Noita tullut jonkun aikaa bongailtua. Nyt olen bongannut kaikki numeroon 65 saakka. Viime aikoina ollut tosin aika hiljaista, tuon viimeksi bongatun löytäminen kesti lähes neljä kuukautta.
![]() |
![]() | |||||||
|
Noita tullut jonkun aikaa bongailtua. Nyt olen bongannut kaikki numeroon 65 saakka. Viime aikoina ollut tosin aika hiljaista, tuon viimeksi bongatun löytäminen kesti lähes neljä kuukautta.
HWNSNBM
Kymppi hakusessa edelleen. Viimeksi kirjoitin nähneeni kaksi kappaletta 11:ksiätoistia, ysin jälkeen, siis ennen kymppiä. No, nyt niitä on jo 5:iisi. Tänään viimeinen. Edellisistä hupaisin oli jenkkipaku, JUO-11. Join vain kaksi...
RYF-107 tuli nähtyä viime viikolla, kuten myös JHN-2, mikä varmaan lämmittää kouvoa. *wink*
-Ajatella jos Suomi voittaa huomenna Ruotsin!!
-Kutsuisin moista ajattelijaa hupsuksi ja höppänäksi. Ei Suomella ole mitään palaa tota rosteria vastaan.
Kymppi vaan odotuttaa. Yhtätoista on tullut nähtyä kymppiä etsiessä jo varmaan yhdeksän kertaa. Yksi niistä kolmesti.
-Kutsuisin moista ajattelijaa hupsuksi ja höppänäksi. Ei Suomella ole mitään palaa tota rosteria vastaan.
Kahdeskankymmenluvun loppupuolella suomea kierteli Nintendon bussi, jonka kilpi oli MAR-10.
Joo, saattoi olla vuosikymmenen alussakin, muisti pätk-i-i kun noin kauas pitää muistella.
SÄÄ-3
TM-50 just äsken tv:ssä.
Eipä odotuta enää, IN-10 bongattu eilen. Yksiätoistia tuli varmaan nähtyä yksitoista, ennen kuin kymppi löytyi. Kuin ivana näin viime viikolla yhtenä päivänä kaupan parkissa numerot 14 ja 16 ja kaupasta lähtiessä tuli vastaan ANT-11. Seuraavana päivänä tulivat peräkkäin vastaan, ensin 13 ja sitten 12.
Kuinkahan kauan menee, ennen kuin törmään seuraavaan yhteentoista ?
PEG-1, CL600
Kirjoittamani tekstit ovat minun henkilökohtaisia mielipiteitä eivätkä edusta minkään yhteisön kantaa.
Raumalla. Siinä kulmilla, missä oli Rauman ensimmäinen Prisma vuosina 199x - 2007. En tiedä tiedätkö paikan ? Se on teiltäpäin tultaessa vasemmalla, just ennen VT 8:n ja VT 12:n liittymää. Nykyään sillä tontilla on Osuuspankin lisäksi Hongkong ja S-Market.
ANT-11 tulee usein (kolme kertaa/kk) vastaan iltapäivisin VT 12:lla, suuntana itä. Taksikylttiä en ole ikinä siinä nähnyt.
Ysi etelleen hakusessa.![]()
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
JakoPäänHihna-9
Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.
Näin tuossa pyöräilessä BMW Z4sen BMW-4 rekkarilla. Nopeasti tämäkin projekti on kahessa vuodessa edennt![]()
Tulipa tänään tuplat! 11 ja 12 havaittu parin tunnin välein.
Chevy Van ja Mazda 323.
Vappuyönä paikallisella linja-autoasemalla TAX-1. Kai se on nyt sitten lähdettävä tähänkin mukaan.
Eilen tuli taas tuplat.
NIG-13 ja JKG-14.
Vappupäivänä Hartolassa 9. Eilen Ylämyllyn Shellillä YLÄ-3 ja YLÄ-4.
Voiko luonnossa maksaa? Tussulla? Panettaa niin vietävästi - Kummeli Jackpot
No jos mäkin
Eilen aamulla CIA-1 ja tänään päivällä HCD-2.
Näin jps "etädiagnosoi" henkilöä oikeinkirjoituksesta havaittavissa olevasta älykkyydestä.
Ei, ei ole tarkoitus, eikä sitä liene kukaan käytäkään. Kuitenkin kielen käytöstä tai sen käyttämättömyydestä voi tehdä ja tulee väkisinkin tehtyä johtopäätöksiä kyseisen henkilän järjenjuoksusta.
Eilen taas 9 Kajaanissa. Ensin ei tule kuukauteen ja sitten tulee muutaman päivän välein.:jaska:
10 hakusessa.
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
NKP-2 tuli nähtyä![]()
Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.
YCX-995
Ja superyllätysbonuksena XUJ-107.
Huikea päivä. Aamulla IUF-994, iltapäivällä valehtelematta vartin sisään BCY-993, JFX-992 sekä IFF-991.
Eilen Nummelassa PP-10.
Voiko luonnossa maksaa? Tussulla? Panettaa niin vietävästi - Kummeli Jackpot
NYH-13 (tai NHY/HYN ...)
Illan rientojen satoa:
KIP-987
CYK-986
Ai tällainenkin toijcki täällä. Kaverin hulluttamana aloitin pitkänäperjantaina:
xHT-1 xEM-2 xFF-3 xDC-4 xZY-5 xI-6 xUU-7 xRV-8 xVG-9 xOV-10 xAM-11
Kolme viimeisintä tuli alle tunnin sisällä! Mutta 12:ta onkin nyt odoteltu jo kaks viikkoa...
Viestiä on viimeksi muokannut ettelbruck; 03.06.2009 16:40. Syy: editoin kaikkia kun yhdestä kaverinkaverinkaveri sai patoumia
Torstaina LCZ-107
Eilen UZ-1 Lahdessa.
Tänään pari -701 -päätteistä autoa siten, että välissä oli joku muu numero. Kaikkee turhaa mäkin rekisteröin liikenteessä![]()
Jälleen vilkkaan oloinen päivä tällä saralla.
ZIM-985
RIY-984
TIU-983
NAX-107