![]() |
![]() | |||||||
|
muilupauka
lehheh
tatavärräre
ulp
nauspeekel
hassermösser
jommo
öygöyg
buulio
sväk!
Repe veti nälkäänsä kuivahiivaa ja talkkunaa ja vihtoi saunoessa tillipuntilla. Repe olikin Yläpamasta.
Tuuliviirimäinen kuomaseni.
Kiukutteleva tuuliviirimäinen kuomaseni.
Fanitan kommunismia, sosiaalidemokratiaa, ay-liikettä, maahanmuuttoa,modeja, vasemmistoliittoa, vihreitä ja jormaani.
Nuorisohousuissa ripuloiva Marjatta
Mosse has left the building. Eli tervetuloa takaisin te, jotka vuokseni poistuivat forumilta.
Päivän sana on spekulatiivinen. Huomenna en tykkää siitä enää yhtään.
I find hope in your hate for me
Tykkään sanasta 'koera'![]()
Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko.
- Matti Kurjensaari
Polli
supikoirakarvareuhka
Enstennäkkänä
![]()
By all means, let's be open-minded,
but not so open-minded that our brains drop out.
Skiikkepoi kuulostaa mukavalta noin niinku sanottuna. Tai noin mä sen mielessäni sanon. En siis hoe sitä ääneen täällä. Mitähän tuo nimimerkki muuten meinaa?
Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.
sangen
normisettiä
aikamoinen
melkoinen
"Kaikkee taas tapahtu, enkä mitään oppinut." - K. Pöysti
Nuorisohousut, pitkänhuiskea, (kokenut) kehäkettu.
Tartte
Fletajaa
Köppäänen
Väljähtäny
Lesta
Kiffeli/Kihveli
Metukka : Ei mikää suolamakkara
Munkkipossu : Ei mikää posso
Muhka
Öhkömönkijä
Tingentangeli
Härpäke
Pimppalaakeri
Laitoin tollee kategorioittain
Tykkään kovin mm. näistä sanoista:
- Immediately. Ommpa hauskaa kun sanassa on vaan kaks iitä, mutta kun sen sanoo, niin se on melkein pelkkää iitä. Kerrassaan lystiä on se.
- Squirrels. Ommpas siinä konsonanttia lausuttuna. Varsinkin suomalaisen lausumana on housuunlaskemisrefleksi lähellä. Siksi verratonta on.
Sitten suomeakin:
- Domina. Do-mi-na. Vähän niinku He-vo-ne. Ei mitään ylimääräisiä kirjaimia, vaan tavut tulevat selkeän pituisina, ilman säätämistä.
J. Leskisenkin arvostama (ainakin arvostelema) sana, kyläpahasen nimi:
- Läyliäinen. Tuota kun oikein hitaasti suussaan pyörittelee ja tehokkaasti artikuloi, niin tulipas nassulihakset jumpattua ja likimain kaikki mahdolliset suun asennot läpikäytyä.
"Minä täällä, posteljooni Petshkin. Toin teille Pörriäisen."
KUNG FU!!! BUNDOLO!!! AIIJJJEEEEHH!!!
Tuuliviirimäisestä tuli mieleen: viiriäinen. Kuulostaa adjektiivilta, vaan onkin substantiivi.
Jontka
Erkkeri
Patio
Huhmare
Petkele
Littu
Soopeli
--
Ei mithään häthää.
hoipertaa
loikoilla
muikea
Tallipaallikon rehtori
Myöskin sanat:
Ryyhältää
Röhjätä
ovat kivoja![]()
Tänään miellyttävät seuraavat sanat:
- pastissi
- kontiainen
- ahavoitunut
- kultivoitunut
- negaatio
- ehostaa
- helipopteri
Viestiä on viimeksi muokannut Bobakki; 31.12.2010 17:18.
- nielenkö?
Mosse has left the building. Eli tervetuloa takaisin te, jotka vuokseni poistuivat forumilta.
pulska-alli
lörppösorsa
Yhtenä päivänä kuollaan, muina päivinä pelätään
Edes Google ei tunne, mutta serkkupoika joskus opetti sanan "hoinoo".
Kuvaa hyvin ihmistä, joka ei ihan täysin ole kartalla. On siis ihan täysjärkinen, mutta juuri kyseisellä hetkellä muissa maailmoissa.
"Ristus sook'kans yks hoinoo!"
Ei liity toikkiin yhtään, mutta eikö elinsiirtojonossa kannattaisi tehdä juna? Pääsisivät siinä joukolla siirtelemään elintä eestaas.
Repe veti nälkäänsä kuivahiivaa ja talkkunaa ja vihtoi saunoessa tillipuntilla. Repe olikin Yläpamasta.
Läyliäinen -sanan kanssa samassa sarjassa on säynävä. Äy, äy äy lauloi muudan skorpioninainenkin aikoinaan.
Jos minä olisin säynävän nimenkeksintätilaisuudessa ollut läsnä, olisin vaatinut siihen vielä perään -inen, jolloin tuo kaloista kaloin olis ollut säynäväinen, ja kas, sana olis ampaissut ylös vuoteestaan ja lähtenyt lentoon läyliäisen kanssa. Itse asiassa siinähän on kelpo sukunimi suomalaiselle hahmolle. Saa lainata ideaa, ken on sukunimen tarpeessa. Ja ai että kun urheilukisoissa olevat modernit kompuutterit kusis hunajaa kun stadionille hiihtelis tippaletkut ja tyhjät veripussit lepattaen Waeinoe Saeynaevaeinen. Kovasti hihittäisin, mikäli moista toopeilua seuraisin.
Juu, mulla menee ihan kostox, kiitos kysymästä.
"Minä täällä, posteljooni Petshkin. Toin teille Pörriäisen."
KUNG FU!!! BUNDOLO!!! AIIJJJEEEEHH!!!
töpökääpiötypäkkö
liuskalakkilyyranen
Yhtenä päivänä kuollaan, muina päivinä pelätään
Nantuuta
Panteli
Kahdeksan perunaa ja suolaa.
-T.R. noin vuonna 1976
Tai ehkä Belmis on vatsastapuhuja?
moe.jpg
Viestiä on viimeksi muokannut geiloord; 31.12.2010 21:30. Syy: lisätty kuva
Kun ajattelee suomalaista pikkukaupunkia talvisena tiistai-iltana, ymmärtää miksi psykiatria on keksitty.
"Karvapalloisuusjärjestelmä". Varsinkin taivutettuna muotoihin:"karvapalloisuusjärjestelmineen", "karvapalloisuusjärjestelmineensä", "karvapalloisuusjärjestelmineensäkin".
Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban
Tölkerö. En tiedä mitä moinen tarkoittaa, mutta sellainen keppi voi mennä poikki ja yks Erkki on kerran istunut vahingossa suoraan sellaiseen. FIAT Ritmokin on tölkerö.