F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 58 / 58 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 84849505152535455565758
Tulokset 2 281-2 299/2299

Ketju: Kotimaisen median huonoimmat F1-jutut

Registered User
    Jonkun Seiskan mukaanhan tuossa jossain vaiheessa oli ollut kostea hääpäivä karaokebaarissa Kimillä ja Mintulla.

Registered User
    https://www.iltalehti.fi/formulat/27...1e22f_fo.shtml

Aivan ongelmaton Vettelin harjoitustaival ei kuitenkaan ollut. Treenien viimeisessä vaiheessa Kimi Räikkösen annettiin ajaa Vettelin edellä. Vetteliltä kajahti tiimiradioon tuskastunut viesti.

– Hän ei päästä minua ohi! Vettel manasi.

Kokenut moottoriurheilutoimittaja Mark Hughes napautti aiheesta Twitterissä synkän spekulaation - Vettelin kannalta.

– Antaakohan tämä hieman vihiä Räikkösen aikomuksista tulea Vettelin mestaruustavoitteita? Hughes pohti.
    Kas kun eivät ennustaneet maailmanloppua Vettelin tiimiradion perusteella.
    "Ultimately, the car was a carrot." -Adrian Sutil

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Melkoinen maagikko-noituja tuo Mark Hughes.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User
    https://www.iltalehti.fi/formulat/e8...0b181_fo.shtml

Täyskäännös F1-kuskimarkkinoilla - Pikku-Schumille pedattu tallipaikka meni ohi suun
    Iltalehti yrittää kerää otsikoita Schumacherin nimellä, kun Kvyat veikin tallipaikan.
    Siis Kvyatiahan tuohon on huudeltu noin 99% äänellä, eikä mitään Mick Schumacheria.

Half Blind, Full Throttle spotter90's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    https://www.suomif1.com/2018/10/kimi...en-toimintaan/

Kimi Räikkösen ja lehtikuvaajan kohtaaminen Japanin GP:ssä naurattaa somessa.

Räikkönen käveli tyynesti lehtikuvaajan ohi jauhaen purukumia. Kuvaaja ei ilmeisesti tästä syystä saanut onnistunutta kuvaa suomalaistähdestä, joten hän matki purukumia jauhanutta Räikköstä vilkaisten Ferrari-pilotin perään.
    Jälleen laatujournalisimia "suomalaiselta" formulasivustolta. Klikkijournalimista ei taideta päästä eroon.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut spotter90 Tarkastele viestiä
    https://www.suomif1.com/2018/10/kimi...en-toimintaan/

Jälleen laatujournalisimia "suomalaiselta" formulasivustolta. Klikkijournalimista ei taideta päästä eroon.
    SuomiF1 laatu on se että lainataan härskisti toisten juttuja. Mutta kohtahan tuo loppuu uuden lähdesäädöksen myötä. Tai tulee ainakin kalliiksi.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User Mr Hindsight's Avatar
    Samalta sivustolta:

Lewis Hamilton iskosti asemansa kuluvan kauden mestaruuskamppailun johdossa Unkarin ja Belgian kisoissa, joissa Ferrarin Sebastian Vettel kärsi sadekelin aiheuttamasta suorituskyvyn puutteesta.
    [...]
    Hamilton hyödynsi sadesäiden tarjoaman edun Unkarissa ja Belgiassa.

https://www.suomif1.com/2018/10/maks...mmentoi-asiaa/
    Ilmeisesti Spassa jaettiin paalusta pisteitä?

Registered User
    Pikkasen sylettää kun ts eli turun Sanomat mennyt maksulliseksi noi formuloiden uutiset 😲 Heikki kulta mulle mediassa se henkilö jota ehkä eniten arvostan juttujen kirjoittajana. Harmi. En ole tilaamassa.

Olivier Bocques Fan Club
    Eilisessä uutisoinnissa MTV/C More vaikuttaa olevan ainoa, joka kirjoittaa Leclercin kolaroineen aamulla.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/...732#gs.xB92Vg0

Kimi Räikkösen korvaaja töpeksi välittömästi – Ferrari otti osumaa

...Paikalta otettujen kuvien perusteella Leclercin Ferrari otti heti osumaa...
    ...Aamupäivän aikana sosiaaliseen mediaan jaettiin kuvia, joissa Leclercin auton toinen kylki oli mennyt uusiksi. Ferrarista oli irronnut iso katepala, kun Leclerc palasi radalta varikolle....

Toiset lähteet taas kertoivat, että kate irtosi autosta itsestään. Auton saamat vauriotkin (mistä näkyy tässä twiitissä) ovat sellaista, mikä puoltaisi tuota näkökulmaa. Pieni sivusiipi on kuitenkin ihan ehjänä, mutta sen takana oli sivuponttoonissa reikä.
    Viestiä on viimeksi muokannut Bleu; 29.11.2018 10:24.
    HWNSNBM

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Bleu Tarkastele viestiä
    Eilisessä uutisoinnissa MTV/C More vaikuttaa olevan ainoa, joka kirjoittaa Leclercin kolaroineen aamulla.

Kimi Räikkösen korvaaja töpeksi välittömästi – Ferrari otti osumaa
    ...
    Tuossa ainoa töpeksiä oli jutun kirjoittanut amatööri.

Btw. Todennäköisesti katteet ovat pettäneet liiallisen paineen muodostumisen / liian heikon katteen takia. Lienevätkö kokeilleet uusia kapeampia katteita, joissa poistoilma reitti olisi pienempi. Toisaalta näissä rengastesteissä piti ilmeisesti ajaa samalla kokoonpanolla kuin itse sunnuntain kilpailussakin. Mersu ajeli kuulemma kilpailun mittalaitteet autoon integroituna, jotta voi niitä käyttää myös tiistaina ja keskiviikkona.
    "Punainen ei ole pelkkä väri, se on aate."

Registered User
    Ja yllättäen otsikossa ei lue Leclerc vaan "Räikkösen korvaaja.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Davros Tarkastele viestiä
    Ja yllättäen otsikossa ei lue Leclerc vaan "Räikkösen korvaaja.
    Osaa kyllä ärsyttää moinen.

Tai kun joku on aina jonkun -kulta tai -rakas. Esim. Kimin Minttu-rakas. Miksi ei voi kirjoittaa Minttu Räikkönen?

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Osaa kyllä ärsyttää moinen.

Tai kun joku on aina jonkun -kulta tai -rakas. Esim. Kimin Minttu-rakas. Miksi ei voi kirjoittaa Minttu Räikkönen?
    Oman nimen saa otsikkoon sitten, kun on tarpeeksi tunnettu. Jos joku formuloiden kärkinimistä ajaa esimerkiksi kolarin, MTV:n tms. otsikko on "Hamilton/Vettel/Räikkönen rajussa kolarissa!".

Jos taas kolarin ajaa Hülkenberg tai Stroll, nimen tilalla on termi F1-kuski.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Davros Tarkastele viestiä
    Oman nimen saa otsikkoon sitten, kun on tarpeeksi tunnettu. Jos joku formuloiden kärkinimistä ajaa esimerkiksi kolarin, MTV:n tms. otsikko on "Hamilton/Vettel/Räikkönen rajussa kolarissa!".

Jos taas kolarin ajaa Hülkenberg tai Stroll, nimen tilalla on termi F1-kuski.
    Näinhän ne tekee, mutta on se edelleen ärsyttävää.

Forza Schumi Antti--91's Avatar
    Sijainti
    Turku
    https://www.suomif1.com/2018/12/suom...t-kuljettajat/

Mitä mä just luin?

Dixon on varmaan ainoa, jonka laittaisin tolle listalle.

Sebastien Buemi oli päässyt listalle, mutta kolme muuta Sebastienia unohtui. Nimittäin Bourdais, Loeb ja Ogier.

Tainnut toimituksessa tulla kiire kyhätä äkkiä joku artikkeli

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    No mitä sillä listalla on?

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Antti--91 Tarkastele viestiä
    https://www.suomif1.com/2018/12/suom...t-kuljettajat/

Mitä mä just luin?

Dixon on varmaan ainoa, jonka laittaisin tolle listalle.

Sebastien Buemi oli päässyt listalle, mutta kolme muuta Sebastienia unohtui. Nimittäin Bourdais, Loeb ja Ogier.

Tainnut toimituksessa tulla kiire kyhätä äkkiä joku artikkeli
    Varmaan rata-autoilijoita tarkoitettiin,vaikkei jutussa ilmi käynyt. Mut joo Bourdais puuttui ainakin ja oli muutenkin täysin keskeneräinen ja turha artikkeli.

Registered User IsoAhven's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    No mitä sillä listalla on?
    Laitan tän tähän, kun alkuperäinen ei ymmärtänyt avata linkin sisältöä: Parhaat F1-sarjan ulkopuoliset kuljettajat suomif1 sivuston mukaan

vähän outo lista kieltämättä.. oliko tässä jotenki rajattu "osallistujia"? Esim. Formulaluokkiin? Niitä nimiäkin oli peräti kolme jostain löydetty ilman perusteita. Ansaittu paikka tässä topikissa.
    Viestiä on viimeksi muokannut IsoAhven; 10.12.2018 20:28.

Registered User uuci's Avatar
    On kyllä ala-arvoinen otsikko Janne Aittoniemeltä.

Mercedeksen F1-tallin työntekijä kuoli Valtteri Bottaksen voiton jälkeen – poliisi tutkii asiaa

https://www.is.fi/formula1/art-2000006296763.html
    Pessimisti ei pety.

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö