F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 23 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1314151617181920212223
Tulokset 881-889/889

Ketju: Formulamatkalle

Registered User
    Tänä kesänä ensimmäistä kertaa Unkariin.

General Admission lippuihin päädyttiin.

Mitäs hyviä paikkoja tuolla on? Se viimeinen mutkayhdistelmä nyt ainakin? Valokuvaamisen kannalta alue missä ei olisi aitaa edessä kiinnostaisi.

Registered User
    Onko kukaan käynyt Austinissa katsomassa kilpailua? Millainen kokemus oli ja paljonko suunnilleen menisi rahaa jos tuonne lähtisi?

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Corvair Tarkastele viestiä
    Onko kukaan käynyt Austinissa katsomassa kilpailua? Millainen kokemus oli ja paljonko suunnilleen menisi rahaa jos tuonne lähtisi?
    Kallion Mervi suositteli mulle lämpimästi Austinia. Jenkit osaa järjestää show’n. Rahan kulusta ei tietoa. Varmaan kuitenkin lennot ja hotellit vie pääosan.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Raumalainen formulafani.
    Sijainti
    Rauma
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Corvair Tarkastele viestiä
    Austin on mukavalla tavalla hieman pienempi ja erilaisempi paikka muuhun Texasiin verrattuna. Rahaa ei saa kulumaan sen enempää kuin muuallakaan, jos ei itse halua. Budjettimajoitusta löytyy, kunhan nyt ei ihan viime hädässä ole matkoja varaamassa. Itse majoituin 2013 hieman syrjässä Austinin keskustasta (radalle matkaa 20km) ja majoitus- ja ruokakulut olivat kisaviikonlopulta jotain 300 dollaria. Ihan priimaa sillä ei toki saatu, mutta ei nyt hostellissa mitään torakoita näkynyt. Lentolippujen hinnoista en osaa sanoa, kun en lentänyt paikalle kisaa varten vaan kisaviikonloppu oli osa pidempää matkaa.
    Raumalainen formulafani jo 70-luvulta lähtien. https://www.vakuudeton.com.

Registered User

Spa ja Gold3

Tänä vuonna vuorossa olisi Spa ja Gold 3 katsomo. Liput tänään DHL:n välityksellä saapuivatkin. Katsomonosa C ja rivi 19 osui katsomopaikaksi. Onko kukaan ollut tuossa Gold 3 katsomossa. Mietin näkeekö noilta paikoilta mitään. Kellään kokemuksia?

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Vaikuttaa varsin hyvälle paikalle. Näet autot ekasta kurvista alkaen. Siinä muuten realisoituu, miten jyrkkä tuo mäki on.

https://www.youtube.com/watch?v=mHkW7Icu7Qc
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Speed for ever
    Lainaa Alunperin kirjoittanut mikkori Tarkastele viestiä
    Tänä vuonna vuorossa olisi Spa ja Gold 3 katsomo. Liput tänään DHL:n välityksellä saapuivatkin. Katsomonosa C ja rivi 19 osui katsomopaikaksi. Onko kukaan ollut tuossa Gold 3 katsomossa. Mietin näkeekö noilta paikoilta mitään. Kellään kokemuksia?

Mä oon ollut, oli se ihan jees.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut öö ruz Tarkastele viestiä
    Mä oon ollut, oli se ihan jees.
    Muistatko yhtään oliko tuossa katsomossa 20 vai 30 riviä? Mietin onko tuo 19 rivi liian takana kuitenkin. Näkeekö sieltä fiksusti screenille?

Speed for ever
    Lainaa Alunperin kirjoittanut mikkori Tarkastele viestiä
    Muistatko yhtään oliko tuossa katsomossa 20 vai 30 riviä? Mietin onko tuo 19 rivi liian takana kuitenkin. Näkeekö sieltä fiksusti screenille?
    Me oltiin rivillä 24, C oli "osasto". Kyllä siitä screenin näki. Noilla vanhoilla radoilla on toki aina niin, että autoja näkee vähemmän aikaa. Jossain Abu Dhabissa näkee 30-40 sek joka katsomosta, mutta nythän on kyseessä maailman legendaarisin mutka.

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö