F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 3 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678910111213 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 81-120/999

Ketju: S- ja K-ryhmien boikotti

Hippi ja juntti Albert Oil's Avatar
    Sijainti
    Korviesi välissä
    En vaan kaivoin itse timantit timanttikartanoni timanttiseiniin. Ja louhin kultahiput kultaisen eriöni kultaisiin hanoihin.
    Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.

Custom User markoj's Avatar
    Vai sillä lailla.

Senior Member oldez's Avatar
    Boikotoin S- ja K-ryhmää koko pääsiäisen. Shoppailin vain ICA:ssa ja REMA 1000:ssa.

Soldiers of Antisthenes Renngeist's Avatar
    Sijainti
    Syylien välissä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut oldez Tarkastele viestiä
    Boikotoin S- ja K-ryhmää koko pääsiäisen. Shoppailin vain ICA:ssa ja REMA 1000:ssa.
    Itsehän shoppailin vain Kaiserilla ja Edekassa.

Paitsi tietenkin tänään Alepassa, kun oli matkan varrella ainoa auki ollut.
    "Ei mennä sinne alapäähän, sielläkin on tiukkaa."
    - Jari Litmanen

Senior Member Mosse's Avatar
    Sijainti
    Intternetissä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Renngeist Tarkastele viestiä
    Itsehän shoppailin vain Kaiserilla ja Edekassa.

Paitsi tietenkin tänään Alepassa, kun oli matkan varrella ainoa auki ollut.
    Eli itse et ollut auki, vaan rahaa jäi jäljellekin?
    Mosse has left the building. Eli tervetuloa takaisin te, jotka vuokseni poistuivat forumilta.

Soldiers of Antisthenes Renngeist's Avatar
    Sijainti
    Syylien välissä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Eli itse et ollut auki, vaan rahaa jäi jäljellekin?
    Kyllähän tuota näköjään vähän jäi jälelle.
    "Ei mennä sinne alapäähän, sielläkin on tiukkaa."
    - Jari Litmanen

Senior Member Dominic's Avatar
    Sijainti
    Turku
    Just tyhjensin S-tilipajatson.
    Which Seat can I take?

. Olga's Avatar
    Sijainti
    asialinjalla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Dominic Tarkastele viestiä
    Just tyhjensin S-tilipajatson.
    Minäkin eilen katsoin, mitä S-ryhmän bonuksista on kertynyt. Toistatuhatta euroa. Ei huono.
    Juttele itsesi kanssa, koska aina välillä tarvitset asiantuntijan neuvoa.
    - Tuntematon

Senior Member Sue_me's Avatar
    Minä en edes tiedä paljonko s-tilillä on rahaa. Huoltoasemilla ja kerran kaupassakin maksanut debitillä, ei ole vielä tilin pohja tullut vastaan.

. burb's Avatar
    Moon viime vuosina käyttänyt niin paljon S-ryhmän kauppoja että jos kortti olisi niin olisipa tullut paljon Bonuspalloja. Mutta kun ei ole korttia. Koska olen "vähän" tyhmä. Yhyhyy.

. Olga's Avatar
    Sijainti
    asialinjalla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut burb Tarkastele viestiä
    Moon viime vuosina käyttänyt niin paljon S-ryhmän kauppoja että jos kortti olisi niin olisipa tullut paljon Bonuspalloja. Mutta kun ei ole korttia. Koska olen "vähän" tyhmä. Yhyhyy.
    Just. Ja pallojahan niissä S-ryhmissä kertyy.
    - Tuntematon

. burb's Avatar
    No mitä ne oli? Plop, plop? Ole tarkka ota Bonus?

Sijainti
    Turku
    Lainaa Alunperin kirjoittanut burb Tarkastele viestiä
    No mitä ne oli? Plop, plop? Ole tarkka ota Bonus?
    "Kauppias" "hoitaa" "homman" "."
    Which Seat can I take?

nimimerkkien jahtaaja
    Sijainti
    täällä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Olga Tarkastele viestiä
    Minäkin eilen katsoin, mitä S-ryhmän bonuksista on kertynyt. Toistatuhatta euroa. Ei huono.
    Vaude. Ja jos ois pääsääntöisesti ostellut Lidlistä, tankannut halvemmista bensiksiltä jne, niin säästöä olisi kertynyt ehkä kolme tonnia ja silti ois pikkasen voinut saada bonuksia ja plussia.
    Saas nähdä tuleeko tästäkin kommentista bannia.

Senior Member jupla's Avatar
    Sijainti
    Kurjala
    Lainaa Alunperin kirjoittanut jps Tarkastele viestiä
    Vaude. Ja jos ois pääsääntöisesti ostellut Lidlistä, tankannut halvemmista bensiksiltä jne, niin säästöä olisi kertynyt ehkä kolme tonnia ja silti ois pikkasen voinut saada bonuksia ja plussia.
    Joo, mut ne ois jo juotu.

Missä ajassa Olga nuo bonukset on saanut?
    Yhtenä päivänä kuollaan, muina päivinä pelätään

. Olga's Avatar
    Sijainti
    asialinjalla
    Tuskin olisi. Suuri osa noista bonuksista on kertynyt tuotteista, jotka eivät kuulu Lidlin tai Teboilin tuotevalikoimiin. Muutenkin olen kotimaata ja -maakuntaa suosiva tyyppi. Ostan kainuulaista ja suomalaista, vaikka se olisi vähän kalliimpaa kuin muualla. Kannatan paikallisia yrittäjiä ja suomalaista omistusta. Sanokaa mitä haluatte.
    - Tuntematon

Oman elämänsä Sutil Fagerholm's Avatar
    Sijainti
    Semminki
    Mitä haluan.

Mitä voitin?
    Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban

Senior Member jupla's Avatar
    Sijainti
    Kurjala
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Pyryf Tarkastele viestiä
    Mitä haluan.

Mitä voitin?
    Et mitään, piti sanoa "mitä haluatte".
    Yhtenä päivänä kuollaan, muina päivinä pelätään

. Olga's Avatar
    Sijainti
    asialinjalla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut jupla Tarkastele viestiä
    Joo, mut ne ois jo juotu.

Missä ajassa Olga nuo bonukset on saanut?
    Hyvä kysymys. Oliskohan kolmessa vuodessa? Edelliset olin käyttänyt lisähankintoihin.
    - Tuntematon

Oman elämänsä Sutil Fagerholm's Avatar
    Sijainti
    Semminki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut jupla Tarkastele viestiä
    Et mitään, piti sanoa "mitä haluatte".
    No voi perkele. Tämänkin puppeloin.
    Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban

Senior Member Sue_me's Avatar
    Tuskin olisi. Suuri osa noista bonuksista on kertynyt tuotteista, jotka eivät kuulu Lidlin tai Teboilin tuotevalikoimiin. Muutenkin olen kotimaata ja -maakuntaa suosiva tyyppi. Ostan kainuulaista ja suomalaista, vaikka se olisi vähän kalliimpaa kuin muualla. Kannatan paikallisia yrittäjiä ja suomalaista omistusta. Sanokaa mitä haluatte.
    Itseäni kiinnostaa lähinnä se, että miten pankkitilille saisi jäämään enemmän kuin 9,95e seuraavan tilin pohjiksi.

Jos nallukka vie isot rahat, on ihan sama vaikka ne työntäisi kiinalaiselle nallukalle.

Örfil
    Guest
    Meneekö nyt arvio päin mettää mutta jos bonus on 5% (ja vaikka 1200 e) niin sehän tarkoittaa kolmessa vuodessa 24 000 e ostot eli 8 000 e per vuosi.
    Tekeepi 670 e kk.

Kuulostaa realistiselta lukemalta, jos se sisältää mm. bensan, paljon safkaa, kaiken kainuulaisen leipäjuuston ja vaikkapa öljylaskun.

Super Dave Lunssila's Avatar
    Kävin eilen Liidelissä. Siellähän oli Saarioisen kinkkupitsaakin tarjolla! Vähän erikoinen maku vaan, mutta muuten ihan toimivaa. Ja halpaa olutta!

Sijainti
    Turku
    Missä halpa olut, siellä Domppari.
    Which Seat can I take?

Osallistuin tänään tähän kampanjaan käymällä ostoksilla K-Marketissa ja S-Marketissa.

Sijainti
    Turku
    Ostin Keskon-liikkeestä halpaa I-olutta. Kuuhun illalla.
    Which Seat can I take?

2009-2016
    Olivat muuten Keskon ajoja ne, missä tarjosivat kuuden työpäivän viikkoa....

nimimerkkien jahtaaja
    Sijainti
    täällä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut DW Tarkastele viestiä
    Olivat muuten Keskon ajoja ne, missä tarjosivat kuuden työpäivän viikkoa....
    Oisko ajoista saanut plussapisteitä?

Sijainti
    Turku
    Kohta haetaan ruohonleikkuri tarjouksesta ja saadaan vitusti Plussa-pisteitä.
    Which Seat can I take?

. Olga's Avatar
    Sijainti
    asialinjalla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Racer X Tarkastele viestiä
    Meneekö nyt arvio päin mettää mutta jos bonus on 5% (ja vaikka 1200 e) niin sehän tarkoittaa kolmessa vuodessa 24 000 e ostot eli 8 000 e per vuosi.
    Tekeepi 670 e kk.

Kuulostaa realistiselta lukemalta, jos se sisältää mm. bensan, paljon safkaa, kaiken kainuulaisen leipäjuuston ja vaikkapa öljylaskun.
    ... ja sopivasti ajoitetut tuplabonusostot ja asiakasomistajapäivät ja kokkelipiimät ja ja ja... Ehkä aikaa oli mennyt yli kolme vuotta, mutta en jaksanut vanhoja kaivella.
    - Tuntematon

2009-2016
    Oisko ajoista saanut plussapisteitä?
    "Saat kohta turpaas."

T. Konstaapeli

Senior Member PuoliPöhkö's Avatar
    Sijainti
    suom. "sijainti" toim.huom.
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Racer X Tarkastele viestiä
    Tekeepi 670 e kk.

Meille "tuli" noita "bonareita" about 60 euroa kuukausittain. Ostot luokkaa 1200 euroa/kk.
    Toisin perustein (ei vihreän kortin ohjaamana) valitun ostoskäyttäytymisen aikaansaamat juoksevat kulut olisivat voineet olla kuukaudessa 100-200 euroa pienemmät.

"Bonus" - eli suomeksi ylihinnan osittainen palauttaminen asiakkaalle - on itseasiassa S-konsernin näkökulmasta korotonta lainaa.
    Eli mekin lainasimme S-ryhmälle 60 euroa joka kuukausi korottomasti.
    Ja hävisimme lisäksi vähintään toisen tai kolmannenkin mokoman tekemällä ostospaikkavalinnat väärin perustein (vihreän kortin ohjaamana).

Anyway, tämä sokea omien rahojen S-ryhmälle antaminen on nyt ohi. Kortteja ei enää vinguteta. Meillä on sille 1000 - 2000 eurolle vuosittain muutakin käyttöä kuin ojentaa se vihreän kortin mafialle. Sillä rahalla lentää vaikka Espanjaan koko porukka.

nimimerkkien jahtaaja
    Sijainti
    täällä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut PuoliPöhkö Tarkastele viestiä
    Kortteja ei enää vinguteta.
    Kyllä ne kortit kannattaa lompakossa pitää ja käyttää kun sattuu semmoisessa kaupassa käymään, niiden ei vaan kannata antaa mitenkään vaikuttaa ostospaikkojen valintaan.

. Olga's Avatar
    Sijainti
    asialinjalla
    Kaikki taaplaa tavallaan. Minulla Prisma on alle kilometrin päässä ja siellä asioinnista ei aiheudu matkustamiskuluja.

Tunnustan, että minulla nousee synnynnäinen vastustus, kun joku alkaa innokkaasti 'painostamaan' johonkin suuntaan. Haluan päättää ITSE. Sama pätee täälläkin muutamissa toikeissa ilmenevään innostukseen/korostukseen. Anteeksi.
    - Tuntematon

Senior Member Mosse's Avatar
    Sijainti
    Intternetissä

Thumbs up

Kaikki taaplaa tavallaan. Minulla Prisma on alle kilometrin päässä ja siellä asioinnista ei aiheudu matkustamiskuluja.

Tunnustan, että minulla nousee synnynnäinen vastustus, kun joku alkaa innokkaasti 'painostamaan' johonkin suuntaan. Haluan päättää ITSE. Sama pätee täälläkin muutamissa toikeissa ilmenevään innostukseen/korostukseen. Anteeksi.
    Osta iPad!
    Mosse has left the building. Eli tervetuloa takaisin te, jotka vuokseni poistuivat forumilta.

Registered User Quasimodo's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Lidlistä en löydä aina kaikkea tarvittavaa, joten käyn myös Prismassa usein! Siwat ja Valintatalot on viimeinen vaihtoehto ryöstöhintojen takia.

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica
    Valintatalo on kyllä jännä putiikki. Samaa kokoluokkaa Lidlin, S-Marketin ja K-Superin kanssa, mutta hinnat silti lähes samat kuin Siwassa.
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

. burb's Avatar

Osta pääkkiksiä!

Poistunut tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Lainaa Alunperin kirjoittanut PuoliPöhkö Tarkastele viestiä
    Meille "tuli" noita "bonareita" about 60 euroa kuukausittain. Ostot luokkaa 1200 euroa/kk.
    Toisin perustein (ei vihreän kortin ohjaamana) valitun ostoskäyttäytymisen aikaansaamat juoksevat pienemmät.kulut olisivat voineet olla kuukaudessa 100-200 euroa pienemmät.

"Bonus" - eli suomeksi ylihinnan osittainen palauttaminen asiakkaalle - on itseasiassa S-konsernin näkökulmasta korotonta lainaa.
    Eli mekin lainasimme S-ryhmälle 60 euroa joka kuukausi korottomasti.
    Ja hävisimme lisäksi vähintään toisen tai kolmannenkin mokoman tekemällä ostospaikkavalinnat väärin perustein (vihreän kortin ohjaamana).

Anyway, tämä sokea omien rahojen S-ryhmälle antaminen on nyt ohi. Kortteja ei enää vinguteta. Meillä on sille 1000 - 2000 eurolle vuosittain muutakin käyttöä kuin ojentaa se vihreän kortin mafialle. Sillä rahalla lentää vaikka Espanjaan koko porukka.
    No kerroppa, mitkä ne "kulut "olisi voineet olla, eli mistä erotus olisi koostunut? Hait honkkarista grillin, etkä Prismasta? Joka vitun kuukausi?

En usko, että normaalia kaupan ruokaa n.850€ ja bensaa n.150€ kuussa kuten itsellä, voi saada tuosta hinnasta (n 1000€) pois paljoakaan. Vaikka kuinka hakisi Lidlistä ne halvimmat tyrkyt, jotka sattuu olemaan halvempia kuin Prismassa. Ei se maailma nyt vaan kulje niin, että joka halvimman tyrkyn perässä kuljettais kaupasta toiseen. Maksaa se kulkeminenkin, vaikka jostain päin suomea mukamas voisi saada Nesteeltä bensaa halvemmalla kuin ABC hinta -5%. Ei sellasia vaan ole.

Eli ettenkö sanoisi "tuskimpa siinä kulujen jälkeen olisi tuntipalkoille päässy"

Mutta jatkakaa toki kiukuttelua ja kinastelua.
    Näin jps "etädiagnosoi" henkilöä oikeinkirjoituksesta havaittavissa olevasta älykkyydestä.
    Ei, ei ole tarkoitus, eikä sitä liene kukaan käytäkään. Kuitenkin kielen käytöstä tai sen käyttämättömyydestä voi tehdä ja tulee väkisinkin tehtyä johtopäätöksiä kyseisen henkilän järjenjuoksusta.

Mua taas alkaa yleensä hervottomasti naurattamaan, kun joku retsostelee bonuksillaan. Se yhtälö on jokseenkin mahdoton, että niillä oikeasti säästäisi vaan tilanne on päinvastoin. Viisihenkinen perhekään ei säästä, vaikka keskittää kaiken mahdollisen tuonne. Tarkka poika serkkuni sitä kokeili pari vuotta ja nykyisin käy Lidlissä ja muut asiat siellä, mistä halvimmalla saa. Säästää jonku tonnin vuodessa.

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö