F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 1 / 42 1234567891011 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 1-40/1657

Ketju: Tyhmiä ja vähemmän tyhmiä kysymyksiä tietokoneista II

Soldiers of Antisthenes Renngeist's Avatar
    Sijainti
    Syylien välissä

Tyhmiä ja vähemmän tyhmiä kysymyksiä tietokoneista II

Näemmä saatu (aika tyylikkäästikin) yli 5000 viestiä tuohon tietokonekyssäritopikkiin, joten uutta kehiin vaan.
    "Ei mennä sinne alapäähän, sielläkin on tiukkaa."
    - Jari Litmanen

Vihan aiheuttaja Thunder's Avatar
    Ihmettelin, että mihin helvettiin muut viestit katosivat? Ei siellä ihan ongelmat ole vielä ratkenneet, kun yksi jäi vielä kärsimään.
    - REPOST BAD PORT -
    Knoukka: "Lukekaa ja ihmetelkää"

Sijainti
    Syylien välissä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Thunder Tarkastele viestiä
    Ihmettelin, että mihin helvettiin muut viestit katosivat? Ei siellä ihan ongelmat ole vielä ratkenneet, kun yksi jäi vielä kärsimään.
    Kah, niimpä jäikin. Pitääkin kattoa jos jotain noile vanhoille sitten tekis.
    - Jari Litmanen

Senior Member Makkonen's Avatar
    Sijainti
    Far away
    Kerrankin totuudenmukainen toikin otsikko.

Niinjuu.. kun en muistanut tuolla edellisessä toikissa, niin sanonpa täällä sitten notta kiitokset jälleenkerran austrian atk-tuelle.

Custom User markoj's Avatar

Thumbs up

Kiitoksia vaan munki puolesta sinne Austaliaan!

Laitetaan vielä statsit vanhasta:

Koodi:
    OoPee 	1,745
    Vellu 	583
    Teme-84 	256
    Matxi 	231
    kouvotsvoni 	207
    jaska 	207
    JOC 	177
    markoj 	143
    Runar ja Kyllikki 	133
    Miguel 	123
    Thunder 	111
    formulastara 	111
    Sam 	109
    On se Velluki täällä aika paljo autellu. Mun viesteistä on varmaan satakunta Oopeen Susen säätämistä.

Ett silleen!!!!!!1 -mies jaska's Avatar
    Sijainti
    kyrkslätt
    Lainaa Alunperin kirjoittanut markoj Tarkastele viestiä
    Mun viesteistä on varmaan satakunta Oopeen Susen säätämistä.
    Mites se pelittää ?
    Poliisi kehottaa teitä noudattamaan nopeusrajoituksia, koska vähäinenkin ylinopeus on liikenneturvallisuusriski.
    Poliisi kirjeessään 12.12.2007, Ylinopeutta 1km/h

Kolminkertainen F1-Forumin Vuoden törppö 2004&2005&2006

Nuori ikäisekseen OoPee's Avatar
    Sijainti
    Far enough

Thumbs up

Ymmärrän toki varsin hyvin, että otsikon takana on kaunis ja jalo ajatus, kiitos siitä, mutta ensinäkään minä en ole, enkä myöskään ole koskaan ollut, ainoa, joka näissä tietokoneongelmissa on yrittäny auttaa (onhan näitä muitakin ahkeria täällä piisannut: Vellu, Rusina jne.), joten jo ihan senkin vuoksi pidän otsikkoa vähintäänkin epäreiluna noita muita kohtaan. Toisekseen tämänkaltainen otsikko ("...powered by OoPee") antaa hieman sellaisen käsityksen, että mulla olis ikäänkuin jo jonkunmoinen velvollisuus ratkoa näitä ongelmia jatkossakin. Autan toki mielelläni, jos osaan, jos kerkeän ja ennenkaikkea: jos mua huvittaa

Älkää nyt ymmärtäkö väärin, mutta tämänkaltaista "kunniaa" en aivan välttämättä kaipaa, joten voisiko herrat moderaattorit olla ystävällisiä ja poistaa tuon viittauksen henkilööni tuolta otsikosta? Mielestäni se vanha Jaskan aikoinaan luoma otsikko oli just passeli (olkootkin, että harvemminhan ne kysymykset todellisuudessa tyhmiä olivat), heittäkää siihen perään vaikka roomalainen kakkonen.

terv. nimim. "ilonpilaaja"
    "Hulluuden puhtain muoto on jättää kaikki ennalleen ja kuitenkin samalla toivoa, että jotain muuttuisi"

Sijainti
    Far enough
    Lainaa Alunperin kirjoittanut jaska Tarkastele viestiä
    Mites se pelittää ?
    Ihan hyvin sen jälkeen, kun poistin sen vuosia sitten

Nykyisin mulla on virtuaalinen Ubuntu, jos haluan kiusata itteäni. Taitaa tosin olla taas muutama kuukausi siitä, kun sen viimneksi käynnistin. Ei vaan oikein keksi mitä sillä tekis
    "Hulluuden puhtain muoto on jättää kaikki ennalleen ja kuitenkin samalla toivoa, että jotain muuttuisi"

Sijainti
    Syylien välissä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut OoPee Tarkastele viestiä
    höpinää
    No onks ny hyvin?
    - Jari Litmanen

Ihan hyvin sen jälkeen, kun poistin sen vuosia sitten

Nykyisin mulla on virtuaalinen Ubuntu, jos haluan kiusata itteäni. Taitaa tosin olla taas muutama kuukausi siitä, kun sen viimneksi käynnistin. Ei vaan oikein keksi mitä sillä tekis
    Pelaa vaikka tetristä, TOSIKKO!

Sijainti
    Far enough
    Kiitos, nyt tää otsikko on ihan passeli

Sijainti
    Far enough

Angry

Pelaa vaikka tetristä, TOSIKKO!
    *pelaa vaikka tetristä*

Viisuhullu Iso8's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    No tää on hämännyt koko eilisen päivän, en tajua tätä. Mun kone on sammunut 4 kertaa iha ittestään. En siis ole tehy yhtää mitää ihmeellistä. Pari kertaa pelannu angry birgiä ja si sammunu ja si vaa oon laittanu chatis viestejä ja si sammunu iha ite. Mikä vois olla syy et tää mokoma kone o sammunu ite 4 kertaa samana päivänä?
    Mene ja tiedä ja minä en tiedä.

Registered Loser Nurtsi's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Iso8 Tarkastele viestiä
    No tää on hämännyt koko eilisen päivän, en tajua tätä. Mun kone on sammunut 4 kertaa iha ittestään. En siis ole tehy yhtää mitää ihmeellistä. Pari kertaa pelannu angry birgiä ja si sammunu ja si vaa oon laittanu chatis viestejä ja si sammunu iha ite. Mikä vois olla syy et tää mokoma kone o sammunu ite 4 kertaa samana päivänä?
    Kun sun konees ylikuumenee niin se sammuu. Kannattaa odottaa vähän aikaa ja jäähdytellä sitä ennenkuin taas käynnnistää.

Mulla oli joskus sama ongelma ja silloin otin kuoret irti ja laitoin tuulettimen töhöttämään niin se auttoi riittävästi. Kannattaa myös putsata pölyt koneen sisältä.
    Viestiä on viimeksi muokannut Nurtsi; 29.04.2012 09:29.

Viisuhullu Iso8's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Nurtsi Tarkastele viestiä
    Kun sun konees ylikuumenee niin se sammuu. Kannattaa odottaa vähän aikaa ja jäähdytellä sitä ennenkuin taas käynnnistää.

Mulla oli joskus sama ongelma ja silloin otin kuoret irti ja laitoin tuulettimen töhöttämään niin se auttoi riittävästi. Kannattaa myös putsata pölyt koneen sisältä.
    Ok, kiitti.
    Mene ja tiedä ja minä en tiedä.

Resistive User
    Sijainti
    Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
    Nettiongelmat porukoitten luona jatkuivat vaan. Wlanin kautta kuitenkin pääsin sielläkin nettiin ainakin muutamaksi tunniksi, sitten sekin katkesi mystisesti. En jaksanut alkaa selvittää että mikä siihen tuli kun oli jo nukkumaanmenoaika käsillä. Kahtoo että miten pelittää tulevaisuudessa.
    In turn, I once asked Bernie just how many people worked at Brabham. "About half of them," he shot back, always the master of the one-liner.

Registered User of Talent FW08's Avatar
    Sijainti
    Behind the rabbit
    Osaako joku kertoa, että saako tuollaisen BeWan iBox 1.0:n kanssa flash-muistin toimimaan verkkokiintolevynä? Koitin googlailla, mutta tuli pää kipeäksi.
    I find hope in your hate for me

Lainaa Alunperin kirjoittanut FW08 Tarkastele viestiä
    Osaako joku kertoa, että saako tuollaisen BeWan iBox 1.0:n kanssa flash-muistin toimimaan verkkokiintolevynä? Koitin googlailla, mutta tuli pää kipeäksi.
    Kuuklailin sen verran, että perseeseen sattuu ja verta tulee nokasta. Ei saa, ainakaan helposti. Elisa/Saunis on tehny siihen boksiin "oman" firmiksen(boksin ohjelmiston), jolla disabloidaan kaikki mielenkiintoiset mahdollisen hyödylliset ominaisuudet. Lisäksi se on tehnyt sen ohjelmistolisenssejä(GPL) rikkoen. Eli semmone tavallinen tarina, heitä kuikkaa tai koodaa ite uus firmis.

http://dawn.fi/keskustelu/t/f-205/548912/3
    http://yhteiso.elisa.fi/t5/Laajakais...are/td-p/99456
    http://code.google.com/p/quickanddir...T-FI_and_Elisa

Registered User of Talent FW08's Avatar
    Sijainti
    Behind the rabbit
    Kuuklailin sen verran, että perseeseen sattuu ja verta tulee nokasta. Ei saa, ainakaan helposti. Elisa/Saunis on tehny siihen boksiin "oman" firmiksen(boksin ohjelmiston), jolla disabloidaan kaikki mielenkiintoiset mahdollisen hyödylliset ominaisuudet. Lisäksi se on tehnyt sen ohjelmistolisenssejä(GPL) rikkoen. Eli semmone tavallinen tarina, heitä kuikkaa tai koodaa ite uus firmis.

http://dawn.fi/keskustelu/t/f-205/548912/3
    http://yhteiso.elisa.fi/t5/Laajakais...are/td-p/99456
    http://code.google.com/p/quickanddir...T-FI_and_Elisa
    Yllättävää. Ihmettelinkin, että miksi tuo boksi tunnisti tikun, mutta siihen se jäi.

Kiitos nyt kumminkin.

koodaa ite uus firmis

I find hope in your hate for me

Senior Member PuoliPöhkö's Avatar
    Sijainti
    suom. "sijainti" toim.huom.
    Oliskohan tollanen Ultrabook kelpo laite verkkopankkimaksujen suorittamiseen, intternettisivustojen selaamiseen ja sähköpostien satunnaiseen vaihtoon sekä digitaalisten valokuvien hallinnointiin?

Ja minkäköhänlainen ultrabook se sitten olis jos olis?

Asuksen Zenbook oli kuulemma voittanut jonkun vertailun, mutta ei se varmaan tarkoita sitä, etteikö parempiakin vaihtoehtoja vois olla jossain hyllyssä.
    Viestiä on viimeksi muokannut PuoliPöhkö; 11.05.2012 23:10.

Senior Member PuoliPöhkö's Avatar
    Sijainti
    suom. "sijainti" toim.huom.
    Tarpeeksi tyhmiä kun äityy kyselemään, oikeita vastauksia ei ole olemassa.
    Eikä sitä myötä vastaajiakaan.

Mikä on ikiliikkujan vastakohta?
    Taisin just keksiä sellasen!

Senior Member Rentta's Avatar
    Sijainti
    Täällähä mä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut PuoliPöhkö Tarkastele viestiä
    Oliskohan tollanen Ultrabook kelpo laite verkkopankkimaksujen suorittamiseen, intternettisivustojen selaamiseen ja sähköpostien satunnaiseen vaihtoon sekä digitaalisten valokuvien hallinnointiin?

Ja minkäköhänlainen ultrabook se sitten olis jos olis?

Asuksen Zenbook oli kuulemma voittanut jonkun vertailun, mutta ei se varmaan tarkoita sitä, etteikö parempiakin vaihtoehtoja vois olla jossain hyllyssä.
    Hp:eeltä on kohta tulossa pihalle ultrabookin tyylisiä sleekbookeja joissa on intelin sijaan amdeen romppeet sisällä ja hintaa joissain määrin vähemmän.

http://muropaketti.com/hplta-ultrabo...a-sleekbookeja

Kannattanee pitää tuokin yhtenä vaihtoehtona varsinkin jos nuo tulevat pihalle amd:een uudemmilla trinity piireillä .

Muutenkin amden apu piirit ovat hyvin päteviä tuollaiseen kevyehköön käyttöön.

Team 107 PeePee's Avatar
    Sijainti
    Hyvinkää
    Mikähän mulla on koneessa ongelmana, kun Movie Maker on alkanut takeltelemaan videoiden teon suhteen.

Tulee tuollainen Medialooks - watermark vasempaan yläkulmaan ja resoluutiot menee videossa täysin sekaisin.

Videot tulee Contourin - kypäräkamerasta .mov-tiedoistoina, ja ovat aiemminkin toimineet. Mitään uutta ohjelmaa en ole asentanut.

Jos unohdetaan tuo Windows Movie Maker, mitä muita ilmaisia ja suhteellisen helppokäyttöisiä videoeditointiohjelmia olisi kätevästi saatavilla? Sellaisia, joilla pystyisi videoita timeline-muodossa pätkimään ja liittämään näppärästi yhteen?
    "And if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, competing to win."

"En aja pelkästään sen takia, että ajaminen on hienoa. Se ei ole normaalia, jos ei tavoittele voittoa."

Team 107

Senior Member
    Sijainti
    Kokkola
    Käytän nyt kotona ollessani tätä porukoiden Saunalahden mobiililaajakaistaa ja joskus sekä minun että porukoiden koneelle pompsahtaa erikoinen herja:

Toisella tässä verkossa olevalla tietokoneella on sama IP-osoite kuin tällä tietokoneella. Pyydä apua verkonvalvojalta. Lisätietoja on Windowsin järjestelmän tapahtumalokissa.

Eli mitäs tuo herja tarkoittaa ja miten siitä pääsee eroon. Minä kun olen luullut että koneilla on aina ne omat ip-osoitteensa joten en tajua miksi näitä herjoja tulee..
    " JA MIKALLA FANTASTINEN STARTTI!!! " Keke, Japani 1999

Sijainti
    Far enough
    Lainaa Alunperin kirjoittanut PeePee Tarkastele viestiä
    Mikähän mulla on koneessa ongelmana, kun Movie Maker on alkanut takeltelemaan videoiden teon suhteen.

Tulee tuollainen Medialooks - watermark vasempaan yläkulmaan ja resoluutiot menee videossa täysin sekaisin.

Videot tulee Contourin - kypäräkamerasta .mov-tiedoistoina, ja ovat aiemminkin toimineet. Mitään uutta ohjelmaa en ole asentanut.
    Kokeiles tuota (lue se "Official Response").

Syy siis lienee Quicktime, jota systeemi käyttää oletusohjelmana dekoodauksessa.

Sijainti
    Far enough
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Teme-84 Tarkastele viestiä
    Käytän nyt kotona ollessani tätä porukoiden Saunalahden mobiililaajakaistaa ja joskus sekä minun että porukoiden koneelle pompsahtaa erikoinen herja:

Toisella tässä verkossa olevalla tietokoneella on sama IP-osoite kuin tällä tietokoneella. Pyydä apua verkonvalvojalta. Lisätietoja on Windowsin järjestelmän tapahtumalokissa.

Eli mitäs tuo herja tarkoittaa ja miten siitä pääsee eroon. Minä kun olen luullut että koneilla on aina ne omat ip-osoitteensa joten en tajua miksi näitä herjoja tulee..
    Oletan, että sulla on koneella asetettu ip-osoite dynaamiseksi ja nimenomaan koskien tuota sauniksen härpäkettä?

Tuo virheilmo tarkoittaa sitä mitä sanookin eli kahdella verkossa olevalla koneella on sama ip-osoite. Koska käsitääkseni kyseessä on suoraan kännykkäverkon yli toimiva yhteys (eli sulla ei ole siinä välissä mitään reititintä tms.), ei sulla taida olla juurikaan keinoja tehdä mitään tuon estämiseksi, ongelma lienee Saunalahden dhcp-serverillä. Voit oki soittaa Saunalahdelle ja kysäistä.

Kuninkaalleninen Vellu's Avatar
    Sijainti
    Vantaa, Finland
    Kysyy itseltään: Kannattaako adsl-routterin firmwarea päivittää?

Senior Member
    Sijainti
    Kokkola
    Oletan, että sulla on koneella asetettu ip-osoite dynaamiseksi ja nimenomaan koskien tuota sauniksen härpäkettä?

Tuo virheilmo tarkoittaa sitä mitä sanookin eli kahdella verkossa olevalla koneella on sama ip-osoite. Koska käsitääkseni kyseessä on suoraan kännykkäverkon yli toimiva yhteys (eli sulla ei ole siinä välissä mitään reititintä tms.), ei sulla taida olla juurikaan keinoja tehdä mitään tuon estämiseksi, ongelma lienee Saunalahden dhcp-serverillä. Voit oki soittaa Saunalahdelle ja kysäistä.
    Pakettiin kuului sekä perinteisen wlan-modeemin näköinen reititin ja toinenkin tikku. Näitä ei kuitenkaan olla käytetty yhtäaikaa koska wlanin ansiosta niin ei tietenkään tarvi tehdä. Johonkin vikapalveluun kun tänään soitettiin niin siellä epäiltiin että ongelma liittyisi jotenkin noihin tikkuihin. Ainakin siitä nimenomaisesta tikkumallista ovat vissiin saaneet valituksia. Uudet tikut luvattiin lähettää, ja kun vanhaan mokkulaani (2008 otettu Elisan mokkula) kokeilin tuota sauniksen sim-korttia niin ei ole kertaakaan yhteys jäätynyt.
    Viestiä on viimeksi muokannut Teme-84; 17.05.2012 21:06.

Sijainti
    Far enough

Thumbs up

Lainaa Alunperin kirjoittanut Vellu Tarkastele viestiä
    Kysyy itseltään: Kannattaako adsl-routterin firmwarea päivittää?
    Ittehän päivitän aina kaikki mahdolliset ja joskus mahdottomatkin, niin että antaa palaa vaan

Sijainti
    Far enough
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Teme-84 Tarkastele viestiä
    Johonkin vikapalveluun kun tänään soitettiin niin siellä epäiltiin että ongelma liittyisi jotenkin noihin tikkuihin.
    Hyvin paljon mahdollista.

Sijainti
    Vantaa, Finland
    Ittehän päivitän aina kaikki mahdolliset ja joskus mahdottomatkin, niin että antaa palaa vaan
    Joo, ei tuo aiheuttanut mitään ongelmia, mutta moni muu asia meni pieleen, kun yritin saada olkkarin yhteyksiä (DLNA/uPnP -kuviot) toimimaan.

Aiemmin mulla oli Zyxel adsl modemina ja siitä pitkä piuha olkkariin dlink:in wlan routteriin. Sitä kautta sai kyllä internet -yhteyden, muttei onnistunut noi PS3:n ja mediasoittimen DLNA -kuviot lain'.

Ostin sitten uuden adsl modemin kera gigabit-routterin, sain neronleimauksen siirtää se zyxel olkkariin ja sainkin erinäisissä tilanteissa ne dlna-kuviot toimimaan, mutta ei koskaan täydellisesti.

Nyt kun taas virittelin noita, niin sain koko kotiverkon siihen kuntoon, että se routteri ei suostunut antamaan dhcp:llä ip-osoitetta, vaikka siihen oli kytketty vain yksi kone. ei auttanut ipconfig/release ja /renew eikä /flushdns:tkään. Aina pukkasi jotain 169 -alkuista windowsin itsensä allokoimaa osoitetta tilalle. Sama homma jokaikisellä koneella, jotka oli kytketty kotiverkkoon. Kännykätkään ei saaneet ip-osoitetta wlanin yli.

Parhaimmillaan toi toimi jo siten, että kaikki muut asiat oli kunnossa, paitsi olkkarin wlan, joka oli väärällä ssid:llä (sama kuin työhuoneessa, eikä sitä "voinut" muuttaa).

Jos inttternetti olis toiminut, niin olisin voinut tulla kyseleen, mutta kun ei toiminut

Sijainti
    Far enough
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Vellu Tarkastele viestiä
    Joo, ei tuo aiheuttanut mitään ongelmia, mutta moni muu asia meni pieleen, kun yritin saada olkkarin yhteyksiä (DLNA/uPnP -kuviot) toimimaan.

Aiemmin mulla oli Zyxel adsl modemina ja siitä pitkä piuha olkkariin dlink:in wlan routteriin. Sitä kautta sai kyllä internet -yhteyden, muttei onnistunut noi PS3:n ja mediasoittimen DLNA -kuviot lain'.

Ostin sitten uuden adsl modemin kera gigabit-routterin, sain neronleimauksen siirtää se zyxel olkkariin ja sainkin erinäisissä tilanteissa ne dlna-kuviot toimimaan, mutta ei koskaan täydellisesti.

Nyt kun taas virittelin noita, niin sain koko kotiverkon siihen kuntoon, että se routteri ei suostunut antamaan dhcp:llä ip-osoitetta, vaikka siihen oli kytketty vain yksi kone. ei auttanut ipconfig/release ja /renew eikä /flushdns:tkään. Aina pukkasi jotain 169 -alkuista windowsin itsensä allokoimaa osoitetta tilalle. Sama homma jokaikisellä koneella, jotka oli kytketty kotiverkkoon. Kännykätkään ei saaneet ip-osoitetta wlanin yli.

Parhaimmillaan toi toimi jo siten, että kaikki muut asiat oli kunnossa, paitsi olkkarin wlan, joka oli väärällä ssid:llä (sama kuin työhuoneessa, eikä sitä "voinut" muuttaa).

Jos inttternetti olis toiminut, niin olisin voinut tulla kyseleen, mutta kun ei toiminut
    Firmwaren päivityksen yhteydessä, etenkin jos sen jälkeen esiintyy ongelmia, on usein suotavaa palauttaa laite tehdasasetuksille ja konfata kaikki (jos ylipäätään jotain konfattavaa löytyy) uusiksi.

Sijainti
    Vantaa, Finland
    Firmwaren päivityksen yhteydessä, etenkin jos sen jälkeen esiintyy ongelmia, on usein suotavaa palauttaa laite tehdasasetuksille ja konfata kaikki (jos ylipäätään jotain konfattavaa löytyy) uusiksi.
    Noi ongelmat oikeastaan johti siihen, että jouduin resetoimaan sen uuden adsl-routterin ja siinä samassa se sitten huomas, että on uusi firmwarekin olemassa...

Täytyy sanoa, että eilen illalla en saanut minkäänlaista yhteyttä (sen paremmin kännystä kuin läppäristäkään) wlanin kautta internettiin. Nyt on onneksi 2 päivää aikaa veivata noita acetuksia...

Senior Member
    Sijainti
    Kokkola
    Hyvin paljon mahdollista.
    Ja omilla kokeiluilla epäily vahvistui. Pistin toisesta tikusta sim-kortin vanhaan Elisan mokkulaan (joka mulla oli käytössä 2008-10) ja sillä toimii normaalisti. Ei ole pätkinyt yhtään.

Hei kuulkaas.

Mites tota tommonen HP:n paviljooni, jossa on Windows -asennuskamat omalla osiollaan. Saako noita pakupattua jotennii johonnii, jos jyrään levyltä kaikki osiot?

Sijainti
    Far enough

Thumbs up

Hei kuulkaas.

Mites tota tommonen HP:n paviljooni, jossa on Windows -asennuskamat omalla osiollaan. Saako noita pakupattua jotennii johonnii, jos jyrään levyltä kaikki osiot?
    How to Transfer an HP Recovery Partition to a New Hard Drive.

Noin helppoa Thanks.

Sijainti
    Far enough

Thumbs up

Noin helppoa Thanks.
    Löyty muuten kuuklella öpaut 10 sekunnissa. Hakusanat "hp pavillion restore partition move". Itävallan kuuklessa 4 osuma ekalta sivulta, jos olisin älynny korvata moven transferilla, olis ollu 3. osuma

Löyty muuten kuuklella öpaut 10 sekunnissa. Hakusanat "hp pavillion restore partition move". Itävallan kuuklessa 4 osuma ekalta sivulta, jos olisin älynny korvata moven transferilla, olis ollu 3. osuma
    Hitsi kun jotenki oletin kyseessä olevan hyvinki triviaalin ja haastavan operaation niin en edes kokeillu kuuklettaa.

Sijainti
    Far enough
    Hitsi kun jotenki oletin kyseessä olevan hyvinki triviaalin ja haastavan operaation niin en edes kokeillu kuuklettaa.
    Sano vaan suoraan, että olit laiska

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - sivuinfo - email