F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 1 / 63 123456789101151 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 1-40/2482

Ketju: Kerrohan unesi, niin ...

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa

Post Kerrohan unesi, niin ...

... muutkin voivat ihmetellä, mitä pääkopassasi oikein tapahtuukaan.

Heräsin reilun parin tunnin yöunesta varttitunti sitten ja uni näkyy (ja unenpuute tuntuu) silmissäni vielä hyvin tuoreena.

Unessa olin jossain 'tsunamialueella', jonne oli kertynyt kohtalainen 'vuori'. Siihen vuoreen oli rakennettu korkea katsomo ja sen edustalla ajettiin formulakisaa. Vaikka se katsomo/vuori huojuikin, kiipesin ylimmälle tasolle nähdäkseni punaiset Ferrarit. En siellä muita autoja nähnytkään. Ferrarit olivat sellaisia Bergerin aikaisia väritykseltään. Martti Ahtisaari oli pitämässä puhetta radalla (etuoikealla) - lieneekö kiittänyt Nobelista.

Yhtäkkiä se vuori alkoi kaatua eteenpäin ja vyöryi Ahtisaaren ja alempana rinteessä 'katsomossa' olleiden päälle. Siellä ylälaidalla meillä oli huimaa menoa, kun katsomon takalaidan mukana mentiin kauas yli kotikylän joen. Sinne alle jäivät Ferrarit ja Ahtisaaret. Kun sitä jälkeä sivusta päin katsoi, niin siitä vuoresta näkyi selkeä 'kantalaatta', joka oli irronnut maasta niinkuin tuulen kaatamissa puissa on juurien nostama multalaatta.

Ei siinä jääty sen kummemmin ihmettelemään, mentiin maantien varteen odottamaan bussia. Hieman unessa(kin) kummastelin sitä, että olin siellä bussipysäkillä papiljotit päässä. En ole sellaisia ainakaan kymmeneen vuoteen käyttänyt.

Siinäpä unien selittäjille analysoitavaa.
    Melkein aina annamme anteeksi sen minkä ymmärrämme.
    Mihail Lermontov

Arrogant Opportunist
    Sijainti
    UP, Michigan
    Itsehän näen usein unia joissa puton ja kun mätkähdän maahan hytkähdän ja saatan lyhytaikaisesti herätäkin.

Kokeilkaapa muuten herätä avaamatta silmiänne. Eli kun olet hereillä ajattelet että "hei, olenpa hereillä mutten ole vielä avannut silmiäni." Helpommin tämä onnistuu herätyskellon herättäessä mutta selvästi vaikeampaa se on jos meinaa ihan omatoimisesti herätä.
    En voi sitä todistaa, mutta HENKILÖKOHTAISESTI olen 100% varma, että Heikki siirtyy Toyotalle.
    -Taneli pari päivää ennen Heikin McLaren-sopimuksen julkaisemista

KKWCS:n Mietaa Jacques's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Itse näen noin 1-2 kertaa viikossa eroottisen unen.
    Treenisaldot

"Täällä on 2,1 gigatavua tietoa." -Antti

En tiedä onko JACQUES tyhmä, vai oliko mies liikkeellä huumorilla........ Mutta kaiken kaikkiaan aikamoista höpinää...
    T: Nimimerkki Jjusban

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica
    Itse nähnyt 3kertaa unta puolivakinaisen naisen vieressä nukkuessani muista naispuolisista.

Yhdessä unisensuuri iski ja sitten tyttö kertoikin olevansa raskaana minulle.

Toisessa istuin saunan lauteilla ja nätti kaveri tuli nakuna, kuten asiaan kuuluu istumaan viereeni lauteille.

Kolmannessa Estate oli kaverinsa kanssa autokyydissäni (siinä ei tapahtunut mitään härskejä).

Sitoutumispelko vai mikä takana?
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Seksikäs rumä kääpiö Formulanomi's Avatar
    Sijainti
    Toisaalla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut kouvotsvoni
    Tuu vaan kaapista ulos...kaikkihan viittaa just siihen täälläkin paljon puhuttuun asiaan.
    Fanitan kommunismia, sosiaalidemokratiaa, ay-liikettä, maahanmuuttoa,modeja, vasemmistoliittoa, vihreitä ja jormaani.

Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Formulanomi
    Tuu vaan kaapista ulos...kaikkihan viittaa just siihen täälläkin paljon puhuttuun asiaan.
    Meinaatko, että Estatesta unien näkeminen olisi hinttimäistä
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa

Wink

Itse nähnyt 3kertaa unta puolivakinaisen naisen vieressä nukkuessani muista naispuolisista.

Yhdessä unisensuuri iski ja sitten tyttö kertoikin olevansa raskaana minulle.

Toisessa istuin saunan lauteilla ja nätti kaveri tuli nakuna, kuten asiaan kuuluu istumaan viereeni lauteille.

Kolmannessa Estate oli kaverinsa kanssa autokyydissäni (siinä ei tapahtunut mitään härskejä).

Niin usein ja korostetusti ovat nämä sinun naisjuttusi tällä forumilla, että suosittelen melkein erään täälläkin esitellyn testin tekemistä. Jos olet jo tehnyt, niin uusintaan...
    Mihail Lermontov

Lehtori 312T4's Avatar
    Sijainti
    Chateau Latour 1982!!!
    Kannattaa nukkua joka yö vähintään seitsemän tunnin yöunet, niin jaksaa hyvin ja näkee myös paljon unia
    Spanielin silmät ovat rakkautta täynnä...

Next door to Alice Runar ja Kyllikki's Avatar
    Sijainti
    Suami
    Näin sellaista unta (jälleen kerran), että minua vainosivat oudot, valohehkun takaa tulevat mustat oliot. Nöin niitä milloin missäkin...kaupassa saattoi yhtäkkiä ilmestyä valkoinen ihmisen muotoinen hehku, jonka sisältä musta hahmo tuijotti minua..samoin kotona, autossa jne.
    Kerran yksi tuli niin lähelle, että sain sille tuskastuneena huudettua "Keitä te olette ja miksi te minulle näyttäydytte??!", ja se alkoikin selittää minulle kuvia käyttäen mistä on kyse.
    "Kuva" siirtyi toisen maailmansodan aikaiseen Turkuun. Kuvassa pikkupoika vetää kengät jalkaansa, solmii nauhat, laittaa repun selkäänsä ja alkaa sitten juosta kohti koulua. Hän ehtii lähes postin kulmalle, jossa on tänä päivänä nähtävissä siihen pudonneen pommin surmaamien ihmisten muistokyltti. Hieman ennen postin kulmaa poika alkaa miettiä ja kipitti sitten takaisin kotiin, koska jotain oli unohtunut. Näin hän pelastui k.o. pommilta. (Joka pommi on siis faktaa, ei vain tuossa unessa)
    "Kuva" siirtyi takaisin nykyaikaan.
    Kysyin mustalta hahmolta, että miten tuo minuun liittyy. Hän kertoi, että tuon pikkupojan oli tarkoitus kuolla tuona päivänä. Kun en vieläkään ymmärtänyt, hän täsmensi, että poika oli isäni, ja että minun ei olisi koskaan kuulunut syntyä. Asian on kuulemma annettu olla, koska sillä ei ole näyttänyt olevan suurempaa merkitystä. Oli siis annettu pojan elää. Mutta nyt näyttää siltä, että minua seuraavan sukupolven edustaja tulee tekemään jotain niin karmeaa, että aika on aivan pakko korjata jälkikäteen...alkaen minusta. Siksi nämä mustat oliot, Ajan Vartijat, oliva tulleet hakemaan minut pois, korjaamaan ajan ja pyyhkimään pois koko tähän astisen elämäni. Sitten valkoinen valonhehku ympäröi myös minut ja alkoi imeä minua sisäänsä.

Tämä oli varmastikin viides tai kuudes kerta kun näin saman unen eri variaation ja en koskaan muista miten se jatkuu tuosta. Vai loppuuko se peräti.
    joillekin todellisuutta jo tänään (itse kuulun tähän ryhmään), mutta massoille vasta tulevaisuutta.

T: Nimimerkki Jusban

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Olga
    Siinäpä unien selittäjille analysoitavaa.
    Kimin ei selkeesti kannata siirtyä Ferrarille.

------- elle's Avatar
    Näin viime yönä unta, että oli satanut valtavasti lunta.. heräsin helpottuneen onnellisena.

Forumiin liittyen uneksin jokunen viikko sitten. Olin Helsingissä kauppatorilla, mutten löytänyt sieltä tietä pois torin alla olevaan parkkihalliin, jonne olin auton tullessani jättänyt. Kuviin tulivat Olga ja VR, jotka olivat tulleet (yhdessä, huom!) ostoksille ja pulmaani yritettiin ratkaista. Päädyttiin siihen, että minun olisi helpointa lähteä kotiin raitiovaunulla, tosin Olga oli huolissaan, että siellä voi olla Knoukkari..

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut elle
    Näin viime yönä unta, että oli satanut valtavasti lunta.. heräsin helpottuneen onnellisena.

Forumiin liittyen uneksin jokunen viikko sitten. Olin Helsingissä kauppatorilla, mutten löytänyt sieltä tietä pois torin alla olevaan parkkihalliin, jonne olin auton tullessani jättänyt. Kuviin tulivat Olga ja VR, jotka olivat tulleet (yhdessä, huom!) ostoksille ja pulmaani yritettiin ratkaista. Päädyttiin siihen, että minun olisi helpointa lähteä kotiin raitiovaunulla, tosin Olga oli huolissaan, että siellä voi olla Knoukkari..
    Mihail Lermontov

Darth Father Il Tempo Gigante's Avatar
    Sijainti
    Gamla Pedersöre huvudsocken

Haa.

Olisko ollu maanantaita vasten yöllä, kun näjin unta, jossa eräs edesmennyt henkilö lähetti mulle tekstiviestejä.

Normaalista poiketen viestit eivät tulleet kännykän näytölle, vaan karttakirjan sivuille, sellaisten paikkakuntien kohdalle, jossa olen ollut aikoinani edesmenneen henkilön kanssa.

Punaisella kirjoitetut tekstiviestit haalistuivat pois karttakirjan sivulta, ennen kuin ehdin niitä lukea. Oli ahdistava olo kun en ikinä saanut tietää mitä viesteissä luki.
    Kahdeksan perunaa ja suolaa.
    -T.R. noin vuonna 1976

Sijainti
    Corsica
    Niin usein ja korostetusti ovat nämä sinun naisjuttusi tällä forumilla, että suosittelen melkein erään täälläkin esitellyn testin tekemistä. Jos olet jo tehnyt, niin uusintaan...
    Miehän uusin sen rokotuksen jälkeen ja pisteet vaan nousi

Edellisessä unessani tosin olin baarissa, jossa kaikki olivat miehiä ja heillä günther-viikset. Alanko siis parantua tuosta homoudesta

Senior Member

Sitä sun täytyy kysyä Estatelta. Ehkä sillä ei vaan tehnyt mieli.
    Tämä oli nyt tässä.

Senior Member
    Lainaa Alunperin kirjoittanut elle

Mua huolestuttaa tuo sama asia valveillakin. Joka päivä. Koko ajan.
    Tämä oli nyt tässä.

Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut KnowHow
    Sitä sun täytyy kysyä Estatelta. Ehkä sillä ei vaan tehnyt mieli.
    *kysyy Estatelta*

Senior Member Estate's Avatar
    Kouvo on vaan nähnyt unta jostain muusta ja luullut sitä minuksi!
    Entinen tuleva maailman kuningatar

Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut S.A
    Kouvo on vaan nähnyt unta jostain muusta ja luullut sitä minuksi!
    Minähän jo kerroin aiemmin, että siinä oli sinä ja kaverisi auton takapenkillä.
    Te siellä olitte, varma tieto

Harmi ettei uni jatkunut matkan maksuun asti

*söpö*
    Sijainti
    Sverige
    Näen aika usein unta siitä, kuinka nyt jo taivaslaitumilla laukkaava ponini tulee tervehtimään minua ja uutta hevostani. Hassua, sillä unessa hevosrakkaani ovat hyviä ystäviä, voivat olla keskenään laitumella ym, kun todellisuudessa nykyinen hevoseni ei kyllä voi sietää muita hevosia...
    *Maybe some women aren't meant to be tamed. Maybe they're supposed to run wild until they find someone -just as wild - to run with*

Registered User
    Sijainti
    Oulu-city
    Minä näen useasti sellaista unta, että olen menossa esim. töihin, kylään tai vastaavaan ja kun riisun ulkotakkini pois niin huomaan, että olen aivan alasti.
    Sitten muka nolona selittelen, että pitää lähtä käymään kotona koska unohtui jotain tärkeää.
    Sellainenhan on ihminen, monin tavoin eläimen kaltainen, mutta poikkeuksellinen niin, että se saadaan kontrolliin

Sijainti
    Corsica
    Mitäs meinaa se, että näkee yöstä toiseen vain mustaa
    Merkkaako se orastavaa sokeutumista

Mitäs meinaa se, että näkee yöstä toiseen vain mustaa
    Merkkaako se orastavaa sokeutumista
    Se meinaa, että sun pitäs harjotella unien muistamista.

Custom User markoj's Avatar
    Se tarkoittaa, että olet seksuaaliselta identiteetiltäsi vielä kehitysvaiheessa.

Sijainti
    Corsica
    Näin unta, että selasin foorumia

Foorumin selailu on toinen merkki ja vahvistanee asian.

Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut markoj
    Foorumin selailu on toinen merkki ja vahvistanee asian.
    Merkki MISTÄ

Senhän sä haluaisit tietää.

Oon kanssa joskus aikoja sitten selaillut unissani foorumia... muistaakseni fysiikan tunnilla uinuessani joskus keväällä...

Acenteella Ace17's Avatar
    Kylläpäs oli vauhdikas yö. Moottoritiessäkin oli lähes 180 asteen mutka, johon pakomatkamme keskeytyi. Autossa oli minulle tuntemattomia ihmisiä, tai kyllä ne siinä unessa oli tuttuja, mutten oikeassa elämässä osaa yhdistää kehenkään. Emme paenneet poliisia, vaan jotain ihan muuta. Uhka kuitenkin poistui, kun jäimme neulansilmämutkaan. Ulkokurvissa oli levennys, johon päätimme jäädä yöksi. Paikalle osui jostain ihan muusta syystä poliisiauto ja menin heittämään settiä naispoliisille, jonka tunnistin, mutta taaskin vain unimaailmassa.

Seuraavaksi uni ja miljöö vaihtui. Olin kotona ja juoksin ulos katsomaan uhkaavan näköisiä sadepilviä. Ulkona tummat pilvet etenivät aivan tajuttoman matalalla ja kylmästä ilmasta johtuen pilvien alaosaan muodostui jäälauttoja, jotka kuitenkin pysyivät pilvessä kiinni ja sulivat vetenä pois. Pilvet olivat niin matalalla, että kokeilin hypätä koskettaakseni pilveä. Osuin kuitenkin kädelläni katolta riippuvaan lumilippaan(!!!), joka putosi - onneksi vain pieneltä alalta - päähäni.

I told you so
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Ace17
    Kylläpäs oli vauhdikas yö. Moottoritiessäkin oli lähes 180 asteen mutka, johon pakomatkamme keskeytyi. Autossa oli minulle tuntemattomia ihmisiä, tai kyllä ne siinä unessa oli tuttuja, mutten oikeassa elämässä osaa yhdistää kehenkään. Emme paenneet poliisia, vaan jotain ihan muuta. Uhka kuitenkin poistui, kun jäimme neulansilmämutkaan. Ulkokurvissa oli levennys, johon päätimme jäädä yöksi. Paikalle osui jostain ihan muusta syystä poliisiauto ja menin heittämään settiä naispoliisille, jonka tunnistin, mutta taaskin vain unimaailmassa.

Seuraavaksi uni ja miljöö vaihtui. Olin kotona ja juoksin ulos katsomaan uhkaavan näköisiä sadepilviä. Ulkona tummat pilvet etenivät aivan tajuttoman matalalla ja kylmästä ilmasta johtuen pilvien alaosaan muodostui jäälauttoja, jotka kuitenkin pysyivät pilvessä kiinni ja sulivat vetenä pois. Pilvet olivat niin matalalla, että kokeilin hypätä koskettaakseni pilveä. Osuin kuitenkin kädelläni katolta riippuvaan lumilippaan(!!!), joka putosi - onneksi vain pieneltä alalta - päähäni.
    Ja sä olit 7v? Tai sitten vaan lapsen mielikuvitus

Mä en näe mitään unia ...
    Lainaa Alunperin kirjoittanut J.Heldenview, 11-02-2005
    Espanjan mies on tarvittaessa todella nopee auton ratissa ja on kypsä voittamaan kisoja.

Nuori ikäisekseen OoPee's Avatar
    Sijainti
    Far enough

Tjaaah.... ehkä jatkossa tsekkaan ensin otsikon nimen ja rupeen vasta sitten lukeen kommentteja

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa

Eikös unessa seikkailu olekin mielenkiintoista.
    Mihail Lermontov

Acenteella Ace17's Avatar
    Eikös unessa seikkailu olekin mielenkiintoista.
    Tulee sopivasti kiintiö täyteen, ettei sit hereillä tarvitse mitenkään paljoa sekoilla.

Pomo Hetteri
    Sijainti
    PDX, OR
    Ensin lounastin Ahosen Jannen kanssa ( ), joka kertoi juuri vetaneensa "duathlonin", joka koostui 98.5 kilometrin kavelysta ja 126 metrin makihypysta.

Sen jalkeen olin pyoratuolissa Kaivopuistossa (joka oli Ranskassa). Ravintolassa (taas!) oli ahdasta liikkua sen kanssa...

Go figure
    Nopatar on hukassa!

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Nopeahuoli
    Ensin lounastin Ahosen Jannen kanssa ( ), joka kertoi juuri vetaneensa "duathlonin", joka koostui 98.5 kilometrin kavelysta ja 126 metrin makihypysta.

Sen jalkeen olin pyoratuolissa Kaivopuistossa (joka oli Ranskassa). Ravintolassa (taas!) oli ahdasta liikkua sen kanssa...

Go figure
    Mistähän ne tuommoiset unet oikein sikiävät. Tokihan joku selittäjä kaikelle löytää kytkennät, mutta ... unimaailma on mielenkiintoinen.
    Mihail Lermontov

Next door to Alice Runar ja Kyllikki's Avatar
    Sijainti
    Suami
    En muista kuin pienen pätkän, mutta siinä toinen asia muuttui toiseksi asiasti niin hienosti ja saumattomasti, että ajattelin sen raportoida.

Olin Raisiossa ja seisoin moottoritien ylittävällä sillalla. Minulla oli lasertutka kädessä ja mittasin autojen nopeuksia. Yhtäkkin jotenkin se moottoritie muuttukin kaupan ostosliukuhihnaksi, ne autot pesuainepaketeiksi, kahvinpaketeiksi ja muiksi ja kädessäni ollut tutka lompakoksi. Kun tavarat olivat tuleet hihnalta, maksoin ostokset siitä lompakosta ottamallani kortilla ja lompsin ulos kaupasta.
    joillekin todellisuutta jo tänään (itse kuulun tähän ryhmään), mutta massoille vasta tulevaisuutta.

T: Nimimerkki Jusban

. burb's Avatar
    Kerrohan unesi, niin...
    ...nauretaan niille porukalla!
    HaaHAHAHaahahAHAHHAaa!!!11!!!!!

Kirjeenne käsitellään luottamuksellisesti HÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄ. Tais olla Sliippareiden Metsäradiosta.

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa
    Viime yön tynkäunessa touhusivat kylän jo kuolleet akat ympärilläni. Pikkuveljeni kuoli unessa uudelleen. Hyvin menee.
    Mihail Lermontov

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö