Barcamaista pallonjauhantaa ja Paatelaismaista puolustuspelaamista. Maalintekopaikat suht tasan. Toinen osaa viimeistellä, toinen ei. Ilta oli kaunis ja lämmin. Heidi Suomi oli taas niin IhQ.
![]() |
![]() | |||||||
|
Barcamaista pallonjauhantaa ja Paatelaismaista puolustuspelaamista. Maalintekopaikat suht tasan. Toinen osaa viimeistellä, toinen ei. Ilta oli kaunis ja lämmin. Heidi Suomi oli taas niin IhQ.
Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.
Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.
Millä helvetillä noi puusilmät valikoituu dumaamaan noita matseja? Avustavalla prillit huurussa?![]()
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
Koko RacerX on eräänlainen tilastokummajainen.
Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.
Toivottavasti Suomi heilahtaa tänään MM-kisoihin.
Periaatteessa aika ohkaiset saumat, semminkin kun esim. matemaattisesti sellainen olisi mahdotonta mutta jos ei yhtään koskaan mitään yritä niin ei voi unelmiaan saavuttaa. Siispä täysi hööki päälle!
Tsemppiä, pöllöt!![]()
Jaa pulutko potkii jotain siannahkakuulaa..
Potkii vaan
In the end, there was silence
Luin otsikön Pöhkiksen liveseurannaksi. Autojen ja vesivahinkojen sijaan täällä onkin jotain jalkapalloa.
Petyin pahoin.![]()
Entinen tuleva maailman kuningatar
En aio katsoa jalkapallo-ottelua. Kuulitteko! Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä siellä tapahtuu.
Aika kova kärkkäri tolla Riberylla![]()
Suomi tarvitsisi maalin, tai ehkä Neljä. Kuten eräs tamperelainen älykkö on tokaissut: "Jos haluat pizzaa, tee maali".
On kyllä ollut paikoitellen oikein mukavan näköisiä hyökkäyskuvioita Suomella. Onnistuisi vain se ihan viimeinen vaihe, eli maalinteko.
--
Ei mithään häthää.
Mun kavereitapa ne taas on, jos totta ei puhuta.
Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.
Kattelin noita nykypäivän suomalaispelaajien työnantajia, melkoisen vaatimattomia seuroja. Kaksi äijää jokseenkin merkittävissä seuroissa, maajoukkueen ulkopuolelta yksi. Vois sanoo, että Hyypiä on edelleenkin se Suomen ykkösfutisäijä, vaikkei enää pelaakkaan.
voi voi kyllä nyt näyttää pahalta ei tästä mitään tule kun toi riberi on niin hyvä ai ai
"Ei mennä sinne alapäähän, sielläkin on tiukkaa."
- Jari Litmanen
Litti takas niin tulisikin jotain pelaamisesta.
Eurosportin tänä iltana tarjoama Bundesliiga näyttää erehdyttävän paljon naisten tennikseltä. Kumpikohan noista on se Hyypiä?
ffffuuuu
Suomi on tehnyt ihan reippaasti maaleja sekä Saksa että Ranska otteluissa. Suomen joukkue on hyvin oivaltanut maalien tekemisen omaan päätyyn olevan paljon helpompaa kuin vastustajan.
Saas nähdä tuleeko tästäkin kommentista bannia.
"Kun istuu yksin lentokoneessa, mieleen tulee väkisinkin, onko tässä mitään järkeä."
- Matti Kyllönen
"...mutta toisaalta riskit kuuluvat tähän lajiin ja jos tiukoissa paikoissa ollaan liian kilttejä, pahat pojat tulevat takaa ohi ja vievät kauneimmat naiset."
- Erkki Mustakari