurassa menikin sitten melkein aamuyhdeksään asti.
    Pyydät vaan sen numeron. Omaasi et anna. Pistät pihalle ja sanot, että soitat soitat.
    Repe veti nälkäänsä kuivahiivaa ja talkkunaa ja vihtoi saunoessa tillipuntilla. Repe olikin Yläpamasta.

Senior Member Estate's Avatar
    Ensin olin menossa johonkin kauppaan tms. ja matkalla jollain polulla törmäsin JR_:än, samoin takaisin tullessa.
    Sitten Moe oli muuttanut meidän naapuriin ja änkesin sinne kylään.
    Loppuyöstä olin unessani kotona kännissä ja lfb tuli seuraksi, unessakaan en muistanut oikein jälkeenpäin, mitä me teimme, aavistuksia tosin oli.
    Entinen tuleva maailman kuningatar

Flavio lfb's Avatar
    Sijainti
    Helsinki

Wink

Lainaa Alunperin kirjoittanut S.A
    Ensin olin menossa johonkin kauppaan tms. ja matkalla jollain polulla törmäsin JR_:än, samoin takaisin tullessa.
    Sitten Moe oli muuttanut meidän naapuriin ja änkesin sinne kylään.
    Loppuyöstä olin unessani kotona kännissä ja lfb tuli seuraksi, unessakaan en muistanut oikein jälkeenpäin, mitä me teimme, aavistuksia tosin oli.
    Kerropa lisää

Lainaa Alunperin kirjoittanut lfb
    Kerropa lisää
    No sitten mä vielä harkitsin jonkun jutun keromista Runar ja Kyllikki -hahmolle, mutten nyt muista, mitä.

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa
    Näin viime yönä unessa Formulanomia ja tapaamisesta jäi mieleen korvakoru, joka nomilla oli korvanlehden puolivälissä ja se koru oli reippaasti ulkoneva. Ihmettelin paikkaa ja nomi selitti, että vain homot pitävät korua korvan alalaidassa.
    Mihail Lermontov

Eikö kukaan selitäkään untani?

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Eikö kukaan selitäkään untani?
    Selitys: Sä oot nähnyt unta!
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Muumipappa Sam's Avatar
    Sijainti
    Muumilaakso
    Näin viime yönä unessa Formulanomia ja tapaamisesta jäi mieleen korvakoru, joka nomilla oli korvanlehden puolivälissä ja se koru oli reippaasti ulkoneva. Ihmettelin paikkaa ja nomi selitti, että vain homot pitävät korua korvan alalaidassa.
    Piparista ei päivääkään

Lainaa Alunperin kirjoittanut Moe Szyslak
    Selitys: Sä oot nähnyt unta!
    Ei perskeles, hyvä kun kerroit, olisin voinut olla aivan muussa luulossa!

Registered User
    Sijainti
    Oulu-city
    Näin unta viimeyönä, että selasin foorumia ja huomasin, että erään foorumilaisen isä on rekisteröitynyt foorumille ja laittanut avatariksi kuvan salattujen elämien rauhanturvaajaisästä (en muista sen ukon nimeä). Hän oli sitten vastannut aiheeseen "Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen", että säälittävää katsella miten paljon nykyajan nuoriso vaan juopottelee ja että he tarvitsisivat enemmän harrastuksia ja virikkeitä.
    Sellainenhan on ihminen, monin tavoin eläimen kaltainen, mutta poikkeuksellinen niin, että se saadaan kontrolliin

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa
    Näin iltapäivänokosilla unta, että hiuksissani oli keskellä päätä kolme senttiä leveä jakaus. Oli se järkyttävän näköinen.
    Mihail Lermontov

Señor Member Puupää's Avatar
    Sijainti
    Skekkoslovakia
    Lainaa Alunperin kirjoittanut NeitiP
    Näin unta viimeyönä, että selasin foorumia ja huomasin, että erään foorumilaisen isä on rekisteröitynyt foorumille ja laittanut avatariksi kuvan salattujen elämien rauhanturvaajaisästä (en muista sen ukon nimeä). Hän oli sitten vastannut aiheeseen "Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen", että säälittävää katsella miten paljon nykyajan nuoriso vaan juopottelee ja että he tarvitsisivat enemmän harrastuksia ja virikkeitä.
    No jopas
    Dominic: Vähän niin kuin formuloissa. Sä oot ainoastaan niin hyvä, kuin sun viimeinen kommenttisi!
    Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

★ El Muerto ★ Captain Howdy's Avatar
    Sijainti
    † † †
    Ihmettelin paikkaa ja nomi selitti, että vain homot pitävät korua korvan alalaidassa.
    Olen siis homo x 2.
    ★★★ HALSSILAN NOUSU ★★★

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Captain Howdy
    Olen siis homo x 2.
    Mihail Lermontov

Sijainti
    † † †
    Dobbelhinaaja kato!
    ★★★ HALSSILAN NOUSU ★★★

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa
    Dobbelhinaaja kato!
    JepJep.

Minulla tästä hymäristä tulee aina mieleen eräs avatar.
    Mihail Lermontov

Señor Member Puupää's Avatar
    Sijainti
    Skekkoslovakia
    Olen siis homo x 2.
    Eikös se sitten kumoa vaikutuksen?
    Dominic: Vähän niin kuin formuloissa. Sä oot ainoastaan niin hyvä, kuin sun viimeinen kommenttisi!
    Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

Hippi ja juntti Albert Oil's Avatar
    Sijainti
    Korviesi välissä
    Viime yönä olin Alexandra Gasolinen ja tuttavani 'Kaisan' kanssa New Yorkissa. (Oikeesti en ole ollut Kaisaan yhteydessä ainakaan vuoteen) Hypimme jostain syystä poliisia pakoon New Yorkin kattojen päällä. Oli rento ja vapaa fiilis. Muistan kuinka unessa elämä tuntui riehakkaalta. Sitten yht'äkkiä tulimme pilvenpiirtäjän katolle, josta ei päässytkään hyppäämään seuraavalle muuten kuin ohutta rimaa pitkin taiteilemalla. Alla satojen metrien päässä meni siis katu. Mulla tuli pupu pöksyyn mutta Alexandra ja Kaisa jatkoivat pitkän pohtimisen jälkeen. He kehottivat muakin mukaan mutta kieltäydyin vedoten siihen, etten halua kelmeän kehoni murkaantuvan ihmisvilinään keskelle Nykkiä. Kaisa taisi naurahtaa arkuuttani.

Kun likat lähtivät hitaasti tasapainoilemaan rimaa pitkin vastapäiselle katolle, mä menin isoikkunaisen kattohuoneiston ovesta sisään. Siellä oli isot bileet, joihin katsoin jostain syystä olevani tervetullut. Otin tarjoilijalta drinkkiä ja aloin viihtyä. Yht'äkkiä paikalle pölähti armeijakaverini 'Korpinen' (jota en intin jälkeen oikeasti ole nähnyt lain), joka ilmeisesti taisi olla yksi bileiden isännistä. Jälleennäkemisemme oli riemuisa. Aloimme jauhaa isoon ääneen jotain juttuja ja muut mulkoilivat meitä alta kulmien. Kohta paikalle tuli kolme pukuun pukeutunutta ja rankan näköistä turvamiestä, joista yksi oli Ed Harris History of Violence- roolissaan. He kehottivat meitä tiukasti lopettamaan jutustelun. Korpinen olikin äkkiä heidän puolellaan asiassa. Minulle pidettiin tiukkasävyinen puhuttelu mutta en ole ihan varma mistä asiasta. Koetin pullikoida vastaan, kun selvästi kimmaantunut Ed Harris veti aseen esille ja tehosti ukaasejaan sillä. Pakenin ovesta takaisin katolle.

Kaisa ja Alexandra olivat ehtineet vastapäiselle katolle ja huusivat sieltä, että se on umpikuja ja he joutuvat tulemaan takaisin samaa reittiä. Paluumatka oli heille helpompi, koska laudan päälle oli ilmestynyt puinen kaide, josta pitää kiinni. Siitä huolimatta Kaisa taituroi pitkän trapetsin kanssa. Kun tytöt pääsivät takaisin katolle, heitä vastassa oli riehaantunut väkijoukko. Olivat kuulemma ensimmäiset, jotka olivat ko. riman taituroineet molempiin suuntiin samana päivänä. Lyhyttukkaiselle Kaisalle oli kasvanut matkalla pitkä, musta, paksu letti. Uni päättyi kun Alexandraa ja Kaisaa kannettiin kultatuolissa ja väkijoukko töräytti torvia ja paraati marssi ja kansa riemuitsi.

72, olepa hyvä!
    Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.

Sijainti
    † † †
    Lopeta se korvikealkoholin kittaaminen!
    ★★★ HALSSILAN NOUSU ★★★

Senior Member
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Albert Oil
    Viime yönä olin Alexandra Gasolinen ja tuttavani 'Kaisan' kanssa New Yorkissa. (Oikeesti en ole ollut Kaisaan yhteydessä ainakaan vuoteen) Hypimme jostain syystä poliisia pakoon New Yorkin kattojen päällä. Oli rento ja vapaa fiilis. Muistan kuinka unessa elämä tuntui riehakkaalta. Sitten yht'äkkiä tulimme pilvenpiirtäjän katolle, josta ei päässytkään hyppäämään seuraavalle muuten kuin ohutta rimaa pitkin taiteilemalla. Alla satojen metrien päässä meni siis katu. Mulla tuli pupu pöksyyn mutta Alexandra ja Kaisa jatkoivat pitkän pohtimisen jälkeen. He kehottivat muakin mukaan mutta kieltäydyin vedoten siihen, etten halua kelmeän kehoni murkaantuvan ihmisvilinään keskelle Nykkiä. Kaisa taisi naurahtaa arkuuttani.

Kun likat lähtivät hitaasti tasapainoilemaan rimaa pitkin vastapäiselle katolle, mä menin isoikkunaisen kattohuoneiston ovesta sisään. Siellä oli isot bileet, joihin katsoin jostain syystä olevani tervetullut. Otin tarjoilijalta drinkkiä ja aloin viihtyä. Yht'äkkiä paikalle pölähti armeijakaverini 'Korpinen' (jota en intin jälkeen oikeasti ole nähnyt lain), joka ilmeisesti taisi olla yksi bileiden isännistä. Jälleennäkemisemme oli riemuisa. Aloimme jauhaa isoon ääneen jotain juttuja ja muut mulkoilivat meitä alta kulmien. Kohta paikalle tuli kolme pukuun pukeutunutta ja rankan näköistä turvamiestä, joista yksi oli Ed Harris History of Violence- roolissaan. He kehottivat meitä tiukasti lopettamaan jutustelun. Korpinen olikin äkkiä heidän puolellaan asiassa. Minulle pidettiin tiukkasävyinen puhuttelu mutta en ole ihan varma mistä asiasta. Koetin pullikoida vastaan, kun selvästi kimmaantunut Ed Harris veti aseen esille ja tehosti ukaasejaan sillä. Pakenin ovesta takaisin katolle.

Kaisa ja Alexandra olivat ehtineet vastapäiselle katolle ja huusivat sieltä, että se on umpikuja ja he joutuvat tulemaan takaisin samaa reittiä. Paluumatka oli heille helpompi, koska laudan päälle oli ilmestynyt puinen kaide, josta pitää kiinni. Siitä huolimatta Kaisa taituroi pitkän trapetsin kanssa. Kun tytöt pääsivät takaisin katolle, heitä vastassa oli riehaantunut väkijoukko. Olivat kuulemma ensimmäiset, jotka olivat ko. riman taituroineet molempiin suuntiin samana päivänä. Lyhyttukkaiselle Kaisalle oli kasvanut matkalla pitkä, musta, paksu letti. Uni päättyi kun Alexandraa ja Kaisaa kannettiin kultatuolissa ja väkijoukko töräytti torvia ja paraati marssi ja kansa riemuitsi.

72, olepa hyvä!
    Olen.

Kuten aiemmin todettu, unet kuvastavat toiveita ja pelkoja, mutta myös esim. edellisenä päivänä nähtyä tai kuultua. Mieti ensin, oletko katsonut jonkun toimintapätkän ja kuinka paljon esim. BB-inttimeininki saattoi vaikuttaa uneesi.

Kaikesta päätellen sulla tai läheiselläsi on menossa isot kuviot, tai toivot että olisi tai pelkäät. Mieti unen tunnelmaa. Isoutta kuvastaa sun unessa kaikki; iso kaupunki, isot rakennukset, iso ikkuna, isot bileet. Talo kuvastaa sinua ja ikkunasta sinne katsot. Onko AG:lle tarjottu jotain sellaista mahdollisuutta elämässä, jota olet toivonut itsellesi, vai onko meneillään jotain toivottua. Mieti myös, onko olemassa joku asia, jossa AG:lla on enemmän uskallusta kuin sinulla. Taiturointi sen asian kanssa mutta kuitenkin päättäväinen. Liekö AG lähellä jotain onnistumista. Mieti myös, toivotko onnistumista vai salaisesti umpikujaa. Vai pelkäätkö.

Sulla on johonkin asiaan sanottavaa, esim. työpaikalla tai muussa paikassa jossa on enemmänkin yhteisöä. Uni kuvastaa sitä, että sanottavaa on, mutta et tule kuulluksi ja ehkä ideoitasi tms. ei noteerata. Ehkä joku on kahden kesken kanssasi samaa mieltä mutta julkisesti ei voi olla. Kaisasta en osaa sanoa, kun en tiedä mitä edustaa, tai mikä on suhteesi pitkään mustaan lettiin. Unen mukaan kunnioitat molempia kun annat alitajuntasi kuljettaa heitä kultatuolissa, ja heitä juhlitaan sankareina. Edelleen kehotan miettimään unen tunnelmaa itseksesi, oliko se kateus vai olitko innoissasi toisten menestymisestä.
    A child, dreamy eyed, Mother's mirror, father's pride

Agentin perässä: www.007travelers.blogspot.com

Hippi ja juntti Albert Oil's Avatar
    Sijainti
    Korviesi välissä
    Ziisus mitä analyysia!
    Vielä sen verran, ellei tullut selväksi, että toi History of Violence tuli viime viikolla tsekattua ja toi Ed Harris tuli suoraan sieltä siis. Ehkä myös pyssy ja muu meininki.
    Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.

Sijainti
    Helsinki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut NeitiP
    mielenkiinnolla odotan, kuka on se hahmo, joka ottaa ko. kuvan avattareensa ja kirjoittaa ko. kommentin ko. toikkiin.
    Treenisaldot

En tiedä onko JACQUES tyhmä, vai oliko mies liikkeellä huumorilla........ Mutta kaiken kaikkiaan aikamoista höpinää...

Sijainti

Haa.

Lainaa Alunperin kirjoittanut Jacques
    mielenkiinnolla odotan, kuka on se hahmo, joka ottaa ko. kuvan avattareensa ja kirjoittaa ko. kommentin ko. toikkiin.
    LUETAAN tätä forumia !
    -T.R. noin vuonna 1976

Pitäskö mun kertoa tarkemmin unistani, että ne analysoitas?

Sijainti
    Helsinki
    näin viime yönä unta, että olin f1-forumin möötessä. En muista keitä kaikkia oli paikalla, mutta muistan että yhtäkkiä Cinderella007 saapui paikalle. Hänellä oli päällään punainen verkkopaita, jonka läpi näkyi tissit sekä lyhyt läpinäkyvä minihame.

Ja mitä oudointa, en unessa tehnyt mitään pervoa vaan halasin cinderiä suojatakseni hänen intiimien paikkojensa näkymisen muille f1-forumilaisille.

Sitten heräsin.

Tulkintaa kiitos.
    Treenisaldot

Senior Member
    näin viime yönä unta, että olin f1-forumin möötessä. En muista keitä kaikkia oli paikalla, mutta muistan että yhtäkkiä Cinderella007 saapui paikalle. Hänellä oli päällään punainen verkkopaita, jonka läpi näkyi tissit sekä lyhyt läpinäkyvä minihame.

Ja mitä oudointa, en unessa tehnyt mitään pervoa vaan halasin cinderiä suojatakseni hänen intiimien paikkojensa näkymisen muille f1-forumilaisille.

Sitten heräsin.

Tulkintaa kiitos.
    Soot parantumaton homo.
    Tämä oli nyt tässä.

Sijainti

Haa.

Pitäskö mun kertoa tarkemmin unistani, että ne analysoitas?

Kyllä.
    -T.R. noin vuonna 1976

Sijainti
    Helsinki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut KnowHow
    Soot parantumaton homo.
    Treenisaldot

Pomo Hetteri
    Sijainti
    PDX, OR

Thumbs up

Sitten heräsin.

Tulkintaa kiitos.
    Huomasitko edes sita hirrrrveeta stondistas siina vaiheessa??

Meinaan tulkitse siita
    Nopatar on hukassa!

Sijainti
    Helsinki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Nopeahuoli
    Huomasitko edes sita hirrrrveeta stondistas siina vaiheessa??

Meinaan tulkitse siita
    heräsin kyllä muna pystyssä
    Treenisaldot

Pomo Hetteri
    Sijainti
    PDX, OR

Thumbs up

No sittehan kaikki on ok!

Haluut panna Cinderellaa niin etta silla korvat heiluu ja huulet larpyttaa. prrrrrrrrrrrrrrrrrr Mutta vain yksin. Siksi siis suojelit hanta siina unessa

Nyt vaan odottamaan Ciderellalta puhelinsoittoa ja siita kordarikauppaan ja menoksi!!!! Lateksi lampimaksi!
    Nopatar on hukassa!

Seksikäs rumä kääpiö Formulanomi's Avatar
    Sijainti
    Toisaalla
    Härrekuut! *hih,hih*

Tuo on tosiaan unta en ikuna pitäisi/laittaisi korvakorua.
    Fanitan kommunismia, sosiaalidemokratiaa, ay-liikettä, maahanmuuttoa,modeja, vasemmistoliittoa, vihreitä ja jormaani.

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö