| Muut alueet Muiden alueiden arkisto. |
14-03-2012, 19:59
|
|
|
Vihan aiheuttaja
|
Minusta eutanasiassa pitää katsoa, että onko ihminen yksilönä ihan vakaasta päätöksestään halu lopettaa elämänsä, se hänelle suotakoon. Aiemmin puhuin siitä, että ihmisen oikeus on saada työtä kuin olla ilman työtä.
Yhteiskunnassa ihmisellä pitäisi olla oikeus omaan ruumiiseen, ei muiden päätettäväksi (edes perheiden takia). Ihmiset saavat Suomessa halvat lääkereseptit ja toiset taas saavat todella kalliit reseptit, ettei niihin paljon ole varaa ja ketä lääketeollisuus edustaa?
Tämä työntekemättömyys saa ihmisen käyttäytymään omituiseksi ja uskomaan, ettei asiasta ole mitään saavutettavaa edistystä kuin kurjuutta.
Viimeisin tarkastukseni osoitti sen, että ex-työnantajani jätti maksuja ja alan joka tapauksessa kysellä asianajajani kautta korvauksia myöhästymisistä ja puuttuvista maksuista. Asia aletaan sopia ensin viestinnän kautta ja jos ei sekään onnistu, joudutaan taas haastamaan oikeuteen ex-työnantajaa vastaan. Tuntuu vähän voimia kuluttavalta jutulta minusta mutta jatkan silti sitkeästi asiani läpikäyntiä.
Muistan mummoni makaavan paikallisessa terveyskeskuksessa ja aavistin hänen kuolevan seuraavana päivänä. Koko sukuni kutsuttiin samana päivänä paikalle ja huominen koitti hänen lähtönsä.
|
|
14-03-2012, 20:50
|
|
|
.
|
Sama.
|
|
|
14-03-2012, 21:57
|
|
|
Senior Member
|
Tykkäsin tuosta karhun paska kohdasta!
|
14-03-2012, 21:58
|
|
|
Elämäntapaintiaani
|
Natsit mainittu.
|
|
15-03-2012, 07:35
|
|
|
Senior Member
|
Quote:
Originally Posted by Thunder
Minusta eutanasiassa pitää katsoa, että onko ihminen yksilönä ihan vakaasta päätöksestään halu lopettaa elämänsä, se hänelle suotakoon.
|
Mä olen taas just tästä kohdasta täysin päinvastaista mieltä. Mun mielestä ihmisellä itsellään ei pitäisi olla sanan sijaa siihen lopetetaanko hänet vai ei.
Päätös olkoon puhtaasti hoitohenkilökunnan tai sitten niin, että lopetettavat arvotaan samalla kun henkilökunta pitää perjantai-iltapäivän kahvitunnilla pulloarpajaisia.
Muuten olen kyllä samaa mieltä kanssasi.
|
|
15-03-2012, 07:37
|
|
|
Banjottu
|
Jospa vaan samointein hyväksyttäisiin jälkiabortti, aktiivinen eutanasia ja huonorotuisten kaasutus.
|
15-03-2012, 08:01
|
|
|
Senior Member
|
Quote:
Originally Posted by Törni
Mun mielestä ihmisellä itsellään ei pitäisi olla sanan sijaa siihen lopetetaanko hänet vai ei.
|
Mitä?
Eli jos mä en missään nimessä halua kuolla niin mut saa silti nukuttaa ikiuneen jos sikseen katsotaan?
|
15-03-2012, 08:23
|
|
|
Custom User
|
Hyvä meno hei!
Quote:
VR kuvasi työntekijänsä kotiaskareita
VR on Helsingin Sanomien tietojen mukaan kuvannut salaa työntekijäänsä tämän kotiaskareissa. Tapahtumat ajoittuvat kevääseen 2009, jolloin yhtiön naispuolinen työntekijä oli sairauslomalla.
Helsingin Sanomien tietojen mukaan naisen kotielämää alettiin seurata hyvin pian hänen jäätyään sairauslomalle. Esimiehet olivat muun muassa tietoisia hänen ikkunanpesupuuhistaan.
"Jos kuvattu on, niin se täyttää salakatselurikoksen tunnusmerkit", rikosoikeuden professori Matti Tolvanen kommentoi.
Helsingin Sanomien tietojen mukaan toimeksiannon seurannasta teki naisen esimies. Tehtävä annettiin VR:n matkustajaturvallisuudesta vastaaville henkilöille.
Nainen kutsuttiin VR:n konttorille kesken sairauslomansa toukokuussa 2009. Kutsun todellista syytä ei kerrottu, vaan häntä kehotettiin tulemaan paikalle allekirjoittamaan eräitä toiseen asiaan liittyviä papereita.
Naisen saapuessa paikalle huoneessa olivat hänen johtajatason esimiehensä ja yhtiön lakimies. Tilaisuudessa kävi ilmi, että kyseessä oli irtisanomista koskeva keskustelu.
Naiselle ilmoitettiin, että hänen tekemänsä työt yhtiössä loppuivat. Hänelle ei kerrottu sairausloman aikaisesta seurannasta.
Naisen työsuhde päättyi kesäkuussa 2009.
|
http://www.hs.fi/kotimaa/VR+kuvasi+t...a1305557834541
|
|
|
15-03-2012, 08:25
|
|
|
Kodinhoitaja
|
Quote:
Originally Posted by markoj
|
Aivan älytöntä meininkiä VR:llä. Helvetti kyseessä on valtion firma, jolla on monopoliasema. Huhhuh...
|
|
|
15-03-2012, 08:41
|
|
|
Senior Member
|
Quote:
Originally Posted by Albert Oil
Mitä?
Eli jos mä en missään nimessä halua kuolla niin mut saa silti nukuttaa ikiuneen jos sikseen katsotaan?
|
No niinhän mä just sanoin.
Ja sitten tästä elintenluovutuksesta. Ei mun mielestä mitään testamenttia tarvita. Tai siis vaikka olisitkin tehnyt testamentin, niin ne elimet voidaan tulla hakemaan silloin kun niitä tarvitaan, eikä silloin kun sulle sopii.
|
|
15-03-2012, 08:47
|
|
|
Newbie
|
Quote:
Mitä?
|
No, jos se tehdään vaikka vaivihkaa nurkan takaa päähän kopsauttamalla. Et huomaa mitään. Onks OK?
|
15-03-2012, 08:57
|
|
|
*röyh*
|
Quote:
|
Voi vittu mitä touhua. Seuraavaksi VR alkaa varmaan järjestää mielestään tarpeettomasti sairaslomaileville junakuljetuksia Siperiaan.
Kaikin puolin hienoa PR:ää VR:lle! Kaikki varmaan haluu tonne nyt töihin.
|
|
|
15-03-2012, 09:43
|
|
|
Senior Member
|
Melkosia mulkkuja pesisiytynyt tuonne VR:n esimies taholle. Tervaa ja höyheniä ja pariksi vuodeksi Siperiaan miettimään elämän faktoja.
Pahhaa tekköö.
|
15-03-2012, 09:56
|
|
|
Senior Member
|
Quote:
No niinhän mä just sanoin.
Ja sitten tästä elintenluovutuksesta. Ei mun mielestä mitään testamenttia tarvita. Tai siis vaikka olisitkin tehnyt testamentin, niin ne elimet voidaan tulla hakemaan silloin kun niitä tarvitaan, eikä silloin kun sulle sopii.
|
Ei kai sellasta enää tarvitakkaan. Eikös se kääntyny niin päin, että on erikseen kiellettävä, jos ei halua varaosia jakaa.
|
15-03-2012, 10:09
|
|
|
Senior Member
|
Näin minustakin. Toki edelleen on niin, että ihmistä ei viedä teuraaksi, että siitä saataisiin varaosia. Pitää kuolla tai aivokuolla ensin muin toimin.
|
15-03-2012, 11:46
|
|
|
.
|
Multa saa viedä umpisuolen ja häntäluun vaikka heti. Ja sielun.
|
|
|
15-03-2012, 11:47
|
|
|
★ El Muerto ★
|
Mä voisin tehdä mökin paskahuussiin uuden ovenkahvan tosta häntäluusta!
|
15-03-2012, 11:53
|
|
|
Senior Member
|
Mä voisin tehdä burbin umpisuolesta itelleni vinhan lippiksen.
|
15-03-2012, 11:54
|
|
|
.
|
Quote:
Originally Posted by Captain Howdy
Mä voisin tehdä mökin paskahuussiin uuden ovenkahvan tosta häntäluusta!
|
Ok. Kyllähän siitä vois vuolla myös tuhkakupin tai kiikkutuolin, mutta ostaja päättäköön.
|
|
|
15-03-2012, 11:55
|
|
|
Seksikäs rumä kääpiö
|
Quote:
Originally Posted by burb
Ok. Kyllähän siitä vois vuolla myös tuhkakupin tai kiikkutuolin, mutta ostaja päättäköön.
|
Suolesta vois tehdän kortsun.
|
15-03-2012, 11:56
|
|
|
.
|
Quote:
|
Ok. Kätevimmäthän neulois siitä vaikka purjeveneen tai kuumailmapallon mutta ostaja päättäköön.
|
|
|
15-03-2012, 11:58
|
|
|
.
|
Quote:
Originally Posted by Formulanomi
|
Ok. Nokkelimmathan takois siitä vaikka savusaunan tai aerodynamiikan mutta ostaja päättäköön.
|
|
|
15-03-2012, 12:07
|
|
|
Newbie
|
Quote:
|
Ai näiden sponssilippiksen?
|
15-03-2012, 12:16
|
|
|
Senior Member
|
Miltähän tuntuis jos laitettais lihoiksi ja pursotettais oman suolensa sisään. Alkaiskohan seisoa.
|
15-03-2012, 12:17
|
|
|
Seksikäs rumä kääpiö
|
Hei...nyt alkoi mennä överiksi. Mitä, jos keskityttäisiin vaaleanpunaisiin leppäkerttuihin!
|
15-03-2012, 12:19
|
|
|
Senior Member
|
Quote:
|
Ei helvetti, tulisi homomainen fiilis 
|
|
15-03-2012, 12:25
|
|
|
Senior Member
|
Quote:
Hei...nyt alkoi mennä överiksi. Mitä, jos keskityttäisiin vaaleanpunaisiin leppäkerttuihin!
|
Mä oon jo ihan perjantaissa.
|
15-03-2012, 13:20
|
|
|
Senior Member
|
Quote:
Originally Posted by Tolerantti
Näin minustakin. Toki edelleen on niin, että ihmistä ei viedä teuraaksi, että siitä saataisiin varaosia. Pitää kuolla tai aivokuolla ensin muin toimin.
|
Aatelkaapa, että jos osattisiin tehdä aivonsiirtoja niin olisko sitä vähän mieluummin elimen luovuttajan kuin saajan housuissa! Aatelkaapa sitä. Että kenen housuissa seisoisit!
|
15-03-2012, 13:36
|
|
|
Kaappimode
|
Quote:
Mä olen taas just tästä kohdasta täysin päinvastaista mieltä. Mun mielestä ihmisellä itsellään ei pitäisi olla sanan sijaa siihen lopetetaanko hänet vai ei.
Päätös olkoon puhtaasti hoitohenkilökunnan tai sitten niin, että lopetettavat arvotaan samalla kun henkilökunta pitää perjantai-iltapäivän kahvitunnilla pulloarpajaisia.
Muuten olen kyllä samaa mieltä kanssasi.
|
Harmittais ohuesti Törnin yhteiskunnassa mennä sairaalaan vaikkapa murtuneen käden taikka nuhan takia ja joutua lopetettavaksi hoitohenkilökunnan toimesta arvan osuessa kohdalle. Tai ei ehkä itseään harmittais, mut jotain muuta, varmaan, ehkä. Tai sitten ei. Eli ihan ok idea lopulta.
|
15-03-2012, 14:31
|
|
|
Registered User of Talent
|
Quote:
Originally Posted by Knoukka
Aatelkaapa, että jos osattisiin tehdä aivonsiirtoja niin olisko sitä vähän mieluummin elimen luovuttajan kuin saajan housuissa! Aatelkaapa sitä. Että kenen housuissa seisoisit!
|
Quote:
Originally Posted by Pyryf
Harmittais ohuesti Törnin yhteiskunnassa mennä sairaalaan vaikkapa murtuneen käden taikka nuhan takia ja joutua lopetettavaksi hoitohenkilökunnan toimesta arvan osuessa kohdalle. Tai ei ehkä itseään harmittais, mut jotain muuta, varmaan, ehkä. Tai sitten ei. Eli ihan ok idea lopulta.
|
Mun mielestä olisi huima skenaario, että Pyryf tai Törni tumputtaa tumputuskätensä rikki ja menee sitä terkkarille ehjäämään, hatusta nousee nimensä ja ykskaks hahmon aivoja ollaankin sijoittelemassa täysin viattoman tahon kalloon.
Tyyppi tulee sitten, kirjautuu tänne ja osaa nauraa kaikissa vanhoissa vitseissä JUST oikeassa kohdassa tietämättä miksi.
Aivan mahtavaa!
|
15-03-2012, 14:36
|
|
|
unconditionally instable
|
Quote:
|
- Puolustusministeri Wallin kuitenkin ohjasi puolustusvoimia niin, että Uudenmaan prikaati jätettiin pois lopullisesta puolustusvoimauudistuksen ratkaisumallista, Puheloisen oikeuskanslerille toimittamassa selvityksessä sanotaan.
|
Eipä yllätä,.
|
15-03-2012, 14:38
|
|
|
nimimerkkien jahtaaja
|
Quote:
Originally Posted by Mangelo
Eipä yllätä,.
|
Ja Wallin on väittänyt puolustusvoimien tehneen ratkaisut lakkautettavista varuskunnista itsenäisesti. Oliskohan Wallin puhunut hieman muunneltua totuutta?
|
15-03-2012, 14:44
|
|
|
Senior Member
|
Quote:
Originally Posted by Pyryf
Harmittais ohuesti Törnin yhteiskunnassa mennä sairaalaan vaikkapa murtuneen käden taikka nuhan takia ja joutua lopetettavaksi hoitohenkilökunnan toimesta arvan osuessa kohdalle.
|
Minusta kotiinkin voidaan lopettaa jos niikseen tulee. Ei sen takia tarvi sairaalaan raahautua 
Last edited by Törni; 15-03-2012 at 14:47.
|
|
|
15-03-2012, 15:10
|
|
|
Senior Member
|
Quote:
Originally Posted by Knoukka
|
Vituttais jos meni routtaukset vähän siirrossa pieleen, ja joka kerta kun räpsäytät oikeaa silmäripseä ponkaisis oikea jalka suoraksi eteen ja vasemmasta ripsestä vasen jalka suoraksi eteen. Nämä vielä kun vuorotellen, niin alkaisi näyttää hyvältä. Joutuisi välttelemään yhtäaikaista räpsiköimistä kyllä kuin ruttoa Töölössä. Kaiken tämän lisäksi oikean käden "routtaus" olisi niin pahasti pielessä, että olisi se jatkuvasti ojennettuna suoraksi ylös eteen, käsi avoinna, sormet tiiviisti toisiinsa painettuina.
Aikamoista olisi se.
|
15-03-2012, 16:25
|
|
|
★ El Muerto ★
|
Se saattaa kuulemma tulla niikseen.
|
15-03-2012, 17:07
|
|
|
Vihan aiheuttaja
|
Quote:
Originally Posted by FW08
Mun mielestä olisi huima skenaario, että Pyryf tai Törni tumputtaa tumputuskätensä rikki ja menee sitä terkkarille ehjäämään, hatusta nousee nimensä ja ykskaks hahmon aivoja ollaankin sijoittelemassa täysin viattoman tahon kalloon.
Tyyppi tulee sitten, kirjautuu tänne ja osaa nauraa kaikissa vanhoissa vitseissä JUST oikeassa kohdassa tietämättä miksi.
Aivan mahtavaa!
|
Hmmm!
Olisi aika mahtavaa kuulla molemmilta tuntemuksia toisen ruumiissa ollessa. Törni varmaan valittaa, että väärän käden (oikea tai vasen) on vaikeaa runkata oikeaoppisesti ja Pyryf taas valittaa siitä, ettei mitään ylös-alas-vetoja tehdä vaan tehdään kahdeksikkoja alapäässä, jossa on klitoris.
|
|
16-03-2012, 06:21
|
|
|
Luonnollisesti.
|
|
16-03-2012, 06:30
|
|
|
Newbie
|
Quote:
Originally Posted by Balthazar
|
Minun mielestäni kärpästen juomista pitäisi rajoittaa siirtämällä keskiolut Alkoihin. Myös myöhäiset ravintoloiden aukioloajat pitää poistaa.
|
16-03-2012, 06:34
|
|
|
Custom User
|
Mitenkähän alkoholin käyttö näkyy kärpästen lisääntymisessä?
|
|
|
16-03-2012, 06:40
|
|
|
Newbie
|
Quote:
Mitenkähän alkoholin käyttö näkyy kärpästen lisääntymisessä?
|
Kait se niin on, että kun päissään sohlaavat, niin tuppaa unohtumaan ehkäisykin.
Sitten tulee niitä ei-toivottuja pikkukärpäsiä.
|
| Thread Tools |
|
|
| Display Modes |
Rate This Thread |
Linear Mode
|
|
Posting Rules
|