F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Go Back   Keskusteluforum > Pelit ja kilpailut > Karting-tapahtumat

Karting-tapahtumat F1-Forumilaisten ja KKWCS Racingin järjestämät karting-tapahtumat.

Reply

Thread Tools Rate Thread Display Modes
Old 28-04-2012, 12:11   #41
Racer X
Senior Member

Mansekarttia nyt testannut viikon verran. Kävin ajamassa kahden vedon treenisetin ja sitten seuraavana päivänä firmakisa (a-a ja 50 krs kisa).

Rata on mukava, autot hmm.....suht tasaisia, mutta on niissä eroja.

Mutta yksi asia on fakta. Siellä ei ole ohituspaikkoja!

Olin a-a:n kakkonen ja se joka tuli kolmanneksi, oli ekaa kertaa radalla. Sijan erotti 2 tuhannesosaa. Kaveri on ja on ollut aina mua nopeampi, mutta ei päässyt ohi vaikka en edes peitellyt vaan ajoin ihan perusajolinjaa koko 50 kierrosta.

Meidän jälkeen ajoi kaksi muuta tiimiä kisan ja siellä jo aika-ajoissa tuli huomattua että jopa 1.3 sekunnin kierrosaikaerolla ei meinaa päästä ohi.

Asiaan on tulossa kuitenkin muutos, sillä porukasta on jo annettu ehdotuksia kuinka rataa kannattaisi muuttaa ja kunhan saavat saunan rakennettua sinne radan päätyyn valmiiksi, profiili tulee muuttumaan.

Rataenkka on 20.0, meillä kisan paras oli 20.2 (se joka tuli komanneksi ) ja oma paras oli 20.6. Eli neljän kympän erolla ei ohita Mansekartissa muuten kuin sikaohituksella (kilkkaus radalta), mutta takana oli onneksi herrasmieskuski.

Ens viikolla seuraava kisa.
Racer X is offline   Reply With Quote
Old 28-04-2012, 12:39   #42
Cmoney
Senior Member

Cmoney's Avatar

Quote:
Originally Posted by Racer X View Post
Mansekarttia nyt testannut viikon verran. Kävin ajamassa kahden vedon treenisetin ja sitten seuraavana päivänä firmakisa (a-a ja 50 krs kisa).

Rata on mukava, autot hmm.....suht tasaisia, mutta on niissä eroja.

Mutta yksi asia on fakta. Siellä ei ole ohituspaikkoja!

Olin a-a:n kakkonen ja se joka tuli kolmanneksi, oli ekaa kertaa radalla. Sijan erotti 2 tuhannesosaa. Kaveri on ja on ollut aina mua nopeampi, mutta ei päässyt ohi vaikka en edes peitellyt vaan ajoin ihan perusajolinjaa koko 50 kierrosta.

Meidän jälkeen ajoi kaksi muuta tiimiä kisan ja siellä jo aika-ajoissa tuli huomattua että jopa 1.3 sekunnin kierrosaikaerolla ei meinaa päästä ohi.

Asiaan on tulossa kuitenkin muutos, sillä porukasta on jo annettu ehdotuksia kuinka rataa kannattaisi muuttaa ja kunhan saavat saunan rakennettua sinne radan päätyyn valmiiksi, profiili tulee muuttumaan.

Rataenkka on 20.0, meillä kisan paras oli 20.2 (se joka tuli komanneksi ) ja oma paras oli 20.6. Eli neljän kympän erolla ei ohita Mansekartissa muuten kuin sikaohituksella (kilkkaus radalta), mutta takana oli onneksi herrasmieskuski.

Ens viikolla seuraava kisa.
Onnittelut KKWCS:n Giuseppe Farinalle podiumsijasta, ja tsemppiä tuleviin kisoihin
Cmoney is offline   Reply With Quote
Old 28-04-2012, 16:48   #43
Sue_me
Tiskojukka

Sue_me's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sue_me View Post
Lievestuoreen rata avataan huomenna.

Lauantaista alkaen vuokra-autot käytettävissä -> la pelipaikalle.

Aurinkoa lupaa sääennusteessakin.
Eilinen "lähdetään kaupungille" -puhelu muutti viikonloppusuunnitelmat tyystin. JYPin kultajuhlien merkeissä kikkailtiin aamuneljään asti.

Eli ei tullut sitten lähdettyä krapula-ajeluille lain.
Sue_me is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2012, 04:34   #44
Racer X
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Cmoney View Post
Onnittelut KKWCS:n Giuseppe Farinalle podiumsijasta, ja tsemppiä tuleviin kisoihin
Kiitosta vaan

Vähin ennustajanlahjoin ennustan että ens kisassa olen sitten kolmas.

Ps. Toni: meillä sarjassa on kolmehenkiset joukkueet (kaks joukkuetta aina kisaa toisiaan vastaan) ja meidän joukkuessa on kaikki kolme Turku1000 kuskeja vuodelta 2012 ja otettiin tiistaina sijat 1-3.
Ei paha alku. Minä olen lisäksi porukan hitain ja painavin.
Racer X is offline   Reply With Quote
Old 03-05-2012, 11:39   #45
Haikki
KKWCS Team Maximum Attack

Kohta testaamaan hyvinkäälle crosskartingia . Bemari, ÖÖruz, Nasty? tulossa?
Haikki is offline   Reply With Quote
Old 03-05-2012, 12:59   #46
öö ruz
Speed for ever

Quote:
Originally Posted by Haikki View Post
Kohta testaamaan hyvinkäälle crosskartingia . Bemari, ÖÖruz, Nasty? tulossa?
Kyllä olisi tarkoitus. Alunperin jo ajoissa mutta nyt mulla menee väkisinkin johonkin 18.30-19.00 välille. Onko siellä kukaan enää sillon?
öö ruz is offline   Reply With Quote
Old 03-05-2012, 13:09   #47
PeePee
Team 107

PeePee's Avatar

Quote:
Originally Posted by öö ruz View Post
Kyllä olisi tarkoitus. Alunperin jo ajoissa mutta nyt mulla menee väkisinkin johonkin 18.30-19.00 välille. Onko siellä kukaan enää sillon?
Jos jaksaisin, voisin vaikka leikkiä Jacquesia ja pyöräillä paikalle. En mä kyllä ajamaan viitti, koska *raha*.

"En aja pelkästään sen takia, että ajaminen on hienoa. Se ei ole normaalia, jos ei tavoittele voittoa."

Team 107
PeePee is offline   Reply With Quote
Old 03-05-2012, 16:08   #48
Cmoney
Senior Member

Cmoney's Avatar

Quote:
Originally Posted by PeePee View Post
En mä kyllä ajamaan viitti, koska *Craha*.
...ei tule paikalle? Noo, näkyilee kumminkin ensi viikolla
Cmoney is offline   Reply With Quote
Old 03-05-2012, 18:46   #49
öö ruz
Speed for ever

Cross-karttia testattu. Ei muuten lopu potku kesken. Huimaa ja hienoa hommaa. Niin ja kytkimen käyttöä suositeltiin.
Old 04-05-2012, 00:08   #50
Haikki

Quote:
Cross-karttia testattu. Ei muuten lopu potku kesken. Huimaa ja hienoa hommaa. Niin ja kytkimen käyttöä suositeltiin.
Kyllä! Aivan hemmetin hieno ajaa! Juu käytinkin itse suosiolla joka vaihdolla kytkintä. Nastyn näinkin mutta taisit ite tulla sitten myöhemmin radalle. Tuliko mitä kierrosaikoja? En tiä kehtaako edes itse kertoa omia aikoja mutta siihen nähden että auto ja rata oli täysin tuntemattomia saa 1.03.5 aika kelvata

Oli muuten alussa aika vaiketa kun se metallikehikko peittää näkyvyyden aika pahasti eikä ollu hajuakaan mihin ne mutkat oikein kääntyi . Pakko mennä uudestaa vielä kesällä että saa noihin lisää tuntumaa, oli se niin hurjaa kyytiä mihin niillä pystyy.
Old 04-05-2012, 07:41   #51
öö ruz
Speed for ever

Quote:
Originally Posted by Haikki View Post
Kyllä! Aivan hemmetin hieno ajaa! Juu käytinkin itse suosiolla joka vaihdolla kytkintä. Nastyn näinkin mutta taisit ite tulla sitten myöhemmin radalle. Tuliko mitä kierrosaikoja? En tiä kehtaako edes itse kertoa omia aikoja mutta siihen nähden että auto ja rata oli täysin tuntemattomia saa 1.03.5 aika kelvata

Oli muuten alussa aika vaiketa kun se metallikehikko peittää näkyvyyden aika pahasti eikä ollu hajuakaan mihin ne mutkat oikein kääntyi . Pakko mennä uudestaa vielä kesällä että saa noihin lisää tuntumaa, oli se niin hurjaa kyytiä mihin niillä pystyy.
Oli myös vaikeuksia nähdä tuon metallikehikon läpi mutta siihen tottuu. Ajelin varman päälle ja tutustuin ja oli hukassa. Kierrosajat taisi olla pari sekuntia hitaampia kuin sulla. Nasty veti kovaa. Minuutin pintaa ja nopein saattoi olla vähän allekin. Kyllä mä otin tavoitteeksi vettä alle minuutin ennen juhannusta.
Old 04-05-2012, 08:08   #52
Slug
Registered User

Oliko muuten paljon väkeä testailemassa Crosskarttia?
Vähän mietityttää tuo ajattaminen joka viikko, että mahtaako porukkaa riittää niin että ajavattavat oikeasti koko kesän?
Toivottavasti koska pitää päästä tuommoista laitetta kokeilemaan vielä kesäkelillä, ja varmaan useamman kerran...
Slug is offline   Reply With Quote
Old 04-05-2012, 08:20   #53
Dominic
Senior Member

Dominic's Avatar

Tänään...
Old 04-05-2012, 09:27   #54
Haikki

[quote=Slug;1923748]Oliko muuten paljon väkeä testailemassa Crosskarttia?
Vähän mietityttää tuo ajattaminen joka viikko, että mahtaako porukkaa riittää niin että ajavattavat oikeasti koko kesän?
Toivottavasti koska pitää päästä tuommoista laitetta kokeilemaan vielä kesäkelillä, ja varmaan useamman kerran... [/QUOTE

Ei ollut kummemmin porukkaa vielä mutta ehkä sana kiertää ja väkeä alkaa olla enemmän.
Old 04-05-2012, 09:48   #55
Haikki

Quote:
Oli myös vaikeuksia nähdä tuon metallikehikon läpi mutta siihen tottuu. Ajelin varman päälle ja tutustuin ja oli hukassa. Kierrosajat taisi olla pari sekuntia hitaampia kuin sulla. Nasty veti kovaa. Minuutin pintaa ja nopein saattoi olla vähän allekin. Kyllä mä otin tavoitteeksi vettä alle minuutin ennen juhannusta.
Joo, täysin uudella radalla ja autolla mikä on noin nopea ei viitti lähteä arpomaan jarrutuspaikkoja. Joku vetikin siellä pitkin penkkoja ja kerran katolleenkin. Hyvin vedetty Nastylta, sanoinkin eilen että sillä menee varmaa alle minuutin. Muutaman kerran tarvis vielä käydä ajamassa että saa radan ja auton tutuksi, sitten vois itsekin yrittää minuutin alitusta. Sekuntti lähtis ajasta oikein ajoitetulla vaihtamisella mutta mun piti sitten aina hakata sinne rajoittimelle
Old 04-05-2012, 13:54   #56
Jonkki
Press Play ►

Öh. Siis ei helvetti. 50€ 4min + lämppäri ajoa... sanoisin että tohon hintaan pitäs melkein boikotoida. Pitäs saada tuplakiekat niin olisi jotenkin linjassa - ja silti paljon kalliimpaa ku suomen kallein ulkokarting.
Jonkki is offline   Reply With Quote
Old 04-05-2012, 14:16   #57
FO110K
Toimistorotta Tampereelta

FO110K's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jonkki View Post
Öh. Siis ei helvetti. 50€ 4min + lämppäri ajoa... sanoisin että tohon hintaan pitäs melkein boikotoida. Pitäs saada tuplakiekat niin olisi jotenkin linjassa - ja silti paljon kalliimpaa ku suomen kallein ulkokarting.
Kieltämättä näin jos tosiaan koko hupi on 5min kestoltaan, alkaa olemaan jo sekunnillekinmitattuna kova hinta tuolla....
Old 04-05-2012, 19:58   #58
Dominic
Senior Member

Dominic's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dominic View Post
Tänään...
Tuli Forssassa ajettua vissii oman ennätys tänään 41.3X.

PS. Autot siellä AIVAN LOISTAVASSA kunnossa. 45 min vedettiin vähän endurancea.
Old 04-05-2012, 20:45   #59
öö ruz
Speed for ever

Quote:
Ei se ilmaista ole, eikä välttämättä linjassakaan mutta vapaaehtoista.
Auton hinta uutena 16t€ ja Haaparannan kartingauto aika paljon vähemmän. Muista kuluista ei havaintoa? Bensa, renkaat ja mitä lie. Mutta tosiasia on että tuollakaan hinnalla kaverit eivät kummoista bisnestä tee.
Old 04-05-2012, 21:29   #60
Jonkki
Press Play ►

Quote:
Ei se ilmaista ole, eikä välttämättä linjassakaan mutta vapaaehtoista.
Auton hinta uutena 16t€ ja Haaparannan kartingauto aika paljon vähemmän. Muista kuluista ei havaintoa? Bensa, renkaat ja mitä lie. Mutta tosiasia on että tuollakaan hinnalla kaverit eivät kummoista bisnestä tee.
No, ajelin mäki noilla muna tanassa talvella ja ajan varmasti kesälläkin. Mutta silti sikahinta :P.

p.s. joko Nastyn kypäräkameravideo on jossain?
Jonkki is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2012, 15:26   #61
Nasty Boy
-2-

Nasty Boy's Avatar

Jos on ajaminen noilla crosskarteilla kivaa talvella ni kesällä se vasta kivaa onkin
Mun kierrosajat oli: 59,4/58,9/57,5/57,7 ja jäihän sinne vielä hakemista...

täst näkee jotain.
http://www.youtube.com/watch?v=VWf4LMQyrMA&feature=plcp
Nasty Boy is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2012, 18:21   #62
Slug
Registered User

Quote:
Originally Posted by Nasty Boy View Post
Jos on ajaminen noilla crosskarteilla kivaa talvella ni kesällä se vasta kivaa onkin

täst näkee jotain.
Pelottavan näköstä hommaa.... Meitsi on messissä kunhan aikataulu sattuu sopimaan
Old 05-05-2012, 20:27   #63
öö ruz
Speed for ever

Quote:

täst näkee jotain.
Kädet käy aika tiivaasti ohjaamossa. Katselin vähän millä vaihteilla sä vetelit ja totesin ettätuli ajettua itse ehdottomasti liian pienillä pykälillä.
Old 05-05-2012, 21:41   #64
Andy
Team107

Andy's Avatar

Quote:

täst näkee jotain.
Ihan tosissaan, maksaa mitä maksaa, tuota on pakko mennä kokeilemaan.
Andy is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2012, 21:56   #65
öö ruz
Speed for ever

Quote:
Originally Posted by Andy View Post
Ihan tosissaan, maksaa mitä maksaa, tuota on pakko mennä kokeilemaan.
No sen 50€. 5 kierrosta johon menee aikaa 5-6 minuuttia
Old 05-05-2012, 22:19   #66
Andy
Team107

Andy's Avatar

Quote:
No sen 50€. 5 kierrosta johon menee aikaa 5-6 minuuttia
Joo, tajusin jo aikaisemmasta, mutta kun nurinaa kuului ajoajasta / minuutti, niin tuonteho-paino-suhteisilla ajamisella ei kannata minuutteja laskea; taitaa hymy pysyä korvissa aika pitkään ajon jälkeenkin.
Old 06-05-2012, 08:52   #67
Slug
Registered User

Quote:
Joo, tajusin jo aikaisemmasta, mutta kun nurinaa kuului ajoajasta / minuutti, niin tuonteho-paino-suhteisilla ajamisella ei kannata minuutteja laskea; taitaa hymy pysyä korvissa aika pitkään ajon jälkeenkin.
Noi ON hienoja laitteita
Old 06-05-2012, 11:37   #68
öö ruz
Speed for ever

Quote:
Juuri näin
Old 06-05-2012, 14:17   #69
PeePee
Team 107

PeePee's Avatar

Se alkaa tiimissä olemaan tulos tai ulos-mentaliteetti.

Itsellä menossa taas jojo-leikit painon kanssa. Eilen illalla vaaka näytti lähes 84 kg. Nyt menossa kuitenkin pyöräilykausi, ja ainakin neljästi viikossa on tarkoitus tunnin / puolentoista lenkki käydä vetämässä.

Läski mikä läski.

"En aja pelkästään sen takia, että ajaminen on hienoa. Se ei ole normaalia, jos ei tavoittele voittoa."

Team 107
PeePee is offline   Reply With Quote
Old 06-05-2012, 16:44   #70
DW
KKWCS (5.)

DW's Avatar

Quote:
kallista tuo on. No on sitä muitakin hupeja jotka maksaa paljon ja kesto ei ole pitkä. Ja siitä saa syyttää vaan itseään. Mitäs olet niin nopee. Mut tälleen päiväsaikaan en kommentoi asiasta enempiä...
DW is offline   Reply With Quote
Old 06-05-2012, 19:46   #71
Haikki

Kaikkihan on suhteellista mutta omasta mielestäni ajo oli joka sentin arvoista. Kokeilkaapa vuokrata tuolla hinnalla mikä tahansa auto/formula ralli -tai moottoriradalle joka pärjäisi suorituskyvyltään noille laitteille. Teho-painosuhde noilla voittaa jopa suomen sääntöjen mukaisen Formula 3:sen ja molempia ajaneena totesin sen itsekin.
Old 07-05-2012, 18:20   #72
Totke
Psyykeenmurskaaja

Totke's Avatar

Salatreeni @ Lavinto.

Kalusto on vasta kasausvaiheessa, mutta yksi kulkuisa peli saatiin alle... Ja takaisin jemmaan pajalle, mutta se onkin sitten kokonaan toinen tarina.

Livestrong Korville 2/4 valmiina ulkokauden avaukseen.
Old 07-05-2012, 18:46   #73
Andy
Team107

Andy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Totke View Post
Kalusto on vasta kasausvaiheessa, mutta yksi kulkuisa peli saatiin alle... Ja takaisin jemmaan pajalle, mutta se onkin sitten kokonaan toinen tarina.
Se istui nyt jo käteen kuin hanska, paitsi Totkelle kuin liian pieni hanska, kun Totke on niin läski!
Old 07-05-2012, 18:54   #74
Totke
Psyykeenmurskaaja

Totke's Avatar

Quote:
Se istui nyt jo käteen kuin hanska, paitsi Totkelle kuin liian pieni hanska, kun Totke on niin läski!
En mahtunut penkkiin ennen ekoja töyssyjä
Old 07-05-2012, 20:06   #75