F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 4 / 63 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789101112131454 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 121-160/2482

Ketju: Kerrohan unesi, niin ...

Darth Father Il Tempo Gigante's Avatar
    Sijainti
    Gamla Pedersöre huvudsocken

Haa.

Lainaa Alunperin kirjoittanut Ace17

Lavuaarin viemäriputkeen kannattaa sulloa jäitä. Sitten kun pahaa aavistamaton murtovaras laskee kuumaa vettä lavuaariin, sieltä nouseva vesihöyry pelottaa varkaan tiehensä.

Miksiköhän se murtovaras menee sitä kuumaa vettä lavuaariin laskemaan ?
    Kahdeksan perunaa ja suolaa.
    -T.R. noin vuonna 1976

Acenteella Ace17's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Il Tempo Gigante
    Miksiköhän se murtovaras menee sitä kuumaa vettä lavuaariin laskemaan ?
    En tiedä, mutta sitten kun niin käy, vesihöyryn pelotevaikutus kestää tasan minuutin!

Flavio lfb's Avatar
    Sijainti
    Helsinki

Talking

Itsehän olin erään nimeltämainitsemattoman nimimerkin (Runar ja Kyllikki) seurassa. Hän antoi vinkkejä, miten voi suojautua murtovarkailta. Oli aivan ristuksen taagia settiä.

Lavuaarin viemäriputkeen kannattaa sulloa jäitä. Sitten kun pahaa aavistamaton murtovaras laskee kuumaa vettä lavuaariin, sieltä nouseva vesihöyry pelottaa varkaan tiehensä.

Nyt kyllä...

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Formulanomi
    Tuon täytyi olla unta.
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

žżšingafręšingur
    Sijainti
    Ciutat Comtal
    näin tossa ehkä viikko sitten ihan nirveän unen. siinä pari miestä jahtas mua takaa ja sit ku ne sai mut kiinni, ne pakotti mut katsomaan kun ne kidutti yhtä koiraa ja sitten tappo sen. kamalinta oli se, että kun ne nylki siltä koiralta päästä nahkoja irti, se huusi ihan ku pieni vauva. herättyäni olin pienessä paniikissa.
    <MacGyverr> JEPAA!½!! THYELLA!
    <MacGyverr> onko housuissani EMPIRE STATE BUILDING vai olenko vain iloinen nähdessäni nimimerkkis
    <kouvo> Thyella kääntää suomeksi ja tsättiläiset ymmärrettäväksi suomeksi.
    <Kurski> Thyella on parasta kampaamotason tuotetta.

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa
    Viime yönä näin unta, joka hallitsee ajatuksia edelleen. Unessa heräsin ovikellon soittoon ja oven takana oli joku ilmoittamassa, että talo on tulessa. Rappukäytävä oli täynnä savua. Vieläkin tunnen sen hajun. Juutuin ovelle, enkä osannut tehdä mitään. Mietin, ehdinkö edes pukea, mitä koiralle tapahtuu, nytkö tämä tapahtuu minulle... Oli kyllä karmea tunne herättyäni. Se tuntui niin todelta. Joku ehkä muistanee, että tuplaserkkuni kuoli syksyllä asuntopalon seurauksena.
    Melkein aina annamme anteeksi sen minkä ymmärrämme.
    Mihail Lermontov

Senior Member Estate's Avatar
    Soitin unessa hätänumeroon jostain, jota tapahtui Koisjärventien ja Turuntien risteyksen tienoilla. Sitä en ihan muista, mikä asia oli, mutta ihan normaali se ei kai ollut.
    Entinen tuleva maailman kuningatar

Muumipappa Sam's Avatar
    Sijainti
    Muumilaakso
    Näin sitten viime yönä unta hammaslääkäristä ja duunikaverista
    Piparista ei päivääkään

They call me JayR
    Sijainti
    Far away
    Olin niin väsynyt viime yönä, etten jaksanut unia katella.
    “Your body is not a temple, it's a fucking amusement park. Enjoy the ride.” A.B.

81-04-05-07-08-14-15 Matxi's Avatar
    Sijainti
    toalet
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Olga
    Joku ehkä muistanee, että tuplaserkkuni kuoli syksyllä asuntopalon seurauksena.
    Off-topic... Mikä on 'tuplaserkku' ??
    Mitä yhteistä on naisella ja Audilla?
    No tietty se että Matxi puhuu paljon molemmista muttei saa kumpaakaan!!!

KKWCS:n Mietaa Jacques's Avatar
    Sijainti
    Helsinki

Tossa tais nyt kyllä sekottua Ruunari ja MacGyver..
    Treenisaldot

"Täällä on 2,1 gigatavua tietoa." -Antti

En tiedä onko JACQUES tyhmä, vai oliko mies liikkeellä huumorilla........ Mutta kaiken kaikkiaan aikamoista höpinää...
    T: Nimimerkki Jjusban

Senior Member
    Sijainti
    Kokkola
    Olin valmistautumassa F1-kilpailun starttiin Mika Häkkisen tallikaverina mutta jostain syystä inssit eivät halunneet päästää minua istumaan autoon.
    " JA MIKALLA FANTASTINEN STARTTI!!! " Keke, Japani 1999

KKWCS:n Mietaa Jacques's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    mä näin la-su yönä unta, että olin isän kanssa katsomassa mulle taulutelkkaria.. Emme kuitenkaan löytäneet sopivaa..

Seuraavana päivänä, eli eilen, tilt ohjelmassa mainostettiin jotain kilpailua, jossa voi voittaa taulutelevision. En kuitenkaan osallistunut siihen.. oisko pitänyt?
    Treenisaldot

"Täällä on 2,1 gigatavua tietoa." -Antti

En tiedä onko JACQUES tyhmä, vai oliko mies liikkeellä huumorilla........ Mutta kaiken kaikkiaan aikamoista höpinää...
    T: Nimimerkki Jjusban

Sijainti
    Corsica
    Viime yönä oli striptease-show
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

I told you so
    Lainaa Alunperin kirjoittanut S.A
    Soitin unessa hätänumeroon jostain, jota tapahtui Koisjärventien ja Turuntien risteyksen tienoilla. Sitä en ihan muista, mikä asia oli, mutta ihan normaali se ei kai ollut.
    Kitulan jälkeisen ohituskaistan alussa Helsingin suuntaan joku oli haukannut ojaa ja liittymää.
    Lainaa Alunperin kirjoittanut J.Heldenview, 11-02-2005
    Espanjan mies on tarvittaessa todella nopee auton ratissa ja on kypsä voittamaan kisoja.

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Matxi
    Off-topic... Mikä on 'tuplaserkku' ??
    Tuplaserkku? Siskokset ovat naimisissa veljesten kanssa!
    Mihail Lermontov

Sijainti
    toalet
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Olga
    Tuplaserkku? Siskokset ovat naimisissa veljesten kanssa!

Registered User
    Sijainti
    Savonlinna
    Perjantai-aamuna näin sellasen unen, että alta pois.

Näin se meni. Olin Savonlinnan Citymarketissa nojailemassa siihen veikkaustiskiin. Sit siihen viereen tuli yhtäkkiä yks tuttu, tosi hyvännäkönen tyttö (ollaan samassa koulussa). Sillä oli sellaset Jean Alesi -tyyliset isot miesten aurinkolasit päässä. Jotenkin ne sopi sille tosi hyvin ja oli kieltämättä aika seksikäs ilmestys. Sitten se sanaakaan sanomatta pussasi minnuu poskelle. Käännyin katsomaan ja tällä tytöllä oli niin jumalattoman soma nätti hymy kasvoillaan... Mie totesin siihen pusuun, että "no tuohan tuntui hyvältä". Sitten se pussas minnuu uudestaan ja lähti pois. Lupasi kyllä tulla vähän ajan päästä takaisin.

Sitten avasin silmät ja huomasin, että untahan se vaan oli... kyllä otti päähän!! :jaska:
    "Siitä se lähtee kuin nappi housuista" - Erkki Mustakari analysoi Fernando Alonson seinään lipeämistä Kanadan GP:ssä 2008

Sijainti
    toalet
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Jone
    Sitten avasin silmät ja huomasin, että untahan se vaan oli... kyllä otti päähän!! :jaska:
    NSE!

Sijainti
    Corsica

Näin se meni. Olin Savonlinnan Citymarketissa nojailemassa siihen veikkaustiskiin. Sit siihen viereen tuli yhtäkkiä yks tuttu, tosi hyvännäkönen tyttö (ollaan samassa koulussa). Sillä oli sellaset Jean Alesi -tyyliset isot miesten aurinkolasit päässä. Jotenkin ne sopi sille tosi hyvin ja oli kieltämättä aika seksikäs ilmestys. Sitten se sanaakaan sanomatta pussasi minnuu poskelle. Käännyin katsomaan ja tällä tytöllä oli niin jumalattoman soma nätti hymy kasvoillaan... Mie totesin siihen pusuun, että "no tuohan tuntui hyvältä". Sitten se pussas minnuu uudestaan ja lähti pois. Lupasi kyllä tulla vähän ajan päästä takaisin.

Tuntematon tapaus tyystin?

Lyseon tytöissä on se jokin.. Yhtä lukion punapäistä tyttöä olen nähnyt unissani enemmän kuin ketään muuta, vaikkei tunnettu tai en tuntenut sen suurempaa vetoa häneen (paitti peppuaan katseli mielellään )

Unipäiväkirjasta:
    Kävelin tuntemattomassa Välimeren kaupungissa ja huomasin kaksi koulun tyttöä käsi kädessä (toinen oli tuon yllämainitun kaveri). Kävelin heidän perässään, ja tultuamme meren rantaan he menivät punaiseen tunneliin, joka johti veden alle. He pysähtyivät tunnelin suulla ja katsoivat minua päin. En uskaltanut seurata heitä, vaan jäin juttelemaan kasvottomien juoppojen kanssa, mutta heidän kroppansa olivat tuttujen. He joivat Omppuviinilä. Talosta johon he nojasivat tuli ulos kaksi punapäätä (kuten unissa usein näkemäni tyttö). Toinen oli luokanvalvojani (Tepa) ja toinen eräs keski-ikäinen nainen jonka olin nähnyt Forssassa. He menivät takaisin sisälle taloon ja heräsin.

Senior Member
    Sijainti
    Kokkola

Minäpäs näin kerran sellaisen unen että olin.. kröhöm.. erittäin läheisessä kanssakäymisessä jonkun aivan mielettömän hyvännäköisen naisen kanssa. Juuri kun homma oli pääsemässä hyvään vauhtiin niin haa missäs herään. Kajaanissa Petäisenniskan teollisuusalueella jossain hallissa, jossa se yö nukuttiin. Armeijan loppusota, HÄRMÄ 04. Ehkä hieman keljutti herätä
    " JA MIKALLA FANTASTINEN STARTTI!!! " Keke, Japani 1999

Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Teemu-84
    Minäpäs näin kerran sellaisen unen että olin.. kröhöm.. erittäin läheisessä kanssakäymisessä jonkun aivan mielettömän hyvännäköisen naisen kanssa. Juuri kun homma oli pääsemässä hyvään vauhtiin niin haa missäs herään. Kajaanissa Petäisenniskan teollisuusalueella jossain hallissa, jossa se yö nukuttiin. Armeijan loppusota, HÄRMÄ 04. Ehkä hieman keljutti herätä
    Intissä tuli monesti nähtyä unia, jotta käteni puuttuvat.

I told you so
    Näin unta että täällä jossain oli brassihärkä kasvamassa, josta mun sitten aikanaan piti saada hyvä siivu.
    Lainaa Alunperin kirjoittanut J.Heldenview, 11-02-2005
    Espanjan mies on tarvittaessa todella nopee auton ratissa ja on kypsä voittamaan kisoja.

Maailman nisäkkäin Timoteus's Avatar
    Olin kaikessa rauhassa hiihtämässä (unessa siis, en oikeasti lain') ja yhtäkkiä sukset tökkäsivät soraan, lensin nenälleni ja tajusin, että siitä kohdasta eteenpäin latu-ura olikin jo täysin sula. Kun olin vielä tientukkona maassa rähmälläni, viiletti joku teräspaappa suksillaan ohi, katsoi minua "saatanan amatööri" -ilmeellä, tuhahti halveksivasti ja paineli komeasti luistelutyylillä menemään... soralla... eikä tämä asia edes unessa minua kummastuttanut. Itsehän en osannut soralla hiihtää enkä viitsinyt suksiani pilata, joten päätin jatkaa kävellen matkaa, kun sitä muutenkin oli niin vähän. Toinen sukseni oli lentänyt jotenkin käsittämättömästi parin - kolmen metrin päähän (mikä ei sekään toki unessa kummastuttanut), joten jouduin kamojani kasaan keräillessä vähän haahuilemaan ympäriinsä ja ohi meni joku toinenkin himohiihtäjä, joka huuteli, ettei ladulla saisi kävellä, vaikka eihän siinä enää mitään latua ollut, kun ei ollut luntakaan. En sitten kävellytkään, vaan heräsin.

Tietääköhän tämä uni kevään tuloa vai sitä, ettei kannata mennä hiihtämään, kun ei vaan osaa? Ehkä se tietää vähän molempia.
    "Now it snows in Hell
    This is the day foretold till death do us part"

Pedro Picapiedra
    Sijainti
    Absurdia

Question

Kuolema tuli unesss.
    Ajoin pyörälllä josta puhkesi kumi montakin kertaa. Ajoin pyöral alikulkuun johon oli tulvinut vettä ja katselin rengasta se oli kulunut. Paikalle tuli mies pyörällä joka kysyi tiedänkö kuka hän on ja sanoin että en ja kysyi myös että tiedänkö mistä hän on tullut? En tiennyt. Mies kysyi että muistanko hänet? Sanoin että empä muista ja aioin jatkaa pyörän kumin korjaamista. Silloin mies sanoi olevansa entinen työnantajani ja kysyin että ai,mistäpäin. -Puolivälinkankaalta sanoi mies ja liimasi rintaani jonkin teippimäisen tarran minusta katsoen vasemmalle ja sanoi että olen pidätetty. Tunsin kuinka minut kuristettiin takaapäin tai naru kaulassani alkoi kiristyä takaapäin ja kuristuin. Samalla aloin nousta ilmaan saamatta henkäystäkään taikka sanaakaan. Ajattelin että voi helvetti en voi tehdä mitään. Mies naureskeli: vihdoin!. -kuolin.
    Venäläisviranomaiset ovat todenneet, ettei suomalaisten tarvitse jäädä auttamaan venäläisiä tien päällä.
    Kyllä venäläiset saavat apua maanmiehiltäänkin.
    (Мы вас похороним!)
    http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=19148&page=4
    http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=21078&page=2

?aotuo ätiM NotShee's Avatar
    Sijainti
    Espoo, Finland
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Timoteus
    Olin kaikessa rauhassa hiihtämässä (unessa siis, en oikeasti lain') ja yhtäkkiä sukset tökkäsivät soraan, lensin nenälleni ja tajusin, että siitä kohdasta eteenpäin latu-ura olikin jo täysin sula. Kun olin vielä tientukkona maassa rähmälläni, viiletti joku teräspaappa suksillaan ohi, katsoi minua "saatanan amatööri" -ilmeellä, tuhahti halveksivasti ja paineli komeasti luistelutyylillä menemään... soralla... eikä tämä asia edes unessa minua kummastuttanut. Itsehän en osannut soralla hiihtää enkä viitsinyt suksiani pilata, joten päätin jatkaa kävellen matkaa, kun sitä muutenkin oli niin vähän. Toinen sukseni oli lentänyt jotenkin käsittämättömästi parin - kolmen metrin päähän (mikä ei sekään toki unessa kummastuttanut), joten jouduin kamojani kasaan keräillessä vähän haahuilemaan ympäriinsä ja ohi meni joku toinenkin himohiihtäjä, joka huuteli, ettei ladulla saisi kävellä, vaikka eihän siinä enää mitään latua ollut, kun ei ollut luntakaan. En sitten kävellytkään, vaan heräsin.

Tietääköhän tämä uni kevään tuloa vai sitä, ettei kannata mennä hiihtämään, kun ei vaan osaa? Ehkä se tietää vähän molempia.
    Se tietää sitä, että hei AKKU LOPP
    Signature

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa

Red face

Menin eilen väsyksissäni hyvissä ajoin nukkumaan ja se ilmeisesti turvasi pitkän unimatkan.

Lähdettiin sitten kuorma-autolla tutustumismatkalle Venäjälle. Kuorma-auto oli sellainen lavamalli, ja siinä oli vahvat laudat (parrut) asetettu laitojen väliin penkeiksi. Siellä istua törötettiin kuin 'ohimarssissa' ja ajeltiin läpi venäläisten kylien. Kylissä oli mahdottoman pieniä ja yllättävän siistejä pieniä taloja. Kaikki olivat mustia ja tie kulki kylän laidasta. Menosuunnassa kylä jäi vasemmalle. Menimme jollekin torille, josta mukamas osteltiin jotain ja paljastui, että työkaverit olivat siellä myymässä suomalaisia tavaroita.

Hetken kuluttua oltiinkin itäisessä Kiinassa, se oli vähän niin kuin vankilan tapainen paikka. Siellä oli korkea muuri, jonka luona ihmiset pistelivät itseensä huumeita. Maa oli täynnä huumeneuloja (kovin olivat värikkäitä, mutta kolhoja - ihan kuin koiran lääkeannostelijat) ja sieltä maasta ne ihmiset ottivat niitä ja pistelivät itseään. Jossain vasemmalla aidassa oli kiinni teline, jossa oli paperisia käsipyyhkeitä suomalaisen vessan tapaan.

Seuraavassa vaiheessa oltiinkin taas jossain hautausmaalla, mutta se oli ihan kummallista...

Ei ole ihme, että on aamulla väsynyt, kun tuolla tavalla reissaa ympäri maailmaa.
    Mihail Lermontov

Muumipappa Sam's Avatar
    Sijainti
    Muumilaakso
    Viime yönä unessa raskaustesti oli positiivinen
    Piparista ei päivääkään

Senior Member Estate's Avatar

SSL

26.03.06 [12:10:40] <oldez> ai? millasia unia oot sit nähny?
    26.03.06 [12:11:19] <Estate> no jollain perheellä oli semmonen hirmuiso talo
    26.03.06 [12:11:31] <Estate> ja toinen puoli siitä oli hotellia
    26.03.06 [12:11:42] <Estate> ja toinen niitten kämppä
    26.03.06 [12:12:04] <Estate> sit siin välis oli vähän jotain semmost ei niin niitten yksityistä tilaa
    26.03.06 [12:12:32] <Estate> ja sit siel hoteellin alakerrassa oli hirveän pienet vessat
    26.03.06 [12:12:37] <oldez>
    26.03.06 [12:12:55] <Estate> sitten siellä oli jotkut markkinat
    26.03.06 [12:13:06] <Estate> ja mä ostin semmosen tikkarin
    26.03.06 [12:13:42] <Estate> sit heli koivula osti samast paikast kans kaks, mut erilaiset ku mä
    26.03.06 [12:14:18] <oldez> hmm.. heli koivula :P
    26.03.06 [12:14:28] <oldez> minkä makunen tikkari?
    26.03.06 [12:14:42] <Estate> sit mä soitin lfb:lle ja käskin sitä tulee sinne ja sit se kävi siellä, mut lähti jo ennen kuin mä olin soittanu sile toisen kerran ja soli lähös laival
    26.03.06 [12:14:58] <Estate> oldez, en tiä, ei syöty siin unes
    26.03.06 [12:15:22] <oldez> se ryökäle lähti siis laivalle :/
    26.03.06 [12:15:47] <Estate> no se oli kotonaan kun soitin siinä sille toisen kerran
    Entinen tuleva maailman kuningatar

Sijainti
    Corsica
    Jyväskylän sienimetsässä tuli nähtyä unia, mutta yhden niistä tarkalleen muistan:

Selasin siinä Kalevala-henkistä kuvakollaasia Thylliksestä Suomen järven äärellä ilman rihman kiertämää (ja tukkansa on teko-blondi, mikäli uneen on uskominen ).

Registered User
    Olin Turussa jossain kerrostalossa joka oli kauhean korkea. Piti mennä hissillä 23. kerrokseen, mut se hissi lähtiki hurjaa vauhtia ylöspäin tosi korkealle, talon katon ylöpuolelle. Rakenteena hissin ympärillä oli siinä vaiheessa vain neljä teräsputkea jotka kohos korkeuteen, eli ilmeisesti hissi jatkui katolla avoimena näköalahissinä. Huojui aika paljo. Olin lopulta jossain tosi korkealla ja huimas, hissi lähti sitten kamalaa vauhtia syöksymään. Ja se putos kuin vapaassa mut sen tornin ulkopuolella, eikä sitä hissikuilua mitä pitkin se tuli ylös. Matkalla näin kuinka pari ihmistä oli pysähtyny jollekin tasanteelle, olivat niin lepposina siinä. Ja mä jatkoin alas päin, lopulta hissikapseli syöksyi kuiluun talon sisälle. Pelotti jos se ei osuis suoraan kuiluun vaan kolahtais siinä vaihdissa kuilun sisäänmenoaukon reunaan ja mä liiskautuisin pysähdyksen voimasta. Lopulta kuilussa hissi hidasti vauhtiaan ja pääsin ulos.

Senior Member
    Mä olin kotonani ja mulle tuotiin koira hoidettavaksi, jonka etujalat ei yltäneet maahan. Ne jätti sen sekarotuisen koiran mulle ja hetken mä ihmettelin niitä etutassuja kun ne oli viitisen senttiä lattiasta ilmassa. Sitten aloin silittämään alaspäin suuntautuvin vedoin sen koiran leuan alta ja ne pian ne käpälät lattiaan jo ylsikin. Omistajatkin tuli pian, vanha pariskunta, ja kiitteli kovasti mua tästä ihmeteosta.
    Tämä oli nyt tässä.

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa
    Mielenkiintoisia unia teillä.
    Mihail Lermontov

Custom User markoj's Avatar
    Onkohan mussa joku vika, kun en näe noin pitkiä unia. Tai en ainakaan muista niitä

Senior Member
    Lainaa Alunperin kirjoittanut markoj
    Onkohan mussa joku vika, kun en näe noin pitkiä unia. Tai en ainakaan muista niitä
    On, olet tröpö.
    Tämä oli nyt tässä.

Sijainti
    Corsica

Red face

Unessa olin tyttökaverin luona. Sitten huomasin, jotta jalassani ovat homokireät, valkoiset salihousut. Aloin itkeä.

Näin toissayönä/aamuna aika pitkän unen, josta olen jo aimo osan unohtanut. Kyseessä oli kuitenki inttiuni, jossa väijyimme jonkin risteyksen tienoilla tuntemattomaksi jäänyttä kohdetta. Pian tuli kuitenkin aika poistua ja paikalle saapui neuvostovalmisteinen pyörillä kulkeva miehistönliikutusväline. Hurja sissijuokkomme ahtautui ajoneuvoon ja lähdimme päätä pahkaa alamäkeen! Matkan kuluessa kuitenkin kesäinen maisema vaihtui talviseksi ja huomasin matkan jatkuvan ruotsalaisen tela-ajoneuvon kyydittämänä. Saavuimme joko jängälle tai järven jäälle jossa sitten tapahtui jotain hassua, mutta sen oon jo unohtanut. Sitte mä vaan heräsin.

Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut markoj
    Kyseessä oli kuitenki inttiuni, jossa väijyimme jonkin risteyksen tienoilla tuntemattomaksi jäänyttä kohdetta.
    Jonkkia?

Eiku se risteys oli Jonkin.

Kuninkaalleninen Vellu's Avatar
    Sijainti
    Vantaa, Finland
    Lainaa Alunperin kirjoittanut kouvotsvoni
    Unessa olin tyttökaverin luona. Sitten huomasin, jotta jalassani ovat homokireät, valkoiset salihousut. Aloin itkeä.
    Etkö saanut housuja pois vai mikä aiheutti itkun?

homokierät salihousut :-) Mulla on varmaan hieman eri käsitys salihousuista kuin sulla.

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö