F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 2 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789101112 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 41-80/905

Ketju: Formulamatkalle

Senior Member
    Sijainti
    Kurjala
    Lainaa Alunperin kirjoittanut öö ruz
    Aika helvetin hyviä ja laadukkaita valokuvia.
    Todellakin Paras ja Pääsiäiseen sopivin kuva on se luudalla lentävä ratavalvoja!

Registered User

fanituotetta

Onko kukaan lähössä lähiaikoina kasomaan formuloita espanjaan, turkkiin tai monacoon. Itse en paikanpäälle pääse katsomaan mutta jos joku viitsisi ostaa mulle ferrari fanitavaraa paikanpäältä niin pistää viestiä tulemaan niin sovitaan tarkemmin? maksan tietysti tuotteiden hinnan ja postikulut

Yhdeksän kierrosta
    Sijainti
    Suomi - Finland
    Joo kuulkaas, jos pudjetti on kovin tiukoilla niin sitten kandee varmaan venata sitä Pietarin kisaa, sinnehän rajan taakse pääsee tavarajunalla pummilla ja hotellit on edukkaita, jos nyt ei mitään räikkösmäisiä viiden tähden plaza-pytinkejä nyt välttämäti halua katsastaa.

Itse kisaliput on varmaan joka paikassa samaa luokkaa. En tiedä voiko hotellin parvelta noita kisoja katsella, rata kun pykätään kaupungin keskustaan.

Jos niin pa:ta ollaan niin mtv3max ei maksa kuin parikymppiä kuussa.
    ER

...
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Ripe
    Onko kukaan lähössä lähiaikoina kasomaan formuloita espanjaan, turkkiin tai monacoon. Itse en paikanpäälle pääse katsomaan mutta jos joku viitsisi ostaa mulle ferrari fanitavaraa paikanpäältä niin pistää viestiä tulemaan niin sovitaan tarkemmin? maksan tietysti tuotteiden hinnan ja postikulut
    Miksi et tilaa suoraan netistä?

http://www.eshop.fi/ferrari/
    http://www.ferraristore.com/
    http://www.maranellomerchandise.com/

Registered User
    Sijainti
    Mäntsälä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Ripe
    Valenciaanhan sitä ollaan lähdössä... Miksi et tilaa suoraan netistä?. Samoja tuotteita kuin paikan päällä, ja hinnoissa ei juurikaan eroa. Esim.F1racing.netin merchandising shopista...

http://www.gpupdateshop.net/default.asp?langid=en
    Mika Häkkinen- Lentävä Suomalainen
    Michael Schumacher- Kerpenin rehtori
    Fernando Alonso- Oviedon ihmisohjus

Registered User
    Sijainti
    Kuopio, Finland
    Ei sitä Monzan kutsua voinut vastustella. Lennot tuli varattua Ryanairilta ja *** hotelli Milanosta 5 yöksi. Yhteensä 348€. Siihen vielä kisaliput ja sitten vaan niitä kaksoisvoittoja odottamaan.

Jos joku on lähdössä samoille suunnille ja haluaa halvalla reissata, kannattaa hotellihuone varata nyt. Halvat vaihtoehdot hupenevat kaiken aikaa.

In Memories
    Sijainti
    Madonna di Campiglio
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Ide
    Nyt on kokemusta yhdestä reissusta ja laitoin sen muillekin jakoon. Jos on suunnittelemassa Monzaan menemistä, niin tuolta voi löytää jotakin helppiä:
    http://www.ilkansivu.net/Monza_2007/fi/
    Oli mukava katella kuvia

Registered User
    Sijainti
    Turku
    Ei sitä Monzan kutsua voinut vastustella. Lennot tuli varattua Ryanairilta ja *** hotelli Milanosta 5 yöksi. Yhteensä 348€. Siihen vielä kisaliput ja sitten vaan niitä kaksoisvoittoja odottamaan.

Jos joku on lähdössä samoille suunnille ja haluaa halvalla reissata, kannattaa hotellihuone varata nyt. Halvat vaihtoehdot hupenevat kaiken aikaa.
    Minä olen kans menossa Monzaan syksyllä. Kisaliput ja lentoliput on jo ostettu. Hotellit on varattu, mutta en ole vielä maksanut niistä. Lähden ensin Roomaan ja sitten sieltä junalla Milanoon. Kisaliput on 8-katsomoon
    Mika Häkkinen MM-98, 99! Kimi Räikkönen MM-07 !

Speed for ever
    Pari kuukautta ja Montreal, toivotaan että nytkin tulee mielenkiintoinen kisa. yleensä Montrealissa on ollut. Liput on pääkatsomossa.

Registered User
    Ollaan myös lähdössä Monzaan syyskuussa muijan kanssa 5 yöksi. Piti jo tilata liput ja varata hotelli mut kaatu luottokortin puuttumiseen toi hotellivarauksen teko. No visa lähti tilaukseen välittömästi. Innolla odotan jo syksyä. Ainoastaan kerran käynyt katsomassa formuloita, ja siitäkin kohta 10 vuotta... Monacossa olin -99 Shumi vei voiton ja Häkä oli kolmas Mikähän olis hyvä katsomo Monzassa? Onko kukaan ollut esim 23 Parabolica interna, 8 Prima variante, 6 Alta velocita tai 13 15 16 Ascari katsomoissa ? Hyviä ja huonoja kokemuksia kenelläkään noista katsomoista?

Registered User
    Sijainti
    Tampere
    Meidänkin poppoo (4 ukkoa) varasi elämänsä ensimmäisen F1-matkan, kohteena Hockenheim. Liput tuli varattua Innen B katsomosta, kun muille vähänkään kohtuullisille paikoille ollut enää tilaa. Lennot Ryanairilla ja Hotelli Frankfurtista. Vuokra-autolla sitten sahaillaan paikalle. Saa nähdä millainen meno ja meininki paikanpäällä on! Onko Hockenheimin F1-kisassa käyneitä foorumilla?

Onko reissuun heittää joitain käytännön vinkkejä jostain mitä ensikertalainen ei osaa huomioida?

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Kilpuri
    Onko reissuun heittää joitain käytännön vinkkejä jostain mitä ensikertalainen ei osaa huomioida?
    Itse en ole vielä yhtään F1-kisaa nähnyt livenä, mutta mitä ilmeisemmin korvatulpat kannattaa varata mukaan. Ainakin näin olen kuullut.

The Knights Who Say Ni
    Sijainti
    Hyvinkää
    Onko Hockenheimin F1-kisassa käyneitä foorumilla?
    Hep! o/ 2005 olin todistamassa taas yhtä Räikkösen keskeytystä...

Miksi Frankfurtista saakka? Itse pidin majaa Mannheimissa, josta pääsi kätevästi junalla Hockenheimiin. Rautatieasemalta on ihan inhimillinen matka radalle vaikka kävellen. Autolla en lähtisi pelipaikalle ainakaan kovin lähelle pyrkimään, vaikka jokin aika iso baana radan ohi meneekin.

Edit: Niin ja aurinkorasvan kanssa ei kannata säästellä, jos on hyvät kelit. Etelä-Saksa on tavallisen kuuma paikka heinäkuussa.
    Viestiä on viimeksi muokannut Clarke; 07.04.2008 15:15.

Registered User
    Sijainti
    Tampere
    Oltiin sen verran myöhään liikkeellä, että Mannheimin ja muiden lähialueiden hotellit oli joko loppuunmyyty tai aivan sikahintaisia. Siksi Frankfurt.

Junaa mekin ajateltiin, mutta olisi suuntaansa n. 25€ joten 4:ltä meno paluu 200€ / päivä. Tuolla erolla voi vaikka hieman ruuhkassa seistäkin, varsinkin kun parkki on ilmainen. Näin ainakin nyt ajatellaan...

The Knights Who Say Ni
    Sijainti
    Hyvinkää
    Oltiin sen verran myöhään liikkeellä, että Mannheimin ja muiden lähialueiden hotellit oli joko loppuunmyyty tai aivan sikahintaisia. Siksi Frankfurt.
    Oho, nyt jo? Minä aloin varailla silloin vasta toukokuun loppupuolella ja muistaakseni valinnan varaakin olisi ollut - ei tosin erityisen paljon. Toisaalta siihen aikaan taisi olla puhetta, että Hockenheimin suosio oli rajuhkossa laskussa, vaikka Kerpenin suuri mieskin (tosin alavireisellä Ferrarilla) oli tuolloin vielä kuvioissa mukana.

Edit: Typo korjattu
    Viestiä on viimeksi muokannut Clarke; 07.04.2008 21:20.

Senior Member PuoliPöhkö's Avatar
    Sijainti
    suom. "sijainti" toim.huom.
    Nyt on kokemusta yhdestä reissusta ja laitoin sen muillekin jakoon. Jos on suunnittelemassa Monzaan menemistä, niin tuolta voi löytää jotakin helppiä:
    Kävin kuolaamassa noita sun ottamia kuvia.
    Erinomaista työtä!

Mulla on pisin optiikka 128-360 mm /f2.8 (35mm muunnettuna)
    Luuletko, että pituus riittää vai kannattaako mun hommata telejatke tohon?
    Sulla näytti olevan tuolla peräti 640 millinen (35mm eqv) tötterö mukana.

Kuvailitko ihan käsivaralta myös tuolla pitkällä, vai oliko yksijalkanen tukena?

Vormulaattori
    Sijainti
    Turku
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Jeeves
    Itse en ole vielä yhtään F1-kisaa nähnyt livenä, mutta mitä ilmeisemmin korvatulpat kannattaa varata mukaan. Ainakin näin olen kuullut.
    Tulpat kannattaa ottaa mukaan, eteenkin jos kärsii tinnityksestä. Muutoin korvissa on kunnon torvisoittokunta pitkän aikaa Voin kertoa että se ei ole mukavaa
    Lisäksi suosittelen pakkaamaan radalle mukaan istuma-alustan

Hyviä kuvia Toi elävästi mieleen viime syksyn
    "Yritän puhua niin totta kuin osaan." (silloinen Pääministeri Anneli Jäätteenmäki, Kymmenen Uutiset 6.6.2003)

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut -Teme-
    Tulpat kannattaa ottaa mukaan, eteenkin jos kärsii tinnityksestä. Muutoin korvissa on kunnon torvisoittokunta pitkän aikaa Voin kertoa että se ei ole mukavaa
    Lisäksi suosittelen pakkaamaan radalle mukaan istuma-alustan

Hyviä kuvia Toi elävästi mieleen viime syksyn

-ite en ole tulppia käyttänyt,haluan nimittäin kuulla kunnolla kun nämä vehkeet laulaa!!! jos tulpat jää kotiin,niin niitä myydään myös rata alueella,no hätä.
    Aleenin Markku!

Speed for ever
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Jeeves
    Tuohan riippuu siitä millaisilla paikoilla istut, jos olet "yleislipulla" niin voit varata itsellesi kuulolaitteen. Jos istut pääsuoralla tai paikassa missä kierrokset on tapissa tarvitset tulpat, jos olet suoran päässä jarrutuksessa todennäköisesti et tarvitse. Paitsi jos istut alarivillä. Kysy vinkkejä jos olet menossa kisoihin.

Registered User
    Sijainti
    Mäntsälä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut mariko
    -ite en ole tulppia käyttänyt,haluan nimittäin kuulla kunnolla kun nämä vehkeet laulaa!!! jos tulpat jää kotiin,niin niitä myydään myös rata alueella,no hätä.
    Juuri näin . Itsellä täysin sama periaate... T:Valenciaan 2008

Speed for ever
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Janne A.
    Juuri näin . Itsellä täysin sama periaate... T:Valenciaan 2008

Näinhän se oli omalla kohdallakin, ennen kuin osui kohdalle Monacon suora. Siinä joutui vannoutuneinkin korvatulppien vihaaja antamaan periksi.

In Memories
    Sijainti
    Madonna di Campiglio
    Eikö hifitulpat toimisi auton äänienkin suhteen paremmin?
    Hahhaa imekää SITÄ espanjalaiset roskatoimittajat! :D
    James Hunt
    May he rest in peace..Legend lives on.

Registered User
    Sijainti
    Kuopio, Finland
    Lainaa Alunperin kirjoittanut PuoliPöhkö
    Mulla on pisin optiikka 128-360 mm /f2.8 (35mm muunnettuna)
    Luuletko, että pituus riittää vai kannattaako mun hommata telejatke tohon?
    Sulla näytti olevan tuolla peräti 640 millinen (35mm eqv) tötterö mukana.

Kuvailitko ihan käsivaralta myös tuolla pitkällä, vai oliko yksijalkanen tukena?
    Kun formuloita kuvaa katsomosta käsin, pitkälle polttovälille on kyllä käyttöä. Eli se telejatke voisi olla hyvinkin paikallaan. Valoahan tuolla kyllä normaalisti riittää, eikä valovoiman heikkeneminen jatkeen kanssa haittaa. Minä käytin 100-400 millistä tuuttia.

Perjantain ja lauantain kuvailin käsivaralta, monopod oli matkalla jossain lennolla kadonneessa laukussa. Sain sitten sunnuntaiksi pakaasin hotelliin, joten kisapäivänä oli yksijalkainen helpottamassa kuvaamista. Perjantaina kun Parabolicassa kuvailin aikani käsivaralta, rupesi ranteessa jo jossain vaiheessa tuntumaan.

Enää vajaa 5 kuukautta ja takaisin Monzaan.
    Viestiä on viimeksi muokannut Ide; 14.04.2008 20:38.

Senior Member PuoliPöhkö's Avatar
    Sijainti
    suom. "sijainti" toim.huom.
    Kun formuloita kuvaa katsomosta käsin, pitkälle polttovälille on kyllä käyttöä. Eli se telejatke voisi olla hyvinkin paikallaan. Valoahan tuolla kyllä normaalisti riittää, eikä valovoiman heikkeneminen jatkeen kanssa haittaa. Minä käytin 100-400 millistä tuuttia.

Perjantain ja lauantain kuvailin käsivaralta, monopod oli matkalla jossain lennolla kadonneessa laukussa. Sain sitten sunnuntaiksi pakaasin hotelliin, joten kisapäivänä oli yksijalkainen helpottamassa kuvaamista. Perjantaina kun Parabolicassa kuvailin aikani käsivaralta, rupesi ranteessa jo jossain vaiheessa tuntumaan.

Enää vajaa 5 kuukautta ja takaisin Monzaan.
    Kiitos kommenteista, ne tulee huomioitua

Registered User
    Mulla oli -06 Unkarin reissulla kiinteä 200mm (digirungossa 300mm) ja se ei riittänyt sitten yhtään mihinkään. Mukana ois pitänyt olla 2x telejatke.

Registered User
    Nyt olisi Monzan kisamatka maksettu ja varmistettu Lennot Ryanairilta 464 € *** Hotelli Mistral Milanosta 5 yöksi 445 € ja kisaliput Tribuna alta velocita A-katsomoon viikonlopuksi 435 €. Yhteensä 1344 € ja kaikki siis 2 hengelle. Nyt vaan odottelemaan syyskuuta. Jos jollakin on jotain hyviä käytännön vinkkejä kokemuksen pohjalta Monzasta sekä Milanosta niin kuulisin niistä mielelläni.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut topijadexi
    Jos jollakin on jotain hyviä käytännön vinkkejä kokemuksen pohjalta Monzasta sekä Milanosta niin kuulisin niistä mielelläni.
    Viime syyskuussa kävin kavereiden kanssa Monzan kisan katsomassa. Milanossa pääsee kätevimmin liikkumaan kävellen tai metrolla, metro on tosi simppeli ja halpa.

Milanon keskusrautatieasemalta pääsee junalla Monzan "keskusasemalle" (sunnuntaina ilmaiseksi, vieläpä lähes radalle asti: Lesmon mutkien takana on pieni asema ja sisäänpääsy radalle). Lauantaina Monzan asemalta kulki ilmaisbusseja nonstoppina radan pääportille. Jos aurinko paistaa niin mukavan lämmintä on vielä syyskuussakin.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Tomcat
    Viime syyskuussa kävin kavereiden kanssa Monzan kisan katsomassa. Milanossa pääsee kätevimmin liikkumaan kävellen tai metrolla, metro on tosi simppeli ja halpa.

Milanon keskusrautatieasemalta pääsee junalla Monzan "keskusasemalle" (sunnuntaina ilmaiseksi, vieläpä lähes radalle asti: Lesmon mutkien takana on pieni asema ja sisäänpääsy radalle). Lauantaina Monzan asemalta kulki ilmaisbusseja nonstoppina radan pääportille. Jos aurinko paistaa niin mukavan lämmintä on vielä syyskuussakin.
    Ok kiitti vinkeistä. Toivottavasti sää on otollinen, vaikka sadekisa voisikin lisätä jännitystä. Vielä kun keksisi millä pääsee Bergamon kentältä Milanoon. Varmaan junalla, ja onhan tässä aikaa vielä tutkia asioita.

Registered User
    Sijainti
    Kuopio, Finland
    Kaikilta kentiltä kulkee shuttlebussit Milanon keskusasemalle. Niillä pääsee näppärästi myös takaisin kentälle sitten paluumatkalla. Juna on toinen vaihtoehto.

Senior Member
    Sijainti
    Kurjala

Question

Täällä oli jollakin kokemuksia Hockenheimista. Olen hiukan myöhässä liikeellä, mutta onko antaa käytännön vinkkejä?

Äkkiä katsoen omatoiminen lento Frankfurtiin ja 4 yötä hotellissa Hockenheimin lähistöllä olisi viidensadan luokkaa.

Mersu-katsomoon Ferrari-tamineissa?
    Viestiä on viimeksi muokannut jupla; 06.05.2008 19:18.

Banned
    Olisi kiva joskus päästä katsomaan formuloita paikaan päälle, harmi vaan, että ei ole varaa formulamatkaan.

Registered User
    Sijainti
    Mäntsälä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut jupla
    Täällä oli jollakin kokemuksia Hockenheimista. Olen hiukan myöhässä liikeellä, mutta onko antaa käytännön vinkkejä?

Äkkiä katsoen omatoiminen lento Frankfurtiin ja 4 yötä hotellissa Hockenheimin lähistöllä olisi viidensadan luokkaa.

Mersu-katsomoon Ferrari-tamineissa?
    Joo, olin 2005 ringillä. Katsomovalinta osui ihan nappiin kun oltiin Einfahrt parabolikassa = tokan suoran jarrupaikassa. Siitä näki ekan mutkan ja katsomo oli muutenki tosi lähellä rataa... Screeni oli tottakai katsomoa vastapäätä

Registered User
    Hockenheimin vinkit kelpaa tännekin. Mites ne liput on jo nyt myyty? Kai niitä General Admission pilettejä saa vaikka kisapäivänä? Kerran olen Melbournen GP:n käynyt katsomassa ihan ex-tempore ja silloin ostin pääsylipun portilta torstain harjoitusten aikaan. Mihinkään katsomoon en edes halua jumittamaan. Enemmänkin tulee kierreltyä ympäri rataa ja nautiskeltua siitä juhlahumusta ja autojen uskomattomasta metelistä. Ei siitä kisasta kuitenkaan mitään selvää saa livenä.

Melbournen kisan budjettini oli:

3 päivän lippu kisoihin opiskelijalle ~50e
    5 yötä backpacker majoituksessa (joo se reissu vähän venähti) 400m päässä radasta ~100e
    Alkoholijuomia ja safkaa ~200e

Nyt voisi yrittää päästä Hockenheim viikonlopusta vieläkin halvemmalla.

Registered User
    Sijainti
    Kuopio, Finland
    Lainaa Alunperin kirjoittanut juhni
    Olisi kiva joskus päästä katsomaan formuloita paikaan päälle, harmi vaan, että ei ole varaa formulamatkaan.
    Vähän oli sellainen tunne, mutta pakko vaan rahat kaivaa reissuun. Kaksi suomalaista kahdessa parhaassa tallissa, joten ei pysty kotiin jäämään.

The Knights Who Say Ni
    Sijainti
    Hyvinkää
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Janne A.
    Joo, olin 2005 ringillä. Katsomovalinta osui ihan nappiin kun oltiin Einfahrt parabolikassa = tokan suoran jarrupaikassa. Siitä näki ekan mutkan ja katsomo oli muutenki tosi lähellä rataa... Screeni oli tottakai katsomoa vastapäätä
    Omaan makuuni hyvä paikka on siellä hiusneulamutkassa. Siellä on kisassa todennäköisimmin eniten toimintaa. Tuolta katsoin kaikki harjoitukset (+täytesarjat) ja aika-ajot. Kisa oli pakko katsoa omalla paikalla pääsuoran katsomossa, kun kaikki muut paikat olivat turvoksiin saakka täynnä. Pääsuoran katsomoita en voi suositella. Lähdössä oli kyllä tunnelmaa, mutta sen jälkeen siitä ei nähnyt paljon mitään.

Senior Member
    Sijainti
    Kurjala
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Clarke
    Omaan makuuni hyvä paikka on siellä hiusneulamutkassa. Siellä on kisassa todennäköisimmin eniten toimintaa. Tuolta katsoin kaikki harjoitukset (+täytesarjat) ja aika-ajot. Kisa oli pakko katsoa omalla paikalla pääsuoran katsomossa, kun kaikki muut paikat olivat turvoksiin saakka täynnä. Pääsuoran katsomoita en voi suositella. Lähdössä oli kyllä tunnelmaa, mutta sen jälkeen siitä ei nähnyt paljon mitään.
    Ai siellä pääsi muihin katsomoihinkin pe-la kuin mihin oli lippu? Turkissakin pääsi, mutta vain siksi kun siellä oli niin vähän katsojia.

Itse olen miettinyt paikkaa Innentribunesta eli stadionosuuden eka kurvia, josta näkee koko stadikkaosuuden.

Oliko Janne A:lla ja Clarkella valmismatkat vai omatoimisia? Lähinnä nuo lennot sekä hotellit ja niistä kuljetukset askarruttavat. Pahoja ruuhkia?

The Knights Who Say Ni
    Sijainti
    Hyvinkää
    Ai siellä pääsi muihin katsomoihinkin pe-la kuin mihin oli lippu?
    Joo, ei siellä neulansilmämutkan katsomossa ainakaan kyselty mitään. Muihin varsinaisiin katsomoihin en yrittänyt, mutta eiköhän muuallekin pääse, jos tilaa on.

Itse olen miettinyt paikkaa Innentribunesta eli stadionosuuden eka kurvia, josta näkee koko stadikkaosuuden.
    Siinä näkee hyvin pääsuoran ja ensimmäisen mutkan jälkeisen suoran, mutta ei noilla tavallisesti tapahdu juuri mitään. Jännittävimmät hetket taisivat olla, kun joku veti ensimmäisen mutkan pitkäksi.

Oliko Janne A:lla ja Clarkella valmismatkat vai omatoimisia? Lähinnä nuo lennot sekä hotellit ja niistä kuljetukset askarruttavat. Pahoja ruuhkia?
    Mulla oli omatoimimatka. Mansesta Hahniin, sieltä aamutuimaan bussilla Mannheimiin, jossa oli hotelli. Mannheimista sitten pendelöin Hockenheimiin junalla. Kisapäivänä junassa oli todella tiivis tunnelma, mutta toisaalta lippua ei tarvinnut ostaa. Kustannuksia en enää muista, mutta alle tonnin kuitenkin.

Edit: Typo korjattu

Registered User iceman1988's Avatar
    Minä lähden syyskuussa Monzaan paikanpäälle. Katsomoksi valikoitui Prima Variante 8A. Lennot Finnairilla Helsingistä Brysellin kautta Milanoon ja majoitus 4 tähden hotellissa Milanossa.

Toivottavasti Ferrari ja suomalaiset menestyvät. Olisi hienoa juhlia Kimiä kaikkien aikojen ensimmäisenä suomalaisena f1-voittajana Italian maaperällä!

Aiemmin olen ollut 2004 Hungaroringilla paikanpäällä. Valitettavasti toi kisa päättyi Kimillä sähköviasta johtuneeseen keskeytykseen.

Ketä muita täältä on lähdössä paikanpäälle syksyllä Monzaan?
    Viestiä on viimeksi muokannut iceman1988; 17.07.2008 13:52.

Registered User
    Itsekin menossa.

Muistaakseni 8b, matkanjärjestäjä ei tarjonnut a:ta.
    Viestiä on viimeksi muokannut kana-fin; 03.07.2008 19:30.

Registered User
    Sijainti
    Kuopio, Finland
    Viime viikolla tuli Monzan liput kotiin. Katsomo on 6c tällä kertaa, eli ekan shikaanin tapahtumiin on hyvä näkymä.

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö