F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 4 / 32 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567891011121314 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 121-160/1241

Ketju: TVUPlayerilla Formuloita

Registered User
    Sijainti

höh

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut L4z!
    Jessus mikä kitupiikki kerho tää TVU-porukka. Formulat kiinnostaa niin että pörrää täällä forumeilla, ja sit tosipaikan tullen ei kuitenkaan nauti pikkurahalla suorista tv-lähetyksistä.
    Siis nimenomaan nautitaan niistä suorista lähetyksistä sieltä TVU:lta.......

Registered User
    Tulee mieleen uuno epsanjassa. Teltalla ja purkkiruualla espanjanmaisemat.

Pedro Picapiedra
    Sijainti
    Absurdia
    Yeah kakkoset alkaa ja TVUPlayer & SpeedTV:ltä vieläpä englanniksi Ei valittamista
    Venäläisviranomaiset ovat todenneet, ettei suomalaisten tarvitse jäädä auttamaan venäläisiä tien päällä.
    Kyllä venäläiset saavat apua maanmiehiltäänkin.
    (Мы вас похороним!)
    http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=19148&page=4
    http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=21078&page=2

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut CaPtEeNi
    Yeah kakkoset alkaa ja TVUPlayer & SpeedTV:ltä vieläpä englanniksi Ei valittamista
    Kyllä tätä kuuntelee niin mielellään verrattuna mtv3:n selostusporukkaan.

Rekisteröitynyt käyttäjä
    Niin, tai sitten näitä voi katsoa 60 tuuman screeniltä illan parhaaseen katseluaikaan ihan suoraan SpeedTV:ltä

No, tämä onni loppuu kun Euroopan kisat alkaa

Registered User
    Jessus mikä kitupiikki kerho tää TVU-porukka. Formulat kiinnostaa niin että pörrää täällä forumeilla, ja sit tosipaikan tullen ei kuitenkaan nauti pikkurahalla suorista tv-lähetyksistä.
    Se on iso raha, jolle löytyy muutakin käyttöä. Itse nautin Formuloista, en niistä maksamisesta.
    Viestiä on viimeksi muokannut McHaka; 16.03.2007 06:39.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut McHaka
    Se on iso raha, jolle löytyy muutakin käyttöä. Itse nautin Formuloista, en niistä maksamisesta.
    Se vaatisi myös tv-luvan hankkimisen. Ei siis kovin halvaksi tulisi.

No niin tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Lainaa Alunperin kirjoittanut everon
    Se vaatisi myös tv-luvan hankkimisen. Ei siis kovin halvaksi tulisi.
    Ja ilmeisesti myös itse television vai ???
    Näin jps "etädiagnosoi" henkilöä oikeinkirjoituksesta havaittavissa olevasta älykkyydestä.
    Ei, ei ole tarkoitus, eikä sitä liene kukaan käytäkään. Kuitenkin kielen käytöstä tai sen käyttämättömyydestä voi tehdä ja tulee väkisinkin tehtyä johtopäätöksiä kyseisen henkilän järjenjuoksusta.

Registered User
    Taitavat nuo kalliin MTV3 MAX:n kanssa kituuttavat vain aukoa kateellisena päätään. Itselläni on lupa ja tv, muttei kyllä korttipaikallista digivastaanotinta. Kaudelle tulisi kohdallani hintaa kymppi per viikonloppu, eli kolme euroa per tunti. Melko kallista.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Taitavat nuo kalliin MTV3 MAX:n kanssa kituuttavat vain aukoa kateellisena päätään. Itselläni on lupa ja tv, muttei kyllä korttipaikallista digivastaanotinta. Kaudelle tulisi kohdallani hintaa kymppi per viikonloppu, eli kolme euroa per tunti. Melko kallista.
    Miten niin 3 euroa tunti. Sieltähän tulee formulaa niin saatanasti koko ajan. Varmaan 10 tuntia, jos ei enemmänkin.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

No niin tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus

Ei se ole kallis. Itse ainakin olen erittäin tyytväinen, vaikka en noilta kahdelta lisäkanavalta (fakta ja leffa) jotka kaapelissa näkyy, mitään ihmeellistä katsomista vielä keksinytkään. Muksu kattelee Junioria ja itse katselen MAXILTA paljon enemmän ohjelmia kuin itse MTV3 kanavalta.
    Näin jps "etädiagnosoi" henkilöä oikeinkirjoituksesta havaittavissa olevasta älykkyydestä.
    Ei, ei ole tarkoitus, eikä sitä liene kukaan käytäkään. Kuitenkin kielen käytöstä tai sen käyttämättömyydestä voi tehdä ja tulee väkisinkin tehtyä johtopäätöksiä kyseisen henkilän järjenjuoksusta.

Registered User

Talking

Jessus mikä kitupiikki kerho tää TVU-porukka.
    Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Moe Szyslak
    Miten niin 3 euroa tunti. Sieltähän tulee formulaa niin saatanasti koko ajan. Varmaan 10 tuntia, jos ei enemmänkin.
    30 Tuntia viikonlopussa ainakin Oskari Saaren mukaan. Mutta siinä on varmaan uusinnat ja kaikki muut laskettu yhteen.

En tiedä minkä ikäisiä he ovat jotka valittavat että ei ole varaa ostaa plustv -korttia, mutta jos työssä käy ja on säännölliset tulot niin en voi kyllä voi ymmärtää että jos tässä tilanteessa ei ole muka "varaa" tuota korttia ostaa?

10 eur / kk...sehän on työssäkäyvälle melkein kuin ilmainen.

No niin tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Samalla perjaatteella voisi myös laskea kulut näin, että televisio, (1000 € ja käyttö aika 8 vuotta eli) 125€ vuodessa ja lupamaksu runsas 200 eli noin 350€vuodessa.

Jaetaan se sitten noitten viikonloppujen kanssa niin päästään noin 20€ viikonloppua kohden. Niin. Elämä on.

Registered User
    Tuleehan sieltä MTV3:n maksupuolelta ohjelmaa aika monta tuntia päivässä, mutten löydä sieltä mitään muuta kiinnostavaa kuin F1 aika-ajot ja kilpailun. Tänään piti katsoa harkkoja ihan sen takia, että näkee Hessun ekan kierroksen (ja ulosajon). Muuten joillekin harjoituksille ja GP2:lle aivan yksi ja sama.
    Eli vain työssäkäyvien se pitää se ostaa? Opiskelijana saan siis katsoa Max TV:llä ja TVU-playerilla. Woohoo! Kymppi on muuten yhden viikon arkipäivien lounaat opiskelijalle.
    Lainaa Alunperin kirjoittanut tmoi
    Samalla perjaatteella voisi myös laskea kulut näin, että televisio, (1000 € ja käyttö aika 8 vuotta eli) 125€ vuodessa ja lupamaksu runsas 200 eli noin 350€vuodessa.
    Melko kallis televisio sulla. Omani maksoi puolet siitä 8 vuotta sitten. Se pitäisi vissiin kantaa roskikseen? Ei vaan se on ihan yhtä hyvässä kunnossa kuin uutena - hämmentävä vehje. Ehkä se kestää enemmän, jos sitä ei koko aikaa katso. Tietokoneen pyörittämä nettistreamikin puretaan tällaisella vuosituhannen alkupuoliskon rakkineella, joka juuri ja juuri siihen pystyy. Se on kyllä opintojen suhteen välttämätön peli.

Miksi televisiota pitäisi sitten vielä katsoa vain ja ainoastaan viikonloppuisin ja laskea hinta formuloille sitä kautta? Kyllä sieltä tulee esim. uutisia ja muuta hyödyllistä. Pelkillä puoli yhdeksän uutisilla ja urheiluruudulla hinta painuu jo euroon päivässä - puhumattakaan siitä, että esim. YLE lähettää runsaasti mielenkiintoisia asiaohjelmia ja dokumentteja. Lisäksi meillä katsotaan esim. Idolssia. Jos meillä ei mitään noista katsottaisi, ei meillä myöskään televisiota olisi eikä näin ollen maksua maksettuna. Sehän nyt olisi aika taliaivon hommaa maksaa kaikki tuo pelkän formulan takia.

Ei siis ole pakko katsoa televisiota vaikka maksaa, mutta toki saa ja tiettyyn rajaan asti kannattaa. Mutta jos maksaa ekstraa, niin onko sitten pakko katsoa? Ilmeisesti on, että saa edes jonkinlaista vastiketta rahoilleen.

MTV3 MAX maksaa useille meistä liikaa verrattuna siihen sisältöön, mitä kanava tarjoaa. Omalla kohdalleni sisältö jäisi noin kolmeen tuntiin per formulaviikonloppu, eli kolmeen euroon per tunti. Sama tuntihinta on esim. elokuvassa, jossa päähenkilö (vrt. Kimi tai Heikki) ei varmasti keskeytä ennen ensimmäistä "varikkopysähdystä".
    Viestiä on viimeksi muokannut McHaka; 16.03.2007 08:10.

Registered User
    Sijainti
    Joutseno
    Lainaa Alunperin kirjoittanut SuperKimi
    30 Tuntia viikonlopussa ainakin Oskari Saaren mukaan. Mutta siinä on varmaan uusinnat ja kaikki muut laskettu yhteen.

En tiedä minkä ikäisiä he ovat jotka valittavat että ei ole varaa ostaa plustv -korttia, mutta jos työssä käy ja on säännölliset tulot niin en voi kyllä voi ymmärtää että jos tässä tilanteessa ei ole muka "varaa" tuota korttia ostaa?

Niinpä, ja sitä se on myös asiansa järkevästi hoitavalle opiskelijallekin. 10 euroa menee kuussa turhaan niin moneen asiaan, että helposti saa sillä kustannettua formula-annoksen parin viikon välein. Esimerkiksi jättää kapakassa kaksi paukkua pois, niin jo on plussapaketti säästetty.

the rule
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Juhis
    Niinpä, ja sitä se on myös asiansa järkevästi hoitavalle opiskelijallekin. 10 euroa menee kuussa turhaan niin moneen asiaan, että helposti saa sillä kustannettua formula-annoksen parin viikon välein. Esimerkiksi jättää kapakassa kaksi paukkua pois, niin jo on plussapaketti säästetty.
    Paras homma tässä kuitenkin on, että jää siihen pariin paukkuunkin kyllä ne rahat jotenkin.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Kymppi on muuten yhden viikon arkipäivien lounaat.
    Näin etustajana saan lähes kaikista hotelleista 'reppurinpaketin', johon kuuluu autopaikka, iltapäivälehti ja ruokasetelin á 12 euroa.

Ei sillä vielä oikein mitään ruokaa saa ravintolassa, kun pääruuat maksaa noin 14-18 euroa ja alkuruuat 6-8 euroa. Ja kun on pitkä päivä takana ja pääsee illalla syömään klo 8-9 aikaan, niin on jo 'vähän' nälkäkin suolissa.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Juhis
    Esimerkiksi jättää kapakassa kaksi paukkua pois, niin jo on plussapaketti säästetty.
    Ai nytkö on automaattista, että esim. opiskelijat ramppaavat kapakassa. Viimeksi olen kapakasta mitään ostanut noin kolme vuotta sitten.

Enkä väitä etteikö raha riittäisi, mutta kun vertaa hinta-/laatusuhdetta niin MTV3 MAX:illa se on huono. Todella huono. Vaikka kuinka olen seurannut formuloita kiukulla 80-90-luvun taitteesta kun olin vielä kakara, se on liikaa. Aivan liikaa.

Niin ja 2 euroa / perusannos (pääruoka, salaatti) on aikalailla se hintaluokka kaikissa Suomen opiskelijaravintoloissa.

the rule
    Turhaa tämmöinen riitely sinänsä. Toisilla ihmisillä on omat halunsa ja antaa heidän pitää ne. Turha tänne on muitten tulla valittamaan siitä kun ihmiset kattovat TVUplayerilla/sopcastilla noita ohjelmia. Kukin tekee omat valintansa. Säästyisi ainakin palsta tilaa ja voisi tämäkin topicci pysyä asiassa eli formuloiden katsomisessa.

Itse katson formuloita MAX:lta ja olen tyytyväinen. Joku voi sanoa, että tyydyn huonoon maksavaan palveluun, mutta so what. Toisaalta tvuplayereistä voi sanoa samaa hommaa. "sö wat" "tätz it"

the rule
    Miten tämmmöne tuplaki tuli...

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Niin ja 2 euroa / perusannos (pääruoka, salaatti) on aikalailla se hintaluokka kaikissa Suomen opiskelijaravintoloissa.
    Halpaa on elämä sitten opiskelijalla.

Jossakin lounaspaikoissa (ei siis hotellin ravinteli) voi sapuskat irrota noin 7 eurolla. Tosin jossakin 8-9 euron hujakoilla on suurin osa.

Että tervetuloa vaan työelämään joskus. Voipi yllättää kuinka heleketin kallista kaikki on.:jaska:

Registered User
    Halpaa on elämä sitten opiskelijalla.
    Hintaa alentaa valtion ateriatuki. Muille kuin opiskelijoille safkat maksavat reilut neljä euroa. Niitä voi mennä ostamaan kuka tahansa. Käyn siellä itsekin, ruoka on ihan jees ja salaattitarjoilukin usein sangen kelvollista. Leipäkin on itsepaistettua (ihan oikeasti itsepaistettua, oma pieni leipomo).

Nuori ikäisekseen OoPee's Avatar
    Sijainti
    Far enough
    Että tervetuloa vaan työelämään joskus. Voipi yllättää kuinka heleketin kallista kaikki on.:jaska:
    Mä maksan muistaakseni noin 12 euroa kuukaudessa työmaaruokailusta sisältäen alkukeiton, salaattipöydän, pääruoan, jälkiruoan sekä ruokajuoman (vettä hiilihapolla tahi ilman)
    "Hulluuden puhtain muoto on jättää kaikki ennalleen ja kuitenkin samalla toivoa, että jotain muuttuisi"

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica
    Voi ne eväsleivät kotonakin tehdä ennen töihin menoa Olen paha ihminen, nilkki ja täysi mulkvisti, kun en ole hommannut MAX-pakettia. Yksi syy sekin, jottei tähän kaapelitalouteen saa ennen ensi kuuta valmiuksi.
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Registered User
    Nii.. saisko selvennystä mistä ton SpeedTV:n saa "poimittua" tonne playeriin???

Registered User
    Sijainti
    Elefanttien hautausmaa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut KiHeRaKo
    Nii.. saisko selvennystä mistä ton SpeedTV:n saa "poimittua" tonne playeriin???
    Wheels?

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Astraali
    Wheels?
    Kiitos.. ja kumarrus...

In stereo where available Banaani's Avatar
    Sijainti
    Manse
    Pahoittelut niille jotka luuli näkevänsä Speediltä ekan session. Unohdin sanoa aiemmin että lähetys alkaa vasta myöhemmin.

Tuolta näkee päivän tarjonnan: http://www.speedtv.com/schedule/

Aikaero taitaa olla 5 tuntia
    Fernando is faster than YOU

Registered User
    Sijainti
    Tosin tulotkin on vähän paremmat

Registered User
    - edit poisto -
    Viestiä on viimeksi muokannut *wruuum*; 16.03.2007 11:58.

Registered User
    En mä menis mistään formuloista kuitenkaan maksamaan mitään. Mieti jos koko kausi meneekin vitulleen suomalaisilla ja maksat 10e kuukaudessa siitä, että oviedon kulmakarva voittaa vaikka puolet kaudesta.

Trackman WebSlave's Avatar
    -Tupla-
    Viestiä on viimeksi muokannut WebSlave; 16.03.2007 13:39.
    --
    Ei mithään häthää.

Trackman WebSlave's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Formula1Fan
    En mä menis mistään formuloista kuitenkaan maksamaan mitään. Mieti jos koko kausi meneekin vitulleen suomalaisilla ja maksat 10e kuukaudessa siitä, että oviedon kulmakarva voittaa vaikka puolet kaudesta.
    Minä ainakin maksan formuloista itsestään, enkä suomalaismenestyksestä. Minulle on sama kuka voittaa. Alonson kolmas perättäinenkin olisi hieno ja historiallinen juttu.
    --
    Ei mithään häthää.

Registered User
    Sijainti
    Vaajakoski
    Jotenkin tuntuu siltä että tämä TVU porukka kuvittelee ettei Formuloiden
    tuottaminen ja esitysoikeudet maksa mitaan, Että hyväntekeväisyytenä
    ne pitää näyttää nyt ja iänkaikkisesti...
    Tää on vaan tää maailma, tervetuloa mukaan.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut tpt
    Hmm, se joka aamulla katseli SpeedTV:n lähetystä TVU:n avulla tuskin kuvittelee nuin, katseltuaan mainoksia noin 15min välein. Tai saatto niitä olla tiheämpäänkin. EI haitannut minua pahemmin, talvella tuli katsottua jenkkifutista ja siellä mainoskatkoja tuli pahimmillaan minuutin välein.

Maikkarin lähetyksiin tottuneena oikein hätkähdin kun Barrichellon ulosajon jälkeen mies oli melko pikaisesti haastateltavana suorassa lähetyksessä.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut WebSlave
    Minä ainakin maksan formuloista itsestään, enkä suomalaismenestyksestä. Minulle on sama kuka voittaa. Alonson kolmas perättäinenkin olisi hieno ja historiallinen juttu.
    mun omasta mielestä f1:sissä liikkuu jo riittävästi rahaa. Alonso ei oo mulle ainakaan mitenkään erityinen. Vaikka hyvä kuljettaja onkin.

Registered User
    Jotenkin vaan tää Max porukka kuvittelee, että kaikkien formuloista kiinnostuneiden olisi hankittava MTV3 Max.
    Miten kukaan voi väittää mihin toisella henkilöllä on varaa ja mihin ei
    Mun puolesta voitte katsoa joko Maxilla tai ilman, mutta miksi naljailette täällä niille jotka käyttävät vaihtoehto ratkaisua. Onko se teiltä pois?!?

Registered User
    En kuvittele, mutta en näe myöskään mitään syytä ostaa kaikkea mitä markkinamies keksii myydä. Maikkarin roskakanavien hankinta ei todellakaan ole velvollisuus.

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö