Onhan Jussi-patsain palkitun Betoniyönkin nähnyt melkein 7000 katsojaa. Kyllä on ihmiset tyhmiä, kun 240000 käy katsomassa 21 tapaa pilata avioliitto. Joka on raadin mielestä ihan huono.
![]() |
![]() | |||||||
|
Onhan Jussi-patsain palkitun Betoniyönkin nähnyt melkein 7000 katsojaa. Kyllä on ihmiset tyhmiä, kun 240000 käy katsomassa 21 tapaa pilata avioliitto. Joka on raadin mielestä ihan huono.
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
Onni Suuronen on kuollut.
-Ajatella jos Suomi voittaa huomenna Ruotsin!!
-Kutsuisin moista ajattelijaa hupsuksi ja höppänäksi. Ei Suomella ole mitään palaa tota rosteria vastaan.
David Robertson. Kepeät mullat.
Nyt lähti Miina Maasola. Ei herännyt enää tajuttomuudesta.
Kevyet mullat sinnekin.
Miina Maasolan lähtö jotenkin pysäytti. Nuori ihminen, minä olin pitkään tietämätön koko asiasta ja luulin että toipuu.
Lehdessä sitten oli uutinen eilen ja siinä maininta että oli pahoin loukkaantunut aikanaan ja tapahtunut oli vain ajan kysymys.
Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.
Olin juuri aikeissa lisätä tämän tänne, mutta olin myöhässä.
Muistan lapsena nähneeni televiosta jotakuinkin kaikki Shirley Templen lapsena näyttelemät leffat, mustavalkoisina tietysti, silloin tykkäsin, mutta en tainnut olla vielä edes koulussa.
Levätkööt rauhassa.
"Hulluuden puhtain muoto on jättää kaikki ennalleen ja kuitenkin samalla toivoa, että jotain muuttuisi"
Huuhkajien ex-valkku Richard Möller Nielsen kuollut aivokasvaimeen. Mtv3 muisti EM-kullan Tanskan peräisimessä sekä Suomen katkeran tasurin Unkaria vastaan. Ja että pallon lipuessa maaliin, 5 edellistä pallonkosketusta oli suomalaisilla.
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
Näin jps "etädiagnosoi" henkilöä oikeinkirjoituksesta havaittavissa olevasta älykkyydestä.
Ei, ei ole tarkoitus, eikä sitä liene kukaan käytäkään. Kuitenkin kielen käytöstä tai sen käyttämättömyydestä voi tehdä ja tulee väkisinkin tehtyä johtopäätöksiä kyseisen henkilän järjenjuoksusta.
Ristikko-Tea kuollut.
Näin o. Just maanantaina vielä näytteli mun televisiossani. Kuoli tosin siinäkin.
Harold Ramis 1944–2014
Jeesus pelastaa
Who you gonna call?
Repe veti nälkäänsä kuivahiivaa ja talkkunaa ja vihtoi saunoessa tillipuntilla. Repe olikin Yläpamasta.
In truth, only atoms and the void - Demokritos
Xpress Kemp
Voiton jälkeen taivaaseen. Aika maratonimainen keikka.
Hevonen kuoli voitettuaan lähtönsä
Kouvolan raveissa illan kahdeksannen
lähdön voittoon kirinyt Xpress Kemp
-niminen ravuri lyyhistyi pian
maaliintulon jälkeen radalle ja
todettiin kuolleeksi.
Kuusivuotias ruuna oli kilpaillut
säännöllisesti, eikä sen voittoa
pidetty erityisen isona yllätyksenä.
Xpress Kemp ehti kilpailla 48 kertaa,
ja voittoja kertyi kymmenen. Jari
Suomelan omistamaa ruunaa valmensi
Seppo Vesala, ja sitä ajoi kilpailuissa
pääsääntöisesti Tapio Perttunen, joka
huolehti ohjastamisesta myös Kouvolassa
Pruutta on poissa.
-Kutsuisin moista ajattelijaa hupsuksi ja höppänäksi. Ei Suomella ole mitään palaa tota rosteria vastaan.
Tällaista tänään.Muumipapan ääni Matti Ruohola on kuollut
Muumipapan äänenä tunnettu näyttelijä Matti Ruohola on kuollut.
Helsingissä asunut Ruohola kuoli 16. päivä helmikuuta, kertoo Iltalehti.fi. Ruohola syntyi vuonna 1940 Heinolassa.
Näyttelijänä Ruohola oli itseoppinut. Hänen ensimmäinen elokuvaroolinsa oli vuonna 1965 valmistuneessa Laituri-elokuvassa. Wikipedian mukaan Ruohola näytteli myös muun muassa Risto Jarvan elokuvassa Mies, joka ei osannut sanoa ei sekä monissa Visa Mäkisen komedioissa sekä useissa televisiosarjoissa.
Ruoholan ääntä on kuultu monissa lasten piirrossarjoissa. Ruohola näytteli muun muassa Muumilaakson tarinoiden Muumipappaa. Lisäksi hän antoi äänensä piirrossarjan Haisulille, Posteljoonille ja Muurahaisleijonalle. Maija Mehiläinen -sarjassa Ruoholan ääni oli heinäsirkka Flipillä sekä Ville-mehiläisellä.
Teatterin puolella Ruohola on näytellyt muun muassa Helsingin kaupunginteatterissa ja Ahaa Teatterissa. Ruohola työskenteli ohjaajana esimerkiksi Estradivammaiset ry:n teatterissa vuosina 1993–1996. Hän teki myös lavastajan töitä.
Matti Ruoholalle myönnettiin valtion taiteilijaeläke vuonna 2013. Julkisuudessa Ruoholaa ei nähty 1990-luvun lopun jälkeen
"Ei mennä sinne alapäähän, sielläkin on tiukkaa."
- Jari Litmanen
"Pitkä" Lehtinen on poissa.
En osaa sanoa juuta enkä jaata asiaan.
JUU!
"Traileriääni" Hal Douglas.
Nimenä tuskin kovinkaan monelle tuttu, mutta äänenä kyllä...
http://www.iltalehti.fi/viihde/20140...22863_vi.shtml
"Hulluuden puhtain muoto on jättää kaikki ennalleen ja kuitenkin samalla toivoa, että jotain muuttuisi"
Fred Phelps. Kerrankin joku, jolle voi toivottaa raskaat mullat.
Altavastaajan on helppo vastata odotuksiin.
Jäänyt onneksi vähän tuntemattomammaksi jampaksi mulle. Hienon oloinen herrasmies.
Ei Balestre ollut tuntematon jamppa.
GWAR -orkesterin Dave Brockie on kuollut 50-vuotiaana.
http://www.soundi.fi/uutiset/lordin-...mppani-kuollut
"Minä täällä, posteljooni Petshkin. Toin teille Pörriäisen."
KUNG FU!!! BUNDOLO!!! AIIJJJEEEEHH!!!