![]() |
![]() | |||||||
|
Perinteisellä klo 14 tokalla ja vikalla kahvipaussilla. Enää pari tuntia jälel :P
Eiköhän tuo "specialtason soppari" ole melkein kenen tahansa saatavissa. Sellaista ei erikseen kirjoiteta, mut sen saa muutaman vuoden työkokemuksella. Pomoa kiinnostaa enää siinä kohtaa se, että hommat tulee annetussa ajassa hoideltua. Tää soppari joskus kääntyy duunaria vastaankin. Onko ylitöistä vielä mainittu?
Kaipa se riippuu paikasta mutta monissa paikoissa noudatetaan kahta 10min kahvitaukoa. Toki mä en kerkeä jokaista pomotettaavaani seuraamaan vaan mulle tärkeintä että tavoitteet täyttyy![]()
Viestiä on viimeksi muokannut Joni; 03.04.2013 15:45.
Minkähänlainen pomo Joni on?
Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.
Oltiin syömässä ja nyt jauhetaan paskaa taukotiloissa![]()
Soodasin, sitten söin ja nytten .... lihasharjoitteet ja sitten soodaan vähän lisää. Myöhemmin Skypepalis ja 16:00 nuukkeria, saatana!
Which Seat can I take?
Kyllä pakkolukeminen on ihanaa.
Altavastaajan on helppo vastata odotuksiin.
Koen.
Senhän SÄ haluaisit tietää!
Treenisaldot
"Täällä on 2,1 gigatavua tietoa." -Antti
En tiedä onko JACQUES tyhmä, vai oliko mies liikkeellä huumorilla........ Mutta kaiken kaikkiaan aikamoista höpinää...
T: Nimimerkki Jjusban
Lueskelen F1-forumia ja F1-areenaa ja ihmettelen taas mitä höpistään![]()
Pistän parsakaali-kasvispiirakan uuniin.
Tämä oli nyt tässä.
Puristelen.
Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.
Tiristelen pusseja
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
Kahvipaussilla selaan netissä
Huokailen treenisession päätteeksi. Kohta lääkäriin ja töihin.
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
Chattailen naisten kanssa.
Ahaa, no nythän tää selkis.
Onks Joni töissä?? Oho.
Tuuletan, kun sain 1,5 litran Valio-maitotölkin ehjänä auki. Mun mielestä niissä on jotenkin huonompi ja pehmeämpi pahvi/kartonki (mitä lie) kuin ennen.