F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 10 / 57 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567891011121314151617181920 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 361-400/2247

Ketju: Michael Schumacher - Kerpenin rehtori

Registered User
    Sijainti
    Vantaa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Renessanssinero Tarkastele viestiä
    Schumi edelleen halutuin F1-tähti

Lähde tämän päivän Iltalehti, Urheilu-osion sivu 6.
    Nykypäivän F1-tähdet ei taida olla niin haluttua tavaraa kuin Schumi/Häkkinen. Eikös Mersukin pitkään käyttänyt Häkkistä PR-kasvona ja käyttää vieläkin. Hamilton taitaa ottaa sitä paikkaa parhaillaan.

Registered User
    Sijainti
    Elefanttien hautausmaa
    -
    Viestiä on viimeksi muokannut Astraali; 04.07.2011 02:20.

Flying finns
    Sijainti
    Helsinki
    Eli omalla autolla ja säädöillään Scuhimlla ei kulkenut mut Andrean säätämällä kärryllä kulki sit kovempaa kuin Andrealla itsellään.

Samaa puhetta oli aikoinaan JJ:n ja Schumin kohdalla. Schumilla ei alkuun kulkenut mut sitku otti JJ:n säädöt omaansa, kulki huomattavasti JJ:tä kovempaa.

Ehkä tuossa uransa alkuvaiheessa Schumi oli hukassa säätämishommien kanssa mutta otti opiksi muilta ja muuten nopeana miehenä sitten pieksi tallitoverit.
    Lentävät mestarit: Keijo "Keke" Rosberg, Mika "Häkä" Häkkinen sekä Kimi "Iceman" Räikkönen

Senior Member
    Lisäksi '93 jossain kisassa Schumi joutui ajamaan Patresen autolla, ja kellotti heti lähes kaksi sekuntia paremman kierroksen. Valitettavasti muistikuvat ovat sen verran hataria, etten muista kisaa varmuudella.

Flying finns
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut JML82 Tarkastele viestiä
    Nykypäivän F1-tähdet ei taida olla niin haluttua tavaraa kuin Schumi/Häkkinen. Eikös Mersukin pitkään käyttänyt Häkkistä PR-kasvona ja käyttää vieläkin. Hamilton taitaa ottaa sitä paikkaa parhaillaan.
    Häkkinen oli saksassa suursuosikki Mersulle tuotujen mestaruuksien vuoksi.

Italia on taas aikalailla Schumi maa edelleen. Joten eipä Kimille jää ku murusia italiasta ja sit tämän pikkukansan porukka.
    Lentävät mestarit: Keijo "Keke" Rosberg, Mika "Häkä" Häkkinen sekä Kimi "Iceman" Räikkönen

@f1hog
    Sijainti
    En oo mistään kotosin
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Misa1 Tarkastele viestiä
    Ehkä tuossa uransa alkuvaiheessa Schumi oli hukassa säätämishommien kanssa mutta otti opiksi muilta ja muuten nopeana miehenä sitten pieksi tallitoverit.
    Noin se taisi olla. Martin Brundle kertoi kaksikon yhteisestä vuodesta, että teknisissä palavereissa Schumi saattoi olla kuutamolla jopa suht perusasioista, mitä korosti se, että hän uskoi viimeiseen asti olevansa itse oikeassa.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Bobakki Tarkastele viestiä
    Noin se taisi olla. Martin Brundle kertoi kaksikon yhteisestä vuodesta, että teknisissä palavereissa Schumi saattoi olla kuutamolla jopa suht perusasioista, mitä korosti se, että hän uskoi viimeiseen asti olevansa itse oikeassa.
    Ross Brawn muistelee että kun schumi piti päänsä, sössi ja huomasi siten olleensa väärässä, maikkeli myönsi auliisti virheensä ja totesi "te olitte oikeassa".

Registered User
    Sijainti
    Elefanttien hautausmaa
    -
    Viestiä on viimeksi muokannut Astraali; 04.07.2011 02:19.

Realisti
    Sijainti
    taas Suomessa
    40-vuotta Onnittelut Skumille
    F1 on kuin Iranin valtio jossa Jean on presidentti ja Bernie hengellinen johtaja. Allahin sijaan vaan palvotaan rahaa.

Senior Member Zervuska Haidis's Avatar
    Sijainti
    Sivulla viisi
    Schumikin jo keski-ikää kolkuttelee.

Onnea täältäkin. (vaikka eihän se näitä lue, saati että ymmärtäisi suomea)

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica
    Onnea tasakympeistä!
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Namiskuukkeli
    Sijainti
    <:
    Onnittelut.
    Tommin viestit on kyllä aina täyttä kultaa. Ai saakuti! - Dominic liikenteessä ärsyttää! topicissa.

Scuderia Ferrari
    Sijainti
    Järvenpää
    Onnea vaan väkäleualle.
    If you ain´t first, you´re last.

72:n perinteisen F1-veikkauksen mestari 2009

Pantera negra Black Leopard's Avatar
    Sijainti
    Läntinen Suomi

Thumbs up

Paljon on mestareita, mutta vain yksi kuningas

Onnittelut. Schumi saavutti miehen iän.
    Jelena Isinbayeva. Kaikki muu on yhdentekevää. - mjs -

Yritän pysytellä kohtuudessa joka on tällaiselle kohtuuttomuuksien ystävälle vaikea laji - Arto Melleri -

Schufosa
    Schumille rakkaat ja lämpimät onnittelut tasavuosikymmenistä täältäkin päin!

Itsehän seuraan perässä huomenna...
    Voitamme ja häviämme yhdessä. (M. Schumacher Japanin GP:n jälkeen 2006)

Registered User
    Onpas Maikkeli jo wanha setä.

Onnea myös täältä!

Road Racing
    Niin se aika vaan rientää. Onnittelut Suurelle Mestarille!

Ylivääpeli
    Jep, onnittelut huijarille ja epäurheilijamaiselle sakulle, onneks et oo enää ajamassa ykkösiä..
    Ylivääpeli

Schufosa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Oberfeldwebel Tarkastele viestiä
    Jep, onnittelut huijarille ja epäurheilijamaiselle sakulle, onneks et oo enää ajamassa ykkösiä..

Näyttäis ehkä fiksummalta, jos jättäis tuonkin sanomatta sitten kokonaan.

Senior Member Cmoney's Avatar
    Kukaan ei ole täydellinen mutta mielestäni kaikkiaan tuo kaikkien aikojen paras F1-ajaja on hieno mies.

Elämäntapaintiaani
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Oberfeldwebel Tarkastele viestiä
    Nyt hereillä siellä Ferrarilla! Michaelille koko formulakauden kestävä riemuloma Tuvaluun tai Fidziin! Paluulento vasta mestaruusjuhliin, muuten saa pysyä jossain ulkomailla perheensä parissa. Nelikymppisen jannun olisikin jo aika ottaa jotain vastuuta perheestään muutenkin kuin vain tuomalla miljoonia pöytään. Viettäkööt Michael laatuaikaa perheensä kanssa ja jättäkööt ne ajo- ja muut formulaan liittyvät hommat ihan niille jotka niitä ammatikseen ajavat.

Onnittelua vaan täältäkin. Paljon epärehellisiä otteita, mutta minusta se kieli vain kunnioituksen puutteesta tiettyjä tahoja kohtaan. Häkän kanssa ei ollut koskaan mitään kolaria radalla. Häkkistä Schumacher todella kunnioitti, mutta esim. Hillille ei juuri tunnustusta herunut. Tosin Hillin habituksella varustautuneelle arrogantille pöyhkeilijälle tuskin itseltänikään heruisi minkäänlaista respectiä. Mikalle ja Schumille :up:
    "Kun istuu yksin lentokoneessa, mieleen tulee väkisinkin, onko tässä mitään järkeä."
    - Matti Kyllönen

"...mutta toisaalta riskit kuuluvat tähän lajiin ja jos tiukoissa paikoissa ollaan liian kilttejä, pahat pojat tulevat takaa ohi ja vievät kauneimmat naiset."
    - Erkki Mustakari

@f1hog
    Sijainti
    En oo mistään kotosin
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Hookah Tarkastele viestiä
    Häkän kanssa ei ollut koskaan mitään kolaria radalla.
    Mika voisi olla eri mieltä (erityisesti Macao 1990 ja samoin laskisin Span 2000, vaikka kosketus taisi senttien päähän jäädä).

Schufosa
    Kyllä Mika mielestäni (haastattelujen perusteella) on ollut juurikin sitä mieltä, että hänen ja Schumin väliset taistelut olivat rehdillä pohjalla. No, vuonna 1990 molemmat on olleet vielä poikasia ja Schumi ainakin kasvoi vasta kokemuksen myötä vähän säntillisemmäksi kuskiksi ja ihmiseksi.

Joo, mutta tätä keskustelua on käyty jo niin miljoonat kerrat, että...

Namiskuukkeli
    Sijainti
    <:
    Spassa mitään väärää ainakaan ja macaossa schumi koitti peittää mutta myöhässä.
    Tommin viestit on kyllä aina täyttä kultaa. Ai saakuti! - Dominic liikenteessä ärsyttää! topicissa.

@f1hog
    Sijainti
    En oo mistään kotosin
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Tommi123 Tarkastele viestiä
    Spassa mitään väärää ainakaan--
    Mika oli eri mieltä, kuten näkyi TV:ssä ja kuten hän teki Schumille selväksi kisan jälkeen.

Namiskuukkeli
    Sijainti
    <:
    Mika oli eri mieltä, kuten näkyi TV:ssä ja kuten hän teki Schumille selväksi kisan jälkeen.
    Ainahan erimieltä saa olla.

In Memories
    Sijainti
    Madonna di Campiglio
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Tommi123 Tarkastele viestiä
    Ainahan erimieltä saa olla.
    Sinähän sen paremmin tiedät

Onnea Schumi, olit vittumaisen hyvä kuski.
    Hahhaa imekää SITÄ espanjalaiset roskatoimittajat! :D
    James Hunt
    May he rest in peace..Legend lives on.

Perusfeidaaja
    Sijainti
    Vantaa
    Paljon onnea kaikkien aikojen menestyneimmälle (ja meikäläisen mielestä parhaalle) kuskille!
    Ekaa voisi kyllä sanoa samakasi kuin kalasteluksi järvessä että nappaanko onki vai ei sitten millään? Tokassa että onko profiittia yhtään bisnekselle ja sepäs joka aivan varmasti nyrppii jos ei mitään hyötyä kuten on saanut lukea paljon yrittäjien karusta arjesta.

Banned
    Schumachein typeryyksiä formula ykkösissä:
    http://www.youtube.com/watch?v=3NNeDgiANfw

Registered User Quasimodo's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut FOM Tarkastele viestiä
    Schumachein typeryyksiä formula ykkösissä:
    http://www.youtube.com/watch?v=3NNeDgiANfw
    Tällä yhdellä F1-foorumin sankarillakin on ollut kerrottavaa videosta

juhni (2 days ago)
    ich_komme
    juhni (3 months ago)
    uiiy86767uu

Senior Member Zervuska Haidis's Avatar
    Sijainti
    Sivulla viisi
    Mika voisi olla eri mieltä (erityisesti Macao 1990 ja samoin laskisin Span 2000, vaikka kosketus taisi senttien päähän jäädä).
    Lisäisin myös Span uusintastartin -98.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Paska jätkähän toi oli. Onnea kuitenkin kun vanhenet.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

. Loetkoe's Avatar
    Sijainti
    Kerava
    Onnea
    .

Iltalehden toimitus
    Onnea eläkeläiselle.

Ainakin lehdistö haluaisi tälläisen kisan toteutuvan?

Sumihan häviää tuon mennen tullen jos aseet on oikeat ja reilut. (eikä niinkuin roc ssä jossa ajettiin Sumin (muka sponsorin) valitsemilla vehkeillä)

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutise...2009/01/773083

Siis oikeasti pikikselle, Suber Bike kisa ja Formulaa päälle... ei mitään mahdollisuuksia Summelilla....
    Viestiä on viimeksi muokannut talakem; 03.01.2009 18:41.
    - Saksalaisen Speed Week-lehden tietojen mukaan Gracia ei syyllistynyt rattijuopumukseen ensimmäistä kertaa. Aiemmat tapaukset ovat vuosilta 1966 ja 2003.
    - Meidän kansalaisiamme ja arvojamme tulee kunnioittaa. Olemme aina olleet rauhaa rakastava valtio. Venäjä tai Neuvostoliitto ei ole koskaan aloittanut sotaa.
    - Emme ole hyökänneet mihinkään, toimineet vain rauhanturvaajina, Medvedev sanoi. (2007)

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut talakem Tarkastele viestiä
    Onnea eläkeläiselle.

Ainakin lehdistö haluaisi tälläisen kisan toteutuvan?

Sumihan häviää tuon mennen tullen jos aseet on oikeat ja reilut. (eikä niinkuin roc ssä jossa ajettiin Sumin (muka sponsorin) valitsemilla vehkeillä)

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutise...2009/01/773083

Siis oikeasti pikikselle, Suber Bike kisa ja Formulaa päälle... ei mitään mahdollisuuksia Summelilla....

Mitä sitten jos häviää? Ei Sumin tarvitse nykyään joka kisaa ottaa haudanvakavasti.
    Loppuu kädet eikä oo bodya
    ¯\_(ツ)_/¯

Registered User Ovaali's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Moe Szyslak Tarkastele viestiä
    Paska jätkähän toi oli. Onnea kuitenkin kun vanhenet.
    On tämäkin foorumi ihme paikka, ei voi muuta sanoa.

Miehellä on melkein 50, 000(!) postia ja sitten tulee tämmösiä viestejä. Moe, kultaseni, en ole aikaisempaan "tuotantoosi" tässä foorumissa perehtynyt, mutta minua ei lohduta edes ajatus siitä että tuo oli jonkunmoinen vitsi sillä minua ei hymyilyttänyt alkuunkaan.

Mitähän sinäkin teet elääksesi? Minkä ikainen olet ja minkälainen oli lapsuutesi..?? Missä ovat vanhempasi ja mitähän he sinusta oikein ajattelevat???

Kaadappa se tuoppi nyt päähän ja pärise.

Onnea Schumi!
    " Spa on kuin kilpa-autoilun korkeakoulu, ja Eau Rouge sen loppututkinto." - Ayrton Senna

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Ovaali Tarkastele viestiä

Miehellä on melkein 50, 000(!) postia ja sitten tulee tämmösiä viestejä. Moe, kultaseni, en ole aikaisempaan "tuotantoosi" tässä foorumissa perehtynyt, mutta minua ei lohduta edes ajatus siitä että tuo oli jonkunmoinen vitsi sillä minua ei hymyilyttänyt alkuunkaan.

Mitähän sinäkin teet elääksesi? Minkä ikainen olet ja minkälainen oli lapsuutesi..?? Missä ovat vanhempasi ja mitähän he sinusta oikein ajattelevat???

Onnea Schumi!

Heh, olisi kiva saada vastauksia näihin kysymyksiin.

Ja luulen että Moe vanhenee siinä kun Sumikin.
    Loppuu kädet eikä oo bodya
    ¯\_(ツ)_/¯

Registered User
    Onnea F1-historian parhaalle kuljettajalle!

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Lainaa Alunperin kirjoittanut Ovaali Tarkastele viestiä

Tota kai mulla on oikeus ihan omaan mielipiteeseeni? En ole koskaan pitänyt Sumin röyhkeydestä ja pöyhkeydestä. Mika ja Macao ei unohdu mielestä, ei Hill ja Australia tai Villeneuve ja Jerez. Vai pitäiskö kaikkien fanittaa jotain saksalaista jäärää jonka eteen talli teki kaiken ja vähän enemmän tallikaverin kustannuksella?

Mutta sun kysymyksiin:

Olen aluemyyntipäällikkö Itä- ja Pohjois-Suomessa. Olen 42 ja lapsuuteni olen viettänyt Taalintehtaalla ja Hangossa. Lähinnä urheillen. Futista, lentistä, yleisurheilua, judoa ja motocrossia. Lentiksestä mulla on huippuvalmentajan tutkinto. Vanhemmat on Hangossa ja ovat kai kovasti ylpeiltä pojastaan ainakin välillä. Tuen heitä välillä rahallisesti, kun ovat eläkeläisiä.

Olutta en juo. Ja shampanjaa tai punaviiniä ei juoda tuopista. Eikös nämä karvaperse-Karjala-lippismiehet lähinnä kittaa olutta. Ja Kouvotsvoni.

Kerroppa omat taustasi!
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mickey Tarkastele viestiä
    Heh, olisi kiva saada vastauksia näihin kysymyksiin.

Ja luulen että Moe vanhenee siinä kun Sumikin.
    Juu, pari vuotta vielä edellä. Eli olen sitä nopeampi.

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö