F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 123 / 123 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2373113114115116117118119120121122123
Tulokset 4 881-4 889/4889

Ketju: Potkiksen liveseuranta

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Hartsa76 Tarkastele viestiä
    Miesten puolella ei ainakaan ole oltu missään muissa kisoissa mukana kuin olympialaisissa ja niihinkään Suomi ei päässyt karsintojen kautta, eli kyseessä on ensimmäinen kerta kun Suomi selviytyy miesten puolella karsintojen kautta arvokisoihin.

Jos oikein pilkunviilaajaksi aletaan ja lasketaan kaikki ikäluokatkin mukaan niin siinä tapauksessa Suomi on ollut mukana jopa MM-kisoissa.
    Dzekoo kirjoitti AIKUISTEN arvokisoista ja viittasin niihin. Miesten kisoissa on ollut U21-joukkue.

Kannattaisi mainita A-maajoukkue tai miesten edustusjoukkue, jos Huuhkajia ja sen edeltäjiä tarkoittaa.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User
    Yks voitto Liechteinsista niin ollaan kisoissa..Ihme on tapahtunu!?

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Ja QPS otti 43 vuoden tauon jälkeen futismestaruuden Kuopioon. Kyseessä miesten korkein sarjataso, joka tällä hetkellä tunnetaan Veikkausliigana.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Senior Member
    Sijainti
    Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
    Vaikka Kuopiossa en olekaan käynyt sitten kesän 1989, on sanottava että KuPSin mestaruus on hieno asia.
    Erikseen ilahduttaa vielä se, että eka OIKEA (en laske Riihimäen Palloseuraa) futispeli, jonka olen käynyt katsomassa oli 1979 HJK-KuPS. Tosin sinä kesänä kuopiolaiset jäi hoppeelle.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Lainaa Alunperin kirjoittanut ettelbruck Tarkastele viestiä
    Vaikka Kuopiossa en olekaan käynyt sitten kesän 1989, on sanottava että KuPSin mestaruus on hieno asia.
    Erikseen ilahduttaa vielä se, että eka OIKEA (en laske Riihimäen Palloseuraa) futispeli, jonka olen käynyt katsomassa oli 1979 HJK-KuPS. Tosin sinä kesänä kuopiolaiset jäi hoppeelle.
    Ihan hienoa, että tällainen maakuntakeskuskin voi pärjätä. Ja onhan se melkoinen palkinto Ari Lahdelle, joka on rahoittanut tuota touhua jo pidempään.

Olisiko se myös tarvittava buusti, että tuosta Keskuskentästä tehtäisiin kunnon stadion, jolla voisi sitten suuremmatkin pitkätukkabändit esiintyä?

Registered User Hartsa76's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Ihan hienoa, että tällainen maakuntakeskuskin voi pärjätä. Ja onhan se melkoinen palkinto Ari Lahdelle, joka on rahoittanut tuota touhua jo pidempään.

Olisiko se myös tarvittava buusti, että tuosta Keskuskentästä tehtäisiin kunnon stadion, jolla voisi sitten suuremmatkin pitkätukkabändit esiintyä?
    Keskuskentän kohdalla tilanne voi olla se, että haluja olisi tehdä siitä kunnon stadion, mutta Kuopion kaupungin kassassa ei ole rahaa siihen juuri nyt.

Registered User
    Vanha kunnon FC Haka palaa ens kauden Veikkausliigaan..

Surkuhupaisat vuodet on ohi,Haka is back! Suomen jalkapallopääkaupunki..

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Suomi EM-kisoihin! 👍

Flying debris IntriguingMan's Avatar
    Sijainti
    Lohja
    Aivan uskomatoma! Rive, Jasse, Tuplapukki.
    "Silloin oli vielä kaikki paremmin kun Tommi Ahvala ajo Mersulla sitä American Le Manssia"

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö