Ihan hyvä argumentti.
![]() |
![]() | |||||||
|
Ihan hyvä argumentti.
Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban
Pitäisiköhän sitä jotain tehdä tänään? Tai ehkä mä lepään vaan.
Lasitusfirman asentaja voi vetää pleksit, mutta pleksifirman tyypit ei tiedä, että lasia täytyy työntää. Eli lasista voi vetää pleksit, mutta ei päinvastoin. Tai pleksi lasia soimaa, läpinäkyviä molemmat.
Rima kannattaa asettaa niin korkealle, että sen pystyy alittamaan kumartumatta.
"... Kellontarkkaa puuhaa niinku ripulin korjaaminen pieremällä." Mehe Rienarsuo
Rima kannattaa asettaa niin korkealle, että sen pystyy alittamaan kumartumatta.
"... Kellontarkkaa puuhaa niinku ripulin korjaaminen pieremällä." Mehe Rienarsuo
Kyllä faggis tietää, että pleksi ei hajoa kovan esineen iskusta, mutta lasi hajoaa.
Akryylipleksi on ihan hyvä materiaali lasituksen korvaajana, kunhan ei ota liian ohutta, joka joustaa esim. tuulessa. Pestessä täytyy huomioida myös naarmuuntumisherkkyys, joka poikkeaa toki lasista.
Ulkonäöltäänhän tuo ei poikkea lasista lainkaan. Aivan yhtä kirkasta on.Akryyli on lasinkirkas, uv-säteilyn ja sään kestävä materiaali. Sitä käytetään esimerkiksi terassien ja kesäkeittiöiden lasituksissa, ikkunoissa sekä ruokapöytien suojalevynä. Akryylista on saatavilla myös toiselta puolelta kovapinnoitettu levyvaihtoehto. Kovapinnoite lisää huomattavasti muovilevyn naarmunkestävyyttä
Olisit ottanut polykarbonaattia niin olisi uv suojas.
Kaivoin tuolta päädystä 3 vanhaa isoa tuijaa pois ja korvasin kahdella pienellä. Samalla päätin hylätä vanhan suihkulähteen ja tein kivi-instalaation. Tilasin uuden suihkulähteen. Ristin sen kultaiseksi suihkukaivoksi.
Valkoista kiveä pitää vielä hakea lisää 2 25 kg:n säkkiä.
Kuvat tuli sitten taas vaakaan. Kiitos Ompun ja Ikkunoitten yhteistyö.
IMG_2687.JPG
IMG_2688.JPG
IMG_2689.JPG
En taistele vastaan vaikka pitäisikin sillä ainoastaan häviäisin
Sä annoit kaiken mitä janosin vannoit aamenen mut joit rakkauden
Istutin muutaman (3) kartiotuijan ja pygasin ympärilleen tuollaiset aidat,
ettei robottileikkuri jyrää heitä. Olis svoinu tehdä matalammatkin.
Tein itse ja säästin.
Kestopuu ruskea 48x48 mm (18 metriä), 21 euroa,
Reikävanne 12,90 euroa
Ruuvit 2,10 euroa, kilotavarana
—————————-
Yhteensä 36 euroa.
Kartiotuijat 3 kpl 17,90 euroa
Puutarhamulta 150 litraa 9,70 euroa
![]()
Kävin hakemassa 90 metriä ulkopanelia, 12 metriä kakkoskakkosta ja 5 m2 peltikattoa. Tarkoitus olisi rakentaa kaksi seinää puutarhavajaan ja katto. 2 seinistä on liukuovilla.
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
Tosi kova, hiirellä (suosittelen piirtopöytää ) pelattava rytmipeli. Alku on hitusen vaikiaa, mutta sitten kun pääsee alkuun, sitä on koukussa.
Mulla on ollut XP-Pen Star G430 A6 Wide n. 3 vuotta ja hiiri on heitetty kissoille.
Viestiä on viimeksi muokannut baohu; 12.06.2019 13:16.