F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 10 / 54 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567891011121314151617181920 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 361-400/2136

Ketju: Hiljattain hiljaisemmille maille siirtyneet

Registered User Hartsa76's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut ToXiCiTy Tarkastele viestiä
    Eikös tuolla savossa vittuilla kaikesta mahdollisesta?
    Mitäs muuta sitä voi odottaa ihmisiltä jotka ovat niin kieronviäriä, että heidät haudataan ruuvaamalla maahan.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Hartsa76 Tarkastele viestiä
    Mitäs muuta sitä voi odottaa ihmisiltä jotka ovat niin kieronviäriä, että heidät haudataan ruuvaamalla maahan.
    Vihreät kuulema kompostoidaan.

Tosiasiassa savolaiset eivät ole kieroja vaan saamattomia ja helvetin huonoja tekemään mistään päätöksiä. Semmosia jahkailijoita.

*Niinhän tuo on aloittamista vaille valmis* kuvaa hyvin heitä. Tai *Pittee kysyä hallitukselta*, *En nyt ota kantaakseni*, *Pittee käyä aatomaatilla*.

Eniten savolaiset pelkää mitä muut ajattelee heistä, jos sanovat suoraan kyllä tai ei.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut jjv Tarkastele viestiä
    Oli muuten nämä Toholammin turmassa kuolleet sällitkin tavallista parempia nuoria. "– Tuntuu, että parhaat viedään päältä. Pojilla oli kaikilla hyvät harrastukset ja elämä edessä, surun murtama isä kuvailee." Toi just harmittaa, että huligaaninuorten sijasta aina ne parhaat viedään. Ne joilla oli kavereita ja hyviä harrastuksia.
    Miksi parhaat sitten ajaa autolla ilman turvavöitä 200 kmh? Siksi kun ovat siinäkin hommassa parhaitako? Ei tarvii vöitä, kun hanskalla korjaa virheet.

Kyllä mä olen 3-4 kertaa jäänyt auton kyydistä pois (nuoruudessa, mutta täällä Kuopiossakin kerran), kun kyyti on ollut sellaista, ettei huvita riskeerata sitä ainoaa. Toisaalta mua ei kiinnosta pätkän vertaa mitä muut musta ajattelee kun 'pelkään' tai huutelevat vellihousuksi. Ei vaikuta kesälomiin se.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Hippi ja juntti Albert Oil's Avatar
    Sijainti
    Korviesi välissä
    Heh. Mosse on vellis!
    Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Albert Oil Tarkastele viestiä
    Heh. Mosse on vellis!
    Ja ylpee siitä.
    Sekä hengissä

Senior Member Sue_me's Avatar
    Oikeat sankarit ovat jo kuolleet.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Sue_me Tarkastele viestiä
    Oikeat sankarit ovat jo kuolleet.
    Sotaveteraanitkin on ne 'ohi ammutut'.

oik. yo.
    Sijainti
    Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutkat

Thumbs up

Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Tosiasiassa savolaiset eivät ole kieroja vaan saamattomia ja helvetin huonoja tekemään mistään päätöksiä. Semmosia jahkailijoita.

*Niinhän tuo on aloittamista vaille valmis* kuvaa hyvin heitä. Tai *Pittee kysyä hallitukselta*, *En nyt ota kantaakseni*, *Pittee käyä aatomaatilla*.

Eniten savolaiset pelkää mitä muut ajattelee heistä, jos sanovat suoraan kyllä tai ei.
    Muutama vuosi sitten isukki oli Pieksämäen S-marketin pihalla kohdannut oppikirjaesimerkin savolaisesta jahkailijasta. Kaupan parkkipaikka oli ollut tupaten täynnä, mutta isä oli havainnut erään auton vierellä isännän jo seisoskelevan ikään kuin lähtöaikeissa. Isä siltä kysymään: "Oletko lähdössä?" Tähän savolaisukko oli reagoinut hitaasti ja mietiskellen: "Jaa, kaipa tuota kohta pitäisi."

Perkeleen savolaiset.
    "There's something wrong with the car!"
    Fernando Alonso, Kanadan GP 2005, kierros 39.

Oman elämänsä Sutil Fagerholm's Avatar
    Sijainti
    Semminki
    Savolaisuudella kohti ääretöntä ja sen yli.
    Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban

Flavio lfb's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Estanislau Amadeu Kreutz on menehtynyt. Rauha sielulleen ja tolleen, mutta itseäni on jo jonkin aikaa huvittanut suomenkielisen Wikipedian etusivun Äskettäin kuolleita -osioon tasaisin väliajoin ilmestyvät ilmoitukset joidenkin ainakin itselleni täysin tuntemattomien roomalaiskatolisten piispojen poismenosta. Sitä vaan, että kukahan noita jaksaa päivittää? Alppu? Pyryf?

Sijainti
    Semminki
    Mehän me.

Skeitatessa loukkaantunut rumpali kuoli

Torstai 10.7.2014 klo 22.42

Skeittionnettomuudessa loukkaantunut rumpali Henrik Furu on kuollut.

Rumpali Henrik Furu on nukkunut pois, vahvistaa Furun veli Iltalehdelle. Furu loukkaantui vakavasti kaaduttuaan skeitatessa viime lauantaina Helsingin Pasilassa. Furu tunnettiin Riihimäellä perustetun Endstand-punk-yhtyeen rumpalina. Viimeisinä vuosina hän soitti Cigarette Crossfire -nimisessä yhtyeessä.

Ystävien ja läheisten mukaan Furu oli lämminsydäminen mies, josta ei kellään ollut pahaa sanottavaa. Furun turmapaikalle oli jo viikonloppuna tuotu runsaasti kynttilöitä ja muistoesineitä.
    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014...81096_uu.shtml

Kevyet mullat.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Taas.

Senior Member
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Sue_me Tarkastele viestiä
    Jaa uudemman kerran. Eipä menneet hyväksi ihmiseksi kehut hukkaan. En ole kuullut nimeä, ja bändikin tuntematon, mutta jotenkin mieleen tulee nimestä paikallinen raitistunut ammattitenuttaja fillarilla liikkuva kiharapitkätukka.

Sijainti
    Semminki
    Tommy Ramone vaihtoi hiippakuntaa.

Nyt lähti viimeinen. Ramones.

Örfil
    Guest
    No niin meni. Sama tavisten yleissairaus vei kolme jäsentä ja muusikkojen yleissairaus neljännen.

Siinäpä bändi, joka parhaimpaan "muusikkokauteeni" vaikutti kaikkein aktiivisimmin. Puolet keikkasetistä taisi olla Ramoja.

Langennut enkeli toleranssisiipi's Avatar
    Sijainti
    SEKOS-marketin vihannesosasto
    Levätköön rauhassa "veljiensä" kanssa.
    "Minä täällä, posteljooni Petshkin. Toin teille Pörriäisen."

KUNG FU!!! BUNDOLO!!! AIIJJJEEEEHH!!!

Senior Member
    Sijainti
    Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Racer X Tarkastele viestiä
    Siinäpä bändi, joka parhaimpaan "muusikkokauteeni" vaikutti kaikkein aktiivisimmin.
    En soittanut, mutta silti Ramot pisti rytmin ja ryskeen ainakin yhteen kesään. Muistellen.

I am fabulous! ToXiCiTy's Avatar
    Sijainti
    Järvenpää
    Blitzkrieg Pop oli eka biisi, joka tuli opeteltua kitaralla. Kevyet mullat.
    “Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”

― Edward Snowden

Arschloch jjv's Avatar
    Viihdetaiteilija Kirsikka Kelloniemi, 43, kuoli äkillisesti.

Tv-sarjoista ja viihdeurastaan tunnettu Kirsikka "Geronima" Kelloniemi on kuollut. Hän menehtyi viime viikon keskiviikkona 2. heinäkuuta. Kelloniemi muistetaan muun muassa Maatilan prinsessat ja Muslimielämää -ohjelmista. Vaiherikasta elämää elänyt nainen työskenteli aiemmin myös eroottisena taiteilijana ja seksitanssijana.

Viime aikoina Kelloniemi kuitenkin jätti erotiikka-alan työt ja tuli uskoon. Lämminsydämisenä ja aina iloisena tunnettu Kelloniemi rakasti puutarhanhoitoa sekä ruoanlaittoa ja viihtyi hyvin kotitilallaan Haminan seudulla. Hän asui yhdessä miehensä kanssa. Kelloniemellä oli aiemmin asunto myös Helsingissä.

Viime aikoina Kelloniemi keskittyi terveellisempään elämään ja kertoi jättäneensä alkoholinkäytön lähes kokonaan, koska se ei Kelloniemen mukaansa sopinut hänelle.

Rauha heidän muistolleen.
    Viestiä on viimeksi muokannut jjv; 12.07.2014 21:39. Syy: eka kuva katosi

Darth Father Il Tempo Gigante's Avatar
    Sijainti
    Gamla Pedersöre huvudsocken

Haa

Enpä ole ennen kuluvan viikon perjantaita kuullut tai nähnyt ikinä ainuttakaan uutista tai vastaavaa, joka on viitannut tai koskenut Kirsikka Kelloniemeä.

Oliko hän jossain mielessä merkittävä henkilö, vai miksi kuolemastaan ja siihen liittyvistä asiosta uutisoidaan varsin paljon?
    -Ajatella jos Suomi voittaa huomenna Ruotsin!!

-Kutsuisin moista ajattelijaa hupsuksi ja höppänäksi. Ei Suomella ole mitään palaa tota rosteria vastaan.

Registered Loser Nurtsi's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Il Tempo Gigante Tarkastele viestiä
    Enpä ole ennen kuluvan viikon perjantaita kuullut tai nähnyt ikinä ainuttakaan uutista tai vastaavaa, joka on viitannut tai koskenut Kirsikka Kelloniemeä.

Oliko hän jossain mielessä merkittävä henkilö, vai miksi kuolemastaan ja siihen liittyvistä asiosta uutisoidaan varsin paljon?
    Elossa ollessaan hän toimi stripparina, mutta kuoleman jälkeen hänestä tuli "viihdetaiteilija".

Muuttuvatkohan viuhahtajatkin kuolemansa jälkeen performanssitaiteilijoiksi?

Kunhan muuten kyselen..

Sijainti

Haa

Samanlaiset ajatukset oli mielessä joskus 90-luvulla, kun Me Naiset-lehden kannesta näin Marjatta Svennevig'in lööpitysavautumisen masennuksestaan. Ikinä ennen en ollut ollut tietoinen kenestäkään Marjatta Svennevig'istä. Sittemmin tulin tietoiseksi, että Marjatta Svennevig oli lasitaiteilija-professori Timo Sarpanevan leski.

Nyttemmin hää on ottanut sukunimekseen Sarpaneva. Hieno homma. Kai?

-Kutsuisin moista ajattelijaa hupsuksi ja höppänäksi. Ei Suomella ole mitään palaa tota rosteria vastaan.

Senior Member
    Sijainti
    Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
    Levätköön rauhassa. Juuri viime viikolla pohdimme mitä hänelle kuuluu. Aina herrasmies, jota oli ilo palvella, ja jolla oli valoisia kommentteja.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Oi oi oi, oli kyllä sellainen selostaja joka sai otteeseen.

RIPit suomeksi.

Langennut enkeli toleranssisiipi's Avatar
    Sijainti
    SEKOS-marketin vihannesosasto
    "Minä täällä, posteljooni Petshkin. Toin teille Pörriäisen."

KUNG FU!!! BUNDOLO!!! AIIJJJEEEEHH!!!

Senior Member
    Sijainti
    Kurjala
    Lainaa Alunperin kirjoittanut toleranssisiipi Tarkastele viestiä
    Nyt lähti legenda
    Enpä koskaan nähnyt livenä.

Banned
    Oscar-ehdokkuudellakin aikanaan palkittu näyttelijä James Garner on kuollut kunnioitettavassa 86v. iässä.
    Kevyet mullat, hyviä roolisuorituksia kaverilla ollut...

Sijainti

...

Niin monen eri roolin ja erilaisen roolin taitaja, näyttelijä Robin Willams on poissa.

Paksu ja pehmeä.
    Sijainti
    J:vi
    Niin monen eri roolin ja erilaisen roolin taitaja, näyttelijä Robin Willams on poissa.
    Tämä raapaisee. Yksi suurimmista koomikkosuosikeistani.
    Live on Broadway, Inside Actors Studio ja Weapons of Self Destruction on tullut katteltua useampaankin kertaan läpi ja aina miehen nerous on ällistyttänyt.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Ei enää nano nanoa

Todella surullinen uutinen. Huikeita rooleja Robinilla. Oscar-palkittu näyttelijä.

Garpin maailma
    Hyvää huomenta Vietnam
    Will Hunting
    ...

No niin tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Näin jps "etädiagnosoi" henkilöä oikeinkirjoituksesta havaittavissa olevasta älykkyydestä.
    Ei, ei ole tarkoitus, eikä sitä liene kukaan käytäkään. Kuitenkin kielen käytöstä tai sen käyttämättömyydestä voi tehdä ja tulee väkisinkin tehtyä johtopäätöksiä kyseisen henkilän järjenjuoksusta.

Absent Member Tsuhna's Avatar
    Sijainti
    Toisaalla
    Ohoh..
    In the end, there was silence

"Se on juurikin näin" mustakaari's Avatar
    Sijainti
    Rysälä

Kepeät mullat. Surullinen juttu.

R.I.P.

Banned
    Kevyet mulla mr. Williamsille, loistava näyttelijä oli.
    Taidampa kunnioittaa miehen muistoa katsomalla tänään Good Will Huntingin.....

Senior Member Joni's Avatar
    Ohhoh olipas pommi ja vetipä hiljaiseksi Yksi mun lempinäyttelijöitä ehdottomasti. RIP

Formulapätkiä laidasta laitaan:

http://tinyurl.com/zt4clwn

Välimallin jätkä Vilperi's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Kylläpä lähti päivä käytiin surkeilla uutisilla. Levätköön rauhassa.
    "You must always believe you will become the best, but you must never believe you have done so."
    -Juan Manuel Fangio

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö