F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 9 / 82 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567891011121314151617181959 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 321-360/3249

Ketju: Tapahtumia & sattumuksia työssä & työpaikalla

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Cmoney Tarkastele viestiä
    Sain viiltohaavan olkavarteen töissä. Metallisaumaan osui. Tikit. Ensi maanantaina töihin, kun ei mennyt lihakseen asti.
    Meneekö silloin?
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Senior Member Cmoney's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Meneekö silloin?
    Yritetään.

Arschloch jjv's Avatar
    Siivooja vaihtunut muutama viikko sitten. Se käy täällä iltaisin yksin, kukaan ei ole kyseistä ihmistä nähnyt, kun tulee ison firman kautta. Nyt alettu epäilemään ettei se siivoa lainkaan tai ainakin tosi huonosti. Roskikset vaan tyhjentää. Kai se ajatellu ettei ne voi mitään todistaa kun ei kukaan oo näkemässä. No nyt oli saatu varashälyttimestä seurantatiedot ja siivooja on viikonloppuna ollut täällä 40min. Tuskin tätä alle kolmessa tunnissa siivoaisi. Härski moppaaja.

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut jjv Tarkastele viestiä
    Siivooja vaihtunut muutama viikko sitten. Se käy täällä iltaisin yksin, kukaan ei ole kyseistä ihmistä nähnyt, kun tulee ison firman kautta. Nyt alettu epäilemään ettei se siivoa lainkaan tai ainakin tosi huonosti. Roskikset vaan tyhjentää. Kai se ajatellu ettei ne voi mitään todistaa kun ei kukaan oo näkemässä. No nyt oli saatu varashälyttimestä seurantatiedot ja siivooja on viikonloppuna ollut täällä 40min. Tuskin tätä alle kolmessa tunnissa siivoaisi. Härski moppaaja.
    Eikös siivoojien siivoamistahti yleensä lasketa työnantajien toimesta sellaiseksi, että joko tuntiliksa jää tosi paskaksi tai sitten siivottava alue.
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Senior Member Dominic's Avatar
    Sijainti
    Turku
    Ujokakkaaja löytyi. Olikin yksi työkavereita. Tuli kaapista ulos. Huomautin hänelle, etten katso ujokakkailua sopivaksi toimeksi. Nauroi miulle päin naamaa.
    Which Seat can I take?

Seksikäs rumä kääpiö Formulanomi's Avatar
    Sijainti
    Toisaalla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut kouvotsvoni Tarkastele viestiä
    Eikös siivoojien siivoamistahti yleensä lasketa työnantajien toimesta sellaiseksi, että joko tuntiliksa jää tosi paskaksi tai sitten siivottava alue.
    Ei. Tässä tapauksessa on varmasti kyseessä kyseisen henkilön joneilu.
    Fanitan kommunismia, sosiaalidemokratiaa, ay-liikettä, maahanmuuttoa,modeja, vasemmistoliittoa, vihreitä ja jormaani.

Soldiers of Antisthenes Renngeist's Avatar
    Sijainti
    Syylien välissä
    Kyllä nuo aika mielenkiintoisesti lasketaan. Mutta on siivoojissa kyllä aika sluibaa porukkaakin.

T: Ex-sluibaaja-siivooja.
    "Ei mennä sinne alapäähän, sielläkin on tiukkaa."
    - Jari Litmanen

Arschloch jjv's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Formulanomi Tarkastele viestiä
    Ei. Tässä tapauksessa on varmasti kyseessä kyseisen henkilön joneilu.
    Olis kannattanut joneilla edes pari tuntia, vaikka naamakirjaa lukien. Meillä oli aiemmin vuosia sama siivooja, mitään ongelmia ikinä. Sitten tuli pääkonttorilta määräys, että siivooja pitää tilata yhden kansainvälisen firman kautta ja eka siivooja meni vaihtoon, kun ei ilmeisesti koskaan putsannut lattianpesukonetta. Lattia oli siivouksen jälkeen likaisempi kuin ennen siivousta. Nyt ei ole edes kerrottu, että siivooja on vaihtunut.

Muutenkin aina ihmetellyt, kun omalle porukalle ja vieraille työaikana on tarkkaa turvallisuuden kanssa; suojavarusteet, yksin ei saada olla töissä jne. Samaten on valokuvauskiellot sun muut. Sitten täällä käy iltaisin yksin työskentelemässä joku ihminen jota ei kukaan omasta henkilöstöstä ole koskaan tavannut.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Olen nyt kahtena päivänä huomannut, että jos menen sopimaan esillepanoista tai kampanjoista, niin päädyn asentamaan lainaruuvari kädessä.

Lienee paree heittää Makita auton perälosteriin.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Hippi ja juntti Albert Oil's Avatar
    Sijainti
    Korviesi välissä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Renngeist Tarkastele viestiä
    Kyllä nuo aika mielenkiintoisesti lasketaan. Mutta on siivoojissa kyllä aika sluibaa porukkaakin.

T: Ex-sluibaaja-siivooja.
    Mä olin teollisuussiivoojana kesäpoikana ahkerampi kuin firman kaksi vakkarityöntekijää. Oli jännän miehekästä mennä töristää valtavalla letkulla metalliromua ja muuta smäidää jätti-imun sisuksiin tehdashalleista.
    Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.

Registered User of Talent FW08's Avatar
    Sijainti
    Behind the rabbit
    -- valokuvauskiellot --
    Helvetti! Joni on saatava tuonne töihin. Ja sellainen soppari, että tuo pykälä ulottuu vapaa-ajallekin.
    I find hope in your hate for me

Senior Member Tolerantti's Avatar
    Muutenkin aina ihmetellyt, kun omalle porukalle ja vieraille työaikana on tarkkaa turvallisuuden kanssa; suojavarusteet, yksin ei saada olla töissä jne. Samaten on valokuvauskiellot sun muut. Sitten täällä käy iltaisin yksin työskentelemässä joku ihminen jota ei kukaan omasta henkilöstöstä ole koskaan tavannut.
    Pitäisikö sinun mennä bossien tykö ilmaisemaan ihmettelysi? Varmaan tulisi palkkio, palkankorotus ja papukaijamerkki! Ainakin se papukaijamerkki. Noh vähintään ruskea kirjekuori, jossa verokortti.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut FW08 Tarkastele viestiä
    Helvetti! Joni on saatava tuonne töihin. Ja sellainen soppari, että tuo pykälä ulottuu vapaa-ajallekin.
    Meilläkin on tehtaalla kun voi muka palohälytys pärähtää käyntiin. Ja 4-5 defiblaattoria jos vaikka sydän pysähtyy. Eka on sisääntuloaulassa.

Arschloch jjv's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Albert Oil Tarkastele viestiä
    Mä olin teollisuussiivoojana kesäpoikana ahkerampi kuin firman kaksi vakkarityöntekijää. Oli jännän miehekästä mennä töristää valtavalla letkulla metalliromua ja muuta smäidää jätti-imun sisuksiin tehdashalleista.
    Seuraavana päivänä sitten muistuttivat että sun piti vaan ikkunoita pestä ja sait verokorttis takaisin?

Arschloch jjv's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Tolerantti Tarkastele viestiä
    Pitäisikö sinun mennä bossien tykö ilmaisemaan ihmettelysi? Varmaan tulisi palkkio, palkankorotus ja papukaijamerkki! Ainakin se papukaijamerkki. Noh vähintään ruskea kirjekuori, jossa verokortti.
    Veikkaisin että lähimmältä esimieheltä tulis pitkä tuima katse jos menisin isopomoille kielimään.

Senior Member Dominic's Avatar
    Sijainti
    Turku
    Kollegalle soitellut puhelinmyyjä oli sitä mieltä, että kotona on langaton 4G parempi kuin valokuituyhteys.
    Which Seat can I take?

Sijainti
    Behind the rabbit
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Dominic Tarkastele viestiä
    Kollegalle soitellut puhelinmyyjä oli sitä mieltä, että kotona on langaton 4G parempi kuin valokuituyhteys.
    Totta kai on! Soitan sulle kohta, ja olen sitä mieltä, että nämä taikapavut ovat sulle parempi juttu kuin nuo lompakostasi tällä hetkellä löytyvät 107 miljuunaa markkaa.

Sijainti
    Korviesi välissä
    Onks...onks Dompparilla 107 miljoonaa???

Soldiers of Antisthenes Renngeist's Avatar
    Sijainti
    Syylien välissä
    No senhän SÄ haluaisit tietää.
    "Ei mennä sinne alapäähän, sielläkin on tiukkaa."
    - Jari Litmanen

Sijainti
    Behind the rabbit
    Ei. Mutta papuja Dompparilla on.

Senior Member Cmoney's Avatar
    Ja markat ois kai pitäny reilu pari vuotta sitten vaihtaa euroiksi. Voi sitä Dompparia sitten.

Välimallin jätkä Vilperi's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Cmoney Tarkastele viestiä
    Ja markat ois kai pitäny reilu pari vuotta sitten vaihtaa euroiksi. Voi sitä Dompparia sitten.
    Onko kellään muuten tietoa, että mahtaako Keskis-Veskun kyläkaupassa vielä olla se miljoonan markan taideteos olemassa vai kelkottiinkohan pankkiin moinen?
    "You must always believe you will become the best, but you must never believe you have done so."
    -Juan Manuel Fangio

Heh, Massa! Ykkösnick's Avatar
    Sijainti
    Kerros 107

Lightbulb Näin meillä..

Tänään palasin töihin muutaman päivän lomalta ja ilokseni sain todeta pomoni murtautuneen kaappiini, viskoneen kamojani pitkin pölyistä käytävää ja antaneen kaappini jollekin uudelle työntekijälle.

Kaapin lukko oli itse ostamani.
    WILLIAMS MARTINI RACING
    One more year!

Arschloch jjv's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Ykkösnick Tarkastele viestiä
    Tänään palasin töihin muutaman päivän lomalta ja ilokseni sain todeta pomoni murtautuneen kaappiini, viskoneen kamojani pitkin pölyistä käytävää ja antaneen kaappini jollekin uudelle työntekijälle.

Reilu meininki. Vedikkö pomoa turpaan?

Kai sää olit ilmoittanu lähteväs lomalle?

Sijainti
    Kerros 107
    Reilu meininki. Vedikkö pomoa turpaan?
    En. Haastattelutilanteessa painotettiin työpaikalla olevan sekopäitä joka lähtöön ja kyselivät, että kuinka tulen toimeen tuollaisten tapausten kanssa..

Kai sää olit ilmoittanu lähteväs lomalle
    Toki.
    WILLIAMS MARTINI RACING
    One more year!

Örfil
    Guest
    En. Haastattelutilanteessa painotettiin työpaikalla olevan sekopäitä joka lähtöön ja kyselivät, että kuinka tulen toimeen tuollaisten tapausten kanssa..
    JÖSSES!

Kyseessä on oltava tämä paikka missä Albertkin on "töissä"?

Arschloch jjv's Avatar
    Haastattelutilanteessa painotettiin työpaikalla olevan sekopäitä joka lähtöön ja kyselivät, että kuinka tulen toimeen tuollaisten tapausten kanssa..
    Tuo voi joillain aloilla olla ihan tarpeellinen ja yleinen kysymys, mutta harvemmin sillä kai pomoja ja työkavereita tarkoitetaan

Ei mitään, yritä ny keksiä joku suloinen kosto.

Sponsored by Sam Melinda's Avatar
    Sijainti
    Melko kaukana

Vähän on Hesburger-meininkiä nyt kyllä.

I am fabulous! ToXiCiTy's Avatar
    Sijainti
    Järvenpää

Onko joku syy miksi siedät tollasta paskaa? Mulle pomo sanoi tänään, että mun pitäisi vetää kännit. Noh vedän kaljaa tässä nyt.
    Halls of justice painted green, money talking. Power wolves beset your door hear them stalking.Soon you'll please their appetite they devour. Hammer of justice crushes you overpower

Sijainti
    Kerros 107
    Lainaa Alunperin kirjoittanut ToXiCiTy Tarkastele viestiä
    Onko joku syy miksi siedät tollasta paskaa? Mulle pomo sanoi tänään, että mun pitäisi vetää kännit. Noh vedän kaljaa tässä nyt.
    Ensi kuussa seuraavan kerran sopimus katkolla. Tavoitteena keksiä parempaa tekemistä siihen mennessä.
    WILLIAMS MARTINI RACING
    One more year!

Senior Member Sue_me's Avatar
    Paiskasin työpisteeltä roskiin kaiken epämääräisen paperitauhkan mitä kymmenen vuoden aikana oli kertynyt. Kesti 2 työpäivää.

Puolensataa mappia roskiin ja nelisenkymmentä muualle arkistoon.

Jos ei edes muista mihin esim. jonkun luettelon asiat liittyvät, kyseinen asiakirja ei ole tärkeä.

Uutisia lukematta ei kyllä tältä istumalta uskoisi, että ollaan lamassa.

Oma konsernikin irtisanoo porukkaa toisista yksiköistä, mutta omassa yksikössä hukutaan työkuorman alle. Varmaan yksi viimeisistä linnakkeista tuotantopuolella kun menee joko hyvin tai erinomaisesti.

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Sue_me Tarkastele viestiä
    Uutisia lukematta ei kyllä tältä istumalta uskoisi, että ollaan lamassa.

Oma konsernikin irtisanoo porukkaa toisista yksiköistä, mutta omassa yksikössä hukutaan työkuorman alle. Varmaan yksi viimeisistä linnakkeista tuotantopuolella kun menee joko hyvin tai erinomaisesti.
    Ulosottomiehenäkö toimit?
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Sijainti
    Korviesi välissä
    Hokkasen vaimohan toimii usein miehen remellysreissujen jälkeen "Ulos, Otto"- miehenä. Tosin naisena.

Ulosottomiehenäkö toimit?

Örfil
    Guest
    Oma konsernikin irtisanoo porukkaa toisista yksiköistä,
    Tampereellakin teidän putkan etuovi taas käy, näin tiesi Aamulehti eilen kertoa.

Sijainti
    Korviesi välissä
    Suekin olisi hyvä sulkea putkaan vähäksi aikaa. Jos ei muuten niin vittuillakseen.

Suekin olisi hyvä sulkea putkaan vähäksi aikaa. Jos ei muuten niin vittuillakseen.
    Olen kyllä yrittänyt hakeutua, mutta huonolla menestyksellä. Kokeneemmilla vinkkejä?

Örfil
    Guest
    Olen kyllä yrittänyt hakeutua, mutta huonolla menestyksellä. Kokeneemmilla vinkkejä?
    Mulla olis yks takuuvinkki, mutta sen voi toteuttaa vasta itsenäisyyspäivänä

Senior Member PuoliPöhkö's Avatar
    Sijainti
    suom. "sijainti" toim.huom.

Thumbs up

Paiskasin työpisteeltä roskiin kaiken epämääräisen paperitauhkan mitä kymmenen vuoden aikana oli kertynyt. Kesti 2 työpäivää.
    Puolensataa mappia roskiin ja nelisenkymmentä muualle arkistoon.
    Jos ei edes muista mihin esim. jonkun luettelon asiat liittyvät, kyseinen asiakirja ei ole tärkeä.

Sama homma olis edessä. Enimmäkseen siivous kohdistuisi noin 2 neliön laajuisen työpöytään.
    Jos kävis vaikka sunnuntaina siivoamassa, alkaa käydä vapaa pinta-ala aika vähiin.
    Itseasiassa tyhjää taitaa olla tiezikan näppäimistön ja työpöydän reunan välissä käsivarsien tarvitseman tilan verran. Muuten on työpiste kansoitettu paperivuorilla, joista varmaan 70-80% on jo muuttunut poisheitettäväksi matskuksi, koska "hoidettu ajallaan, muttei hävitetty - jos jotain sittenkin ilmenee vielä".

Loput, säästettävät matskut mappeihin. Vähintään 3 tuntia menee.

Viestiä on viimeksi muokannut PuoliPöhkö; 11.04.2014 22:16.

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö