F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 2 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789101112 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 41-80/1176

Ketju: Luennan alla

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Talking

Lainaa Alunperin kirjoittanut Frank
    luen kaikenlaista paskaa
    = Moen ja Knoukkari postauksia.
    Nyt täytyy kuunnella, mennä ja huudella, päivät on toisissaan kii. Kärsiä, kaivata, taas muita vaivata, kadota jäljettömiin
    Tie tuttu kulkea, on tämä julkea, taas pääsin päähänsä sen. Vaihtuvat talot ja autiot salot, mä kadotin rakkauden.

Realisti
    Sijainti
    taas Suomessa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Jonkki
    Voiko F1-forumin lainata kirjastosta?
    Voi, kirjastosta löytyy vaikka mitä.
    F1 on kuin Iranin valtio jossa Jean on presidentti ja Bernie hengellinen johtaja. Allahin sijaan vaan palvotaan rahaa.

. burb's Avatar
    Anatoli Gordijenko - Kuoleman Divisioona

Varsin outo fiilis lukea vihollisen ajatuksia talvisodasta.
    Päiväkirja, johon kirja perustuu, on aika soljuvaa venäläistä kaunokirjallisuutta, ja kun käännös lienee onnistunut niin vähän sellainen olo jää että tämän on pakko olla fiktiota. Vielä kun päiväkirjamerkinnät ovat suodattamattomia mielipiteitä ja pohdintoja epäilyineen ja esimiehien päätöksien kyseenalaistamisineen niin todellakin epätodellinen olo on lukiessa.
    Tapahtumat liittyvät tiiviisti tähän.

★ El Muerto ★ Captain Howdy's Avatar
    Sijainti
    † † †
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Frank
    luen kaikenlaista paskaa
    Sen olen tiennyt, että jotkut lukee kahvinporoista tulavaisuuden, mutta että ulosteesta?
    ★★★ HALSSILAN NOUSU ★★★

Darth Father Il Tempo Gigante's Avatar
    Sijainti
    Gamla Pedersöre huvudsocken

Haa.

Lainaa Alunperin kirjoittanut OoPee
    Sienistä en tiedä, mutta kertoi hiljattain (tai no on tost anyt jo pari vuotta) olevansa sen verran pahasti alkoholin orja, että kun ei talosta muuta viinaa sattunut löytymään, tyydytti akuutin viiinantarpeen juomalla pullollisen partavettä
    King viittasi tuohon ongelmaansa Mustan tornin kuudennessa osassa, Susannan laulu. Miten hän sen teki, sitä en kerro. Lukee itse vaan.

Olen jostain lukenut/kuullut, että hää olisi raitistunut ? Tai sitten on kyse välivaiheesta.

Onko Tukikohta se juttu, josta on tehty minisarja TV:lle. Se, jossa langolieerit syövät menneisyyden pois ? En viitsi googlettaa.
    Kahdeksan perunaa ja suolaa.
    -T.R. noin vuonna 1976

Naisilleninen Juskanen's Avatar
    Sijainti
    lähiö
    Carlos Ruiz Zafón - Tuulen varjo

Olin kuullut ennakkoon paljon hypetystä tästä kirjasta. Aloitin tänään, ja viidennes kirjasta meni hujauksessa, ajan taju katosi lukiessa täysin. Vaikea sano mistä kirjan kiehtovuus johtuu, teosta on vaikea luokitellakaan.
    "Kaikkee taas tapahtu, enkä mitään oppinut." - K. Pöysti

Nuori ikäisekseen OoPee's Avatar
    Sijainti
    Far enough
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Il Tempo Gigante
    King viittasi tuohon ongelmaansa Mustan tornin kuudennessa osassa, Susannan laulu. Miten hän sen teki, sitä en kerro. Lukee itse vaan.

Olen jostain lukenut/kuullut, että hää olisi raitistunut ? Tai sitten on kyse välivaiheesta.

Onko Tukikohta se juttu, josta on tehty minisarja TV:lle. Se, jossa langolieerit syövät menneisyyden pois ? En viitsi googlettaa.
    En tiedä onko raitistunut. Kundihan oli jokunen vuosi sitten aika pahassa onnettomuudessa, saattaa olla, että sen jälkeen pisti pullon kiinni.

Tukikohdasta on kyllä tehty minisarja, mutta kyseessä ei ole tuo jota sä tarkoitat. Tuo sun tarkoittamasti "Langolieerit - Ajan Valtiaat" perustuu Kingin novelliin, joka löytyy novelikokoelmasta "Sydänyö". Ei parhaimmasta päästä ja se minisarjahan oli jotakuinkin karmaisevan huono.

The Standissa oli pääosissa mm. Gary Sinise, Molly Ringwald ja Rob Lowe.

Tukikohdassa idea oli se, että USA:ssa pääsee armeijan labrasta pakoon vaarallinen influenssavirus, joka tappaa kaikki, paitsi ne, jotka ovat immuuneja virusta kohtaan. Henkiinjääneet jakaantuvat kahteen leriin, hyviin ja pahoihin (paholaisen johdolla) ja siitä sitten alkaa valtataistelu. Varsin klassinen asetelma, mutta loistavasti kirjoitettu ja kerrottu.
    Viestiä on viimeksi muokannut OoPee; 08.09.2007 18:45.
    "Hulluuden puhtain muoto on jättää kaikki ennalleen ja kuitenkin samalla toivoa, että jotain muuttuisi"

Darth Father Il Tempo Gigante's Avatar
    Sijainti
    Gamla Pedersöre huvudsocken
    Lainaa Alunperin kirjoittanut OoPee
    Tukikohdassa idea oli se, että USA:ssa pääsee armeijan labrasta pakoon vaarallinen influenssavirus, joka tappaa kaikki, paitsi ne, jotka ovat immuuneja virusta kohtaan. Henkiinjääneet jakaantuvat kahteen leriin, hyviin ja pahoihin (paholaisen johdolla) ja siitä sitten alkaa valtataistelu. Varsin klassinen asetelma, mutta loistavasti kirjoitettu ja kerrottu.
    Jaa, se on se. Katsonut olen, lukenut en.
    Kahdeksan perunaa ja suolaa.
    -T.R. noin vuonna 1976

Nuori ikäisekseen OoPee's Avatar
    Sijainti
    Far enough
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Il Tempo Gigante
    Jaa, se on se. Katsonut olen, lukenut en.
    Vaikkei toi minisarjakaan välttämättä huono ollut (siis oikeastaanhan se oli pääosin varsin hyv&#228 toisin kuin valitettavan monet muut King-filmatisoinnit, niin se kirja on kyllä selkeesti parempi.
    "Hulluuden puhtain muoto on jättää kaikki ennalleen ja kuitenkin samalla toivoa, että jotain muuttuisi"

Senior Member Estate's Avatar
    Entinen tuleva maailman kuningatar

Acenteella Ace17's Avatar
    Dean Koontz - Kuun valo (By the Light of the Moon)

Lehtori 312T4's Avatar
    Sijainti
    Chateau Latour 1982!!!
    Herman Lindqvist: Napoleon
    Spanielin silmät ovat rakkautta täynnä...

Sijainti
    lähiö
    Terry Pratchett - Thief Of Time

Sattui tuossa viikolla kirjastossa vastaan Kluunin Vaimo kävi lääkärissä.
    Kiehtova kirja miehestä, jonka vaimolla todetaan rintasyöpä. Kirjan rakennekin on vähän normaalista poikkeava: siinä on aika ajoin
    normaalista kerronnasta eroteltuna eräänlaisia "tietoruutuja" asioista.
    Viestiä on viimeksi muokannut Estate; 30.09.2007 22:27.

Jarnapoliisi
    Sijainti
    Jarnapolis
    Estlander-Hietakari - Jokamiehen maailmanhistoria.

Luen kolmatta kertaa. Kaikkien aikojen paras historian yleisesitys. Saa nauraa kuset housuissa. Vanhaa Leiviskan suomea. Ostakaa ihmeessa jos loydatte jostain.
    Tietoturva-asioista selviaa parhaiten rakentamalla uuden koneen lekaharkoista.

Namupala lara's Avatar
    Sijainti
    Onnela

Thumbs up

viimeksi luin Kyosti Pietilaisen 120 paivaa legioonalaiseksi, joka oli tosi hyvin kirjoitettu tarina ja jossa suomalaisen miehen hieno sinnikkyys ja periksiantamattomuus tuli selvaksi. Suosittelen.

Seuraava tulee olemaan Remeksen 6/12. Luultavasti tulen pitamaan niinku edellisestakin tuotannosta.
    I want explosions every single day
    Just give me a minute and Ill be already on my way.

-Disco Ensemble - So long, Sister

-sormen ympari kaaraisija-

Sijainti
    lähiö

Thumbs up

Tässä välissä on mennyt ainakin Pratchettin Eric ja Johan riitti ja pari muuta... Nyt on luennan alla Milan Kundreran Naurattavien rakkauksien kirja (novelleja). Tykkään kyl Kunderasta.

They call me JayR
    Sijainti
    Far away
    Dan Brownin Meteoriitti on nyt noin puolessavälissä.
    Aloitin sen lukemisen reilu pari viikkoa siten lentokoneessa ja jossain vaiheessa pitäisi jatkaa loppuun asti.

Lainaa Alunperin kirjoittanut Juskanen
    Nyt on luennan alla Milan Kundreran Naurattavien rakkauksien kirja (novelleja). Tykkään kyl Kunderasta.
    Onko toi se, jossaa on lyhyitä stooreja ja jossain niistä esiintyy Olemisen sietämttömän keveyden Tomas?

Sijainti
    lähiö
    Lainaa Alunperin kirjoittanut S.A
    Onko toi se, jossaa on lyhyitä stooreja ja jossain niistä esiintyy Olemisen sietämttömän keveyden Tomas?
    En ole ainakaan vielä törmännyt Tomasiin tuossa. Liftarin kyytiin ottamista leikkivään nuoreen pariskuntaan kylläkin, tohtori Havelia ahdistelevaan hoitajatar Alzbetaan (tjsp) ja vanhentuneen nuoruuden rakkauteen kylläkin. Just luin junassa tosta viimeksi mainitusta. Siinä 35-v mies tapaa kahdenkymmenenviiden vuoden jälkeen parikymppisenä rakastamansa itseään 25 vuotta vanhemman naisen. Aika huikeaa pohdintaa. Mietityttää.

Sijainti
    † † †

Ehkä hienoiten kuvitettu ja taittettu opus ikuna!
    ★★★ HALSSILAN NOUSU ★★★

Lounke-Pelle Myllis's Avatar
    Sijainti
    Lounke
    Loysin Frankin kentalta kolmannen Odd Thomas opuksen, Brother Odd.

Se on nyt puolessa valissa lapi...

Taattua Koontzia, jalleen kerran.

Örfil
    Guest
    Madonlukuja.

Sijainti
    lähiö
    Päivitetäänpäs tämän hetkinen tilanne...

Mulla on kaksi kirjaa luennan alla nyt, kuten yleensäkin. Pitää olla sopivaa luettavaa eri fiiliksille nääs.

Aivot narikkaan kirjana on nyt menossa Donna Leonin Death in a strange country. Jännittävä.

Ja silloin kun jaksaa keskittyä enemmän, niin luen Alex de Waalin toimittamaa Unohdettujen sotien Afrikkaa. Mielenkiintoinen.

Mitäs muilla?

Seksikäs rumä kääpiö Formulanomi's Avatar
    Sijainti
    Toisaalla
    Mulla on Koontz:t jäänyt...

Mielenkiintoinen tuttavuus (itselle uusi) oli Ilkka Remeksen 6 1/2. Olen kieltämättä aiemmin ollut ennakkoluuloinen tätä kirjailijaa kohtaan. Hyvä kirja oli ja pitänee lukea häiskän muutakin tuotantoa.

Viimeksi luin uudestaan Muurahaiset (eilen sain loppuun) nimisen kirjan. Kiehtova, mutta en nyt kuitenkin huippuhyväksi kehuisi.
    Fanitan kommunismia, sosiaalidemokratiaa, ay-liikettä, maahanmuuttoa,modeja, vasemmistoliittoa, vihreitä ja jormaani.

Sijainti
    lähiö
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Formulanomi

Mielenkiintoinen tuttavuus (itselle uusi) oli Ilkka Remeksen 6 1/2. Olen kieltämättä aiemmin ollut ennakkoluuloinen tätä kirjailijaa kohtaan. Hyvä kirja oli ja pitänee lukea häiskän muutakin tuotantoa.
    Remes on hyvä Huiman jännittäviä kirjoja Suosikkini tähän mennessä on Pääkallokehrääjä, jos Nomi tuon saat jostain käsiisi, niin lue ihmeessä. Itse odottelen saavani uusimman kohtapuoliin luettavaksi.... *wink wink eräälle hahmolle *

Lounke-Pelle Myllis's Avatar
    Sijainti
    Lounke
    Remes ei ole huono, mutta mielestani Soininvaara on parempi, tuo suomen Dan Brown.

Luennan alla oli Soininvaaran viimosin, Jumalten Sota, joka loppui vkonloppuna.
    Kaikki olen lukenut (kuten myos Remekset) ja hyvaa laatua on. Paras ehka on Marsalkan miekka, diggasin, siina on Suomen versio Da Vinci koodista. Jopa parempi.

Traktormiäs Zetor's Avatar
    Sijainti
    Walko-Wenäjä
    Arto Paasilinna - Ihmiskunnan loppulaukka.
    Mistäs vitusta sinä palikka tiedät kuka haisee lannalta? Vaikea on lannalta haista kun ei oo karjaakaan! Niin ja vaihda nimimerkkiä olet häpeäksi uskollisen Zetor traktorin omistajille! Patriot : 18-05-2004 21:16

Lehtori 312T4's Avatar
    Sijainti
    Chateau Latour 1982!!!
    Forum: Yhteiskuntaoppi

Lainaa Alunperin kirjoittanut 312T4
    Forum: Yhteiskuntaoppi
    Meidän lukiossa on Forum-sarja käytössä historian ensimmäisellä ja toisella kurssilla, mutta yhteiskuntaopissa luetaan Agendaa.

Jos joku muuten tarvitsee hiukan kovia kokenutta Agenda: Lukion taloustietoa, voisin luopua sellaisesta ilomielin.

Lainaa Alunperin kirjoittanut Formulanomi
    Oliko niin huonoa settiä vai mistä kiikastaa?

Newbie Jjusban's Avatar
    Sijainti
    (
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Captain Howdy

Ehkä hienoiten kuvitettu ja taittettu opus ikuna!
    Mitäs tuo tuo uutta siihen Dirttiin nähden?
    Kirjoitin aikaisemmin nimimerkillä jusban!

Juntti-Urpo & kateellinen
    Sijainti
    Denver
    Jan Guillou - Vägen till Jerusalem. (Arn-sarjan eka.)
    Do I look like a fucking Care Bear to You?

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Angry

Lainaa Alunperin kirjoittanut Ace17
    Oliko niin huonoa settiä vai mistä kiikastaa?
    Jumalauta Ace. Mä raiskaan sut pystyyn jos Koontzi ei muhun uppoa! Ostin pokkarina Odd Thomas - Hiljaisten kaupungin.

Ja sama uhkaa Myllistä, sillä mukaan tuli myös Soininvaaran Marsalkan miekka!
    Nyt täytyy kuunnella, mennä ja huudella, päivät on toisissaan kii. Kärsiä, kaivata, taas muita vaivata, kadota jäljettömiin
    Tie tuttu kulkea, on tämä julkea, taas pääsin päähänsä sen. Vaihtuvat talot ja autiot salot, mä kadotin rakkauden.

Sijainti
    † † †
    Lainaa Alunperin kirjoittanut jusban
    Mitäs tuo tuo uutta siihen Dirttiin nähden?
    No se on päiväkirja, eli siinä mennään päivän tarkkuudella yksi vuosi. Eli tuleehan siinä tarkempaa infoa.
    ★★★ HALSSILAN NOUSU ★★★

Lainaa Alunperin kirjoittanut Moe Szyslak
    Jumalauta Ace. Mä raiskaan sut pystyyn jos Koontzi ei muhun uppoa! Ostin pokkarina Odd Thomas - Hiljaisten kaupungin.
    Ihan taatusti uppoaa!

Onhan meillä kahdella samankaltainen maku viihteessä, esimerkiksi molemmat tykkää Lostista ja Amazing Racesta. Miksei sama pätisi kirjoihinkin.

Lainaa Alunperin kirjoittanut Palkopoika
    Jan Guillou - Vägen till Jerusalem. (Arn-sarjan eka.)
    Jos olen Guilloulta lukenut vain Pahuuden, Suuren paljastuksen, sen jonkun noitakirjan ja Carl Hamilton -kirjoja, uppoavatkohan tuon sarjan kirjat?

Juntti-Urpo & kateellinen
    Sijainti
    Denver
    Jos olen Guilloulta lukenut vain Pahuuden, Suuren paljastuksen, sen jonkun noitakirjan ja Carl Hamilton -kirjoja, uppoavatkohan tuon sarjan kirjat?
    En vielä osaa sanoa, eilen vasta alotin. Ainakin nämä on ihan erilaisia kun aikasemmat. Pahuus oli mun mielestä ihan ok, Hamiltonithan taas aika tavallisia dekkareita.
    Do I look like a fucking Care Bear to You?

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Lainaa Alunperin kirjoittanut Ace17
    Ihan taatusti uppoaa!

Onhan meillä kahdella samankaltainen maku viihteessä, esimerkiksi molemmat tykkää Lostista ja Amazing Racesta. Miksei sama pätisi kirjoihinkin.

Lehtori 312T4's Avatar
    Sijainti
    Chateau Latour 1982!!!
    Meidän lukiossa on Forum-sarja käytössä historian ensimmäisellä ja toisella kurssilla, mutta yhteiskuntaopissa luetaan Agendaa.

Jos joku muuten tarvitsee hiukan kovia kokenutta Agenda: Lukion taloustietoa, voisin luopua sellaisesta ilomielin.

Kenen kustantajan tuo Agenda on? En jaksa googlettaaaaaa....

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö