F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 2 / 40 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789101112 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 41-80/1596

Ketju: Tyhmiä ja vähemmän tyhmiä kysymyksiä tietokoneista II

Custom User markoj's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut OoPee Tarkastele viestiä
    Sano vaan suoraan, että olit laiska
    Oon mä toki sitäki.

Tota noin. Yritin kuukletella, mutta löytämäni informaatio on puutteellista ja ristiriitaista. En oo varma onko koneessa sata II vai sata III liitännät, voinko tilata Sata III -levyn ja se toimii myös siinä tapauksessa, että väylä on sata II? Nopeus ei oo kriteeri.

Nuori ikäisekseen OoPee's Avatar
    Sijainti
    Far enough
    Lainaa Alunperin kirjoittanut markoj Tarkastele viestiä
    Tota noin. Yritin kuukletella, mutta löytämäni informaatio on puutteellista ja ristiriitaista. En oo varma onko koneessa sata II vai sata III liitännät, voinko tilata Sata III -levyn ja se toimii myös siinä tapauksessa, että väylä on sata II? Nopeus ei oo kriteeri.
    Sata III ja Sata II ovat kumpaankin suuntaan (Backwards/Forwards) yhteensopivia (Sata III-levy toimii Sata II-kontrollerissa ja Sata II levy toimii Sata III-kontrollerissa, tosin tietenkin kummassakin tapauksessa vain SATA II-nopeudella) eli voit huoletta ostaa.
    "Hulluuden puhtain muoto on jättää kaikki ennalleen ja kuitenkin samalla toivoa, että jotain muuttuisi"

Thanks!

Acentelin eilen ton uuden Ubuntun Unity-työpöydällä. *HUOH* Onko ne täysiä idiootteja? Mitä vittua tuolla pitäisi tehdä ja miten vitussa sitä voi muokata haluamakseen ja ennen kaikkea miten sen saa heivattua vittuun ja jonku edes hieman toimivan työpöydän tilalle??? Vittu mä oon täynnä noita susipaskoja virityksiä. Kokeilisivat eläimillä tai vangeilla ennen ku julkasevat tommosta paskaa.

http://www.ubuntu-fi.org/Ubuntu_12.0...koesittely/fi/

Saatana

Registered User of Talent FW08's Avatar
    Sijainti
    Behind the rabbit
    Taas olen pykälän kauempana siitä, että Linuxia kokeilisin. Vaikka moni sitä lobbaa.
    I find hope in your hate for me

Lainaa Alunperin kirjoittanut FW08 Tarkastele viestiä
    Taas olen pykälän kauempana siitä, että Linuxia kokeilisin. Vaikka moni sitä lobbaa.
    Oikeestaan toi Unity saattaas hyvinki toimia teikäläisen tarpeissa, jos ne oikein kuvittelen. Jos tarttet välttämättä MS-officea ym. niin ei se sitte oikein hyvä ole. Riippuu mitä ohjelmistoja käyttää.

Mulla toi taas on painajainen johtuen vanhoista tavoista ja tottumuksista mitä on Linuxien suhteen.

En mä siltikään suosittele, ellei sulla oo jotain joutilasta konetta millä kokeilla ekaks.

Registered User of Talent FW08's Avatar
    Sijainti
    Behind the rabbit
    Oikeestaan toi Unity saattaas hyvinki toimia teikäläisen tarpeissa, jos ne oikein kuvittelen. Jos tarttet välttämättä MS-officea ym. niin ei se sitte oikein hyvä ole. Riippuu mitä ohjelmistoja käyttää.

Mulla toi taas on painajainen johtuen vanhoista tavoista ja tottumuksista mitä on Linuxien suhteen.

En mä siltikään suosittele, ellei sulla oo jotain joutilasta konetta millä kokeilla ekaks.
    Epäilen, että se lisäis säätämistä, jota Windows 7 on puolestaan vähentäny. Vituttaa, että oli tuo Office,hankittava, mutta tarvin suomen spellcheckerin. Varmaan omissa hommissa pysyn yhä OpenOfficessa.
    I find hope in your hate for me

Ei helkkari. Kyllä saa nyt Ubuntu mennä just sinne. Mikähän ois kelvollinen distro vaihtoehdoksi, onko kellään ehdotusta?

Vihan aiheuttaja Thunder's Avatar
    Ei helkkari. Kyllä saa nyt Ubuntu mennä just sinne. Mikähän ois kelvollinen distro vaihtoehdoksi, onko kellään ehdotusta?
    Olisiko Kubuntu mitään? http://www.kubuntu.org/feature-tour
    - REPOST BAD PORT -
    Knoukka: "Lukekaa ja ihmetelkää"

Sijainti
    Far enough
    Acentelin eilen ton uuden Ubuntun Unity-työpöydällä. *HUOH* Onko ne täysiä idiootteja? Mitä vittua tuolla pitäisi tehdä ja miten vitussa sitä voi muokata haluamakseen ja ennen kaikkea miten sen saa heivattua vittuun ja jonku edes hieman toimivan työpöydän tilalle??? Vittu mä oon täynnä noita susipaskoja virityksiä. Kokeilisivat eläimillä tai vangeilla ennen ku julkasevat tommosta paskaa.

http://www.ubuntu-fi.org/Ubuntu_12.0...koesittely/fi/

Saatana
    Päivitin jokunen aika sitten oman VMWare-Ubuntunu 12.04:ään, minkä jälkeen kaikki fiksut resoluutiot katos, ts. se mun tarvitsemani reso (1920 x 1080) ei ole enää valittavana. Toki ymmärrän, että noinkin eksoottinen resoluutio saattaa puuttua, mutta kun mulla se jo oli

Tuo Unity tuli tosiaan jossian vaiheessa ja vähän ittekin ihmettelin, että onkohan tää nyt ihan varmasti se paras mahdollinen (ei sen puoleen, ihan samaa mietin, kun näin Windows 8:n Metron).

Enivei, jokaikinen Linux-kokeilu on mulla päättynyt siihen, että joku mun mielestä täysin päivänselvä ja triviaali juttu ei vaan yhtäkkiä toimi ja kaikki tarjotut ja löydetyt ohjeet ovat luokkaa: editoi käsin ja tee maketiedosto ja käännä koko paska uusiksi. Ei oikein jaksa
    "Hulluuden puhtain muoto on jättää kaikki ennalleen ja kuitenkin samalla toivoa, että jotain muuttuisi"

Lainaa Alunperin kirjoittanut Thunder Tarkastele viestiä
    Olisiko Kubuntu mitään? http://www.kubuntu.org/feature-tour
    Kubuntun mä laitoinki.

Päivitin jokunen aika sitten oman VMWare-Ubuntunu 12.04:ään, minkä jälkeen kaikki fiksut resoluutiot katos, ts. se mun tarvitsemani reso (1920 x 1080) ei ole enää valittavana. Toki ymmärrän, että noinkin eksoottinen resoluutio saattaa puuttua, mutta kun mulla se jo oli

Tuo Unity tuli tosiaan jossian vaiheessa ja vähän ittekin ihmettelin, että onkohan tää nyt ihan varmasti se paras mahdollinen (ei sen puoleen, ihan samaa mietin, kun näin Windows 8:n Metron).

Enivei, jokaikinen Linux-kokeilu on mulla päättynyt siihen, että joku mun mielestä täysin päivänselvä ja triviaali juttu ei vaan yhtäkkiä toimi ja kaikki tarjotut ja löydetyt ohjeet ovat luokkaa: editoi käsin ja tee maketiedosto ja käännä koko paska uusiksi. Ei oikein jaksa
    Totta toinen puoli. Lonkalta en osaa sanoa resoista, mutta se on X-windows joka ne määrittää ja Ubuntun (KDE,GNOME tms) omien juttujen on siihen sopeuduttava. X on siis se graafinen pohja, jonka päälle tulee muu. Ilman esimerkkiä noista päivänselvistä muista jutuista en osaa sanoa. Suse oli mielestäni kelpo viritys sen suhteen, ettei siinä turhaan muuteltu joka vimpstaakelia pelkän muuttamisen takia. Ubuntusta ei juuri kannata päivitellä ku ne LST-versiot. Väliversiot on syytä skipata henkilökohtaisen menttaaliterveyden vuoksi.

Kerrohan Ooppeli miten saan Win7:n dhcp:n jakamaan aina samaa ip:tä määrätylle mac:ille.

Sijainti
    Far enough
    Totta toinen puoli. Lonkalta en osaa sanoa resoista, mutta se on X-windows joka ne määrittää ja Ubuntun (KDE,GNOME tms) omien juttujen on siihen sopeuduttava. X on siis se graafinen pohja, jonka päälle tulee muu. Ilman esimerkkiä noista päivänselvistä muista jutuista en osaa sanoa. Suse oli mielestäni kelpo viritys sen suhteen, ettei siinä turhaan muuteltu joka vimpstaakelia pelkän muuttamisen takia. Ubuntusta ei juuri kannata päivitellä ku ne LST-versiot. Väliversiot on syytä skipata henkilökohtaisen menttaaliterveyden vuoksi.
    Niin no ei kai sillä ole käyttäjälle merkitystä mikä ne määrittää, vain lopputuloksella on merkitystä. Mun mielestä noin triviaalin asian ei pitäis olla millääntavoin vaikee, ei vaikka siellä alla olis vmware eikä fyysinen kone. Mutta sama se, ehkä mä vaan en osaa.

Kerrohan Ooppeli miten saan Win7:n dhcp:n jakamaan aina samaa ip:tä määrätylle mac:ille.
    Eihän tuo ole clientin (eli siis Windows 7:n) tehtävä vaan dhcp-palvelimen, joka tässä tapauksessa lienee sun käyttämäsi reititin? Siellä se määritys on tehtävä (eli tietty mac -> kiinteä ip). Vai ymmärsinkö kysymyksesi nyt jotenkin väärin eli yritätkö saada Windows 7:aa leikkimään DHCP-palvelinta?

Niin no ei kai sillä ole käyttäjälle merkitystä mikä ne määrittää, vain lopputuloksella on merkitystä. Mun mielestä noin triviaalin asian ei pitäis olla millääntavoin vaikee, ei vaikka siellä alla olis vmware eikä fyysinen kone. Mutta sama se, ehkä mä vaan en osaa.
    VmWaren kans muuten saatto olla tossa joku juttu... En oo muutamaan vuoteen sitä käyttäny, joten en muista.

Eihän tuo ole clientin (eli siis Windows 7:n) tehtävä vaan dhcp-palvelimen, joka tässä tapauksessa lienee sun käyttämäsi reititin? Siellä se määritys on tehtävä (eli tietty mac -> kiinteä ip). Vai ymmärsinkö kysymyksesi nyt jotenkin väärin?
    Eiku siis, Win7 jakaa yhteyttä ja sitä myöden arpoo osotteen asiakkaalle. Eiks tässä oo joku dhcp-palvelin tossa yhdeyden jakamisessa vai?

Ei silti, mun pitää funtsia uusiksi tää verkko kuitenki, ettei tartte Windowsia käyttää palvelinhommassa.

Haa, se on toi ICS (internet conneciton sharing) -palvelu, mikä tota hoitaa. En ainakaan pikakuukkeloinnilla ja asetuksia selailemalla löytäny siitä kykenevyyttä moiseen.

Sijainti
    Far enough
    Eiku siis, Win7 jakaa yhteyttä ja sitä myöden arpoo osotteen asiakkaalle. Eiks tässä oo joku dhcp-palvelin tossa yhdeyden jakamisessa vai?

Ei silti, mun pitää funtsia uusiksi tää verkko kuitenki, ettei tartte Windowsia käyttää palvelinhommassa.
    Ok, eli kyseessä on ICS eli Internet Connection Sharing?

En ole ikinä käyttänyt moista, mutta lonkalta rohkenisin melkein veikata, että ilman erillistä dhcp-palvelin softaa tuo ei onnistu, mutta on ihan arvailua joten voin olla väärässäkin. Yritin pikaisesti googlellakin ettiä, mutta ei osunu ainakaan vielä mitään ratkaisua silmään, ei tosin edes vahvistusta, että ei ole mahdollista. Mutta ilmoittelen kyllä, jos moiseen törmään.

Ok, eli kyseessä on ICS eli Internet Connection Sharing?

En ole ikinä käyttänyt moista, mutta lonkalta rohkenisin melkein veikata, että ilman erillistä dhcp-palvelin softaa tuo ei onnistu, mutta on ihan arvailua joten voin olla väärässäkin. Yritin pikaisesti googlellakin ettiä, mutta ei osunu ainakaan vielä mitään ratkaisua silmään, ei tosin edes vahvistusta, että ei ole mahdollista. Mutta ilmoittelen kyllä, jos moiseen törmään.
    Älä turhaa kattele. Mä mietin tän homman uusiksi.

Sijainti
    Far enough

Thumbs up

Älä turhaa kattele. Mä mietin tän homman uusiksi.
    Jos mahdollista, niin ehkä parempi noin. Ehkei ole välttämättä kovin hyvä idea, että koko verkon toimivuus on riippuvainen yhdestä koneesta.

Iceman Goblet's Avatar
    Sijainti
    Finland
    Tässä nyt vikasietotilassa surffailen kun kone päättikin ettei käynnisty muuten. Ilmeisesti sen jälkeen kun latasi yöllä windowsin päivitykset niin meni juntturiin.

Olen hijackthis-ohjelmaa yrittänyt ladata mutta ei suostu asentamaan koska järjestelmänvalvoja (joka olen minä) on muka "määrittänyt käytäntöjä jotka estävät tämän asennuksen".

Nyt avastilla yritän skannailla josko löytäisin kenties jotain viruksia..

Team 107 PeePee's Avatar
    Sijainti
    Hyvinkää
    Kokeiles tuota (lue se "Official Response").

Syy siis lienee Quicktime, jota systeemi käyttää oletusohjelmana dekoodauksessa.
    Onpas muuten ihmeellistä. Kovasti yritin säädellä, mutta ei kyllä ees tuo official response auttanut. Siellä se Medialooks vaan nököttää, ja Movie Maker alkanut muutenkin pätkimään ja tuottamaan päänvaivaa.

Jääkööt videot editoimatta, kun kerta ei halua toimia.
    "And if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, competing to win."

"En aja pelkästään sen takia, että ajaminen on hienoa. Se ei ole normaalia, jos ei tavoittele voittoa."

Team 107

Iceman Goblet's Avatar
    Sijainti
    Finland
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Goblet Tarkastele viestiä
    Tässä nyt vikasietotilassa surffailen kun kone päättikin ettei käynnisty muuten. Ilmeisesti sen jälkeen kun latasi yöllä windowsin päivitykset niin meni juntturiin.

Olen hijackthis-ohjelmaa yrittänyt ladata mutta ei suostu asentamaan koska järjestelmänvalvoja (joka olen minä) on muka "määrittänyt käytäntöjä jotka estävät tämän asennuksen".

Nyt avastilla yritän skannailla josko löytäisin kenties jotain viruksia..
    Vedin bootscanin mutta ei suostunu sammuttamaan. Seuraavalla käynnistyksellä kuitenkin toimi täysin normaalisti. Nyt taas aamulla ajurien asennuksessa löi juntturaan ja vikasietotila - tapaamme taas.

Ett silleen!!!!!!1 -mies jaska's Avatar
    Sijainti
    kyrkslätt
    Läppärissä Win7, mutta läppärin pohjassa olevasta lapusta on kulunut sarjanumero niin pahasti, jotta siitä ei saa selvää. Saako tuon koodin jotenkin selville ?
    Poliisi kehottaa teitä noudattamaan nopeusrajoituksia, koska vähäinenkin ylinopeus on liikenneturvallisuusriski.
    Poliisi kirjeessään 12.12.2007, Ylinopeutta 1km/h

Kolminkertainen F1-Forumin Vuoden törppö 2004&2005&2006

Talking

Tota noin. On emolevy, jonka BIOSin versiota en tiedä ja sitten olisin hankkimassa siihen prossaa. Uudehkot prossat kuitenki vaatii uudehkon BIOSin. Kyseessä Intellin kamat, joita mulla ei oo ylimääräsiä. Miten voi päivittää BIOSin prossattomaan tai prossaa tukemattomaan emoon?

Lainaa Alunperin kirjoittanut jaska Tarkastele viestiä
    Läppärissä Win7, mutta läppärin pohjassa olevasta lapusta on kulunut sarjanumero niin pahasti, jotta siitä ei saa selvää. Saako tuon koodin jotenkin selville ?
    Ootko soitellu MS:n tai läppärin rustaajan tukeen? Muistaakseni joskus sain vastaavahkossa tapauksessa HP:ltä nummerot. Vai olikohan MS:ltä, en mee takuuseen.

Sijainti
    Far enough
    Tota noin. On emolevy, jonka BIOSin versiota en tiedä ja sitten olisin hankkimassa siihen prossaa. Uudehkot prossat kuitenki vaatii uudehkon BIOSin. Kyseessä Intellin kamat, joita mulla ei oo ylimääräsiä. Miten voi päivittää BIOSin prossattomaan tai prossaa tukemattomaan emoon?
    Ostamalla (tai lainaamalla joltakulta) ensin CPU:n, jota emon nykyinen BIOS tukee

Tai lähettämällä emo huoltoon, maksaa tosin ehkä enämpi kuin se CPU.

En kyllä tähän hätään muuta keksi.

Sijainti
    Far enough
    Lainaa Alunperin kirjoittanut jaska Tarkastele viestiä
    Tuolla pitäis saada. En jaksa nyt asentaa ja testata toimiiko omassa Seiskassani, mutta jo XP:n aikana toi Jelly Bean oli varsin toimiva ohjelma.

Senior Member Dominic's Avatar
    Sijainti
    Turku
    Onks tää nyt sen multa hankittu emo?

Käytännössä tuo lienee mahdollista ainoastaan flashaamalla itse BIOS-piiri manuaalisesti, jolloin tarttis iha erikseen jotain flassirautaa jne, -> dead end.
    Which Seat can I take?

Sijainti
    Far enough
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Dominic Tarkastele viestiä

Käytännössä tuo lienee mahdollista ainoastaan flashaamalla itse BIOS-piiri manuaalisesti, jolloin tarttis iha erikseen jotain flassirautaa jne, -> dead end.
    Valmistajalta voi tietysti kysästä, että olisko valmiiksi flashatyn piirin hankkiminen mahdollista, mutta en osaa sanoa ryhtyvätkö tommoseen, siinä on kuitenkin aina se riski, että käyttäjä rikkoo emon samalla, kysymällähän tuo selviäis.

BIOS-piirin irroittamiseen on muuten olemassa erillisiä työkalujakin

Sijainti
    Turku
    Valmistajalta voi tietysti kysästä, että olisko valmiiksi flashatyn piirin hankkiminen mahdollista, mutta en osaa sanoa ryhtyvätkö tommoseen, siinä on kuitenkin aina se riski, että käyttäjä rikkoo emon samalla, kysymällähän tuo selviäis.

BIOS-piirin irroittamiseen on muuten olemassa erillisiä työkalujakin
    Juu, paljon on mahdollista, mutta kun emolevy on halvalla hankittu, niin ei siihen kaikenmaailman kikkaskonsteja viittisi alkaa hankkia, tai nopeasti nousee hinta korkeammaksi kuin aivan pränikän tapauksen.

Itte joskus nouruudessa taisin lainata kaverilta sopivaa prosessoria, jotta sain tehtyä duunin X koneella. Mikä sitten ikinä olikaan.
    Which Seat can I take?

laadunvalvoja Olga's Avatar
    Mitä olen tehnyt kotikoneelleni, kun mm tämän f1-sivun live timing ei toimi ja vielä pahempi on, että stressipelini POKS ei toimi. Ruudulle tulee teksti XML read error. Nolo tunnustaa noin typerä peli, mutta ei se mitään.

Sijainti
    Turku
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Olga Tarkastele viestiä
    Mitä olen tehnyt kotikoneelleni, kun mm tämän f1-sivun live timing ei toimi ja vielä pahempi on, että stressipelini POKS ei toimi. Ruudulle tulee teksti XML read error. Nolo tunnustaa noin typerä peli, mutta ei se mitään.
    Uninstalloi Java(TM). Sitten hae Sunin sivuila uusi Java asennin ja asenna:
    http://java.com/en/download/index.jsp

(Pakko tuurata Oopeta, kun s**tana joku v*tun ***** hankki bannin sille)
    Which Seat can I take?

Kiitos. Eilen mukamas tuota yritin, mutta pitää tänä iltana yrittää toivottavasti paremmalla onnella.

Ostamalla (tai lainaamalla joltakulta) ensin CPU:n, jota emon nykyinen BIOS tukee

Tai lähettämällä emo huoltoon, maksaa tosin ehkä enämpi kuin se CPU.

En kyllä tähän hätään muuta keksi.

Juup, Dompparilta ostettu emo. Taidan ostaa varuilta jonku prossan millä se varmasti toimii. Eipä noi montaa euroa näytä maksavan ja muut keinot vaikuttas hankalilta.

Kiitos. Eilen mukamas tuota yritin, mutta pitää tänä iltana yrittää toivottavasti paremmalla onnella.
    Ei auttanut. Entäs nyt?

Sijainti
    Far enough
    Ei auttanut. Entäs nyt?
    En ole moiseen koskaan törmännyt ja aika niukasti löyty infoa googlellakin. Ehkä yksinkertaisinta olis kokeilla ratkaista ongelma järjestelmän palautuspisteen kautta. Eli mietipä milloin tuo varmasti vielä toimi, sen jälkeen valitset palautuspisteen tuolta päivämäärältä tai ehkäpä jopa hieman aikaisemman ja palautat systeemiin siihen tilaan. Huom. Kaikki ko. hetken jälkeen tehdyt muutokset järjestelmässä kuten myös asennetut ohjelman katoavat. Sählöpostit, dokumentit jne. eivät katoa.

Ohjeitä löytyy mm. tuolta ja tuolta.

Niinjuu, ei olis pahitteeksi aina mainita mistä järjestelmästä (oletan, että Windows, mutta mikä Windows?) on kyse ja mistä selaimesta (IE, Firefox, Opera... ?). Oletko ylipäätään kokeillut auttaako selaimen vaihto?

En ole moiseen koskaan törmännyt ja aika niukasti löyty infoa googlellakin. Ehkä yksinkertaisinta olis kokeilla ratkaista ongelma järjestelmän palautuspisteen kautta. Eli mietipä milloin tuo varmasti vielä toimi, sen jälkeen valitset palautuspisteen tuolta päivämäärältä tai ehkäpä jopa hieman aikaisemman ja palautat systeemiin siihen tilaan. Huom. Kaikki ko. hetken jälkeen tehdyt muutokset järjestelmässä kuten myös asennetut ohjelman katoavat. Sählöpostit, dokumentit jne. eivät katoa.

Ohjeitä löytyy mm. tuolta ja tuolta.

Niinjuu, ei olis pahitteeksi aina mainita mistä järjestelmästä (oletan, että Windows, mutta mikä Windows?) on kyse ja mistä selaimesta (IE, Firefox, Opera... ?). Oletko ylipäätään kokeillut auttaako selaimen vaihto?
    Palautuspistettä olen jo 'kokeillut'. Ei ollut niin vanhaa enää tallessa.
    Windows 7 on käytössä
    Ongelma on sama kaikilla koneeni selaimilla: IE, Firefox, Chrome ja Opera
    *huoh*

Sijainti
    Far enough
    Palautuspistettä olen jo 'kokeillut'. Ei ollut niin vanhaa enää tallessa.
    Windows 7 on käytössä
    Ongelma on sama kaikilla koneeni selaimilla: IE, Firefox, Chrome ja Opera
    *huoh*
    Kokeile avata komentorivi (vai mikä se nyt on suomeks.. siis se "dos-ikkuna") ja nimenomaan administraattorina eli klikkaat kuvaketta hiiren oikealla namiskalla ja valitset sieltä "run as administrator" (mikä lie tuokaan suomeksi). Sinne sitten pläjäytät seuraavan komennon: sfc.exe /scannow. Tuo tsekkaa ja korjaa korruptoituneet systeemitiedostot.

Kokeile avata komentorivi (vai mikä se nyt on suomeks.. siis se "dos-ikkuna") ja nimenomaan administraattorina eli klikkaat kuvaketta hiiren oikealla namiskalla ja valitset sieltä "run as administrator" (mikä lie tuokaan suomeksi). Sinne sitten pläjäytät seuraavan komennon: sfc.exe /scannow. Tuo tsekkaa ja korjaa korruptoituneet systeemitiedostot.
    Tiksis. Kokeilen illalla.

Senior Member
    Sijainti
    Tois pual jokkee
    Sellaista ongelmaa on Libre Officen taulukkolaskennan kanssa, että se ei suostu tallentamaan päivämääriä oikein. Mulla juoksee tuossa taulukossa allekkain päivämääriä, mutta jostain syystä ohjelma automaattisesti muuttaa sen rimpsun alkamaan päivästä 27.05.2008. Ja jos mä korjaan ne käsin ja tallennan, niin seuraavan kerran kun tiedoston avaa, niin ne ovat taas automaattisesti menneet päin helvettiä. Joutuuko tässä turvautumaan microsoftin tuotteisiin, vai onko vika käyttäjässä?
    "The differentiators in motorsport should be driving talent and engineering talent – not money." -Pat Symonds

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - sivuinfo - email