![]() |
![]() | |||||||
|
Albert on kuulemma karkoitettu tonne Larsin saarelle. Hassua, että karkoituksessakin voidaan karkoittaa.
edit: Tosta kuvasta voi tarkkasilmäinen bongata Alpun. http://www.flickr.com/photos/gajananda-kh/503067592/
Isän kuolemasta 34 v tänään.
edit: Vuosi sitten oon kirjottanut, että kuolemasta olis 32![]()
Kirjoittamani tekstit ovat minun henkilökohtaisia mielipiteitä eivätkä edusta minkään yhteisön kantaa.
Huomenna olis 31-vuotispäivä. Miten meinaatte viettää vuosipäivää? Itse en vielä tiedä, mutta bilettää on päivän teema kuitenkin. Ehkä Vantaalla.
Ekaa voisi kyllä sanoa samakasi kuin kalasteluksi järvessä että nappaanko onki vai ei sitten millään? Tokassa että onko profiittia yhtään bisnekselle ja sepäs joka aivan varmasti nyrppii jos ei mitään hyötyä kuten on saanut lukea paljon yrittäjien karusta arjesta.
Ajattelin käydä masturboimassa Pyhäjoen ydinvoimalatyömaan portilla.
Mitä! Eikö Eurojackpotista tulee enää palkintona kuin kuumaa ilmaa ja pullanmuruja?
Cesiumin isotooppi 137 on merkittävin Tshernobylin räjähdyksessä vapautunut radioaktiivinen aine. Sen puoliintumisaika on 30- 31 vuotta.
Eli samalla voitanee viettää myös Tšernobylin aiheuttaman radioaktiivisuuden puolittumisjuhlaa.
Hyvää Tshernobyl -vuosipäivää kaikille forumilaisille!
Ekaa voisi kyllä sanoa samakasi kuin kalasteluksi järvessä että nappaanko onki vai ei sitten millään? Tokassa että onko profiittia yhtään bisnekselle ja sepäs joka aivan varmasti nyrppii jos ei mitään hyötyä kuten on saanut lukea paljon yrittäjien karusta arjesta.
Unohtanu mitä puoliintumisaika käytännössä tarkottaa edesSe niinku ei ole sitten sama aine enää
![]()
Se on se aika, jossa Albertin täysi Lasolpullo vajenee puoleen väliin.
Aivan, se ei ole vastoin yleistä luuloa vakio, vaan riippuu täysin säästä ja Kelan maksupäivistä.
Albert on autona Mitsubishi Pajero.
Ja sehän tulee taas tästä
Imekää parsaa, senkin paviaanit. KUULITTEKO??
T: Nimimerkki Jjusban
Kasvissyöjänä en voi kuin yhtyä Albun kehotukseen.