F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Tarkastele äänestyksen tuloksia: Millaisia tunteita sinussa herää, kun istahdat hammaslääkärin tuoliin?

Äänestäjiä
123. Et voi osallistua tähän äänestykseen
  • Otan pienet nokkaunet tuolissa hoidon aikana

30 24,39%
  • Pelkään vietävästi

29 23,58%
  • Pyydän aina puudutuksen, jos porataan

49 39,84%
  • Mua ei voi puuduttaa

13 10,57%
  • Jätän menemättä joskus lääkäriin

17 13,82%
  • Minulla ei ole reikiä

35 28,46%
  • Vitkuttelen lääkäriin menoa, kunnes on pakko mennä

53 43,09%
Monivalintaäänestys.
Sivu 5 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789101112131415 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 161-200/659

Ketju: Hampailemisen lääkäri

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Albert Oil Tarkastele viestiä
    Tänään kolahti postiluukusta - tai se mitään kolahtanut vaan leijaili sävyisästi eteisen angoramatolle - kutsu hammaslääkärin tarkastukseen tammikuussa. Kaikille uusille työttömille työnhakijoille kuulemma järjestetään kokonaisvaltainen terveystarkastus. On se kiva että Manse pitää huolen omistaan.
    Ei minulle vaan. Eläkeläiset kuolkoot unohdettuina vanhainkoteihinsa.
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Senior Member Dominic's Avatar
    Sijainti
    Turku
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Dominic Tarkastele viestiä
    Tänään!
    Olihan taas sellainen reissu, että täytyy melkein itteensä lyödä ettei oo vittinyt tarkastuskäynnillä käydä - niin kivuttomasti ja helposti onnistui hommat. Oli tosiaan palanen lohjennut tuolta poskihampaasta, johta tuo purentakipu johtui.

Tammikuussa sitten yleistarkastus ja erikseen hammaskivenpoisto.

5 vuotta kärvistelin kotona.

Kyllä voi Turussa suositella Datacityn hammaslääkäriä. Tääl on useita muitakin päteviä, mutta olenpa kuullut parista aivan umpisurkeastakin.
    Which Seat can I take?

Sijainti
    Corsica
    Tenava pitäisi viedä ensimmäiseen hammaslääkäriinsä sitten tarkastettavaksi. Mahtaa olla nopea tarkastus, kun ei tuolla mitään näy ikenien seassa.

Sitten toinen kysymys, onko julkisen puolen hammaslääkäreillä samat hinnat? Lahden sivuilta vasta löytyi jotain kuukkeloinnin jälkeen.
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Poistunut tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Lainaa Alunperin kirjoittanut kouvotsvoni Tarkastele viestiä
    Tenava pitäisi viedä ensimmäiseen hammaslääkäriinsä sitten tarkastettavaksi. Mahtaa olla nopea tarkastus, kun ei tuolla mitään näy ikenien seassa.

Sitten toinen kysymys, onko julkisen puolen hammaslääkäreillä samat hinnat? Lahden sivuilta vasta löytyi jotain kuukkeloinnin jälkeen.
    Kaupunki kohtaisia kai sattavat olla. Tiedä sitten

Mut muksun hammaslääkäri on tietysti ilmainen.
    Näin jps "etädiagnosoi" henkilöä oikeinkirjoituksesta havaittavissa olevasta älykkyydestä.
    Ei, ei ole tarkoitus, eikä sitä liene kukaan käytäkään. Kuitenkin kielen käytöstä tai sen käyttämättömyydestä voi tehdä ja tulee väkisinkin tehtyä johtopäätöksiä kyseisen henkilän järjenjuoksusta.

Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut tmoi Tarkastele viestiä
    Kaupunki kohtaisia kai sattavat olla. Tiedä sitten

Mut muksun hammaslääkäri on tietysti ilmainen.
    Juu, näin. Vaimo vaan kävi ja ei huomannut katsoa näkyykö hintoja siellä jossain ja sitten kuukkeloitiin laihoin tuloksin. Mikähän siinä on, jottei voi nettisivuilla ilmoittaa itse kukin kaupunki noin yksioikoista asiaa?

Custom User markoj's Avatar
    Lakisääteisiä ovat julkisen puolen kattohinnat, joten vaihtelu on varmaan aika pientä pitäjien välillä.

Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut markoj Tarkastele viestiä
    Lakisääteisiä ovat julkisen puolen kattohinnat, joten vaihtelu on varmaan aika pientä pitäjien välillä.
    Onkos ne päivystyskäynnit ym normilekuripuolella kanssa kattohintoja vai ihan perustaksoja?

KKWCS:n Mietaa Jacques's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Äkkiseltään vois kuvitella, että nää taksat ois aina aika lähellä niitä kattohintoja, kun käsittääkseni terveydenhuollolla ei ihan liikaakaan rahaa ole. Harvemmin tulee myöskään nähtyä alennuskampanjoita julkisen (tai yksityisenkään) terveydenhuollon palveluista..
    Mut toisaalta kuulostaisi kyllä aika hyvältä: "Tule nyt hammaslääkäriin: Kolme hammasta kahden hinnalla!"
    Tai lääkäripuolella: "Nyt peräpukamien poisto PUOLEEN HINTAAN. Kun varaat aikasi heti, saat suolihuuhtelun kaupan päälle!"
    Treenisaldot

"Täällä on 2,1 gigatavua tietoa." -Antti

En tiedä onko JACQUES tyhmä, vai oliko mies liikkeellä huumorilla........ Mutta kaiken kaikkiaan aikamoista höpinää...
    T: Nimimerkki Jjusban

Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Jacques Tarkastele viestiä
    Äkkiseltään vois kuvitella, että nää taksat ois aina aika lähellä niitä kattohintoja, kun käsittääkseni terveydenhuollolla ei ihan liikaakaan rahaa ole. Harvemmin tulee myöskään nähtyä alennuskampanjoita julkisen (tai yksityisenkään) terveydenhuollon palveluista..
    Mut toisaalta kuulostaisi kyllä aika hyvältä: "Tule nyt hammaslääkäriin: Kolme hammasta kahden hinnalla!"
    Tai lääkäripuolella: "Nyt peräpukamien poisto PUOLEEN HINTAAN. Kun varaat aikasi heti, saat suolihuuhtelun kaupan päälle!"
    Luulisi joo, että maksimit nyhtävät sairailta.

Sijainti
    Corsica
    Olihan tuo hyödyllinen käynti hamppitarkastajalla. Henki lähtee ja hammaspeikkomöröt tulee jos hipaiseekin sokeria.

Hippi ja juntti Albert Oil's Avatar
    Sijainti
    Korviesi välissä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Jacques Tarkastele viestiä
    "Nyt peräpukamien poisto PUOLEEN HINTAAN. Kun varaat aikasi heti, saat suolihuuhtelun kaupan päälle!"
    *varaa Jacquesilta ajan*

Sijainti
    Turku
    Viikon päästä keskiviikkona tärähtää!
    Which Seat can I take?

81-04-05-07-08-14-15 Matxi's Avatar
    Sijainti
    toalet
    En tiedä miten muualla mutta ainakin Ylivieskassa toimii toi julkinen hammashuolto tosi hyvin. Aina kun tarve on ollut niin tosi nopealla aikavälillä olen penkkiin päässyt. Eikä hinnatkaan pahoja, olisiko se about 30€ hampaan paikkaus jos en väärin muista.
    Mitä yhteistä on naisella ja Audilla?
    No tietty se että Matxi puhuu paljon molemmista muttei saa kumpaakaan!!!

Jalkarannan Yannickdalmas Andy's Avatar
    Sijainti
    Lahtis
    Kyllä oli taas mukavaa! Kävin hammaskiven poistossa suuhygienistillä. Suuhygienistityttö kysyi, että onko minulla lähetettä hammaslääkäriltä, jotta saisin Kela-korvauksen. Ei tietenkään ollut, miksi olisi? Kyllä sitä itse tietää, koska legot täytyy taas puhdistaa, ja tappiolle jäisin siitä, että hampailemisen lääkäri ensin katsoisi, että: "sulle on tuota hammaskiveä taas kertynyt", ja laittaisi lähetteen hygienistille, minkä jälkeen maksaisin molemmista.

Kyyllä siinä on miehen hyvä olla, kun suuhygienistityttö rapsuttelee plakkia hampailemista silleen että tissit osuvat päähän mukavasti. Pieni kipu ei haittaa lain!
    Mä pumppaan niinku Markku Alén

★ El Muerto ★ Captain Howdy's Avatar
    Sijainti
    † † †
    Mä olen sitä mieltä, että ne laittaa tahallaan ne tissit siinä hammaskivihomman ohessa poskeen kiinni.
    ★★★ HALSSILAN NOUSU ★★★

Senior Member SamiJ's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Captain Howdy Tarkastele viestiä
    Mä olen sitä mieltä, että ne laittaa tahallaan ne tissit siinä hammaskivihomman ohessa poskeen kiinni.
    Tissiposki!

Langennut enkeli toleranssisiipi's Avatar
    Sijainti
    SEKOS-marketin vihannesosasto
    Tänään kävin kanssa poistattamassa hammaskiveä, mut on tuo poistajatar kyllä aivan liian mature mun makuun. Hihitin äänettömästi ja eleettömästi sisäänpäin, kun laitteista putoili osia pitkin lattioita. Itkin samalla tavalla, kun tajusin että jos sellaisia osia putois mun suuhun, niin nielisin ne kuitenkin vahingossa, enkä sais mitään korvauksia rikkoutuneista sisuskaluista, ku ite menin nielemään.
    Ottaa päähän siellä muutenkin kukonpierun aikaan olla revittävänä, ja sitten se sano että olis hyvä käydä puolivuosittain, eikä enää vuosittain niinku aiemmin. Minkäänlaisia muutoksia ei oo syömistottumuksiin tullut, mut niin vaan sitä paskaa kertyy enemmän ku ennen ei. Ja saatana, aikaa käytän päivittäin paljon enemmän ku aiemmin kaikkien saamarin hammasväliharjojen ja muitten kikottimien kanssa pelleilyyn. Epäilen, että niistä koituva hyöty on suunnilleen nolla, ja se mature mamma saa hyvät provikat kun suosittelee mulle ihmeen kalliita tököttejä suun hoitoon.
    Kohta revin kaikki hampaat hemmetin kuuseen. Siitäs saa. Oppiipahan olemaan.
    "Minä täällä, posteljooni Petshkin. Toin teille Pörriäisen."

KUNG FU!!! BUNDOLO!!! AIIJJJEEEEHH!!!

Hippi ja juntti Albert Oil's Avatar
    Sijainti
    Korviesi välissä
    Kävin suuhygienistillä ensimmäistä kertaa 18:ahdeksaantoista vuoteen ja siihen nähden oraalinen terveyteni oli oikeinkin hyvä.
    Lukuunottamatta sitä, että molemmissa yläkerran viisaudenhampaissa on reikä ja niiden poisto olisi suositeltavaa mitä pikimmiten.

En suostu. Siihen loppunee menestykseni tietovisojen maailmassa.

Arschloch jjv's Avatar
    Suuhyiggarin luo pitäis myös huomenna mennä. Kuulemma 10 vuotta sit viimeks olen penkillään vieraillut. Ei tosin maininnut hampurilääkäri mitä siellä mulle tehdään. Varmaan ihan perussuikkari.

★ El Muerto ★ Captain Howdy's Avatar
    Sijainti
    † † †
    Parahin jjv, siellä tulee tissiä poskeen.
    ★★★ HALSSILAN NOUSU ★★★

Sijainti
    Turku
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Captain Howdy Tarkastele viestiä
    Parahin jjv, siellä tulee tissiä poskeen.
    Niinpäs muuten tuleekin, tai ainakin mulla tuli.

Vieläpä kainosti pyysi josko kääntäisin päätäni häntä kohti ja niinhän se oli poski tississä sitten.
    Which Seat can I take?

. burb's Avatar
    Kun mä kävin viimeksi hyysugienistilla niin se oli jäbä. Ja oletettavasti homo. Tarina päättyi ihan onnellisesti.

Sijainti
    Turku
    Lainaa Alunperin kirjoittanut burb Tarkastele viestiä
    Kun mä kävin viimeksi hyysugienistilla niin se oli jäbä. Ja oletettavasti homo. Tarina päättyi ihan onnellisesti.
    Tarina päättyi ihan onnellisesti tissi poskessa.
    Which Seat can I take?

Arschloch jjv's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut burb Tarkastele viestiä
    Noni, hyiggarin perussuikkari ja illalla poski hellänä.

Ex-dickhead Mosse's Avatar
    Sijainti
    Poistunut keskuudesta
    Niinpäs muuten tuleekin, tai ainakin mulla tuli.

Vieläpä kainosti pyysi josko kääntäisin päätäni häntä kohti ja niinhän se oli poski tississä sitten.
    Hyvä vinkki on myös huudahtaa: KATO LINTU tms, jolloin hoitaja/hykieenisti joutuu kääntymään jakkaralla, ja saat siitä tuuttia suuhun.
    Mosse has left the building. Eli tervetuloa takaisin te, jotka vuokseni poistuivat forumilta.

Arschloch jjv's Avatar
    Tasan ei käy onnen...mua käskettiin kääntää päätä toiseen suuntaan kun yritin tissin lämpöä hakea. Ohjeisti myös että mun pitäis vähän tsempata. En tiedä tarkoittiko elämässä yleensä. No eipähän jääny mitään hampaankoloon.

Sijainti
    Turku
    Eilen työnsi taas instrumentteja suun täyteen ikeniin saakka. Mentiin pienehkön reiän vuoksi ilman puudutusta. Kestin sen kuin Iida Ketola ikään.

Pulssista tulee kohtsillään lähete viimeisen viisauden hampaan poistoon.

Semmonen opetus tässä nyt on, että hammaslääkärikäyntejä ei kannata jättää viiden vuoden päähän. Tulee muuten hulppea lasku - vaikkei noi ihan halvimmatkaan yksityiset mitään älyttömiä maksa, mutta jos paikataan sellainen 5-7 reikää, joista pari vähän isompaa, sitten on suuhygienistillä hammaskivenpoisto ja vielä ienongelmat siihen päälle jotka eskaloitua puudutusaineallergiasta johtuen ilmeisesti...

Joulukuusta 2013 saakka olen lähes kahden viikon syklilä penkissä istunut. Kohta puoli vuotta jo... ja meinasi kutsua uudelleen tarkastukseen taas vuoden vaihteessa. Eihän tässä helvetti kohta muuta ehdi kuin istua hammaslääkärin tuolissa, palkkatulotkin voi siirtää suoraan hänen tililleen ja viedä makuupatjan odotushuoneeseen.
    Which Seat can I take?

Sijainti
    Corsica
    Ennen viikonloppua särki yhtä hammasta aivan saatanasti. Join sitten viikonloppuna viinaa aivan saatanasti ja ei ole särkenyt enää laisinkaan.

Kantahenkilökuntaa Upseeri Jerry Flodin's Avatar
    Viinasta me voimaa saamme viina tunteet laukaisee
    lukkoon menneet mielet viina dirlandarlan aukaisee
    Lepo vaan, Jerry on tässä!

Sijainti
    Turku
    Jerry on kyllä parasta antia mitä F1-Forum on kakkosni...uuuusista hahmoista pitkään aikaan saanut.

Iso8:ia on kyllä hieman ikävä.
    Which Seat can I take?

Oman elämänsä Sutil Fagerholm's Avatar
    Sijainti
    Semminki
    Jerry on kyllä parasta antia mitä F1-Forum on kakkosni...uuuusista hahmoista pitkään aikaan saanut.
    Kertoo surullista sanomaa tämä.
    Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban

Sponsored by Sam Melinda's Avatar
    Sijainti
    Melko kaukana
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Pyryf Tarkastele viestiä
    Kertoo surullista sanomaa tämä.
    "Onko foorumin taso laskenut" -pollin paikka. Missä on Matxi?!

Sijainti
    Turku
    Missä on Ässämies ja jokavuotiset kevätkylvöt?
    Which Seat can I take?

Sponsored by Sam Melinda's Avatar
    Sijainti
    Melko kaukana
    Missä on Ässämies ja jokavuotiset kevätkylvöt?
    Ässähän se niitä polleja taisikin pystytellä. Olen erheellistynyt!

oik. yo.
    Sijainti
    Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutkat

Angry

Huh huh. Nyt on pahan tuntuinen meno oikealla alaleuassa. Tuntuisi siltä, että muutama vuosi sitten paikattu hammas on ryhtynyt paikan alta ongelmoimaan. Eilen ilmaantuivat ensimmäiset vihlomiset, illalla meni jo paikoin sietämättömäksi. Aamulla kaikki vaikutti olevan taas hyvin, kunnes päivän edetessä on pikku hiljaa jomotus vallannut koko oikean puolen kasvoista. Jännä tunne, ikään kuin olisi poskiontelontulehdus mutta hammasperäisenä. Huomenna lekurille.

Hampaat ovat samalla tavalla kummallinen luonnon VHS-kasetti kuin polvet. Evoluutiolla tuntuu olevan paikoitellen homma pahasti kesken. Saatana.
    "There's something wrong with the car!"
    Fernando Alonso, Kanadan GP 2005, kierros 39.

Oman elämänsä Sutil Fagerholm's Avatar
    Sijainti
    Semminki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut PekPoy Tarkastele viestiä

Hampaat ovat samalla tavalla kummallinen luonnon VHS-kasetti kuin polvet. Evoluutiolla tuntuu olevan paikoitellen homma pahasti kesken. Saatana.
    Kait nää systeemit, kuten polvet ja hampaat on suunniteltu sen mukaan että käyttöikä ois siinä jossai kolmen - neljänkympin tietämillä ja sitten pistetään multiin. Ei oo evoluutio ehtiny perään siihe kui vanhaks nykyjengi elää, eikä hampaiden osalta siihen motä kaikkee paskaa me suuhumme työnnetään.

Perkeleen evoluutio. Turpaan. Homo.
    Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban

Custom User markoj's Avatar
    Kaikkeen ympärtty sokeri kai se hampaat tappaa. Metsästäjälkeräilijöillä ne kului loppuun, kun vedettiin hiekkaisia juuria naamaan.

Kyllähän siinä tuolissa oleminen aina kuumottaa. Laseja on toki mukava pitää, yritän uppoutua heti omiin maailmoihini ja toivoa parasta.

Viisaudenhammas-operaatiota taidan lykätä ja paljon. Ei vaan kiinnosta moinen. Muuten hampaani voi kyllä ihan hyvin.

Ex-dickhead Mosse's Avatar
    Sijainti
    Poistunut keskuudesta

Thumbs up

Parasta hammaslääkärissä on, kun se hoitaja ujuttaa nänniä sun suuhun siinä kurkotellessa.
    Mosse has left the building. Eli tervetuloa takaisin te, jotka vuokseni poistuivat forumilta.

Senior Member
    Ens maanantai on tuskan päivä. Reiän paikkaus
    Muutenkin ns. "paskaviikko" tulossa, niin oikein sopiva kyllä on sen aloituskin.

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - sivuinfo - email