![]() |
![]() | |||||||
|
AM-9, Aston Martin DB9 kauppahallin parkkipaikalla.
GT-350, Ferrari Testarossa (?) moottoritien liittymässä.
EDIT: Ai hitto, täähän olikin bongaustoikki. Väärään meni sit.![]()
Viestiä on viimeksi muokannut Ode; 28.05.2009 13:56.
Valkoinen pajero J-alkuinen rekkari-14.
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
EVO-2 (aiemmin tällä viikolla)
EET-2 (tänään)
-Ajatella jos Suomi voittaa huomenna Ruotsin!!
-Kutsuisin moista ajattelijaa hupsuksi ja höppänäksi. Ei Suomella ole mitään palaa tota rosteria vastaan.
Jos mä tätäkin kokeilisin, kun tänään vastaan Hyrylässä tuli NN-1. Olisikohan ollut pontiac trans am... punainen se oli ainakin.
JHR-15 rekka valkoinen.
Voiko luonnossa maksaa? Tussulla? Panettaa niin vietävästi - Kummeli Jackpot
FAZ-1
39 olis hakusessa.
CYE-3
JSB-16 Mazda 323/3/ joku vihreä.
ERM-3
GUE-55
OUD-1
Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.
Viestiä on viimeksi muokannut Mosse; 16.02.2012 11:53.
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
XVF-978
Ja yllätyssektorilta esiin pyörähti HXP-107.
Viime viikolla QVA-1 eräänä aamuna. Toisena aamuna ensin WL-1 ja alle minuutin aikaerolla seuraavana GO-2.
OHV-1
YLÄ-4
Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.
CYF-16
Jo eilen vastaan kaupungilla rynnisti OIK-975.
Mitäs kaikkea sitä..
EZV-107
TIR-107
JSN-2
NIS-15
Tänään tähän mennessä: 3x1, 3,5,8, 2x10,16 ja 71, mutta 17 loistaa poissaolollaan.![]()
13 olisi seuraavana vuorossa, mutta eipä ole kohdille sattunut.
NUU-4. Olisin kyllä mieluusti säästänyt tuon kirjainosan pari numeroa myöhemmäksi.
kuu-viittä odotellessa...
Täälläpäin ajelee NUU-6 ja se oli muistaakseni jokin Pontiac.
Kirjoittamani tekstit ovat minun henkilökohtaisia mielipiteitä eivätkä edusta minkään yhteisön kantaa.
Eilen Jyväskylässä 40. 42,43,44,45. Sekä 444, 666, 999.
Tänään Joensuussa mm. OPE-5 autokoulun Audi, pari ykköstä ja 3, 8 mm.