F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 11 / 55 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456789101112131415161718192021 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 401-440/2180

Ketju: Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KEVÄTkausi 2012

Vihan aiheuttaja Thunder's Avatar
    Minusta eutanasiassa pitää katsoa, että onko ihminen yksilönä ihan vakaasta päätöksestään halu lopettaa elämänsä, se hänelle suotakoon. Aiemmin puhuin siitä, että ihmisen oikeus on saada työtä kuin olla ilman työtä.

Yhteiskunnassa ihmisellä pitäisi olla oikeus omaan ruumiiseen, ei muiden päätettäväksi (edes perheiden takia). Ihmiset saavat Suomessa halvat lääkereseptit ja toiset taas saavat todella kalliit reseptit, ettei niihin paljon ole varaa ja ketä lääketeollisuus edustaa?

Tämä työntekemättömyys saa ihmisen käyttäytymään omituiseksi ja uskomaan, ettei asiasta ole mitään saavutettavaa edistystä kuin kurjuutta.

Viimeisin tarkastukseni osoitti sen, että ex-työnantajani jätti maksuja ja alan joka tapauksessa kysellä asianajajani kautta korvauksia myöhästymisistä ja puuttuvista maksuista. Asia aletaan sopia ensin viestinnän kautta ja jos ei sekään onnistu, joudutaan taas haastamaan oikeuteen ex-työnantajaa vastaan. Tuntuu vähän voimia kuluttavalta jutulta minusta mutta jatkan silti sitkeästi asiani läpikäyntiä.

Muistan mummoni makaavan paikallisessa terveyskeskuksessa ja aavistin hänen kuolevan seuraavana päivänä. Koko sukuni kutsuttiin samana päivänä paikalle ja huominen koitti hänen lähtönsä.
    - REPOST BAD PORT -
    Knoukka: "Lukekaa ja ihmetelkää"

. burb's Avatar
    Sama.

Senior Member Dominic's Avatar
    Sijainti
    Turku

Thumbs up

Tykkäsin tuosta karhun paska kohdasta!
    Which Seat can I take?

Elämäntapaintiaani

Thumbs up

Natsit mainittu.
    "Kun istuu yksin lentokoneessa, mieleen tulee väkisinkin, onko tässä mitään järkeä."
    - Matti Kyllönen

"...mutta toisaalta riskit kuuluvat tähän lajiin ja jos tiukoissa paikoissa ollaan liian kilttejä, pahat pojat tulevat takaa ohi ja vievät kauneimmat naiset."
    - Erkki Mustakari

Senior Member
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Thunder Tarkastele viestiä
    Minusta eutanasiassa pitää katsoa, että onko ihminen yksilönä ihan vakaasta päätöksestään halu lopettaa elämänsä, se hänelle suotakoon.
    Mä olen taas just tästä kohdasta täysin päinvastaista mieltä. Mun mielestä ihmisellä itsellään ei pitäisi olla sanan sijaa siihen lopetetaanko hänet vai ei.

Päätös olkoon puhtaasti hoitohenkilökunnan tai sitten niin, että lopetettavat arvotaan samalla kun henkilökunta pitää perjantai-iltapäivän kahvitunnilla pulloarpajaisia.

Muuten olen kyllä samaa mieltä kanssasi.
    Kill one man, and you are a murderer | Kill millions of men, and you are a conqueror | Kill them all, and you are a god

-Jean Rostand, Thoughts of a Biologist (1939)-

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Selänpesurinki
    Jospa vaan samointein hyväksyttäisiin jälkiabortti, aktiivinen eutanasia ja huonorotuisten kaasutus.
    Corsicaisti

Hippi ja juntti Albert Oil's Avatar
    Sijainti
    Sinun mielikuvituksessasi
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Törni Tarkastele viestiä
    Mun mielestä ihmisellä itsellään ei pitäisi olla sanan sijaa siihen lopetetaanko hänet vai ei.
    Mitä?
    Eli jos mä en missään nimessä halua kuolla niin mut saa silti nukuttaa ikiuneen jos sikseen katsotaan?
    T: Nimimerkki Jjusban

Custom User markoj's Avatar
    Hyvä meno hei!

VR kuvasi työntekijänsä kotiaskareita

VR on Helsingin Sanomien tietojen mukaan kuvannut salaa työntekijäänsä tämän kotiaskareissa. Tapahtumat ajoittuvat kevääseen 2009, jolloin yhtiön naispuolinen työntekijä oli sairauslomalla.

Helsingin Sanomien tietojen mukaan naisen kotielämää alettiin seurata hyvin pian hänen jäätyään sairauslomalle. Esimiehet olivat muun muassa tietoisia hänen ikkunanpesupuuhistaan.

"Jos kuvattu on, niin se täyttää salakatselurikoksen tunnusmerkit", rikosoikeuden professori Matti Tolvanen kommentoi.

Helsingin Sanomien tietojen mukaan toimeksiannon seurannasta teki naisen esimies. Tehtävä annettiin VR:n matkustajaturvallisuudesta vastaaville henkilöille.

Nainen kutsuttiin VR:n konttorille kesken sairauslomansa toukokuussa 2009. Kutsun todellista syytä ei kerrottu, vaan häntä kehotettiin tulemaan paikalle allekirjoittamaan eräitä toiseen asiaan liittyviä papereita.

Naisen saapuessa paikalle huoneessa olivat hänen johtajatason esimiehensä ja yhtiön lakimies. Tilaisuudessa kävi ilmi, että kyseessä oli irtisanomista koskeva keskustelu.

Naiselle ilmoitettiin, että hänen tekemänsä työt yhtiössä loppuivat. Hänelle ei kerrottu sairausloman aikaisesta seurannasta.

Naisen työsuhde päättyi kesäkuussa 2009.
    http://www.hs.fi/kotimaa/VR+kuvasi+t...a1305557834541

Senior Member oldez's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut markoj Tarkastele viestiä
    Aivan älytöntä meininkiä VR:llä. Helvetti kyseessä on valtion firma, jolla on monopoliasema. Huhhuh...

Senior Member
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Albert Oil Tarkastele viestiä
    Mitä?
    Eli jos mä en missään nimessä halua kuolla niin mut saa silti nukuttaa ikiuneen jos sikseen katsotaan?
    No niinhän mä just sanoin.

Ja sitten tästä elintenluovutuksesta. Ei mun mielestä mitään testamenttia tarvita. Tai siis vaikka olisitkin tehnyt testamentin, niin ne elimet voidaan tulla hakemaan silloin kun niitä tarvitaan, eikä silloin kun sulle sopii.
    Kill one man, and you are a murderer | Kill millions of men, and you are a conqueror | Kill them all, and you are a god

Newbie Jjusban's Avatar
    Sijainti
    (
    Mitä?
    No, jos se tehdään vaikka vaivihkaa nurkan takaa päähän kopsauttamalla. Et huomaa mitään. Onks OK?
    Kirjoitin aikaisemmin nimimerkillä jusban!

Senior Member SamiJ's Avatar

Thumbs up

Voi vittu mitä touhua. Seuraavaksi VR alkaa varmaan järjestää mielestään tarpeettomasti sairaslomaileville junakuljetuksia Siperiaan.

Kaikin puolin hienoa PR:ää VR:lle! Kaikki varmaan haluu tonne nyt töihin.

Sijainti
    Turku
    Melkosia mulkkuja pesisiytynyt tuonne VR:n esimies taholle. Tervaa ja höyheniä ja pariksi vuodeksi Siperiaan miettimään elämän faktoja.

Pahhaa tekköö.
    Which Seat can I take?

Poistunut tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    No niinhän mä just sanoin.

Ja sitten tästä elintenluovutuksesta. Ei mun mielestä mitään testamenttia tarvita. Tai siis vaikka olisitkin tehnyt testamentin, niin ne elimet voidaan tulla hakemaan silloin kun niitä tarvitaan, eikä silloin kun sulle sopii.
    Ei kai sellasta enää tarvitakkaan. Eikös se kääntyny niin päin, että on erikseen kiellettävä, jos ei halua varaosia jakaa.
    Odottaa Renkulta bannia, kun varmaan se katsoo että taas keulii

Senior Member Tolerantti's Avatar
    Näin minustakin. Toki edelleen on niin, että ihmistä ei viedä teuraaksi, että siitä saataisiin varaosia. Pitää kuolla tai aivokuolla ensin muin toimin.

. burb's Avatar
    Multa saa viedä umpisuolen ja häntäluun vaikka heti. Ja sielun.

★ El Muerto ★ Captain Howdy's Avatar
    Sijainti
    † † †
    Mä voisin tehdä mökin paskahuussiin uuden ovenkahvan tosta häntäluusta!
    ★★★ HALSSILAN NOUSU ★★★

Hippi ja juntti Albert Oil's Avatar
    Sijainti
    Sinun mielikuvituksessasi
    Mä voisin tehdä burbin umpisuolesta itelleni vinhan lippiksen.
    T: Nimimerkki Jjusban

. burb's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Captain Howdy Tarkastele viestiä
    Mä voisin tehdä mökin paskahuussiin uuden ovenkahvan tosta häntäluusta!
    Ok. Kyllähän siitä vois vuolla myös tuhkakupin tai kiikkutuolin, mutta ostaja päättäköön.

Seksikäs rumä kääpiö Formulanomi's Avatar
    Sijainti
    Toisaalla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut burb Tarkastele viestiä
    Ok. Kyllähän siitä vois vuolla myös tuhkakupin tai kiikkutuolin, mutta ostaja päättäköön.
    Suolesta vois tehdän kortsun.
    "A man may build a thousand bridges and suck cock only once - and yet the world will forever remember him as a cocksucker" by Fyffe

. burb's Avatar
    Ok. Kätevimmäthän neulois siitä vaikka purjeveneen tai kuumailmapallon mutta ostaja päättäköön.

. burb's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Formulanomi Tarkastele viestiä
    Ok. Nokkelimmathan takois siitä vaikka savusaunan tai aerodynamiikan mutta ostaja päättäköön.

Newbie Jjusban's Avatar
    Sijainti
    (
    Ai näiden sponssilippiksen?

Sijainti
    Turku
    Miltähän tuntuis jos laitettais lihoiksi ja pursotettais oman suolensa sisään. Alkaiskohan seisoa.
    Which Seat can I take?

Seksikäs rumä kääpiö Formulanomi's Avatar
    Sijainti
    Toisaalla
    Hei...nyt alkoi mennä överiksi. Mitä, jos keskityttäisiin vaaleanpunaisiin leppäkerttuihin!
    "A man may build a thousand bridges and suck cock only once - and yet the world will forever remember him as a cocksucker" by Fyffe

Senior Member
    Ei helvetti, tulisi homomainen fiilis

Sijainti
    Turku
    Hei...nyt alkoi mennä överiksi. Mitä, jos keskityttäisiin vaaleanpunaisiin leppäkerttuihin!
    Mä oon jo ihan perjantaissa.
    Which Seat can I take?

Senior Member
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Tolerantti Tarkastele viestiä
    Näin minustakin. Toki edelleen on niin, että ihmistä ei viedä teuraaksi, että siitä saataisiin varaosia. Pitää kuolla tai aivokuolla ensin muin toimin.
    Aatelkaapa, että jos osattisiin tehdä aivonsiirtoja niin olisko sitä vähän mieluummin elimen luovuttajan kuin saajan housuissa! Aatelkaapa sitä. Että kenen housuissa seisoisit!
    Tämä oli nyt tässä.

Oman elämänsä Sutil Fagerholm's Avatar
    Sijainti
    Semminki
    Mä olen taas just tästä kohdasta täysin päinvastaista mieltä. Mun mielestä ihmisellä itsellään ei pitäisi olla sanan sijaa siihen lopetetaanko hänet vai ei.

Päätös olkoon puhtaasti hoitohenkilökunnan tai sitten niin, että lopetettavat arvotaan samalla kun henkilökunta pitää perjantai-iltapäivän kahvitunnilla pulloarpajaisia.

Muuten olen kyllä samaa mieltä kanssasi.
    Harmittais ohuesti Törnin yhteiskunnassa mennä sairaalaan vaikkapa murtuneen käden taikka nuhan takia ja joutua lopetettavaksi hoitohenkilökunnan toimesta arvan osuessa kohdalle. Tai ei ehkä itseään harmittais, mut jotain muuta, varmaan, ehkä. Tai sitten ei. Eli ihan ok idea lopulta.
    Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban

Registered User of Talent FW08's Avatar
    Sijainti
    Behind the rabbit
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Knoukka Tarkastele viestiä
    Aatelkaapa, että jos osattisiin tehdä aivonsiirtoja niin olisko sitä vähän mieluummin elimen luovuttajan kuin saajan housuissa! Aatelkaapa sitä. Että kenen housuissa seisoisit!
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Pyryf Tarkastele viestiä
    Harmittais ohuesti Törnin yhteiskunnassa mennä sairaalaan vaikkapa murtuneen käden taikka nuhan takia ja joutua lopetettavaksi hoitohenkilökunnan toimesta arvan osuessa kohdalle. Tai ei ehkä itseään harmittais, mut jotain muuta, varmaan, ehkä. Tai sitten ei. Eli ihan ok idea lopulta.
    Mun mielestä olisi huima skenaario, että Pyryf tai Törni tumputtaa tumputuskätensä rikki ja menee sitä terkkarille ehjäämään, hatusta nousee nimensä ja ykskaks hahmon aivoja ollaankin sijoittelemassa täysin viattoman tahon kalloon.

Tyyppi tulee sitten, kirjautuu tänne ja osaa nauraa kaikissa vanhoissa vitseissä JUST oikeassa kohdassa tietämättä miksi.

Aivan mahtavaa!
    Listen. Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.

Senior Member
    - Puolustusministeri Wallin kuitenkin ohjasi puolustusvoimia niin, että Uudenmaan prikaati jätettiin pois lopullisesta puolustusvoimauudistuksen ratkaisumallista, Puheloisen oikeuskanslerille toimittamassa selvityksessä sanotaan.
    Eipä yllätä,.

nimimerkkien jahtaaja
    Sijainti
    helsinki,finland
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mangelo Tarkastele viestiä
    Eipä yllätä,.
    Ja Wallin on väittänyt puolustusvoimien tehneen ratkaisut lakkautettavista varuskunnista itsenäisesti. Oliskohan Wallin puhunut hieman muunneltua totuutta?
    Saas nähdä tuleeko tästäkin kommentista bannia.

Senior Member
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Pyryf Tarkastele viestiä
    Harmittais ohuesti Törnin yhteiskunnassa mennä sairaalaan vaikkapa murtuneen käden taikka nuhan takia ja joutua lopetettavaksi hoitohenkilökunnan toimesta arvan osuessa kohdalle.
    Minusta kotiinkin voidaan lopettaa jos niikseen tulee. Ei sen takia tarvi sairaalaan raahautua
    Viestiä on viimeksi muokannut Törni; 15.03.2012 15:47.

Sijainti
    Turku
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Knoukka Tarkastele viestiä
    Vituttais jos meni routtaukset vähän siirrossa pieleen, ja joka kerta kun räpsäytät oikeaa silmäripseä ponkaisis oikea jalka suoraksi eteen ja vasemmasta ripsestä vasen jalka suoraksi eteen. Nämä vielä kun vuorotellen, niin alkaisi näyttää hyvältä. Joutuisi välttelemään yhtäaikaista räpsiköimistä kyllä kuin ruttoa Töölössä. Kaiken tämän lisäksi oikean käden "routtaus" olisi niin pahasti pielessä, että olisi se jatkuvasti ojennettuna suoraksi ylös eteen, käsi avoinna, sormet tiiviisti toisiinsa painettuina.

Aikamoista olisi se.
    Which Seat can I take?

★ El Muerto ★ Captain Howdy's Avatar
    Sijainti
    † † †
    Se saattaa kuulemma tulla niikseen.
    ★★★ HALSSILAN NOUSU ★★★

Vihan aiheuttaja Thunder's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut FW08 Tarkastele viestiä
    Mun mielestä olisi huima skenaario, että Pyryf tai Törni tumputtaa tumputuskätensä rikki ja menee sitä terkkarille ehjäämään, hatusta nousee nimensä ja ykskaks hahmon aivoja ollaankin sijoittelemassa täysin viattoman tahon kalloon.

Tyyppi tulee sitten, kirjautuu tänne ja osaa nauraa kaikissa vanhoissa vitseissä JUST oikeassa kohdassa tietämättä miksi.

Aivan mahtavaa!
    Hmmm!

Olisi aika mahtavaa kuulla molemmilta tuntemuksia toisen ruumiissa ollessa. Törni varmaan valittaa, että väärän käden (oikea tai vasen) on vaikeaa runkata oikeaoppisesti ja Pyryf taas valittaa siitä, ettei mitään ylös-alas-vetoja tehdä vaan tehdään kahdeksikkoja alapäässä, jossa on klitoris.
    - REPOST BAD PORT -
    Knoukka: "Lukekaa ja ihmetelkää"

Luonnollisesti. Balthazar's Avatar
    Sijainti
    Boogie Street
    Tutkimus: Jos kärpänen ei saa seksiä, se juo liikaa viinaa

Vaikuttais hoidettavissa olevalta taipumukselta.
    En ole juuri nyt paikalla.

Newbie Jjusban's Avatar
    Sijainti
    (
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Balthazar Tarkastele viestiä
    Tutkimus: Jos kärpänen ei saa seksiä, se juo liikaa viinaa

Vaikuttais hoidettavissa olevalta taipumukselta.
    Minun mielestäni kärpästen juomista pitäisi rajoittaa siirtämällä keskiolut Alkoihin. Myös myöhäiset ravintoloiden aukioloajat pitää poistaa.

Custom User markoj's Avatar
    Mitenkähän alkoholin käyttö näkyy kärpästen lisääntymisessä?

Newbie Jjusban's Avatar
    Sijainti
    (
    Mitenkähän alkoholin käyttö näkyy kärpästen lisääntymisessä?
    Kait se niin on, että kun päissään sohlaavat, niin tuppaa unohtumaan ehkäisykin.
    Sitten tulee niitä ei-toivottuja pikkukärpäsiä.

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - sivuinfo - email