![]() |
![]() | |||||||
|
I find hope in your hate for me
Treenisaldot
"Täällä on 2,1 gigatavua tietoa." -Antti
En tiedä onko JACQUES tyhmä, vai oliko mies liikkeellä huumorilla........ Mutta kaiken kaikkiaan aikamoista höpinää...
T: Nimimerkki Jjusban
Ok, se haaste oli tyhmä idea
Asia loppuunkäsitelty![]()
Joo välillä kannattaa ollaa nöyryyttämättä. Yks hyvä ihmistyyppi on vaikka audilla ajava rayban laseja käyttävä kovanaama jolla on se autolla hankittu vaimo mukana ja ajaa samassa lähdössä, ennen ku se sibasee kalkkia käsiin niin ego on ehtiny ajaa jo koko ajon. Ajon jälkeen kannattaa pitää kypärä päässä =)
Ohessa oma kattava raportti tapahtumarikkaasta kisasta:
Ja näin. Onneksi ulkokausi alkaa!
Tulihan ajeltua. Video kertokoot enemmän:
https://www.youtube.com/watch?v=XnB6...ature=youtu.be
Kiitokset Kartingkeskuksen väelle ja muille kisaajille hyvistä karkeloista!
"And if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, competing to win."
Aika optimistinen ohitusyritys kyllä Haikilta.
Toi sun ohitus (FW:stä?) oli ihan hieno. Totken ohitus Jatenskista oli myös tyylikäs, mutta sitä ei tästä nähnyt oikein kunnolla. Tiimin kannalta oli hyvä, että myös Totke pääsi musta ohi heti startissa niin pääsi yllättämään Jatenskin. Tietty ois tossa ollut tsäänssit saada 2 sataseiskaa Andyn lisäksi A-finaaliin, mutta ei voi mitään, olin hidas.
Treenisaldot
"Täällä on 2,1 gigatavua tietoa." -Antti
En tiedä onko JACQUES tyhmä, vai oliko mies liikkeellä huumorilla........ Mutta kaiken kaikkiaan aikamoista höpinää...
T: Nimimerkki Jjusban
Report:
Pieni sairastelu oli alla mut tervehty tarpeeksi ennen kisaa.
Harkat+AA #3: Auto tuntui ihan jees tuloksena yhdeksäs sija
B-Final #5: Startti oli hyvä pääsin rinnalle jacquesin kanssa ja pienin kontaktin myötä pääsin ohittaa kärkeen. Sit mä haparoin kärjessä ja pieni virhe makso totken ohittaa mut ja loppukisa meniki totken perässä odottaen jotain virhettä että pääsen ohittaa. Kerran oli mahollisuus mut just silloin olin tietty jääny vähän kauemmas totken onneksi. Kisan päätyttyä piti tosiaan käydä keskustelee jacquesin kanssa siit ohituksesta ja paiskattii kättä.
A-Final #3 Olin jo menossa pukkarii vaihtaa kunnes kuulin nimenhuudos a finaalii varten. A-finaali meni oikeestaa totken perässä ajeluks.
Kiitokset järkkäreille ja henkilökunnalle!
PeePeen videolta näkee kyllä kuinka vaikeaa ohittaminen on tuolla radalla. Toiveissa olisi, että tekisivät sinne edes yhden kunnon ohituspaikan.
PeePee yritti 2:aksi kertaa samassa paikassa ohitusta mitä Haikki ja kummassakaan ei ollut kunnollisia edellytyksiä onnistua. Ehkä tuo mutka pitäisi tehdä loivemmaksi (sisäkurvista renkaita pois). Tuo ylijyrkkyys tekee siitä ohittajalle niin vaikean kun ohitettavankin on yritettävä saada autonsa kääntymään. Edellisten mutkien osalta ajolinjojen lipsuminen antaa kyllä mahdollisuuden työntää keulaa rinnalle sopivan tilaisuuden tullen.
Taisi olla viime vuonna jotain höpinääkin, mutta tuo rataprofiili voisi antaa enempi ohitusmahdollisuuksia toisinpäin ajettuna.
Muuttuiko ohittamismahdollisuudet mihinkä suuntaan, nyt kun rata oli astetta nopeempi? Peräänajot varmaan väheni.
Lyhyt rapo:
Ajoin kaikki setit samalla autolla #5.
Aika-ajot:
Pieniä virheitä joka kierroksella joten luulin jo että b-finaali kutsuu, mutta yllätyksekseni aika rittikin täpärästi ryhmäni toiseksi ja kokonaistuloksien viidenteen ruutuun.
Kisa:
Lähdössä pääsin liikkeelle. ykkösmutkassa joku pamautti perään mutta sijoitus säilyy. Slugilla edessäni onneton #9 joten tiedossa vaikea kisa kun ohi pitäisi päästä mutta se ei vaan täällä onnistu ilman edellä menevän virhettä... Siinä sitten seurailen ja odottelen paikkaa. Varsinkin ykkösmutkaan Slug joutuu jarruttamaan huomattavan aikaisin kun taas viimeisessä vasen-oikea yhdistelmässä en saa häntä yhtään kiinni. Lopulta sitten toiseksi viimeisellä kierroksella Slug luistelee sen verran leveäksi että pääsen ohi.
Tästä on hyvä jatkaa kohti ulkoratakisoja. Yleensä kun olen tupeloinut vähintään yhden sisäratakisan ennen ulkokisoja. Lievää nousujohteisuutta havaittavissa siltä osin mutta eiköhän haikki palauta taas Forssassa maan pinnalle kun olen nyt hänet pari kertaa voittanut. Odotuksissa siis täydellinen nöyryytys ja katkera kalkki
Onnitelut vielä kärkikolmikolle ja kiitos järkkäreille.
Harkat & Aika-ajo #6
Auto oli hyvä ja sai onnistuneita kierroksia ajettua. Aika-ajossa oli myös hyvä väli ajella.
Harkassa 40.77 ja aika-ajossa 40.54 joka riitti paalulle.
A-finaali #8
Hyvä auto osu myös kisaan ja sai heti lähdöstä vedettyä eroa taakse, joten aika rauhassa sai ajella, kierrosajaksi kisassa 40.64
Onnistunu aika-ajo oli tarkeä.
Kiitos järjestäjille ja ratahenkilökunnalle.
Onnittelut myös WoPelle ja DSQ:lle.
http://www.youtube.com/watch?v=QX9JK...p3Up1sjrSvKt3g
kiitos ja anteeksi.
Olihan se joo. Samaa sanoinkin heti kisan jälkeen Sue me:lle. Siihen paikkaan yritin rakentaa ajolinjamuutosten ja reilusti paremman suorakulun takia paikan missä iskeä mutta nasahtikin omaan nilkkaan. Tästä myös Peepee joutui oheiskärsijäksi. Sori. Ei muutenkaan ollut mun parhaita kisoja. Ehkä.