F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 5 / 63 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678910111213141555 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 161-200/2482

Ketju: Kerrohan unesi, niin ...

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Vellu
    Etkö saanut housuja pois vai mikä aiheutti itkun?

homokierät salihousut :-) Mulla on varmaan hieman eri käsitys salihousuista kuin sulla.
    Salihousut...trikooita meinasin Kait ne housut vaan itketti
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Custom User markoj's Avatar
    Surullisintahan tossa on, että kouvotsvoni vain luuli nähneensä unta.

Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut markoj
    Surullisintahan tossa on, että kouvotsvoni vain luuli nähneensä unta.
    Löytyy itseasiassa valkoiset ja kireät farkut tuolta kaapista, mutten ole itkenyt ne jalassa
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Registered User
    Semmonen uni tulta armeijjasta.. oltiin enossa pelaamaan jalkapalloa, muut oli jo jonossa tuvassa verkkareissa varustesäkkiselässä, kun mulla ei ollu yhtään mikään valmiina. Kaappi oli auki ja tavaroita siellä aika paljon. Yks majurikin tuli sinne ja ne lähti pelaamaan eikä mua huomattu lainkaan. Mä aloin tyhjentämään kaappiani. Ylähylly oli täynnä jotain ihme sälää ja sitten huomasin tyhjentäväni yhtä kaapia kotona.

Sitten toinen armeijauni, mä huomasin et olen ollu kines joka viikonloppu enkä käyttäny lomiani yhtään. Menin sitten vääpelille kertomaan et olen ollu aika paljon viikonloppusin paikanpäällä koska ei oikein ole paikkaa minne mennä, mut haluaisin nyt pitää kaikki lomat pois. Vääpeli kuunteli siinä ymmärtäväisenä ja huomasin että istuimme lapsuuden kodissa takapihan portailla aurinkoisena kesäpäivänä.

Viime yönä muutenkin paljon unia. Yhdessä ajettiin partaa peilaten jonkun liikkeen ikkunasta, oli aikamoinen sänki, yhdessä katsoin jotain surffausvideota naantalista, ja sitten yks uni uimarannalta, jossa oli niin paljon outoja juttuja et ene edes muista.

Registered User
    un viesteissä ona aika paljo virheitä, näppis ei tykänny siitä kun viieks kaatui jotain juoaa.. esi. -kirjainta saa hakata kunnolla.

Custom User markoj's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut vermula
    un viesteissä ona aika paljo virheitä, näppis ei tykänny siitä kun viieks kaatui jotain juoaa.. esi. -kirjainta saa hakata kunnolla.
    Tuosta saa copy/pasteta ämmät. n M

Senior Member Estate's Avatar
    Alkuyöstä näin unta, jossa olin koulussa. Tappelin erään pojan kanssa, ja ruotsinopettaja tuli nuhtelemaan. Sitten menin italian tunnille, jossa selitin myöhästymisen syyksi, että olin ollut tämän nuhdelleen opettajan puhuttelussa. Sitten olin kaiketi matikan tunnilla, koska matikanopettajani pyysi minua jäämään keskustelemaan MA4-kurssin suorituksestani. Hän valitti jotain, että tehtäviä pitää tehdä ja siihen suuntaan. Että tällä menola ei pärjää jne. Aloin melkein itkeä siitä, ja tämä opettaja kysyi sitten, pyytääkö ruotsinopen nuhtelemaan minua, että tulisin paremmalle tuulelle.

Sitten heräsin.

Seuraavassa unessa minun piti lähteä kotoa kauppaan ostamaan maitoa. Veljeni antoi pyöränsä lainaksi (täysin mahdoton tapahtuma todellisuudessa!), ja minä ensin ajelin sillä hetken ympyrää, koska en ollut varma, osaanko oikein ajaa sillä. Sitten kuitenkin lähdin kauppaa kohti polkemaan, matka sujui aika mutkitellen. Juuri ennen kuin pääsin kauppaan heräsin.
    Entinen tuleva maailman kuningatar

Nuori ikäisekseen OoPee's Avatar
    Sijainti
    Far enough

Red face

Mä näin pari yötä sitten unta Olgasta

Tapahtumapaikka Salo!

Olga kurvas Skodalla (Octavia ilman DSG:tä!) entisen Lounais-Suomen Säästäpankin pääkonttorin pihaan (tosin semmosta reittiä, jota ei ole olemassakaan), nappas autonsa takakontista rullaluistimet, veti ne jalkaan ja lähti kiitämään etiäpäin (tiesin jostain syystä, että kohti duuniaan, joka siis sijaitsi Salossa). Vetäs kuitenkin lipat heti sadan metrin päässä sen näköisesti, että varmasti sattu. Jatkosta ei ole tietoa

Muistan ihmetelleeni unessa, että "mitä ihmettä se Salossa tekee"

Kuninkaalleninen Vellu's Avatar
    Sijainti
    Vantaa, Finland
    Lainaa Alunperin kirjoittanut OoPee
    Mä näin pari yötä sitten unta Olgasta

Tapahtumapaikka Salo!

Olga kurvas Skodalla (Octavia ilman DSG:tä!) entisen Lounais-Suomen Säästäpankin pääkonttorin pihaan (tosin semmosta reittiä, jota ei ole olemassakaan), nappas autonsa takakontista rullaluistimet, veti ne jalkaan ja lähti kiitämään etiäpäin (tiesin jostain syystä, että kohti duuniaan, joka siis sijaitsi Salossa). Vetäs kuitenkin lipat heti sadan metrin päässä sen näköisesti, että varmasti sattu. Jatkosta ei ole tietoa

Muistan ihmetelleeni unessa, että "mitä ihmettä se Salossa tekee"

Tähän on nyt saatava selko hetimiten! Mitä ihmettä se Salossa oikein teki?

Nuori ikäisekseen OoPee's Avatar
    Sijainti
    Far enough
    Juu, tosin mulle jäi myös hieman epäselväksi, että mitä mä itse siellä Salossa tein

...tai siis oikeestaan toi Olgan Salossa oleminen ei jäänny kauheen epäselväks. Pienen pohdinnan jälkeen hiffasin, että Olgahan asuu Salossa ja on siellä duunissa ja Olga on vaan kotoisin sieltä jostain Kainuusta

Sijainti
    Vantaa, Finland
    Lainaa Alunperin kirjoittanut OoPee
    Juu, tosin mulle jäi myös hieman epäselväksi, että mitä mä itse siellä Salossa tein
    Peesaan itseäni!

Senior Member AJ's Avatar
    Sijainti
    Toinen Maailma
    Tietääkö Mika tästä mitään?
    Jeesus pelastaa

Sijainti
    Vantaa, Finland
    Lainaa Alunperin kirjoittanut AJ
    Tietääkö Mika tästä mitään?
    Tai sitten Noriko.

Onko tää muuten jonkun forumilaisen Volvo?
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

Sijainti
    Toinen Maailma
    Tai sitten Noriko.

Kuva on selvä feikki. Jos tossa oikeesti olis ollut jotain äksöniä, niin ensinnäkin konepelti olis kuopalla ja toisekseen toi jälki ei olis noin selvä.
    Jeesus pelastaa

Sijainti
    Vantaa, Finland
    Lainaa Alunperin kirjoittanut AJ
    Kuva on selvä feikki. Jos tossa oikeesti olis ollut jotain äksöniä, niin ensinnäkin konepelti olis kuopalla ja toisekseen toi jälki ei olis noin selvä.
    No hyvä, sitten ei tartte pelätä surffailua tällä foorumilla.

Sijainti
    Toinen Maailma
    No hyvä, sitten ei tartte pelätä surffailua tällä foorumilla.
    Mutta pölyisiä Volvoja ei kuitenkaan kannata kumartua tutkimaan tarkemmin. Kaiken varalta.
    Jeesus pelastaa

Registered User
    Sijainti
    Joutseno

Wink

Tai sitten Noriko.

Ei ainakaan McMiken, koska silloinhan emme näkisi kuvaa kyseisestä autosta tällä foorumilla. Vaikka siitä olisikin useita kuvia otettuna.

Mä olen vähän pettynyt, kun täällä ei tunnuta poikein selittävän näitä unia.

Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut S.A
    Sama vika

Sijainti
    Corsica
    Viime yönä tyttökaveri ajoi Katalonian MM-rallissa vitivalkoisella (ei edes rapautunut ajossa ) Ford Focuksella toiseksi

. burb's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut kouvotsvoni
    Viime yönä tyttökaveri ajoi Katalonian MM-rallissa vitivalkoisella (ei edes rapautunut ajossa ) Ford Focuksella toiseksi
    Onnittelut!
    Ei näy vielä wrc.comin tuloksissa...

Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut burb
    Onnittelut!
    Ei näy vielä wrc.comin tuloksissa...
    Olen kummastellut kyllä asianlaitaa

Registered User
    Paljon unia taas viime yönä. Tässä yksi eräs uni:

Menin jollekin lukion tunnille ja olin istuutunut paikalleni ja tunti alkoi. Tunnin piti opettaja, joka loi aina arvokkaan tunnelman, puhetavallaan ja äänenkäytöllään. Pian eräs oppilas, joka unessa oli erittäin takakireä, otti esille luokassa kiertäneen ilmoittautumisvihon ja ilmoitti opettajalle viralliseen sävyyn tarkasti kaikki kohdat, jotka olin merkinnyt väärin vihkoon. Olin mm. kokonaan jättänyt merkitsemättä toiseen paikkaan vaadittuja tietoja, ja olin hämmästynyt koska minulla ei ollut aavistustakaan että niin ois pitäny tehdä. Kuuntelin kuitenkin tarkkaavaisesti, vaikka kiukku alkoi nousta.
    Sitten joudun kävelemään opettajan pöydän eteen, aivan kuin jossain tuomiosalissa. Nousin korokkeelle ja katsoin opettajaa uhmakkaasti parin metrin korkeudelta, kun opettaja luki rangaistukseni. Jouduin luokan taakse paikkaan 6A, joka oli siis rivillä 6 ja ensimmäinen reunasta. Se oli kova rangaistus, sillä luokan takana oli kaikki idiootit.
    Mitään sanomatta kuitenkin nielin kiukkuni ja astelin ikkunarenunustaa pitkin luokan taakse, pulpetillani puoliks loikoillut mies teki laiskasti tilaa ja istuuduin alas.

Hetken kuluttua edessä istuva miespuolinen henkilö (huom. sanomalla miespuolinen, korostan että kyseessä oli miespuolinen, mutta ei kuitenkiaan kovin mies ikänsä puolesta) alkoi kertomaan eilisestä World Poker Tour ohjelmasta, jossa voittajalle tehtiin kasvonaamio. voittajalla oli iso kome parta, ja se maalattiin myös kaikkinensa. sitten tää maalatu voittaja oli vielä suukottanut kameran linssiä, jolloin kameraan jäi maalista huulien kuva.

Sitten yhtäkkiä huomasin, että vieressä istuva henkilö olikin vanha kaveri. Hän otti maasta esiin jonkin oudon ketjukokoelman, joka oli öljyinen, ja alkoi selittiäään jotain sen eri osan ketjuista.

Lisättäköön vielä se, että samainen oppilas joka oli ilmiantanut minut, oli aiemmin toisessa unessa. Istuimme jossain kirkossa saman penkin eri päädyissä. Ihmettelin kun tuntui ahtaalta ja tipuin monta kertaa penkiltä pois. Sitten huomasin että siellä tämä miespuolinen henkilö piti kaksin käsin kiinni tolpista ja työnsi koko penkkijonoa jaloillaan kaikin voimin. Otin siitä vähän pulttiini, ja kaveri lensi kevyesti komeassa kaaressa lattialle, ja jäi siihen hetkeksi makaamaan, kunnes virkosi.
    Viestiä on viimeksi muokannut vermula; 26.04.2006 10:40.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut S.A
    Pitäiskö meidän alkaa selittämään toinen toistemme unia sitten, kunei täällä ole ketään asiasta kiinnostunutta slittämässä?

Sijainti
    Corsica
    Pitäiskö meidän alkaa selittämään toinen toistemme unia sitten, kunei täällä ole ketään asiasta kiinnostunutta slittämässä?
    Unikirja käteen vaan vermula

Registered User
    Unikirja käteen vaan vermula
    Mä en ole erityisen kiinnostunut selvittämään omien unieni merkityksiä, vaikka olenkin kiinostunut kehittämään unennäkemistä.

81-04-05-07-08-14-15 Matxi's Avatar
    Sijainti
    toalet
    Ford Focuksen näkeminen unessa tietää sitä, että ihminen on vajoamassa kohti skitsofreniaa.
    Mitä yhteistä on naisella ja Audilla?
    No tietty se että Matxi puhuu paljon molemmista muttei saa kumpaakaan!!!

81-04-05-07-08-14-15 Matxi's Avatar
    Sijainti
    toalet
    Hetken kuluttua edessä istuva miespuolinen henkilö (huom. sanomalla miespuolinen, korostan että kyseessä oli miespuolinen, mutta ei kuitenkiaan kovin mies ikänsä puolesta) alkoi kertomaan eilisestä World Poker Tour ohjelmasta, jossa voittajalle tehtiin kasvonaamio. voittajalla oli iso kome parta, ja se maalattiin myös kaikkinensa. sitten tää maalatu voittaja oli vielä suukottanut kameran linssiä, jolloin kameraan jäi maalista huulien kuva.
    WPT:n näkeminen unessa tarkoittaa sitä, että ihminen on vajoamassa kohti skitsofreniaa.
    Mitä yhteistä on naisella ja Audilla?
    No tietty se että Matxi puhuu paljon molemmista muttei saa kumpaakaan!!!

Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Matxi
    Ford Focuksen näkeminen unessa tietää sitä, että ihminen on vajoamassa kohti skitsofreniaa.
    Me kumpikin ollaan eri mieltä

Sijainti
    Toinen Maailma
    Matxin näkeminen unessa tarkoittaa, että Matxi nukkuu.
    Jeesus pelastaa

Sijainti
    Corsica
    Matxin näkeminen unessa merkkaa, että on vajoamassa skitsofreniaan.

Sijainti
    Corsica
    Näin unta, jotta minulle tuli isännöitsijä sanomaan, jotta enkö ole vielä pakannut...ihmettelin, jotta mitä oikein meinaa. Sanoi, jotta olin irtisanonut kämpän.

Kunnon dementia-tröpöilyä unissani harjoittanut

Registered User
    Matxin näkeminen unessa merkkaa, että on vajoamassa skitsofreniaan.

Näin kerran Matxin unessa kauan sitten, kauan sitten. Mä seurasin Matxia, joka ajoi Golfia jollain metsätiellä, matkalla forumin möötteen, joka oli jollain järvenrantahuvilalla

Sijainti
    Corsica
    Toisessa unessa näin kaveria kaupungilla ja mietin koko unen ajan, jotta mistä hän on tuttu (en tunnistanut kaverikseni). Toisessa unessa taasen sain tappavan taudin ja hykertelin vaan hädissään olleille tutuille ja sukulaisille, jotta mitäs tässä itkemään.

Acenteella Ace17's Avatar
    Tarja Halonen ja Sauli Niinistö olivat meillä kotona syömässä. Kerroin omia mielipiteitäni ja ehdotuksia, miten asioita tulisi hoitaa. Kuuntelivat tarkasti ja taisivat ottaa opiksi. Äitini ja Tarjan välille syntyi jotain skismaa, kun presidentin mielestä nakkikastiketta ei ollut valmistettu kelvollisella reseptillä.

Mulla oli unessa vaan jotain sui..

Sijainti
    Toinen Maailma
    Näin taannoin unta, että olin nähnyt unta ja tullut penäämään sen merkitystä tähän toikkiin. En muista mitä unta siinä olin nähnyt, enkä muista sen selitystä. Mitäs tämä uni merkitsee?
    Jeesus pelastaa

Darth Father Il Tempo Gigante's Avatar
    Sijainti
    Gamla Pedersöre huvudsocken

Haa.

Näinhän aikaisemmin tällä viikolla unta, jossa ma ja velipuoli hengailtiin mun kotikylässä (velipuoli on natural turkulainen)70-luvun maisemissa.
    Oltiin sen postilaatikon kulmilla, johon silloin tuli kaikki sen kulmakunnan postit. Ma ja velipuoli oltiin 70-luvun hengestä huolimatta vuoden 2006 kuosissa.

Yht'äkkiä sen postilaatikon kulmilla alkoi pörrätä sininen farmarimallinen dieselkäyttöinen mopoauto, joka savutti helvetisti ja oli joka puolelta pikinen. Mopoautoa ajoi eräs tyyppi, joka on töissä kodinkonemyyjänä paikallisessa Veikon Koneessa. Kyydissä istui hänen poikansa, joka myös myy kodinkoneita Veikon Koneessa. Jossain vaiheessa sitä mopoautoa piti työntää... En tarkkaan muista.

Mopoauton häivyttyä paikalle ajoi mun ja velipuolen serkun mies helvetin isolla punaisella traktorilla. Serkkumme mies huuteli velipuolelle useaan kertaan ohi ajellessaan, että: "Tuonko verokirjan ?, Tuonko verokirjan, Otakko jo verokirjan ?".
    Kahdeksan perunaa ja suolaa.
    -T.R. noin vuonna 1976

Senior Member
    Sijainti
    Kokkola
    Viime yönä näin unta että ufo pätkähti taivaalle. Aivan samannäköinen kuin siinä vuonna 1996 ulos tulleessa Independence dayssä. Siihen naapurin tontille jysähti ja kohta taivaalla oli ankara laivue armeijan helikoptereita ja lentokoneita
    " JA MIKALLA FANTASTINEN STARTTI!!! " Keke, Japani 1999

Näin viimeyönä unta, että Olgalla airedalenterrieri, ja että Olga olikin oikeasti mies.

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö