F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Tarkastele äänestyksen tuloksia: Milloin Domppari on jälleen 75 kiloinen adonis?

Äänestäjiä
92. Et voi osallistua tähän äänestykseen
  • Elokuussa

2 2,17%
  • Syyskuussa

3 3,26%
  • Lokakuussa

3 3,26%
  • Ennen vuoden vaihdetta

14 15,22%
  • Ensi vuoden aikana

7 7,61%
  • Laihtuu vähän, muttei saavuta tavoitetta

8 8,70%
  • Ei laihdu juuri ollenkaan, ehkä kilon, pari

5 5,43%
  • Päin vastoin! Ihraa kertyy lisää

50 54,35%
Sivu 1 / 77 123456789101151 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 1-40/3067

Ketju: Painonpudotus & tsemppaustoikki & polli

Senior Member Dominic's Avatar
    Sijainti
    Turku

Painonpudotus & tsemppaustoikki & polli

Domppari yrittää pudottaa ylipainonsa 84 kilosta 75 kiloon.

Milloin tämä maaginen rajapyykki saavutetaan?

Pollia seuraa...
    Viestiä on viimeksi muokannut Dominic; 26.07.2007 12:53.

Kuninkaalleninen Vellu's Avatar
    Sijainti
    Vantaa, Finland
    Silloin, kun on 20.000 postausta täynnä.

Realisti
    Sijainti
    taas Suomessa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Vellu
    Silloin, kun on 20.000 postausta täynnä.
    Eli ei mene pitkään?
    F1 on kuin Iranin valtio jossa Jean on presidentti ja Bernie hengellinen johtaja. Allahin sijaan vaan palvotaan rahaa.

Jarnapoliisi
    Sijainti
    Jarnapolis
    Ei koskaan. Jannu on ensi vuonna yli satakiloinen hikinen sika.
    Tietoturva-asioista selviaa parhaiten rakentamalla uuden koneen lekaharkoista.

Next door to Alice Runar ja Kyllikki's Avatar
    Sijainti
    Suami
    Ekaks tietty kysymys kuuluu, että miksi?
    Onko sun huono olla 84-kiloisena tai aiheuttaako se terveyshaittoja? Onko se sulle ylipaino?

Jos on aiheellista laihduttaa, niin sanoisin että kilon tiputat viikossa ja että karppaus on erinomainen tapa laihduttaa. Hetkeäkään ei tarvitse nälkää nähdä. Niin paljon saa syödä kuin huvittaa, kunhan on tarkka siitä mitä syö.
    Itse tiputin tupakinpolton lopettamisen mukanaan tuomat lisäkilot tuolla systeemillä ja kaveri on tänä vuonna tiputtanut tuolla 20 kiloa (115 kilosta normaalipainoon, eli 95 kiloon)

Vastaan siis, että 9 viikon kuluttua laihdutuksen aloittamisesta olet viimeistään 75 kilossa. Toki runsaassa kuukaudessakin tuo on mahdollista, mutta hitaampi tahti on parempi.
    joillekin todellisuutta jo tänään (itse kuulun tähän ryhmään), mutta massoille vasta tulevaisuutta.

T: Nimimerkki Jusban

Sijainti
    Turku
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Runar ja Kyllikki
    Ekaks tietty kysymys kuuluu, että miksi?
    Onko sun huono olla 84-kiloisena tai aiheuttaako se terveyshaittoja? Onko se sulle ylipaino?

Jos on aiheellista laihduttaa, niin sanoisin että kilon tiputat viikossa ja että karppaus on erinomainen tapa laihduttaa. Hetkeäkään ei tarvitse nälkää nähdä. Niin paljon saa syödä kuin huvittaa, kunhan on tarkka siitä mitä syö.
    Itse tiputin tupakinpolton lopettamisen mukanaan tuomat lisäkilot tuolla systeemillä ja kaveri on tänä vuonna tiputtanut tuolla 20 kiloa (115 kilosta normaalipainoon, eli 95 kiloon)

Vastaan siis, että 9 viikon kuluttua laihdutuksen aloittamisesta olet viimeistään 75 kilossa. Toki runsaassa kuukaudessakin tuo on mahdollista, mutta hitaampi tahti on parempi.
    Syy on ihan terveydelliset, olen pari-kolmen kilon päässä huomattavasta ylipainosta. Nyt olen vain lievästi ylipainoinen.

Tiedän omasta aineenvaihdunnasta sen verran, että laihduttaminen onnistuu kyllä ja vieläpä suhteellisen helposti.

Karppausta vaikeuttaa se, että töiden lomassa tulee yleensä duunikavereiden kanssa käytyä syömässä milloin missäkin ja aina on valinnan vara vähän heikohko. Sosiaalinen tapahtuma, josta en kuitenkaan halua luopua.

Enemmän meinasin painottaa laihduttamista tuonne liikunnan puolelle. Lisäksi jätän sokeriset juomat ruokavaliosta pois ja pyrin välttämättä viikonloppu sipispusseja ja jos sellaisia nyt meinaakin ottaa niin otan sitten ainakin low-fattia perskele!

Kuninkaalleninen Vellu's Avatar
    Sijainti
    Vantaa, Finland
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Jason Voorhees
    Eli ei mene pitkään?
    Hmm, mä luulen, että menee.

Hippi ja juntti Albert Oil's Avatar
    Sijainti
    Korviesi välissä
    Joillekin taas, kuten allekirjoittaneelle, em. karppaus ei sovi yhtään vaan neljän päivän jälkeen oli niin huono olo, että hyvä kun tolpillaan pysyi. Ja kyllä, kaikki oli tehty taiteen sääntöjen mukaan. Eli aika yksilöllistä tuntuu olevan. Monethan tuon kehuvat taivaisiin.
    Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.

Sijainti
    Suami
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Albert Oil
    Joillekin taas, kuten allekirjoittaneelle, em. karppaus ei sovi yhtään vaan neljän päivän jälkeen oli niin huono olo, että hyvä kun tolpillaan pysyi. Ja kyllä, kaikki oli tehty taiteen sääntöjen mukaan. Eli aika yksilöllistä tuntuu olevan. Monethan tuon kehuvat taivaisiin.
    Joo, uskon myös että se ei kaikille sovi.
    joillekin todellisuutta jo tänään (itse kuulun tähän ryhmään), mutta massoille vasta tulevaisuutta.

Sijainti
    Suami
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Dominic
    Karppausta vaikeuttaa se, että töiden lomassa tulee yleensä duunikavereiden kanssa käytyä syömässä milloin missäkin ja aina on valinnan vara vähän heikohko. Sosiaalinen tapahtuma, josta en kuitenkaan halua luopua.
    Mun kokemuksen mukaan tuo ei ole ongelma oikeilla järjestelyillä. Kun otat esim. annoksen jossa on pihvi, niin jätät ne perunat ja muut hiilihydraatteja sisältävät lisukkeet pois ja syöt pelkän pihvin jne.

tavallinen virtanen
    Paljon olet pitkä?

nimimerkkien jahtaaja
    Sijainti
    täällä
    Domppari yrittää pudottaa ylipainonsa 84 kilosta 75 kiloon.

Milloin tämä maaginen rajapyykki saavutetaan?

Pollia seuraa...
    Mun mielestä järkevä tavoite noin alkuun olisi tiputtaa se ylipaino vaikka 50 kiloon, kuitenkin kokonaispaino lyhytkasvuisellakin olisi vielä reilusti yli 100 kilon. Parin vuoden tähtäimellähän voisit ottaa tavoitteeksi pästä ylipainosta kokonaan eroon.
    Saas nähdä tuleeko tästäkin kommentista bannia.

Sijainti
    Turku
    Lainaa Alunperin kirjoittanut JOC
    Paljon olet pitkä?
    173

Sijainti
    Turku
    Lainaa Alunperin kirjoittanut jps
    Mun mielestä järkevä tavoite noin alkuun olisi tiputtaa se ylipaino vaikka 50 kiloon, kuitenkin kokonaispaino lyhytkasvuisellakin olisi vielä reilusti yli 100 kilon. Parin vuoden tähtäimellähän voisit ottaa tavoitteeksi pästä ylipainosta kokonaan eroon.
    HÄHÄHÄHÄHÄHÄ!

EIKU!!!!

Eihän toi ollut yhtään hauska juttu...

tavallinen virtanen
    173
    Jes, ite taidan olla ihan hiukan pidempi, ehkä sentin pari. Itse olen tossa 75-76kg painossa, joka on esimerkiksi bmin mukaan jo jopa ylipainon puolella. Sitä nyt ei kannata tietenkään uskoa, vaan mielummin vaikka peiliä. Muutama kiloa lihasmassaa olisi vielä tarkoitus hakea punttisalilta, sinne jonnekin 80kg tienoille. Tarkoitus edetä erittäin proteiinipitoisella, vähä- mutta laadukas hiilihydraattisella ruualla eteenpäin.

Sijainti
    Turku
    Peili ja rinnan alapuolella roikkuva epämääräinen einiinkiinteä hyllyvä möykky ja rinnat, joita kohta voi jopa puristella, tähän ajaa.

Sijainti
    Suami
    Peili ja rinnan alapuolella roikkuva epämääräinen einiinkiinteä hyllyvä möykky ja rinnat, joita kohta voi jopa puristella, tähän ajaa.
    715517!!! <3

tavallinen virtanen
    Ruokailutapojen muutoksella saanee paljon aikaan. Itse syön proteiinipitoista safkaa paljon, en syö mitään makeata, alkoholia nautin harvoin. Harrastan liikuntaa yleensä 3 salia+2 luistelua viikossa. Ei muuta kun tsemmpiä. Ja kun ja jos aloitat kuntoilun, aloita a)rauhassa ja b) vaikka aerobisella saat sulatettua ylimäärästä pois, muista lihaskuntoharjoittelu

Senior Member
    Noi lähtee rasvaimulla. Sen voit tehdä kotona ihan itse ja säästää tuhansia euroja. Et tarvi muuta kuin imurin, jeesusteippiä, täytekynän ja ison peilin. Ensin ruuvaat täytekynän auki, heität sisukseet roskiin ja vuolet kärkiosan teräväksi. Sitten teippaat terävän kärkiosan imuriletkun päähän tiiviisti ja sulla on tee se itse -rasvaimuri. Sitten ei muuta kun sen peilin eteen ja hommiin.
    Tämä oli nyt tässä.

Sijainti
    Turku
    Ennen olin laiha, kun en päivän aikana MUISTANUT välttämättä syödä kuin ruisleipiä ja juoda kahvia. Nykyään sit tulee ahdettua aina lämpimiä läskiaterioita naamaan.

En syö kebabbia tai pizzoja kauheasti, mutta suhteellisen useasti tulee kuitenkin käytyä esim. kiinalaisissa syömässä. Mutta ei kai ne niin lihottavia ole kuin esim. rasvainen pizza?

Kotona vedän yleensä vain leitää tai pihvia kera perunoiden (viikonloppuisin).

Olut lienee kans pieni ongelma, meinaan perjantaisin sitä tulee vähintään sixpack juotua ja viikollakin on tapana ottaa illalla 1-2 rauhottavaa.

Toisinaan kyllä ollut niitäkin jaksoja kun olutta ei ole mennyt arkisin ollenkaan.

Sijainti
    Turku
    Lainaa Alunperin kirjoittanut KnowHow
    Noi lähtee rasvaimulla. Sen voit tehdä kotona ihan itse ja säästää tuhansia euroja. Et tarvi muuta kuin imurin, jeesusteippiä, täytekynän ja ison peilin. Ensin ruuvaat täytekynän auki, heität sisukseet roskiin ja vuolet kärkiosan teräväksi. Sitten teippaat terävän kärkiosan imuriletkun päähän tiiviisti ja sulla on tee se itse -rasvaimuri. Sitten ei muuta kun sen peilin eteen ja hommiin.
    Kokeilempa tuota heti täällä duunissa. Täällä onkin tuollainen teollisuuspölynimuri, lähtee varmasti rivakammin ja paremmin läskit. Raportoin hetkisen kuluttua!

Nuori ikäisekseen OoPee's Avatar
    Sijainti
    Far enough
    Lainaa Alunperin kirjoittanut KnowHow
    Tommosia rasvaimusuuttimia pölynimuriin kannattais ryhtyä valmistamaan ja sit vaan eBayhin myymään!
    "Hulluuden puhtain muoto on jättää kaikki ennalleen ja kuitenkin samalla toivoa, että jotain muuttuisi"

tavallinen virtanen
    Ennen olin laiha, kun en päivän aikana MUISTANUT välttämättä syödä kuin ruisleipiä ja juoda kahvia. Nykyään sit tulee ahdettua aina lämpimiä läskiaterioita naamaan.

En syö kebabbia tai pizzoja kauheasti, mutta suhteellisen useasti tulee kuitenkin käytyä esim. kiinalaisissa syömässä. Mutta ei kai ne niin lihottavia ole kuin esim. rasvainen pizza?

Kotona vedän yleensä vain leitää tai pihvia kera perunoiden (viikonloppuisin).

Olut lienee kans pieni ongelma, meinaan perjantaisin sitä tulee vähintään sixpack juotua ja viikollakin on tapana ottaa illalla 1-2 rauhottavaa.

Toisinaan kyllä ollut niitäkin jaksoja kun olutta ei ole mennyt arkisin ollenkaan.
    Peruna on pahasta. Aiheuttaa varmasti puolet suomalaisten lihavuudesta. Pelkkää sokrua.

Kiinalaisessa on ainakin rasvaa niin paljon, että huh huh. Kebaissakin on kait vähän eroa, onko riisillä ilman majoneesia vai vedätkö kermaperunoilla majoneesin kera.

Itse syön käytännössä pelkästään kanaa, sellaisenaan tai fetan kanssa, jauhelihaa ja rahkaa.

Sijainti
    Far enough
    Kiinalaisessa on ainakin rasvaa niin paljon, että huh huh.
    No se riippuu vähän tietysti siitä mitä siellä kiinalaisessa syö, mutta yleensä kiinalainen safka on mun ymmärtääkseni suhtkoht terveellistä verrattuna pizzoihin ja muihin vastaaviin.
    "Hulluuden puhtain muoto on jättää kaikki ennalleen ja kuitenkin samalla toivoa, että jotain muuttuisi"

Sijainti
    Turku
    Tuon perunahommelin olen tiennytkin, jos sitä sitten riisillä jatkossa.

Sijainti
    Turku
    Lainaa Alunperin kirjoittanut OoPee
    No se riippuu vähän tietysti siitä mitä siellä kiinalaisessa syö, mutta yleensä kiinalainen safka on mun ymmärtääkseni suhtkoht terveellistä verrattuna pizzoihin ja muihin vastaaviin.
    En yleensä syö mitään friteerattuja juttuja. Chilihärkä on yks herkuista.

tavallinen virtanen
    Lainaa Alunperin kirjoittanut OoPee
    No se riippuu v&#228;h&#228;n tietysti siit&#228; mit&#228; siell&#228; kiinalaisessa sy&#246;, mutta yleens&#228; kiinalainen safka on mun ymm&#228;rt&#228;&#228;kseni suhtkoht terveellist&#228; verrattuna pizzoihin ja muihin vastaaviin.
    Noh itell&#228; viimeksi muistikuvat friteeratusta kanasta, possusta ja jostian muusta, maistoin sen upporasvan siin&#228; pinnalla...Y&#246;kh. Ainakin salolaisissa kiinalaisissa on rasvaa yli oman tarpeen. Mutta oikea kiinalainen ei kait olekaan niin rasvasta. Lienee taiteilijan vapaus tehd&#228; sit&#228; haluamallaant tavalla. Turussa joku kasvissetti kiinalaisesta naudan kanssa ei taas ollut rasvaa n&#228;hnytk&#228;&#228;n.

Sijainti
    Turku
    BTW. Oopee, silloin kerran totesin forumilla etten pid&#228; kiinalaisesta ruoasta, mutta thaimaalaisesta kyll&#228;, johon s&#228; totesit, ett&#228; jos k&#228;y kunnon kiinalaisessa niin pit&#228;is kyll&#228; thai-ruoasta tykk&#228;&#228;v&#228;lle maittaa.

Sen j&#228;lkeen k&#228;vin koittamassa useatakin eri paikkaa ja huomasin ett&#228; todella suuria tasoeroja on - l&#228;hes j&#228;rkytt&#228;vi&#228; eroja. Mutta nyky&#228;&#228;n olen chilih&#228;r&#228;n suuri yst&#228;v&#228;! Monesti tulee my&#246;s otettua annos, joka sis&#228;lt&#228;&#228; 3-4 pient&#228; annosta niin saa v&#228;h&#228;n vaihtelua. ETT&#196; N&#196;IN.

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica
    Minä en kannusta yhtään!
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Sijainti
    Turku

Thumbs down

Lainaa Alunperin kirjoittanut kouvotsvoni
    Minä en kannusta yhtään!
    .|.. ..|.

Sijainti
    Corsica
    Kiinalaisessa käynyt vain kerran. Savonlinnassa, josta sitten löytyikin lähestulkoon orjatyövoimaa. Semmosia ne on kaikki!
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Sijainti
    Far enough
    Noh itellä viimeksi muistikuvat friteeratusta kanasta, possusta ja jostian muusta, maistoin sen upporasvan siinä pinnalla...Yökh. Ainakin salolaisissa kiinalaisissa on rasvaa yli oman tarpeen. Mutta oikea kiinalainen ei kait olekaan niin rasvasta. Lienee taiteilijan vapaus tehdä sitä haluamallaant tavalla. Turussa joku kasvissetti kiinalaisesta naudan kanssa ei taas ollut rasvaa nähnytkään.
    No totta mooses friteeratut safkat ovat rasvaisia, mutta nehän on vain yksi osa kiinalaista keittiötä. Joku kiinalainen sipulihärkä ei oo varmastikaan kovin rasvaista.

Sijainti
    Far enough
    BTW. Oopee, silloin kerran totesin forumilla etten pidä kiinalaisesta ruoasta, mutta thaimaalaisesta kyllä, johon sä totesit, että jos käy kunnon kiinalaisessa niin pitäis kyllä thai-ruoasta tykkäävälle maittaa.

Sen jälkeen kävin koittamassa useatakin eri paikkaa ja huomasin että todella suuria tasoeroja on - lähes järkyttäviä eroja. Mutta nykyään olen chilihärän suuri ystävä! Monesti tulee myös otettua annos, joka sisältää 3-4 pientä annosta niin saa vähän vaihtelua. ETTÄ NÄIN.
    Niin että olis vaan kannattanu heti uskoa mua

Juu ja onhan niissä tosiaan paljon tasoeroja, huonoimmissa about kaikki maistuu samalle (eli semmoselle vetiselle soijakastikkeelle)

Sijainti
    Suami
    Tuon perunahommelin olen tiennytkin, jos sitä sitten riisillä jatkossa.
    Eijjei...riisi on melkonen hiilihydraattipommi. Luepa paketin kyljestä hiilihydraattipitoisuus...saatat yllättyä.

Sijainti
    Turku
    Eijjei...riisi on melkonen hiilihydraattipommi. Luepa paketin kyljestä hiilihydraattipitoisuus...saatat yllättyä.
    Makaroni?

Nojuu, tiedän, tiedän.

Sijainti
    Turku
    Riisi vois toimia ehkä siksi paremmin, että sitä tulee syöyä automaattisesti vähemmän kuin perunaa.

Sijainti
    Turku
    Jos keksi jotai kasviskorvikkeita...keitettyjä papuja tai vastaavaa.

Sijainti
    Turku
    Menee khattailuksi tämä homma nyt.

Sijainti
    Corsica
    Jospa Domppari lopettaisit syömisen ja juomisen ja juoksisit vaan?

Sijainti
    Turku
    Lainaa Alunperin kirjoittanut kouvotsvoni
    Jospa Domppari lopettaisit syömisen ja juomisen ja juoksisit vaan?
    Minne?

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö