F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Tarkastele äänestyksen tuloksia: Milloin Domppari on jälleen 75 kiloinen adonis?

Äänestäjiä
92. Et voi osallistua tähän äänestykseen
  • Elokuussa

2 2,17%
  • Syyskuussa

3 3,26%
  • Lokakuussa

3 3,26%
  • Ennen vuoden vaihdetta

14 15,22%
  • Ensi vuoden aikana

7 7,61%
  • Laihtuu vähän, muttei saavuta tavoitetta

8 8,70%
  • Ei laihdu juuri ollenkaan, ehkä kilon, pari

5 5,43%
  • Päin vastoin! Ihraa kertyy lisää

50 54,35%
Sivu 2 / 77 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678910111252 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 41-80/3073

Ketju: Painonpudotus & tsemppaustoikki & polli

Senior Member
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Runar ja Kyllikki
    Eijjei...riisi on melkonen hiilihydraattipommi. Luepa paketin kyljestä hiilihydraattipitoisuus...saatat yllättyä.
    Ja pasta. Perunaa voi syödä (tuppipottujen GI on laskee lähelle 20 suomalaisella perunalla ja potun valkuainen,2-5% painosta, on parasta mahdollista laatua), mutta vähemmän kuin täällä on ollut tapana. Yksi peruna aterialla riittää. Kukkuroittain kasviksia: kuituja. Mukaan hyviä rasvoja, reilusti rypsiä vaan.

Ja sanoi kokeneet ja kokemattomammat painonpudottajat mitä tahansa niin ainoa toimiva tapa tiputtaa ylipainoa on syödä vähemmän kuin kuluttaa. Dieetin nimellä ei niin väliä.

Kaloritaulukko vaan esiin ja laskemaan. Hyväkarppaus on jees, alakarppaus voi olla jees dieetin ajan mutta ei jatkuvasti. Kaikki paskalimut ja kaljat veke. Napostelu myös seis kokonaan ja eväät voi tehdä kotona ja lämmittää duunin mikrossa. Jotain kana/kalasalaattia ei tartte edes lämmittää.

Panee ja liikkuu kans kovasti.
    Tämä oli nyt tässä.

Senior Member jupla's Avatar
    Sijainti
    Kurjala
    Olin kuukauden Venäjän tundralla ja paino putosi melkoisesti. En ole puntarissa käynyt liki 10 vuoteen, mutta keikan lopulla käytin vyöreikää, jota olin viimeeksi tarvinnut 10 v sitten. Pudotusta yli 5 kg? Ja keikan aikana sai syödäkseen ja söinkin enemmän kuin normaalisti. Kalaa vedin verkolla joesta. Alkoholia pari kertaa viikossa, mutta ei olutta. Kulutus oli suurta, rankassa maastossa rinkka selässä liki 300 km taaperrusta. Ehkä telttamajoituskin vaikutti kulutukseen? Jos olisin ollut toisenkin kuukauden (olisin halunnut!), olisin päässyt 15 v takaiseen normaalipainooni. Ja läski lähti kivuttomasti ja mieli virkistyi muutenkin, kun sai olla niin kauan ilman puhelinta, nettiä, telkkua, radiota, liikennettä yms. eli kiirettä.

Erämaaoleiluun ei kyllä ihan kaikilla taida olla mahdollisuutta.

nimimerkkien jahtaaja
    Sijainti
    täällä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut jupla
    Pudotusta yli 5 kg?::: Alkoholia pari kertaa viikossa, mutta ei olutta. Kulutus oli suurta,
    Viinaa juomalla solakaksi
    Saas nähdä tuleeko tästäkin kommentista bannia.

Vihan aiheuttaja Thunder's Avatar
    Ilman proteiineja, hiilihydraatteja ja rasvaa ei ole hyväksi, tasapainottelulla saadaan enemmän tuloksia aikaan kuin pelkästään hiilihydraatteja.

Olen laihtunut jo melkoisesti, varmaan 3 kiloa, kun on jo vyöstä 2 nappialuetta lyhyempi. Vanha tuttu T-paita ei enää kohta mahdu itselleni kun ylävartalo työstää enemmän lihasvoimaa.
    - REPOST BAD PORT -
    Knoukka: "Lukekaa ja ihmetelkää"

Senior Member Estate's Avatar
    Kuinkas Dompparilla sujuu?

Itsehän tässä yritän vaihtaa enemmän hiilihydraatteja sisältävään ruokavalioon. Olen vain hirveän huono pysymään tasapainoisissa ruokavalioissa - äärimmäisyyksistä vain toiseen.
    Entinen tuleva maailman kuningatar

Registered User
    Haluan nussia ja panna pilkkua! Ei päin vastoin, vaan päinvastoin

Ja ihraa kertyy vain lisää!!

Namupala lara's Avatar
    Sijainti
    Onnela

Thumbs up

Lainaa Alunperin kirjoittanut Dominic
    Tuon perunahommelin olen tiennytkin, jos sitä sitten riisillä jatkossa.

Mä oon oppinu jättämään ranskalaiset pois tilaamalla vihreän salaatin tai vihanneksia, kotona syön yleensä parsaa, kukkakaalta, porkkanoita tms. lisukkeena.
    sipsit ja karkit korvaan ostamalla suklaarusinoita, limsan tekemällä marjasmoothieta.. ja vettä tulee juotua vähintään litra päivässä. Toki aina silloin tällöin tulee sipsejä ja limsaa juotua mut ei enää niin usein kun viime syksynä.
    Kyl se siitä!

I want explosions every single day
    Just give me a minute and Ill be already on my way.

-Disco Ensemble - So long, Sister

-sormen ympari kaaraisija-

81-04-05-07-08-14-15 Matxi's Avatar
    Sijainti
    toalet
    Lainaa Alunperin kirjoittanut lara
    limsan tekemällä marjasmoothieta..
    Pepsi Max...
    Mitä yhteistä on naisella ja Audilla?
    No tietty se että Matxi puhuu paljon molemmista muttei saa kumpaakaan!!!

oik. yo.
    Sijainti
    Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutkat
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Matxi
    Pepsi Max...
    Mut siin tulee taas sitten se, että haluaako kaikki juoda pahanmakuisia juomia.
    "There's something wrong with the car!"
    Fernando Alonso, Kanadan GP 2005, kierros 39.

81-04-05-07-08-14-15 Matxi's Avatar
    Sijainti
    toalet
    Lainaa Alunperin kirjoittanut PekPoy
    Mut siin tulee taas sitten se, että haluaako kaikki juoda pahanmakuisia juomia.
    Mitä yhteistä on naisella ja Audilla?
    No tietty se että Matxi puhuu paljon molemmista muttei saa kumpaakaan!!!

Senior Member Dominic's Avatar
    Sijainti
    Turku
    Paino on noussut
    Which Seat can I take?

Maximum Attack
    Sijainti
    Saviseutu
    Paino on noussut
    Kyllä se siitä
    Pesis on Perseestä

Realisti
    Sijainti
    taas Suomessa
    Paino on noussut
    How much?
    F1 on kuin Iranin valtio jossa Jean on presidentti ja Bernie hengellinen johtaja. Allahin sijaan vaan palvotaan rahaa.

Sijainti
    Turku
    emmä tiiä, kilon ehkä.
    Which Seat can I take?

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Paino on noussut
    Wohoo! Veikkasin (tiesin toim.huom.) oikein!
    Nyt täytyy kuunnella, mennä ja huudella, päivät on toisissaan kii. Kärsiä, kaivata, taas muita vaivata, kadota jäljettömiin
    Tie tuttu kulkea, on tämä julkea, taas pääsin päähänsä sen. Vaihtuvat talot ja autiot salot, mä kadotin rakkauden.

oik. yo.
    Sijainti
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Moe Szyslak
    Wohoo! Veikkasin (tiesin toim.huom.) oikein!
    Näyt tosin veikanneen, että paino putoaa kilon, pari. Domppari on lihonut kilon. What am I missing?

Realisti
    Sijainti
    taas Suomessa
    emmä tiiä, kilon ehkä.
    No tuli kuitenkin veikattua oikein!
    F1 on kuin Iranin valtio jossa Jean on presidentti ja Bernie hengellinen johtaja. Allahin sijaan vaan palvotaan rahaa.

Senior Member
    Tsemppiä nyt! Kaikki hei tsemppaamaan painonpudotusta! Kauhee tsemi nyt! Ja paino putoo näin!
    Tämä oli nyt tässä.

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica
    Domppari vois vetää viinaa.
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Micael Micael's Avatar
    Sijainti
    East of Eden
    Today, 20:00
    Knoukkari
    Mulkku

Lukuja

Maximum Attack
    Sijainti
    Saviseutu
    Lainaa Alunperin kirjoittanut kouvotsvoni
    Domppari vois vetää viinaa.
    Jeps, viikko votkaa ja perään viikko piimää.
    Pesis on Perseestä

Micael Micael's Avatar
    Sijainti
    East of Eden
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Jr-
    Jeps, viikko votkaa ja perään viikko piimää.
    Meinaatko, että kilot lähtis?

Lupaavin tulokas Mehe Rienarsuo's Avatar
    Sijainti
    Konnektikuti
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Micael
    Today, 20:00
    Knoukkari
    Mulkku

Lukuja
    Aina näitä ihania screenshotteja. Tippaa tuppaa topen tapista.
    Repe veti nälkäänsä kuivahiivaa ja talkkunaa ja vihtoi saunoessa tillipuntilla. Repe olikin Yläpamasta.

DNF
    Mä panttaan vielä vastaustani

Heimosoturi Frank's Avatar
    Sijainti
    Äänisen Aallot
    Paina paina!

Sijainti
    Turku
    Söin just pullamössöä!
    Which Seat can I take?

Senior Member
    Miten on projekti edennyt?

Itse ajattelin laihduttaa 100->85kg. Pistän juuri naamariin paketillisen kalapuikkoja tämän kunniaksi. Kumpi on muuten parempi laihdutustaktiikka? Se että syö pitkin päivää ja pitää olon kylläisenä, vai että 3 kertaa päivässä syö ämpäristä?

oik. yo.
    Sijainti
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Zaikom Tarkastele viestiä

Itse ajattelin laihduttaa 100->85kg. Pistän juuri naamariin paketillisen kalapuikkoja tämän kunniaksi. Kumpi on muuten parempi laihdutustaktiikka? Se että syö pitkin päivää ja pitää olon kylläisenä, vai että 3 kertaa päivässä syö ämpäristä?
    http://kalorilaskuri.fi/laihduttaminen.php :

"Ateriarytmi

Normaali terveellinen kunnon ateria sisältää n. 200-300kcal ja pieni välipala n. 100-150kcal. Kalorimäärät ovat suuntaa-antavia, kasvua tavoittelevat voivat nostaa aterioiden, sekä välipalojen kalorimääriä. Syö n. 5-6 kertaa päivässä n. 2,5 tunnin välein, näin ei tule nälkä ja aineenvaihdunta pysyy käynnissä. Syö säännöllisesti. Älä jätä aterioita väliin, sillä siitä seuraa voimakas näläntunne, joka johtaa huolimattomaan (ylen)syömiseen. Pienennä ruoka-annoksia ja syö useammin. Syö hitaasti. Älä syö illalla n. klo 19 jälkeen mitään kovin raskasta ateriaa, suosi kevyttä, esim. rahka ja marjat on oiva iltapala joka pitää nälän poissa. Havainnoillistava esimerkki miksi kannattaa syödä usein ja pieniä aterioita; Jos syöt aamuseitsemältä rasvaisen pasteijan ja jätät seuraavan ruokailun iltaseitsemään, elimistösi alkaa käyttäytyä kuin seuraavaa ateriaa ei ehkä enää tulisikaan: aineenvaihduntasi hidastuu paastovaihteelle. Sen sijaan, että keho käyttäisi rasvojaan energianlähteinä, se säilyttää niitä vararavintona."

Sijainti
    Turku
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Zaikom Tarkastele viestiä

Kävi pahimmillaan 86-87, tällä hetkellä aika tiukka 82 ja laskee hitaasti.

Olen siirtynyt siihen että vedän 2-3 ateriaa päivässä riippuen miten ehdin ja jätän välipalat pois. Arkisin juon vettä tai sokerittomia limuja. Viikonloppuna olutta ja senkin määrää supistanut. Arkioluiden juomisen olen myös jättänyt taakseni.

Tuntuis toimivan ainakin mun kohdalla.
    Which Seat can I take?

Sijainti
    Turku
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Dominic Tarkastele viestiä
    Kävi pahimmillaan 86-87, tällä hetkellä aika tiukka 82 ja laskee hitaasti.

Olen siirtynyt siihen että vedän 2-3 ateriaa päivässä riippuen miten ehdin ja jätän välipalat pois. Arkisin juon vettä tai sokerittomia limuja. Viikonloppuna olutta ja senkin määrää supistanut. Arkioluiden juomisen olen myös jättänyt taakseni.

Tuntuis toimivan ainakin mun kohdalla.
    Itteasiassa 81 näytti vaaka noin 5 minuuttia sitten. Kyllä se vaan oman pääkopankin hyvinvointi tuntuu näkyvän yleiskunnossa ja painossa positiivisesti.
    Which Seat can I take?

Senior Member
    Lainaa Alunperin kirjoittanut PekPoy Tarkastele viestiä

"Ateriarytmi

Normaali terveellinen kunnon ateria sisältää n. 200-300kcal ja pieni välipala n. 100-150kcal. Kalorimäärät ovat suuntaa-antavia, kasvua tavoittelevat voivat nostaa aterioiden, sekä välipalojen kalorimääriä. Syö n. 5-6 kertaa päivässä n. 2,5 tunnin välein, näin ei tule nälkä ja aineenvaihdunta pysyy käynnissä. Syö säännöllisesti. Älä jätä aterioita väliin, sillä siitä seuraa voimakas näläntunne, joka johtaa huolimattomaan (ylen)syömiseen. Pienennä ruoka-annoksia ja syö useammin. Syö hitaasti. Älä syö illalla n. klo 19 jälkeen mitään kovin raskasta ateriaa, suosi kevyttä, esim. rahka ja marjat on oiva iltapala joka pitää nälän poissa. Havainnoillistava esimerkki miksi kannattaa syödä usein ja pieniä aterioita; Jos syöt aamuseitsemältä rasvaisen pasteijan ja jätät seuraavan ruokailun iltaseitsemään, elimistösi alkaa käyttäytyä kuin seuraavaa ateriaa ei ehkä enää tulisikaan: aineenvaihduntasi hidastuu paastovaihteelle. Sen sijaan, että keho käyttäisi rasvojaan energianlähteinä, se säilyttää niitä vararavintona."
    No mun mielestä ainakin tuntuu että jatkuva napostelu ja kylläisenä olo ei tee painolle hyvää. Siinähän ei elimistö kerkii polttamaan varastorasvojaan ollenkaan. Kokoajan tulee uutta energiaa ja ylimääräinen varastoidaan. Oliks nuo joitain ohjeita lihasmassakasvua tavoitteleville vai mille? Rahkako kevyttä? Häh

In stereo where available Banaani's Avatar
    Sijainti
    Manse
    Paino huitelee siinä 107 tienoilla. Viimeviikolla alkoi laihduttaminen, jouluna sika punnitaan ja katotaan kuinka käy.
    Fernando is faster than YOU

Señor Member Puupää's Avatar
    Sijainti
    Skekkoslovakia
    Antaa joulun tulla! 6-7 kiloa lähtenyt tänä syksynä jotta saa jouluna syödä aivan sikana!!!
    Dominic: Vähän niin kuin formuloissa. Sä oot ainoastaan niin hyvä, kuin sun viimeinen kommenttisi!
    Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

Senior Member
    Lainaa Alunperin kirjoittanut PekPoy Tarkastele viestiä

"Ateriarytmi

Voin sanoa että toi ohje on kohta menneen talven lumia. Nää uudet kansantaudit voivat olla paljolti tuon jatkuvan syömisen peruja. Ihmisen on hyvä olla välillä nälässä.

Kaksi-kolme ateriaa riittää vuorokaudessa. Se on luonnollinen rytmi, joka ei sekoita ihmisen aineenvaihduntaa jonka tarkoitus nimenomaan on välillä varastoida ja välillä kuluttaa energiaa. Jatkuva syöminen estää tämän luonnollisen rytmin, jossa elimistöä käyttää välillä energiakseen rasvoja. Jatkuva ateriointi pitää insuliinitason luonnottoman tasaisena ja korkeana, jolloin ylimääräinen hiilihydraatti muuttuu rasvaksi.

Että pitäkää niitä taukoja, olkaa välillä rohkeasti nälkäisiä ja kuunnelkaa sitä kehoanne, mutta älkää orjailko sitä jos olette sen jatkuvaan yltäkylläisyyteen totuttaneet.

Ja nälkä on paras kokki.
    Tämä oli nyt tässä.

Naisilleninen Juskanen's Avatar
    Sijainti
    lähiö
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Knoukkari Tarkastele viestiä
    Voin sanoa että toi ohje on kohta menneen talven lumia. Nää uudet kansantaudit voivat olla paljolti tuon jatkuvan syömisen peruja. Ihmisen on hyvä olla välillä nälässä.

Kaksi-kolme ateriaa riittää vuorokaudessa. Se on luonnollinen rytmi, joka ei sekoita ihmisen aineenvaihduntaa jonka tarkoitus nimenomaan on välillä varastoida ja välillä kuluttaa energiaa. Jatkuva syöminen estää tämän luonnollisen rytmin, jossa elimistöä käyttää välillä energiakseen rasvoja. Jatkuva ateriointi pitää insuliinitason luonnottoman tasaisena ja korkeana, jolloin ylimääräinen hiilihydraatti muuttuu rasvaksi.

Että pitäkää niitä taukoja, olkaa välillä rohkeasti nälkäisiä ja kuunnelkaa sitä kehoanne, mutta älkää orjailko sitä jos olette sen jatkuvaan yltäkylläisyyteen totuttaneet.

Ja nälkä on paras kokki.
    Mua ihmetyttää kans toi, että olis terveellistä syödä vähän väliä. Ei se ainakaan hampaille hyvää tee. Onnekseni mulla on vihdoin bf, jolla on sama ateriarytmi kuin mulla. Syödään kaks kertaa päivässä. On nimittäin hankala elää ihmisen kanssa, jonka on pakko parin tunnin välein saada jotain syötävää. Siis jos itse on tällainen kerran kahdessatoistatunnissa -tyyppinen.

Just äsken syötiin, ja nälkä mulle tulee aamulla vähän ennen kymmentä. Sitten onkin kiva lähteä lounaalle siinä yhdentoista jälkeen. Mä oon aterian jälkeen kylläinen AINAKIN 6-8 tuntia, jona aikana ei vaan pysty edes ahtamaan itseensä mitään. Jotenkin tuntuu, että suurin osa ihmisistä (täällä) ei enää edes tiedä miltä nälkä tuntuu. Jos vatsa kurisee, niin se ei ole nälkää vaan aineenvaihduntaa.

Mainittakoon, että ei ole tarvinnut vielä koskaan laihduttaa. Ja bf:lläkin paino taitaa olla juuri kivunnut alipainosta normaalin alarajoille.
    "Kaikkee taas tapahtu, enkä mitään oppinut." - K. Pöysti

Jarnapoliisi
    Sijainti
    Jarnapolis
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Juskanen Tarkastele viestiä
    Mua ihmetyttää kans toi, että olis terveellistä syödä vähän väliä. Ei se ainakaan hampaille hyvää tee. Onnekseni mulla on vihdoin bf, jolla on sama ateriarytmi kuin mulla. Syödään kaks kertaa päivässä. On nimittäin hankala elää ihmisen kanssa, jonka on pakko parin tunnin välein saada jotain syötävää. Siis jos itse on tällainen kerran kahdessatoistatunnissa -tyyppinen.

Just äsken syötiin, ja nälkä mulle tulee aamulla vähän ennen kymmentä. Sitten onkin kiva lähteä lounaalle siinä yhdentoista jälkeen. Mä oon aterian jälkeen kylläinen AINAKIN 6-8 tuntia, jona aikana ei vaan pysty edes ahtamaan itseensä mitään. Jotenkin tuntuu, että suurin osa ihmisistä (täällä) ei enää edes tiedä miltä nälkä tuntuu. Jos vatsa kurisee, niin se ei ole nälkää vaan aineenvaihduntaa.

Mainittakoon, että ei ole tarvinnut vielä koskaan laihduttaa. Ja bf:lläkin paino taitaa olla juuri kivunnut alipainosta normaalin alarajoille.
    Ja muista panna aina aterioiden valilla! Tarkeaa.
    Tietoturva-asioista selviaa parhaiten rakentamalla uuden koneen lekaharkoista.

Naisilleninen Juskanen's Avatar
    Sijainti
    lähiö
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Teukka Tarkastele viestiä
    Kerran kahdessatoista tunnissa
    "Kaikkee taas tapahtu, enkä mitään oppinut." - K. Pöysti

Rajoittunut mieshenkilö
    Sijainti
    Suomi Finland
    Mä oon aterian jälkeen kylläinen AINAKIN 6-8 tuntia, jona aikana ei vaan pysty edes ahtamaan itseensä mitään.
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Teukka Tarkastele viestiä
    Kerran kahdessatoista tunnissa

Senior Member
    Jotenkin tuntuu, että suurin osa ihmisistä (täällä) ei enää edes tiedä miltä nälkä tuntuu. Jos vatsa kurisee, niin se ei ole nälkää vaan aineenvaihduntaa.
    Omalla kohdalla ainakin tuntuu, että syön enemmän väsymykseen kuin nälkään. Jossain vaiheessa töissä oli aina naposteltavaa tai limua/mehua et pysyis virkeänä, jaksais keskittyä eikä olis niin kärttyisä...

Perusongelma vaan on ettei vähällä syönnillä jaksa. Omalla kohdalla se toimis paremmin että syö paljon ja liikkuu paljon. Mutta ei vaan viitsi liikkua, sitä kuvittelee ettei ole aikaa vaikka hyvin olis. Esim. aamulla jos herää myöhään, niin ajattelee ettei kehtaa niin myöhään mennä töihin ja menee sitten autolla, vaikka fillarilla olis perillä vaan 20min myöhemmin.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Dominic Tarkastele viestiä
    Domppari yrittää pudottaa ylipainonsa 84 kilosta 75 kiloon.

Milloin tämä maaginen rajapyykki saavutetaan?

Pollia seuraa...
    Siihen tarvitaan vaan luonteenlujuutta joten ei ongelmaa, merkillistä ettei sitä ole jo saavutettu..
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Knoukkari Tarkastele viestiä
    Ihmisen on hyvä olla välillä nälässä.
    Juuri hiljattain luin tai kuulin jostain aiheesta. En muista tarkasti mutta taisi olla niin että jatkuva pieni nälkä olisi terveen ja pitkän elämän kannalta parasta.

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö