F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 1 / 25 1234567891011 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 1-40/968

Ketju: Parturi ja parturi.

oik. yo.
    Sijainti
    Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutkat

Parturi ja parturi.

Kävin tuossa parturissa. En ole moista palvelua käyttänyt 1,5 vuoteen, syynä vuoden armeija-aika jona itse parturoin itseni Philishavella. Viimeiset puoli vuotta olen sitten antanut hiusten kasvaa ja ne olivatkin jo aikamoinen kuontalo.

Kävin Aikatalon Parturissa, ensimmäistä kertaa eloni tiellä. Aiemmin olen lähinnä käynyt tuossa läheisen ostoskeskuksen (aika iso sana kaupasta, viidestä baarista ja parturista ) parturiliikkeessä enkä muistaakseni koskaan ole ollut tyytyväinen tulokseen.

Vaan nytpä oli ihan eri meininki. Olen aina inhonnut sitä, kun tuntuu ettei parturi itse tiedä mitään hiusmuodista tai minun tapauksessani edes siitä, minkälaiset hiukset näyttävät järkeviltä. Sellainen tuntuu aina olevan tilanne lähipuljussa. Kysyvät kaiken asiakkaalta. Hitostako minä tiedän, monenko millin sänki ohimolla näyttää hyvältä? Vaan oli ihan eri tason saksitaituri tytsy Aikatalossa. Hinta oli sama kuin tuossa lähiparturissa, aikaa meni ehkä puolet siitä mihin on lähiparturissa tottunut. Ja tulos todellakin juuri sellainen mitä halusin, mikä on aika hyvin kun kuitenkin vain noin kahdella lauseella kuvailin mitä haluan.

Ai niin, sitten keskustelunvirittäjä: Minkälaisia parturikokemuksia teillä on?
    "There's something wrong with the car!"
    Fernando Alonso, Kanadan GP 2005, kierros 39.

Lounke-Pelle Myllis's Avatar
    Sijainti
    Lounke
    Mulla on aina ollut vakiomestat.

Aikoinaan opiskeluaikana kavin aina Tapiolan Pepe Ahmanilla, Lausannessa (itse asiassa Veveyssa) ja Luzernissa (itse asiassa Surseessa) saman ketjun (http://www.gidor.ch/) mestoissa.

Nyt viimeaikoina olen sortunut Nummelan Citymarketin parturiin, mutta ne kylla tietavat mita haluan.

Yleensa annan parturille vapaat kadet ja sanon etta kokeilkaa jotakin uutta.
    Yleensa kylla tuleekin sitten aina sita samantyylista, vain geelilla vedetaan erilaisia juttuja.

Huonoin kokemus on Niittykummun ostarin parturista, jonne kerran kankkusessa eksyin. Ihan hirvea luomus tuli kylla siita...

nimimerkkien jahtaaja
    Sijainti
    täällä
    Mä olen käyttänyt samaa parturia about 25 vuotta, eipä tarvii selitellä mitään millaiseksi pitäis leikata.
    Saas nähdä tuleeko tästäkin kommentista bannia.

Nuori ikäisekseen OoPee's Avatar
    Sijainti
    Far enough

Wink

Lainaa Alunperin kirjoittanut Myllis
    vain geelilla vedetaan erilaisia juttuja.
    "Hulluuden puhtain muoto on jättää kaikki ennalleen ja kuitenkin samalla toivoa, että jotain muuttuisi"

★ El Muerto ★ Captain Howdy's Avatar
    Sijainti
    † † †

Sekä

★★★ HALSSILAN NOUSU ★★★

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica
    Tukanleikkuukoneella sänkelle vaa.
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

oik. yo.
    Sijainti
    Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutkat
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Captain Howdy

Sekä

Kai nuo jaetaan varusmiesten lisäksi henkilökunnallekin talon puolesta?
    "There's something wrong with the car!"
    Fernando Alonso, Kanadan GP 2005, kierros 39.

Sijainti
    † † †
    Lainaa Alunperin kirjoittanut PekPoy
    Kai nuo jaetaan varusmiesten lisäksi henkilökunnallekin talon puolesta?
    Ostan itse kuontalotamineeni, tietysti.
    ★★★ HALSSILAN NOUSU ★★★

Sijainti
    † † †
    Ja mitä aiheeseen muuten tulee, niin jos vain kasvaisi, niin kasvattaisin hiukset perseeseen asti. Olis siinä taas puheenaihetta tässä korttelissa...
    ★★★ HALSSILAN NOUSU ★★★

Hippi ja juntti Albert Oil's Avatar
    Sijainti
    Korviesi välissä
    Nyt sulla ei oo muuta mahdollisuutta kuin mennä itse sinne perseeseen ja pysyä siellä. Kyllä siitäkin täällä Foorumilla puhuttaisiin. Ja hyvin kiittelevään sävyyn.
    Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.

81-04-05-07-08-14-15 Matxi's Avatar
    Sijainti
    toalet

Sekä

Kyllä. Paras, helpoin, siistein, halvin ja tyylikkäin vaihtoehto.
    Mitä yhteistä on naisella ja Audilla?
    No tietty se että Matxi puhuu paljon molemmista muttei saa kumpaakaan!!!

Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Albert Oil
    Nyt sulla ei oo muuta mahdollisuutta kuin mennä itse sinne perseeseen ja pysyä siellä. Kyllä siitäkin täällä Foorumilla puhuttaisiin. Ja hyvin kiittelevään sävyyn.
    Mene jo! Ei ole aikaa hukattavaksi, kiire!
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Välimallin jätkä Vilperi's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Itellä on nyt kulunut reilu vuosi edellisestä parturikäynnistä ja alkais kieltämättä oleen ajankohtaista. Pitänyt jo itse asiassa parin kuukauden ajan käydäkin mutta ei ole kyllä vähääkään ideaa että millaiseksi tän nyt leikkaisi.
    "You must always believe you will become the best, but you must never believe you have done so."
    -Juan Manuel Fangio

Next door to Alice Runar ja Kyllikki's Avatar
    Sijainti
    Suami
    Kävin Salossa tossa viime vuoden puolella yhdellä parturilla kun paikalliset oli lomilla. Oli aika hurja hinta, 25 euroa, kun on täällä tuohon 10-12 euron hintatasoon tottunut.
    joillekin todellisuutta jo tänään (itse kuulun tähän ryhmään), mutta massoille vasta tulevaisuutta.

T: Nimimerkki Jusban

. burb's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut kouvotsvoni
    Tukanleikkuukoneella sänkelle vaa.
    Sama. Ja aiemmin leikkas äitee mun pään.
    Siksipä olenkin käynyt parturissa vain n. 5-10 kertaa elämäni aikana, ei mitään pahaa sanottavaa, ei toisaalta mitään silmitöntä hurraamistakaan. Ihan ok.
    Mutta halvemmalla pääsee kun surrauttaa itse sängen.

. burb's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Vilperi
    Itellä on nyt kulunut reilu vuosi edellisestä parturikäynnistä ja alkais kieltämättä oleen ajankohtaista. Pitänyt jo itse asiassa parin kuukauden ajan käydäkin mutta ei ole kyllä vähääkään ideaa että millaiseksi tän nyt leikkaisi.
    <- Miten olis tuollainen...?

Heimosoturi Frank's Avatar
    Sijainti
    Äänisen Aallot
    Its´asiassa, havaitsin paria-kolmea viikkoa takaperin että olisi aika mennä parturiin, nyt on tilanne jo aika akuutti, kohta lienee jo liian myöhäistä! En silti mene tänään vaikka muuten sopisikin tälle päivälle.

Partureista muuten: Muuten ihan jees mutta kun ne leikkaa tukan!

Välimallin jätkä Vilperi's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Lainaa Alunperin kirjoittanut burb
    Hmm, veikkaan että ilme voisi olla ainakin samanlainen mikäli parturi tommosen leikkais!
    "You must always believe you will become the best, but you must never believe you have done so."
    -Juan Manuel Fangio

Hippi ja juntti Albert Oil's Avatar
    Sijainti
    Korviesi välissä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Runar ja Kyllikki
    Kävin Salossa tossa viime vuoden puolella yhdellä parturilla kun paikalliset oli lomilla. Oli aika hurja hinta, 25 euroa, kun on täällä tuohon 10-12 euron hintatasoon tottunut.
    Oliko se Salón?
    Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.

Kuninkaalleninen Vellu's Avatar
    Sijainti
    Vantaa, Finland
    Lainaa Alunperin kirjoittanut burb
    Mulla on aika lähellä just tollanen. Ilmettä myöten.

Onneksi puoliso ajelee sen aika ajoin suhteellisen lyhyeksi, ettei tartte kärsiä muuta kuin tuosta ilmeestä (silloin kun kattoo peiliin).

Sijainti
    Suami
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Albert Oil
    Oliko se Salón?
    Joo, kaikki parturit on Salon Anneleita yms. Kumma että yhdestä kaupungista on maailmalle lähtenyt niin valtava määrä partureita ja kampaajia.
    joillekin todellisuutta jo tänään (itse kuulun tähän ryhmään), mutta massoille vasta tulevaisuutta.

nimimerkkien jahtaaja
    Sijainti
    täällä
    Joo, kaikki parturit on Salon Anneleita yms. Kumma että yhdestä kaupungista on maailmalle lähtenyt niin valtava määrä partureita ja kampaajia.
    Enämpi hämmästelen opettajien omistuksia kapakoissa ja hotelleissa ja kauppaliikkeissä.
    Saas nähdä tuleeko tästäkin kommentista bannia.

Sijainti
    Far enough

Unhappy

Pakkohan niitten oli lähtee, kun sinen tulvi niin kauheesti cowboyta ettei partureille jäänny enää tilaa

"Hulluuden puhtain muoto on jättää kaikki ennalleen ja kuitenkin samalla toivoa, että jotain muuttuisi"

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut jps
    Enämpi hämmästelen opettajien omistuksia kapakoissa ja hotelleissa ja kauppaliikkeissä.
    Niillä pyyhkii niin hyvin, että ne pyyhkäisee peppunsakin Ylanderilla.

Melkein aina annamme anteeksi sen minkä ymmärrämme.
    Mihail Lermontov

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa
    Parturissa en ole käynyt, mutta 'naiskarvatupsuttajalle' menen taas perjantaina. Ennakoitu lasku on hyvin monta kymppiä.
    Melkein aina annamme anteeksi sen minkä ymmärrämme.
    Mihail Lermontov

Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Olga
    Parturissa en ole käynyt, mutta 'naiskarvatupsuttajalle' menen taas perjantaina. Ennakoitu lasku on hyvin monta kymppiä.
    Sliksit vaan alas

Micael Micael's Avatar
    Sijainti
    East of Eden
    1,5 vuotta edellisestä parturissa käynnistä ja hiukset on jo aika pitkät, ponnarilla takaa. Pitänee koht puoliin käydä hieman latvoja siistimässä mutta lyhyemmäksi en aio leikkauttaa.

Langennut enkeli toleranssisiipi's Avatar
    Sijainti
    SEKOS-marketin vihannesosasto
    Se on ihan mukavaa kun kaunis nainen koskettelee mun leijonanharjaani.
    Siksipä mekapeipe hoitelee nykyään mun hiustenleikkuun.

Ei mulla partureistakaan ole huonoja kokemuksia (Kerran kyllä oli miespuoleinen parturi, mut selvisin siitä jotenkuten. Olin alle 10-vuotias silloin. Lapset selvii tollasista jutuista paremmin ku aikuiset.), mut on toi kätsympää hoitaa kotosalla kun sen voi tehdä melkein koska vaan.
    "Minä täällä, posteljooni Petshkin. Toin teille Pörriäisen."

KUNG FU!!! BUNDOLO!!! AIIJJJEEEEHH!!!

Isä
    Sijainti
    f1racing.net
    Mulla on vähän samansuuntaisia kokemuksia, että parturini hakee aina vähän erilaista tyyliä ja laittaa hiukset sitten tököteillö kivasti.

Sitten menen kotiin, pesen hiukseni ja sen jälkeen pää on taas aivan samanlainen.
    Kirjoittamani tekstit ovat minun henkilökohtaisia mielipiteitä eivätkä edusta minkään yhteisön kantaa.

Alan Parsa sooda's Avatar
    Sijainti
    the real mid-west, Seinäjoki
    Vieläkö vanha paradoksi - kaikki parturit ovat huoria mutta kaikki huorat eivät ole partureita- pitää paikkansa?
    Ei pirunkaan väliä muistaako oikein vai väärin. Pääasia että muistaa.

Naisilleninen Juskanen's Avatar
    Sijainti
    lähiö
    Varasinpa juuri ajan kampaajalle. Viimeisestä käynnistä taitaakin olla pari vuotta, kun latvojen napsiminen on sujunut omin/kavereiden voimin. Parin viikon päästä lähtee tukka
    "Kaikkee taas tapahtu, enkä mitään oppinut." - K. Pöysti

. burb's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut toleranssisiipi
    (Kerran kyllä oli miespuoleinen parturi, mut selvisin siitä jotenkuten. Olin alle 10-vuotias silloin. Lapset selvii tollasista jutuista paremmin ku aikuiset.)

Sijainti
    Suami
    Lainaa Alunperin kirjoittanut sooda
    Vieläkö vanha paradoksi - kaikki parturit ovat huoria mutta kaikki huorat eivät ole partureita- pitää paikkansa?
    Ei. Syvälampi suljettiin ja kaikki huorat alko partureiksi.

@f1hog
    Sijainti
    En oo mistään kotosin

Sek&#228;

K&#228;yt&#228;n samaa yhdistelm&#228;&#228;. Tosin t&#228;llain p&#228;iv&#228; raastamisen j&#228;lkeen keljuttaa yritt&#228;&#228; vet&#228;&#228; paitaa tai pipoa tai mit&#228; vaan p&#228;&#228;llens&#228; kun s&#228;nki haraa itsepintaisesti vastaan.

tavallinen virtanen
    Missäs kävit?

Ite olen taas nyt talveksi kasvattanut hiukset, mutta varmaan keväällä ajan ne taas pois.

Sijainti
    Suami
    Lainaa Alunperin kirjoittanut JOC
    Missäs kävit?

Ite olen taas nyt talveksi kasvattanut hiukset, mutta varmaan keväällä ajan ne taas pois.
    Siinä sen...hmm...no se harakirivaraosaliike keskustassa Vilhonkadun poikkikadulla? Sen vieressä on sellanen pikkunen parturiliike.
    Ekalla kerralla leikkas tosi hyvin ja päätin, että menen toistekin hinnasta huolimatta. Kysyin vielä että osaako varmasti leikata samanlaisen seuraavalla kerralla. Vakuutteli osaavansa, sanoi että hällä on valokuvamuisti asiakkaiden suhteen. Seuraavalla kerralla kun menin, se leikkas täydellisen pallopään ja varmisti etten koskaan enää mene siihen liikkeeseen.

Sijainti
    Far enough

Red face

Siinä sen...hmm...no se harakirivaraosaliike keskustassa Vilhonkadun poikkikadulla? Sen vieressä on sellanen pikkunen parturiliike.
    Ekalla kerralla leikkas tosi hyvin ja päätin, että menen toistekin hinnasta huolimatta. Kysyin vielä että osaako varmasti leikata samanlaisen seuraavalla kerralla. Vakuutteli osaavansa, sanoi että hällä on valokuvamuisti asiakkaiden suhteen. Seuraavalla kerralla kun menin, se leikkas täydellisen pallopään ja varmisti etten koskaan enää mene siihen liikkeeseen.
    Joo eiks toi oo se pieni parturiliike, jonka ihan naapurissa on plastikkakirurgi, menevät kuulemma asiakkaalta heposti sekaisin, kun niissähän on käytännössä sama sisäänkäynti

Sijainti
    Suami
    Lainaa Alunperin kirjoittanut OoPee
    Joo eiks toi oo se pieni parturiliike, jonka ihan naapurissa on plastikkakirurgi, menevät kuulemma asiakkaalta heposti sekaisin, kun niissähän on käytännössä sama sisäänkäynti
    On.

Sijainti
    Far enough

Thumbs up

On.
    Noh, oot vaan jatkossa menem&#228;tt&#228; sinne

Sijainti
    Suami
    Lainaa Alunperin kirjoittanut OoPee
    Noh, oot vaan jatkossa menem&#228;tt&#228; sinne
    My&#228;h&#228;st&#228; se nyt on ku p&#228;&#228; on t&#228;mm&#246;nen pallo! <==

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö