F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 30 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2021222324252627282930
Tulokset 1 161-1 176/1176

Ketju: Luennan alla

Senior Member Lunssila's Avatar

Huomasin kirjaston sivuilla haeskellessani, että tämän voi "lainata" e-kirjana. Aika kätevä homma, parit klikkailut ulkopuolisille sivuille, adobe-tilin teko ja yhden ohjelman asennus, ja nyt voin aivan ilmaiseksi lukea tämän omalta ruudulta.

Vähän vastenmielistähän lukeminen tietokoneen näytöltä on kyllä, mutta ei pidä katsoa lahjahevosta suuhun.

Flavio lfb's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Lunssila Tarkastele viestiä
    Huomasin kirjaston sivuilla haeskellessani, että tämän voi "lainata" e-kirjana. Aika kätevä homma, parit klikkailut ulkopuolisille sivuille, adobe-tilin teko ja yhden ohjelman asennus, ja nyt voin aivan ilmaiseksi lukea tämän omalta ruudulta.

Vähän vastenmielistähän lukeminen tietokoneen näytöltä on kyllä, mutta ei pidä katsoa lahjahevosta suuhun.
    Jokusen tenttikirjan olen lukenut (eli selannut läpi) e-kirjana. Ei aina kauhean mukavaa, mutta joskus ei muita vaihtoehtoja ollut. Jollain tabletilla voi olla eri juttu.

Ihan tavallinen Virtanen Timo Virtanen's Avatar
    Sijainti
    Anywhere in the world
    Mä en kyllä ole koskaan tullut ”sinuiksi” noiden e-kirjojen kanssa. Joskus koettanut jotain kirjaa tai lehteä lukea tietokoneella/tabletissa/e-kirjojen lukulaitteella, mutta ei ole mun juttu. Jotenkin se vain on luontevinta kun on se vanhanaikainen paperinen versio kourassa, josta joutuu ihan manuaalisesti kääntämään sivua. Menköön vaikka hyötyliikuntana sitten.
    "I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying."
    -Michael Jordan-

Flavio lfb's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Timo Virtanen Tarkastele viestiä
    Mä en kyllä ole koskaan tullut ”sinuiksi” noiden e-kirjojen kanssa. Joskus koettanut jotain kirjaa tai lehteä lukea tietokoneella/tabletissa/e-kirjojen lukulaitteella, mutta ei ole mun juttu. Jotenkin se vain on luontevinta kun on se vanhanaikainen paperinen versio kourassa, josta joutuu ihan manuaalisesti kääntämään sivua. Menköön vaikka hyötyliikuntana sitten.
    Se on juuri näin.

Darth Father Il Tempo Gigante's Avatar
    Sijainti
    Gamla Pedersöre huvudsocken
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Timo Virtanen Tarkastele viestiä
    Sama.
    Kahdeksan perunaa ja suolaa.
    -T.R. noin vuonna 1976

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut lfb Tarkastele viestiä
    Se on juuri näin.
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Il Tempo Gigante Tarkastele viestiä
    Sama.
    Juuri näin.
    Melkein aina annamme anteeksi sen minkä ymmärrämme.
    Mihail Lermontov

Super Moderator Antsa Rieppo's Avatar
    Sijainti
    Purukiellossa
    Kopittelen ylläolevia.

Äänikirjoja toki pystyn kuuntelemaan autossa ihan hyvin. Pitäiskin taas ottaa työn alle joku.
    En taistele vastaan vaikka pitäisikin sillä ainoastaan häviäisin
    Sä annoit kaiken mitä janosin vannoit aamenen mut joit rakkauden

Registered User
    Apu-lehteä. Hyvä terveys -liitettä, jossa on hyviä ohjeita esim. pelon voittamiseen, terveyteen ja elämänvihjeitä löytyy. Niitä ei ole ikinä liikaa. Ajattelen olen. Niinpä. Muisti on tärkeä asia.

Lainaa Alunperin kirjoittanut Lunssila Tarkastele viestiä

Mielenkiintoinen kirja, noin puolessa välissä.
    Kuhmoisissa asuva Jehovan todistajien päämies Heimo Roselli oli ottanut tavakseen käydä Vierulassa juttelemassa Linkolan kanssa. Roselli oli ollut ammattikalastaja Längelmävedellä ja miehet juttelivat kalastuksesta ja vanhoista ajoista. Vähä-Uotilassa toisista Jehovan todistajista tuli hänen ystäviään. "Otin jehovat aina vastaan, mutta käänsin välittömästi puheen uskonkysymyksistä muihin asioihin. Jehovan todistajien uskonkäsitys on kaksinkertaisesti fantastisempi kuin evankelisluterilaisten. He ovat ehdottomasti kreationisteja, uskovat, että kaikki elolliset oliot ovat syntyneet luomistapahtumassa. He myös pysyvät uskossaan toisin kuin evankelisluterilaiset, jotka totesivat heti, kun pesukone oli keksitty, ettei kotiemäntiä tarvita, vaan heidät otetaan papeiksi." Muutaman kerran Jehovan todistajat veivät Linkolan konventteihinsa. "He puhuivat puuta heinää, sanoma on minulle vieras, mutta kuuntelen heitä, koska he puhuvat hyvin." Jehovan todistajien Herätkää- ja Vartiotorni-lehdet hän lukee kannesta kanteen - löytääkseen kirjoitusvirheitä. "Niissä lehdissä ei koskaan ole yhtään virhettä.

Hippi ja juntti Albert Oil's Avatar
    Sijainti
    Korviesi välissä
    Hieno mies.
    Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.

. burb's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Albert Oil Tarkastele viestiä
    Hieno mies.
    No, siis, tiedänhän mä että olen, mutta onhan se kiva kuulla toisenkin sanomana. Kiitos.

User JoneZi's Avatar

Registered User
    Tällä hetkellä ihan loppusuoralla Maltan reissulta toissa keväänä hankittu Fortress Malta, eli Maltan piirityksestä II maailmansodan aikana kertova kirja. Taattua James Hollandia, eli hyvin kirjoitettua ja taustoitettua sotahistoriaa. Seuraavaksi taidan jatkaa saman aiheen parissa, hyllystä löytyy samalta reissulta hankittu kirja operaatio Pedestalista joten seuraavaksi lukuun se.

Juha Seppälää.

Idiootti.

User JoneZi's Avatar

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •