F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 4 / 13 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678910111213 ViimeisinViimeisin
Tulokset 121-160/515

Ketju: F1-forumin ylläpitoon liittyvät asiat

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Formulanomi Tarkastele viestiä
    Olin kiinnostunut vain asian testaamisesta, joka tehtiin päin sitä itseään.
    Voidaan me testata uudestaankin ja ole sinä vaikka koepuputupuna.

Mikä tuossa meni päin testikkeliä?
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Kui hianoo se sit on? Sörsselsön's Avatar
    Sijainti
    Jemmassa
    Mistäs muutoin saapi selville sen että on saanut varoituksen?
    "Myhinpää on miesten pätkä, ootko mies vai poika?" - Kyllä mä oon poika sitten -
    E-P Lappi Myhinpään maalissa Jyväskylän mm-rallissa 2015

"Should we bet €5 on a Lappi Power Stage win? - "No, €20." (Lappi ajoi Powerstagelle pohja-ajan)

as Quo as possible JPP's Avatar
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Sörsselsön Tarkastele viestiä
    Mistäs muutoin saapi selville sen että on saanut varoituksen?
    Tuolta Varoituksia/bannauksia -ketjusta. Ja privalootaan tulee se varoitusviesti kanssa. Se vaan näkyy suht huonosti, että privaa on tullut, pitää oikein erikseen katsoa että siellä se vilkkuu tulleiden viestien määrä ruudun yläreunassa. Aikaisemmassa foorumiversiossa näkyi muistaakseni paremmin.
    Rima kannattaa asettaa niin korkealle, että sen pystyy alittamaan kumartumatta.
    "... Kellontarkkaa puuhaa niinku ripulin korjaaminen pieremällä." Mehe Rienarsuo

. burb's Avatar
    Joissakin vBulletin-versioissa oli Keltainen Kortti + Punainen Kortti -systeemi. Onko sitä tässä / käyttääkö modet sellaista?
    Saatoin olla vielä silloin mode kun tuollainen juttu ilmestyi, tai se on tuttu jostain muualta, mutta vähän epäkäytännölliseltä vaikutti taannoin ja vähän meikä negaa pliis lol omg. Taisi olla jopa joku tekninen juttu miksi se ei vaikuttanut toimivalta.

Sijainti
    Corsica
    Ei tuo hyvin monimutkainen systeemi ole minusta. En kyllä muista millainen aiemmin oli. Ensin valitaan varoitettava viesti, sitten arvotaan perustelu varoitukselle ja lopuksi kirjoitetaan saate.

Edit:

Viestiä on viimeksi muokannut kouvotsvoni; 22.08.2015 08:04.
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

. burb's Avatar
    Eipä ole näkynyt varoituksia.
    Toimikaamme tämän mukaan.

Sijainti
    Corsica
    Mitähän systeemi haluaa temppuilla, kun ei minullakaan forumille lataamani kuvat näy?
    Viestiä on viimeksi muokannut kouvotsvoni; 22.08.2015 08:05.

. burb's Avatar
    Ei vaikuta kovin hyvältä systeemiltä jos ei varoituksen kohde (burb = evil) edes saa tietää varoituksesta. Tai sanotaanko nyt vaikka muodikkaan finglismäisesti infräksöneistä.
    Ei ole tosiaan tullut mitään ilmoitusta mistään, edes privalla, vaikka kuvien mukaan niin pitäis tapahtua.
    Jospa jatkamme varoituksia/bannauksia -toikin tehokäyttöä, tai siis enhän mä mitään jatka vaan te modet. Koittakaas nyt olla.

Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut burb Tarkastele viestiä
    Ei vaikuta kovin hyvältä systeemiltä jos ei varoituksen kohde (burb = evil) edes saa tietää varoituksesta. Tai sanotaanko nyt vaikka muodikkaan finglismäisesti infräksöneistä.
    Ei ole tosiaan tullut mitään ilmoitusta mistään, edes privalla, vaikka kuvien mukaan niin pitäis tapahtua.
    Jospa jatkamme varoituksia/bannauksia -toikin tehokäyttöä, tai siis enhän mä mitään jatka vaan te modet. Koittakaas nyt olla.
    En siis lätkäissyt varoitusta, vaan demonstroin vain miten se toimii. Nyt voin lätkäistä testivaroituksen.

. burb's Avatar
    Jee, kaksi privaa tuli perille, toiseen tuli vielä "luku resepti".

Name:  banaani.jpg
Views: 701
Size:  39,7 kilotavua

Super Moderator Antsa Rieppo's Avatar
    Sijainti
    Purukiellossa
    Nyt muuten ekaa kertaa meni puhelin tilttiin, kun Joni postasi jonkun Heinzin soosipullon.

http://www.chilefoundry.com/wp-conte...w-Habanero.png
    En taistele vastaan vaikka pitäisikin sillä ainoastaan häviäisin
    Sä annoit kaiken mitä janosin vannoit aamenen mut joit rakkauden

Sijainti
    Jemmassa
    Kirjaudu ulos - namiskan yläpuolella tollainen samantyyppinen valkoinen loota jota moni Liigajoukkuekkin käyttää paitojen mainoksissaan...

Munko kone sekoilee vai onko ylläpidon sekoilua?
    "Myhinpää on miesten pätkä, ootko mies vai poika?" - Kyllä mä oon poika sitten -

"Should we bet €5 on a Lappi Power Stage win? - "No, €20." (Lappi ajoi Powerstagelle pohja-ajan)

Sijainti
    Corsica
    Kirjaudu ulos - namiskan yläpuolella tollainen samantyyppinen valkoinen loota jota moni Liigajoukkuekkin käyttää paitojen mainoksissaan...

Olisiko kuvakaappausta? Itsellä ei ainakaan mitään tuon näköistä ollut.

Sijainti
    lappeen Ranta

Lainaa Alunperin kirjoittanut kouvotsvoni Tarkastele viestiä
    Olisiko kuvakaappausta? Itsellä ei ainakaan mitään tuon näköistä ollut.
    Mulla näkyy tuollainen:
    "... Kellontarkkaa puuhaa niinku ripulin korjaaminen pieremällä." Mehe Rienarsuo

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut kouvotsvoni Tarkastele viestiä
    Itsellä ei ainakaan mitään tuon näköistä ollut.
    Samoin. Ei näy.
    Melkein aina annamme anteeksi sen minkä ymmärrämme.
    Mihail Lermontov

Sijainti
    Corsica
    Paha sanoa sitten, että onko jonkun selaimen "ominaisuus". Ei koneella Opera tai Firefox moista heittänyt, ei myöskään WP:n selaimella tullut.

Seksikäs rumä kääpiö Formulanomi's Avatar
    Sijainti
    Toisaalla
    Mediainfo -tekstin pitäisi olla ihan oikeassa reunassa.

Onkos JPP:llä mikä selain käytössä?

Vähän näyttää erilaiselta näyttö muutenkin eli mainosten pitäisi itseasiassa näkyä kuvakaappauksessa. Onko käytössä adblock tai vastaava.(itsellä ei siis näy valkoinen boksi, muttei ole myöskään adblock:ia tai vastaavia.)
    Fanitan kommunismia, sosiaalidemokratiaa, ay-liikettä, maahanmuuttoa,modeja, vasemmistoliittoa, vihreitä ja jormaani.

No niin tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Ei kanssa. Mitään kikkareita ole.
    Name:  IeEeeee.JPG
Views: 458
Size:  27,5 kilotavuaName:  IeEeeeellä.jpg
Views: 465
Size:  42,1 kilotavua
    Näin jps "etädiagnosoi" henkilöä oikeinkirjoituksesta havaittavissa olevasta älykkyydestä.
    Ei, ei ole tarkoitus, eikä sitä liene kukaan käytäkään. Kuitenkin kielen käytöstä tai sen käyttämättömyydestä voi tehdä ja tulee väkisinkin tehtyä johtopäätöksiä kyseisen henkilän järjenjuoksusta.

Sijainti
    Jemmassa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut JPP Tarkastele viestiä
    Mulla näkyy tuollainen:
    Onko Chrome selaimena sulla(kin)?

Sijainti
    Toisaalla
    Kokeilin chromea, operaa, firefoxia ja tmoi kokeili IE:tä. Minulla ei näkynyt millään selaimella valkoista laatikkoa.

Onkos pojilla joku karmee näyttö? (eli helkutisti pikseleitä). Ja mikä käyttis?

Edit; Ja mitenköhän voorumin teeman laita on....jpp:n kirjasinlajikin vaikuttaa erilaiselta. Edit2: Ei ole voorumin teemasta kiinni...
    Viestiä on viimeksi muokannut Formulanomi; 04.09.2015 21:02.
    Fanitan kommunismia, sosiaalidemokratiaa, ay-liikettä, maahanmuuttoa,modeja, vasemmistoliittoa, vihreitä ja jormaani.

No niin tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Mulla läppärillä tämä. Näyttö 1440X900 ja Win 8.1
    Näin jps "etädiagnosoi" henkilöä oikeinkirjoituksesta havaittavissa olevasta älykkyydestä.
    Ei, ei ole tarkoitus, eikä sitä liene kukaan käytäkään. Kuitenkin kielen käytöstä tai sen käyttämättömyydestä voi tehdä ja tulee väkisinkin tehtyä johtopäätöksiä kyseisen henkilän järjenjuoksusta.

Senior Member Sue_me's Avatar
    Mulla näkyy ok. W7, uusin Firefox.

No niin tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Sue_me Tarkastele viestiä
    Mulla näkyy ok. W7, uusin Firefox.

Sijainti
    lappeen Ranta
    Onkos JPP:llä mikä selain käytössä?

Vähän näyttää erilaiselta näyttö muutenkin eli mainosten pitäisi itseasiassa näkyä kuvakaappauksessa. Onko käytössä adblock tai vastaava.(itsellä ei siis näy valkoinen boksi, muttei ole myöskään adblock:ia tai vastaavia.)
    Kokeilin chromea, operaa, firefoxia ja tmoi kokeili IE:tä. Minulla ei näkynyt millään selaimella valkoista laatikkoa.

Onkos pojilla joku karmee näyttö? (eli helkutisti pikseleitä). Ja mikä käyttis?

Edit; Ja mitenköhän voorumin teeman laita on....jpp:n kirjasinlajikin vaikuttaa erilaiselta. Edit2: Ei ole voorumin teemasta kiinni...
    Selain on chrome, käyttöjärjestelmä toiseksi (vissiin) uusin windows (jos sitä kymppiä vaimikäseonkaan ei lasketa) ja adblock on käytössä, ettei tule se puolen näytön kokoinen mainos ruudun yläreunaan. Näytön koko käsittääkseni 1920*1080 pikseliä, ainakin tuon kokoisiksi oon taustakuvia aikoinaan uuden näytön hankinnan yhteydessä päivitellyt. Foorumin teema..., ihan se mikä on sattunut päällä olemaan tai jotain semmosta, ei ole tullut mitään ainakaan vaihdeltua/säädeltyä.

Senior Member Sue_me's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut tmoi Tarkastele viestiä
    No se.

No niin tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Sue_me Tarkastele viestiä
    No se.
    Elämä on...

Sijainti
    Toisaalla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut JPP Tarkastele viestiä
    Selain on chrome, käyttöjärjestelmä toiseksi (vissiin) uusin windows (jos sitä kymppiä vaimikäseonkaan ei lasketa) ja adblock on käytössä, ettei tule se puolen näytön kokoinen mainos ruudun yläreunaan. Näytön koko käsittääkseni 1920*1080 pikseliä, ainakin tuon kokoisiksi oon taustakuvia aikoinaan uuden näytön hankinnan yhteydessä päivitellyt. Foorumin teema..., ihan se mikä on sattunut päällä olemaan tai jotain semmosta, ei ole tullut mitään ainakaan vaihdeltua/säädeltyä.
    Eri selainten web developer toolseilla en saanut isoimmillakaan pikseleillä samaa tilannetta.

Yhtä juttua voisi kokeilla.
    1) Vie hiiren kohdistin sen valkoisen laatikon kohdalle/päälle
    2) Paina hiiren oikean puoleista nappia
    3) Pitäisi tulla valikko, josta valitset "tarkista elementtiä" --> Alareunaan tulee tietoa mistä elementistä ko. boksi syntyy.
    4) Ja sitten joko copy-pastea tai kuvakaappaus.

Pieni epäilys, että liittyy adblockiin eli sen ottaminen pois päältä tilapäisesti ja kokeileminen voisi tuoda vastauksen. Tosin ei ole tämä toinen ilmeisesti kertonut käyttääkö adblockia tai vastaavaa.
    Viestiä on viimeksi muokannut Formulanomi; 05.09.2015 01:55.

. burb's Avatar
    Ihan hyvä provo Sörsselsöniltä. Jengi larppaa CSI-Matlock -tyyliin vaikkei ole mitään tietoa onko ilmiö edes todellinen.

Senior Member oldez's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut burb Tarkastele viestiä
    Ihan hyvä provo Sörsselsöniltä. Jengi larppaa CSI-Matlock -tyyliin vaikkei ole mitään tietoa onko ilmiö edes todellinen.
    On se. Mulla sama ongelma kun on chrome ja adblock päällä. Johtuu AdBlockista eli itseaiheutettu ongelma, josta ei sovi valittaa. Olis aika kohtuutonta pyytää että "mainosrahoitteisen" sivuston ylläpitäjä käyttäisi yhtään aikaa siihen mainokset blokkaavilla käyttäjillä näkyisi kaikki täydellisesti.

Itse blokkasin Adblockilla koko yläpalkin niin ei näy edes forumin logoa. Onpahan enemmän tilaa forumille.

Trackman WebSlave's Avatar
    Pidän aika erikoisena, että israelilaisiin (vrt. juutalaisiin) viittaaminen saippuan raaka-aineena ei aiheuttanut minkäänlaista reaktiota moderaattoreissa, vaikka kyseinen koripalloketju vapaalla onkin.
    --
    Ei mithään häthää.

Registered User of Talent FW08's Avatar
    Sijainti
    Behind the rabbit
    Lainaa Alunperin kirjoittanut WebSlave Tarkastele viestiä
    Pidän aika erikoisena, että israelilaisiin (vrt. juutalaisiin) viittaaminen saippuan raaka-aineena ei aiheuttanut minkäänlaista reaktiota moderaattoreissa, vaikka kyseinen koripalloketju vapaalla onkin.
    Mistähän viestistä lie kyse? Lähettämäsi report post ei ainakaan kuvausta vaataavaan viestiin vie. Tai sitten olen vain sokea.
    I find hope in your hate for me

Trackman WebSlave's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut FW08 Tarkastele viestiä
    Mistähän viestistä lie kyse? Lähettämäsi report post ei ainakaan kuvausta vaataavaan viestiin vie. Tai sitten olen vain sokea.
    Tämä.

Kyllä tuossa aika suoraan viitataan väitteisiin, että juutalaisista keitettiin keskitysleireillä saippuaa.
    --
    Ei mithään häthää.

Arschloch jjv's Avatar
    Selvennettäköön luoteiskalantilaisessa basketti-slangissa saippuan keittämisellä tarkoitettavan vastustajan hassuttamista niin väsyneeksi, että kaveri tuntee lihaksiensa olevan kuin saippuaksi keitettyjä ja nukahtaa illalla punkkaansa kuin kaasusuihkun jäljiltä.

. burb's Avatar
    Mikäs serveripaniikki se kesken rauhallisimman forumillan iski?
    Pitääkö huolestua?
    Pitääkö kohta valita backup-forumeista se vähiten spämmiä pukkaava?

Hippi ja juntti Albert Oil's Avatar
    Sijainti
    Korviesi välissä
    Kyllä se meillä kaikilla muilla toimi. Kivaa olikin privana keskustella ja solvata burbia. Kiitti vaan, jannut.
    Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.

Örfil
    Guest
    Ja se Kalleforumin perustaminen valokuva-albumeineen oli loistoidea!

Sijainti
    Korviesi välissä
    Mua yllätti, että bulle-karbista löytyi niin viljalti alastonkuvia.

Super Moderator Antsa Rieppo's Avatar
    Sijainti
    Purukiellossa
    Mulla on koko F1-Forumin backupit muistitikulla.
    En taistele vastaan vaikka pitäisikin sillä ainoastaan häviäisin
    Sä annoit kaiken mitä janosin vannoit aamenen mut joit rakkauden

Sijainti
    Korviesi välissä
    Toivottavasti selkäni haavasta, siitä puukon juuresta, vuotaa veri eikä kallis viinas.

Sijainti
    Jemmassa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Salmisen Jone Tarkastele viestiä
    Mulla on koko F1-Forumin backupit muistitikulla.
    Onko siellä backupeissa myös se naapurin Reiskan lainaama Jallun vuosikerta vm. 2005. Ois kiva kun sekin joskus palautettais.

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö