F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 1 / 42 1234567891011 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 1-40/1666

Ketju: Tapahtumia & sattumuksia toreilla, myymälöissä, kaupoissa ja kauppakeskuksissa.

Darth Father Il Tempo Gigante's Avatar
    Sijainti
    Gamla Pedersöre huvudsocken

Tapahtumia & sattumuksia toreilla, myymälöissä, kaupoissa ja kauppakeskuksissa.

Haa

Avaanpas tällaisen tojckin, vaikka olen melkoisen varma, että olen ennenkin vastaavan avannut? En vaan sellaista löytänyt, tai sitten en vaan osaa? Desavuu on kyllä päänupissa asiasta.

Ja aiheeseen.

Olen viime aikoina herättänyt närkästystä ja pahaa mieltä kanssa-asiakkaissa kauppojen kassoilla. Ladatessani ostoksia kassahihnalle vahdin edellä oleva asiakkaan käytöstä. Jos on olemassa pienikin merkki, että hän aikoo maksaa ostoksensa kortillaan korttipäätteeseen PIN-koodinsa näpytellen, niin jään kassahihnan takapäähän odottelemaan niin pitkäksi aikaa, että kortti on poissa päätteestä. En halua antaa sitä mielikuvaa, että tulen viereen kyyläämään toisten PIN-koodeja. Enkä itse halua kenenkään tunkevan viereeni, jos näppäilisin omaa koodiani päätteeseen.

Em. tilanteessa huvittaa takana olevien käytös. Hihnahan yleensä pyörii edellä olevan maksaessa ja mun ostokset lähenevät kassaa. Yleensä vielä nojailen siihen hihnasysteemin takaosaan. Monet tuppailevat omia tavaroitaan mun kainalon alta hihnalle ja ähisevät. Toistaiseksi kukaan ei vielä sanonut asiasta mitään.

Ai niin, jossain kaupassa näin kassalla lattiaan maalatun viivan ja 'Odota tässä'-tekstin. Ei huono systeemi sellaisille, jotka eivät asiaa muuten älyä.

Jatkakaa, jos aihe kiinnostaa.
    Kahdeksan perunaa ja suolaa.
    -T.R. noin vuonna 1976

Mäkeä alas vierivät tyhjää täynnä olevat tynnyrit kolisevat huomattavasti täysiä enemmän.
    -J.A. noin vuonna 1975

. burb's Avatar
    Olet siis estäjä. Voi voi.

Jäässä Ria's Avatar
    Edellä menevä ansaitsee kohteliaisuutta, mutta takaa tuleva ei. Mielenkiintonen ajattelutapa.

Seksikäs rumä kääpiö Formulanomi's Avatar
    Sijainti
    Toisaalla
    Musta tuo on huono tapa sulta, ITG. Itse en tykkää yhtään kanniskella tavaroita korissa (yleensä siis kori, ei kärryt) niin, että kädet venyy. Eli latelen - vaikka väkisin - tavarat liukuhihnalle, jos siinä on tilaa.

PIN-ongelma on ehkä olemassa, mutta eiköhän sen voi ratkaista toisin eli voihan sitä katsella, vaikkapa kassaneidin rintavarustusta.
    Fanitan kommunismia, sosiaalidemokratiaa, ay-liikettä, maahanmuuttoa,modeja, vasemmistoliittoa, vihreitä ja jormaani.

Sponsored by Sam Melinda's Avatar
    Sijainti
    Melko kaukana
    Eikö tuohon toimisi jonkin sortin kompromissi? Normimittaisen kassahihnan omaavassa kaupassa riittänee että jää siihen kassapäätteen toiselle puolelle ja toljottaa vaikka omia ostoksiaan. Kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on.

Registered User of Talent FW08's Avatar
    Sijainti
    Behind the rabbit
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Il Tempo Gigante Tarkastele viestiä
    En halua antaa sitä mielikuvaa, että tulen viereen kyyläämään toisten PIN-koodeja.
    Mutta tuolla tavalla toimien se kortti minkä se edessäsi oleva aasiakas siihen korttikoneeseen unohtaa on sinulle lähes käyttökelvoton, kun et ole sen käyttämiseen vaaditavaa numerosarjaa nähnyt. Muuten kannatan harrastamaasi toimintapolitiikkaa.

Toreilla, myymällöissä, kaupoissa ja kauppakeskuksissa nimittäin närpee hitaa tavaroiden hihnalle ja kasseihin pakkaajat. Eli harrastamasi taktiikka on kuin sivutuotteinen kosto näille ärsyttäjille.
    I find hope in your hate for me

Tonttu
    Sijainti
    Tampere
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Formulanomi Tarkastele viestiä
    Musta tuo on huono tapa sulta, ITG. Itse en tykkää yhtään kanniskella tavaroita korissa (yleensä siis kori, ei kärryt) niin, että kädet venyy. Eli latelen - vaikka väkisin - tavarat liukuhihnalle, jos siinä on tilaa.
    Sen korinhan voi laittaa lattialle hetkeksi.

vait'o'nainen Olga's Avatar
    Itse olen useimmiten joutunut PINnejä näpyttelemään Prismassa. Siellä näpyttelylaite on asetettu niin, että jonottelijat eivät pysty näkemään näpyttelyjä. Pyrin kuitenkin pysyttelemään niin, etten tahattomastikaan tuijota muiden PINnejä, enkä omianikaan esittele.

Formulanomin ohjetta kassaneidin rintavarustusten tuijottamiseksi en ole ajatellut noudattaa.

On helppo vain istua ja tarkkailla. Vaikeaa on nousta ylös ja alkaa hommiin.
    -Honore de Balzac

Custom User markoj's Avatar
    Menin kerran Rovaniemen markkinoilta ostamaan ristipäämeisseliä ja sattui sillai hassusti, että se meisselikauppias olikin syntymäkuntani helppoheikkejä. Siinä sitten turisimme kotvan niitä näitä ja ostinpa vielä kinttaatkin. Lakua tuli kans hankittua, mutta eri kauppiaalta.

Sijainti
    Toisaalla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Asko S. Tarkastele viestiä
    Sit menis energiaa enämpi sen nostamiseen lattialta. Ei vaan, jos tilaa on liukuhihnalla, niin haluan tavarat siihen hihnalle - mitä nopeammin sen parempi. Siihen on ollut syynä myös röökien osto, koska tupakka-automaatista / kassalta siis..kestää iät ja ajat saada röökiaskeja.

Itseasiassa mua ärsyttää myös se, että monet jättää laittamatta omien ostoksiensa jälkeen sitä ostokset erottavaa juttua.
    Fanitan kommunismia, sosiaalidemokratiaa, ay-liikettä, maahanmuuttoa,modeja, vasemmistoliittoa, vihreitä ja jormaani.

Iceman Goblet's Avatar
    Sijainti
    Finland
    Itseasiassa mua ärsyttää myös se, että monet jättää laittamatta omien ostoksiensa jälkeen sitä ostokset erottavaa juttua.
    Senhän voi laittaa itse, jos yltää ottamaan. Itse teen näin.

Sijainti
    Toisaalla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Goblet Tarkastele viestiä
    Senhän voi laittaa itse, jos yltää ottamaan. Itse teen näin.
    Huhuu....niinpä monesti olen tehnytkin...ja sehän se on joka ärsyttää.

Muutaman kerran olen piruuttani jättänyt tekemättä...ton ja silloin sen edellisen ja meikäläisen tavaroita arvotaan hetki...

. burb's Avatar
    Näihin juttuihin pitäis olla enämpi sääntöjä.

Sijainti
    Behind the rabbit
    Lainaa Alunperin kirjoittanut burb Tarkastele viestiä
    Näihin juttuihin pitäis olla enämpi sääntöjä.
    Ja juoppomodeja niitä valvomaan.

Sijainti
    Toisaalla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut FW08 Tarkastele viestiä
    Ja juoppomodeja niitä valvomaan.
    Niiltä on kaljat loppunut ja ne odottaa kassalla liukuhihnan päässä jostain syystä.

Voi kestää hetki...ennen kuin ne häädetään tänne.

Sijainti
    Behind the rabbit
    Niiltä on kaljat loppunut ja ne odottaa kassalla liukuhihnan päässä jostain syystä.

Voi kestää hetki...ennen kuin ne häädetään tänne.
    Tut ne mitään odottaa. Tönivät estäjiä pois tieltään ja mutisevat "sut on bännätty, sut on bännätty". Koittavat vielä bännätä kassaneidinkin ja poistua maksamatta.

Tai sellaisia ainakin Jatkoajan modet on.

Arschloch jjv's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Asko S. Tarkastele viestiä
    Minun vakiokaupassani on niin lyhyt kassahihna, että siihen harvemmin mahtuu edes yhden asiakkaan ostokset kerralla. Hihnan alkupäässä on koripino, jonka päälle monet laittavat täyden korinsa korin purkamisen ajaksi. Useamman kerrankin on käynyt niin, että takanani oleva on tehnyt edellä mainitun toimenpiteen samalla, kun minä tyhjennän kädessäni olevaa koria hihnalle. Korini tyhjennyttyä olen laittamassa sitä pinoon ja huomaan pinon päällä olevan täyden korin ja takana oleva ilmeisesti joogaa seisaaltaan, eikä tajua siirtää koriaan. Olenkin useamman kerran huomauttanut, notta HELVETTIIN SE KORI SIITÄ TAI NAUTIT NUO TOMAATTISI REKTAALISESTI. Onneksi en ole kuitenkaan sanonut sitä ääneen.

Jokatapauksessa ihmettelen, ettei meijän kylän ruokakaupoissa vieläkään ole noita PIN-koodilaitteita.

Senior Member PuoliPöhkö's Avatar
    Sijainti
    suom. "sijainti" toim.huom.
    Itse pyrin välttämään estäjäksi päätymistä silläkin keinolla, että lappaan kaikki ostokseni hihnalle ripeästi, muovikassit ensimmäisiksi ja siirryn pakkaamaan tavaroitani sillä välin muovikasseihin kun kassaneiti vielä lappaa ostoksiani kassalaitteen läpi.
    Kortti on toki kaivettu esille ennen maksuhetkeä, joten sekin toimenpide sujuu ilman sählinkiä.

Yllättävän usein törmää tilanteeseen, joissa kassaneiti joutuu pidättämään seuraavan asiakkaan ostoksia kassakoneen liepeillä, koska edelliset asiakkaat pakkaavat edelleen ostoksiaan laareista kasseihinsa.

Sijainti
    Behind the rabbit
    Lainaa Alunperin kirjoittanut PuoliPöhkö Tarkastele viestiä
    Itse pyrin välttämään estäjäksi päätymistä silläkin keinolla, että lappaan kaikki ostokseni hihnalle ripeästi, muovikassit ensimmäisiksi ja siirryn pakkaamaan tavaroitani sillä välin muovikasseihin kun kassaneiti vielä lappaa ostoksiani kassalaitteen läpi.
    Kortti on toki kaivettu esille ennen maksuhetkeä, joten sekin toimenpide sujuu ilman sählinkiä.
    *tykkää*

Senior Member
    Kyllähän sitä kaupoissa kun on sellaset parinkymmenen metrin hyllyrivit ennen kassoja, niin monesti huomaa estäjän edessään menossa kohti ainutta kassaa, niin hyllyrivin takaa kiitämällä justiinsa ehtii kiilaamaan sen läskiperseen eteen. Ellei siellä sitten ole tuollaista asiakas-kärry yhdistelmää, joka on juuri kääntymässä kädet jäykkänä kierrättäen kärryn päätä kahden metrin kaaressa edessään.

Lidlissä joskus sattuu niin, että joku jättää ostoskorinsa siihen ennen hihnaa olevaan metallilevylle. Sehän onkin näppärää. Pian siinä on metrin pino ostoskoreja, ostoksia ei saa näppärästi hihnalle päädystä, ja sitten se koripino vielä kaatuu jonkun päälle. Ekan korin jättäjän perässä ollessa tekis mieli laittaa se korinsa siihen hihnalle menemään ostostensa perässä. Tyydyn kuitenkin tipauttamaan molemmat korit omalle paikalleen.

Sijainti
    Behind the rabbit
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Zaikom Tarkastele viestiä
    Kyllähän sitä kaupoissa kun on sellaset parinkymmenen metrin hyllyrivit ennen kassoja, niin monesti huomaa estäjän edessään menossa kohti ainutta kassaa, niin hyllyrivin takaa kiitämällä justiinsa ehtii kiilaamaan sen läskiperseen eteen.
    Minä sitten rakastan sitä, että juostaan kiireenvilkkaan siihen jonon päähän ja kiilataan toisen eteen siinä. Kun se on järkevyyden lisäksi, ah, niin kohteliastakin.

Sponsored by Sam Melinda's Avatar
    Sijainti
    Melko kaukana
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Zaikom Tarkastele viestiä
    Lidlissä joskus sattuu niin, että joku jättää ostoskorinsa siihen ennen hihnaa olevaan metallilevylle. Sehän onkin näppärää. Pian siinä on metrin pino ostoskoreja, ostoksia ei saa näppärästi hihnalle päädystä, ja sitten se koripino vielä kaatuu jonkun päälle. Ekan korin jättäjän perässä ollessa tekis mieli laittaa se korinsa siihen hihnalle menemään ostostensa perässä. Tyydyn kuitenkin tipauttamaan molemmat korit omalle paikalleen.
    Suomessa en juurikaan törmännyt moiseen, mutta issikat harrastaa sitä ihan jatkuvasti. Vaikka suoraan kyseisen levyn edessä on se kärry josta selvästi näkee että korit kuuluu siihen. Ostospalikkaa täällä osataan sentään käyttää vähän paremmin kuin Suomessa.

Senior Member Lumipallo's Avatar
    Itse pyrin töllöttelemään niin suurieleisesti pitkin seiniä ja kattoja vastakkaiseen ilmansuuntaan, ettei kenellekään voi jäädä epäselväksi edeltäjäni PIN-koodin olevan minulle mahdollisimman vastenmielinen näky.

Myös hyvin virkaintoisesti asettelen sen välipötkylän sekä ostoksieni eteen että perään ja jossei niitä ole heti tarpeeksi hollilla niin kyylään kärppänä, että kassahahmo tökkää edeltäjäni mahdollisesti käyttämän pötkylän siihen ränniin ja sitten hyökkään sen kimppuun. Melkein poikkeuksetta muuten seuraajani kiittää ääneen, kun laitan itse pötkylän ostoksieni perään, hänhän pystyy sitten latomaan tavaransa hihnalle ilman mitään odotteluja, kurotteluja tai muita käsien venymisiä. Ja sit olen ihan et hihihii.

Sijainti

Haa

Lainaa Alunperin kirjoittanut Ria Tarkastele viestiä
    Edellä menevä ansaitsee kohteliaisuutta, mutta takaa tuleva ei. Mielenkiintonen ajattelutapa.
    Parinmetrin väli maksavan ja jonossa toisena olevan välillä ei mielestäni ole epäkohteliasta jonossa kolmantena olevaan kohtaan. Neljäs, viides ja kuudeskin jonottaja joutuu kannattelemaan koriaan, jos sellaisen on valinnut. Täsmennän vielä, että hihna on yleensä täynnä tavaraa, kiitos sen kolmannen, joka tunkee toisena olevan reviirille ja tuppii ostoksiaan hihnalle kainalon alta.

Lainaa Alunperin kirjoittanut burb
    Olet siis estäjä. Voi voi.
    Turvavälin pito PIN-näpyttelijään ei mitenkään hidasta kassahenkilön EAN-koodien lukemista, koska mun tavarat ovat hänen välittömässä läheisyydessään heti kun edellinen on maksanut ostoksensa.

Lainaa Alunperin kirjoittanut Formulanomi
    PIN-ongelma on ehkä olemassa, mutta eiköhän sen voi ratkaista toisin eli voihan sitä katsella, vaikkapa kassaneidin rintavarustusta.
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Melinda
    ja toljottaa vaikka omia ostoksiaan.
    Mää kun pysty olemaan luonnollisen oloinen noissa tilanteissa. Jos kääntää selkänsä maksajalle, niin jonossa kolmantena olevan katseesta voi lukea viestin: 'Vittuako siinä pyörit'. Jos katsoo kassaneidin rintavarustuksia, niin samalla kirjaimella alkava viesti hänenkin ajatuksissaan on. En uskalla edes ajatelle, notta jos onkin kassapoika ja sitä tuijottaa... Omien ostostenkin tuijottaminen on jotenkin jäykkää. Paras on pysytellä siellä hihnan taka päässä ja seurata katseella myymälän yleisvilinää.
    -T.R. noin vuonna 1976

Mäkeä alas vierivät tyhjää täynnä olevat tynnyrit kolisevat huomattavasti täysiä enemmän.
    -J.A. noin vuonna 1975

Arschloch jjv's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut PuoliPöhkö Tarkastele viestiä
    Yllättävän usein törmää tilanteeseen, joissa kassaneiti joutuu pidättämään seuraavan asiakkaan ostoksia kassakoneen liepeillä, koska edelliset asiakkaat pakkaavat edelleen ostoksiaan laareista kasseihinsa.
    Törmäsin kerran tuollaiseen tilanteeseen ja mitä teki kassaneiti? Hän avasi muovipussini ja latoi ostokseni kassiin sitä mukaan, kun oli ne viivakoodannut. Kun vielä hoidin maksupuolen ripeästi, niin pääsin lähtemään ennen kuin ne kaksi edellä olluttani. Hymyilin kassaneidille niin leveästi kuin kykenin ja painotin kiitos-sanan t-kirjainta raivokkaasti.

Meinasin paheksua tuota Zaikomin kiitämistä, kunnes muistin itsekin tekeväni noin. Tuossa meijän kylän suurimmassa kaupassa, jossa ennen kävin on kaupan laidassa koko myymälän mittainen kiitorata maitohyllyltä vaate-, tamponi-, parfyymi- ja tilbehöörihyllyjen kautta reunimmaiselle kassalle, jossa on vielä yleensä vähemmän jonoa, kuin keskimmäisillä kassoilla. Siinä onnistuin joskus ohittamaan puoli pitäjällistä ihmisiä.

Senior Member SamiJ's Avatar

Thumbs up

Toisinaan kauppareissuilla, kuten esmes. tänään, pistää silmään estäjätyyppi, jolle on ominaista parkkeerata ostoskärrynsä pitkin pituuttaan aivan kiinni hyllyn tai ruoka-altaan kylkeen, estäen näin samalla kaikki yritykset noutaa kyseisestä hyllystä tai ruoka-altaasta elintärkeitä kulutushyödykkeitä. Motiivina tälle toiminnalle näyttää yleensä olevan keskusteluhetki vähintään yhden, useimmiten kuitenkin kahden tai kolmen estäjätoverin kanssa. Tätä estäjätyyppiä esiintyy erityisesti hieman varttuneemman väestön keskuudessa. Tällaisesta estäjien kokoontumisajosta muodostuukin hyllyrivien väliin nopeasti samanlainen motti kuin Raatteentiellä konsanaan. Jos siihen sitten joku onneton, joka pyrkii suoritumaan kauppareissuistansa mahdollisimman ripeästi, yrittää mennä väliin kuikuilemaan sen näköisenä, että josko tuosta hyllystä saisi jotain ottaa, niin useimmiten estäjät eivät noteeraa tällaista henkilöä ollenkaan. Jos ko. henkilö sitten arasti ja anteeksi pyydellen kysyy arvon estäjiä hieman väistämään, on tästä seurauksena lähes poikkeuksetta puheensorinan katkeaminen hetkeksi, paheksuvan katseen luominen kohti tätä onnetonta kysyjää, ja siirtyminen n. puoli metriä keskemmälle käytävää.

Itse tapaan hajoittaa eteeni tulevat mummo-, tai nuorisokertymät huutamalla hyvissä ajoin niin paljon kuin äänihuuleni antavat myöten "HAJAANTUKAA!". Yleensä kehotus toimii, mutta toisinaan joudun ajamaan täydellä nopeudella ruuhkakeskittymään. Siinä vaiheessa sieltä yleensä löytyy reitti ulos. Kiitos tästä toimintatavasta kuuluu nimimerkki jmt:lle.

Newbie Jjusban's Avatar
    Sijainti
    (
    Tuohon aloitusviestiin viitaten; se mielikuva, mikä minulle on muodostunut hahmo ITG:sta ja hänen ulkomuodostaan ei välttämättä ole sellainen, että kassatilanteessa edellämenijän pitäisi pelätä miehen jättävän ostoksensa hihnalle, ryntäävän edellisen asiakkaan perään, kaivavan asiakkaan povitaskusta lompakon väkivalloin ja lopuksi vielä maassa makaavaa asiakasta potkiessaan huutelee pilkallisesti: "Minä näin sun tunnusluvun!". Joten tavallaan suotta huomioitu. Voi tietenkin olla, että ITG on hurmaava Afrikansarven asukki, joka täysin tahattomasti aiheuttaa ennakkoluuloja.

Yhdyn tässä Nomiin ja pidän tärkeämpänä, että takana tuleva saa alottaa ostosten hihnalle lappaamisen ajoissa. Siinä kun on kärry täynnä tavaraa ja lapsi huutaa "ANNA ANNA!", niin mitä pikemmin pääsee tilanteesta pois sen auvoisampi olo. Yleensä pöykinkin edellä menijää kärryillä hanuriin, muka vahingossa.
    Kirjoitin aikaisemmin nimimerkillä jusban!

@f1hog
    Sijainti
    En oo mistään kotosin
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Lumipallo Tarkastele viestiä
    Melkein poikkeuksetta muuten seuraajani kiittää ääneen, kun laitan itse pötkylän ostoksieni perään, hänhän pystyy sitten latomaan tavaransa hihnalle ilman mitään odotteluja, kurotteluja tai muita käsien venymisiä. Ja sit olen ihan et hihihii.
    Mäkin teen noin, paitti täällä ei kukaan kiitä. Mulkaisen siis kiittämätöntä epattoa ilkeästi.

Senior Member Cmoney's Avatar
    Joskus kahdesta kassajonosta olen valinnut hitaamman. Ei tiennyt etukäteen.

. burb's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Il Tempo Gigante Tarkastele viestiä
    Turvavälin pito PIN-näpyttelijään ei mitenkään hidasta kassahenkilön EAN-koodien lukemista, koska mun tavarat ovat hänen välittömässä läheisyydessään heti kun edellinen on maksanut ostoksensa.
    No joo joo kunhan irvailin lämpimikseni.

Lainaa Alunperin kirjoittanut burb Tarkastele viestiä
    No joo joo kunhan irvailin lämpimikseni.
    Talvisaikaan kannattaa panostaa kerrospukeutumiseen!

Vihan aiheuttaja Thunder's Avatar
    Minulla meinasi pinna katketa, kun istuin bussissa ja nähtävästi kaikissa pysäkissä piti pysäköidä. Olin siinä alimmaisena, missä yleensä vauvalaatikoiden kanssa kuljettavat äidit yleensä istuvat. Ihmettelin ärsyttävää liukumista ja huomasin, että istuimet olivat varmaan 25 astetta alempana kuin normaalisti. Ei ihme, ette perse keikkui ja oli housut tulla lämpimiksi joka pysähdyksillä. Noh, eipä tullut muilta siihen tilanteeseen, että on pakko hakata toinen melkein kuoliaaksi. Seuraavaan kertaan en istuta persettäni siihen 25 asteen kulmaan olevaan tuoliin.
    - REPOST BAD PORT -
    Knoukka: "Lukekaa ja ihmetelkää"

vait'o'nainen Olga's Avatar
    Onkohan minulla näössä vai ymmärryksessä jotain ongelmia?

On helppo vain istua ja tarkkailla. Vaikeaa on nousta ylös ja alkaa hommiin.
    -Honore de Balzac

Arschloch jjv's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Thunder Tarkastele viestiä
    Noh, eipä tullut muilta siihen tilanteeseen, että on pakko hakata toinen melkein kuoliaaksi.
    Melko rajua touhua.

Vihan aiheuttaja Thunder's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut jjv Tarkastele viestiä
    Melko rajua touhua.
    Hehheh, kuitenkin asia oli niin bussissa keikkumisessa. Enkä todella tarkoita tappamista. Viimeinen asia olisi pyssyrivin kanssa, jos valitan sinne, että koko perse palaa ja ei voi istua.
    - REPOST BAD PORT -
    Knoukka: "Lukekaa ja ihmetelkää"

Senior Member PuoliPöhkö's Avatar
    Sijainti
    suom. "sijainti" toim.huom.
    Minulla meinasi pinna katketa, kun istuin bussissa ja nähtävästi kaikissa pysäkissä piti pysäköidä. Olin siinä alimmaisena, missä yleensä vauvalaatikoiden kanssa kuljettavat äidit yleensä istuvat. Ihmettelin ärsyttävää liukumista ja huomasin, että istuimet olivat varmaan 25 astetta alempana kuin normaalisti. Ei ihme, ette perse keikkui ja oli housut tulla lämpimiksi joka pysähdyksillä. Noh, eipä tullut muilta siihen tilanteeseen, että on pakko hakata toinen melkein kuoliaaksi. Seuraavaan kertaan en istuta persettäni siihen 25 asteen kulmaan olevaan tuoliin.
    kuitenkin asia oli niin bussissa keikkumisessa. Enkä todella tarkoita tappamista. Viimeinen asia olisi pyssyrivin kanssa, jos valitan sinne, että koko perse palaa ja ei voi istua.
    Upeaa, että kanssa-/päällämatkustajat selvisivät (valtaosin) hengissä yhteismatkasta kanssasi.
    Onnistunut suoritus ja esimerkillistä hermojen hallintaa.

Hehheh, kuitenkin asia oli niin bussissa keikkumisessa. Enkä todella tarkoita tappamista. Viimeinen asia olisi pyssyrivin kanssa, jos valitan sinne, että koko perse palaa ja ei voi istua.
    Kuten arvata saattoi, Thundiksen "selvennys" teki asiasta entistäkin hämärämmän.

Iceman Goblet's Avatar
    Sijainti
    Finland
    Lainaa Alunperin kirjoittanut markoj Tarkastele viestiä
    Kuten arvata saattoi, Thundiksen "selvennys" teki asiasta entistäkin hämärämmän.
    Jos hilsettä tuottaisin, niin menisi aivan yli hilseen.

Sijainti

Haa

Äskeisellä leivänostoreissulla huomioni kiinnittyi kahteen, ilmeisesti japanilaiseen kanssa-asiakkaaseen. Noin 60-, ja 30-vuotiaat, mahdollisesti isä ja poika. He keräsivät ostoskärrynsä aivan täyteen keräkaalia. Vanhempi mies valikoi mahdollisimman suuria ja siistin näköisiä kaalinpäitä, ja nuorempi punnitsi ne, koosta riippuen yhden, tai kaksi kerrallaan. Hintalaput nuorempi kaalinostaja liimasi siististi tyhjään muovipussiin. Kaalinpäitä oli vähintään kaksikymmentä. Ja suuria. Mitään muuta eivät ostaneet.

Mikähän tarina tässä on taustalla?

Muutama vuosi sitten samassa kaupassa oli myös japanilaisia ostoksilla. Silloin havaitsin kärryissään toistakymmentä pakettia HK:n kevytnakkeja, ja suurinpiirtein saman verran 1,5 litran Pommac-pulloja. Ei muita ostoksia. Eivät olleet samaa porukkaa? Luulisin...

Sorry, jos kerroin nakki-Pommac-tapauksen toiseen kertaan.
    -T.R. noin vuonna 1976

-J.A. noin vuonna 1975

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - sivuinfo - email