F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 1 / 97 123456789101151 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 1-40/3855

Ketju: Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica

Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

Aiemman ketjun materialistit TOP10:
    OoPee 383
    Rainier 341
    Mosse 310
    JPP 297
    Fagerholm 262
    Albert Oil 260
    kouvotsvoni 259
    PuoliPöhkö 186
    toleranssisiipi 170
    markoj 159
    Nyt en ole ostanut mitään.
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Custom User markoj's Avatar
    Olen alapään materialisteja.

Custom User markoj's Avatar
    Kissan hiekkaa ja kahvia ostin. Lisäksi 4 suihkun pidikettä.

Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut markoj Tarkastele viestiä
    Kissan hiekkaa ja kahvia ostin. Lisäksi 4 suihkun pidikettä.
    Itse miettinyt, että pistäisikö nippusiteellä kiinni, kun vähän kärsinyt tuo yksi pidike.
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Banned
    Aikamoista mammonanpalvontaa täällä...

Kävinpä itsekin kissanhiekkaa ja ruokaa ostamassa tossa hiljattain. Kaksi säkkiä hiekkaa ja yksi ruokaa - 70€. Ja kaikki oli vielä tarjouksessa. Onneksi toi hiekka riittää varmaan puoleksi vuodeksi. On siinä silti pussitetulla savella hintaa.

Sijainti
    Corsica
    Jotain eläinkaupan papanoita?

Voisi semmoisiakin kyllä katsella, vaikkeivat olekaan oirehtineet kaupan naksuista ja purkkiruoista.

Super Moderator Antsa Rieppo's Avatar
    Sijainti
    Purukiellossa
    Ostin eilen alkomahoolia.
    En taistele vastaan vaikka pitäisikin sillä ainoastaan häviäisin
    Sä annoit kaiken mitä janosin vannoit aamenen mut joit rakkauden

Örfil
    Guest
    Viimeisimmät hankinnat:

Pyöräilylasit
    Pyöräilytakki
    Ajohousut
    Fillarin "ajotietokone"
    Ovijarruja 3 kpl
    Pihalaattoja portaiden tekoa varten
    Poistokirjoja kirjastosta vitosella

Banned
    Lainaa Alunperin kirjoittanut kouvotsvoni Tarkastele viestiä

Voisi semmoisiakin kyllä katsella, vaikkeivat olekaan oirehtineet kaupan naksuista ja purkkiruoista.
    Juu ihan elukkakaupasta. 4kg säkki papanoita. Sotketaan varmaan johonkin halpispapanoihin noi niin riittää kauemmin. Toinen elikko tuppaa vähän oksentelemaan jos on vääränlaiset murot. Vaikuttaa vähän siltä et jos on liian hyvää naksua niin ahmii ja sitten tulee samantien ulos. Märkäruoat tulee haettua ihan marketista.

Örfil
    Guest
    Lainaa Alunperin kirjoittanut kouvotsvoni Tarkastele viestiä

Mielikuvani on että markettien halpispapanat on apaut tuhkaa ja sahanpurua.

Periaatepäätöksemme on että koirille hankitaan laatumuonat joissa ravintoarvot kohdillaan. Maksaa itsensä takaisin sillä että ne voivat hyvin ja elää pidempään.

Sijainti
    Purukiellossa
    Koirille laatumuonaa ja itselle Ikeasta kaapit.

Hippi ja juntti Albert Oil's Avatar
    Sijainti
    Korviesi välissä
    Taannoin hyvää ystävääni Remppulia hoitaessani totutin sen niin hyviin herkkuihin, että naksuja tarjotessa tuhahti niille vihaisesti.
    Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.

Örfil
    Guest
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Salmisen Jone Tarkastele viestiä
    ja itselle Ikeasta kaapit.
    Samaa melamiinilevyä se on Vepsäläiselläkin.

Ja Ebenpuiset vaatekaapit ei tuo mitään mainittavaa lisäarvoa t-paidoilleni ja kalsareilleni.

Sijainti
    Korviesi välissä
    Mulla on ebenpuiset kalsarit.

Sijainti
    Corsica
    Rommia.

Sijainti
    Korviesi välissä
    Tyyppi, jolle olen tehnyt käytännössä ilmaisia hommia kohta vuosikymmenen ajan, löi mulle tänään käteen pyytämättä ja yllätyksenä tällaisen.

Ei kai siinä.

. burb's Avatar
    Vaimoke?

Sijainti
    Korviesi välissä
    Burb! Sun täytyy mennä, sillä sana on vapaa ja laitteet liikkumaan on pantu sinua varten.

. burb's Avatar
    ... heh heh... pantu... heh heh... niinku seksihommia... hihihi... pantu...

Sijainti
    Purukiellossa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Rainier Tarkastele viestiä
    Samaa melamiinilevyä se on Vepsäläiselläkin.

Senior Member AJ's Avatar
    Sijainti
    Toinen Maailma
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Albert Oil Tarkastele viestiä
    Tyyppi, jolle olen tehnyt käytännössä ilmaisia hommia kohta vuosikymmenen ajan, löi mulle tänään käteen pyytämättä ja yllätyksenä tällaisen.

Ei kai siinä.
    Onko toi joku sähköpostikirjekuori vai mikä kumma?
    Jeesus pelastaa

Darth Father Il Tempo Gigante's Avatar
    Sijainti
    Gamla Pedersöre huvudsocken

Haa

Lainaa Alunperin kirjoittanut AJ Tarkastele viestiä
    Onko toi joku sähköpostikirjekuori vai mikä kumma?
    On.

Itse ostin tänään mm. mustaamakkaraa, salaattia, kurkkua, vichyvettä, tonicvettä, giniä, mansikoita, piimää, ja ryynimakkaroita.

Eilen ostin mm. terttutomaatteja, sämpylejä, kissanruokaa, lihahyytelöä, nakkeja, hapankurkkuja ja olutta.
    Kahdeksan perunaa ja suolaa.
    -T.R. noin vuonna 1976

Senior Member Dominic's Avatar
    Sijainti
    Turku
    Ostin eilen maanantain Green Card -koetta varten ns. assless chappsit.
    Which Seat can I take?

Örfil
    Guest
    Jaa tällaiset?

Liite 21296

Kuva oli eka joka tuli kuuklehaulla vastaan.

Oletko sä nyt ihan varmasti menossa oikeaan paikkaan huomenna ja oikeissa varusteissa?

Senior Member Dominic's Avatar
    Sijainti
    Turku
    Jaa tällaiset?

Liite 21296

Kuva oli eka joka tuli kuuklehaulla vastaan.

Onhan noi ihan....no joo...machot!
    Ei, ei! Noi on frontless chappsit, pelkästään perskankut vilkkuu paljaana. Jaana. Aana. Anaali. Neste. Koirasta. Ulos.
    Which Seat can I take?

Langennut enkeli toleranssisiipi's Avatar
    Sijainti
    SEKOS-marketin vihannesosasto
    Viime päivien hankintoja/tilauksia:

Kotimaista laahaavaa bläkkiä:

Yllätyin positiivisesti. Yllätyin myös julkaisutahdistaan: vuonna 2013 on tullut eka pitkäsoitto, vuonna 2015 julkaistiin seitsemäs, eli tää just. Biisien määrä on toki pysynyt varsin kohtuullisena. Uudella levyllä on kolme biisiä. Ja kun eka pitkäsoitto käsitti huikeat seitsemän biisiä, hinasi jo toka levy keskiarvoa alemmas. Sillä oli vain yks, reilu puolituntinen, biisi.
    Sitten yllätyin myös siitä, kuinka hankalasti nämä levyt on saatavilla. Eihän niitä löydy juuri mistään.

Sitten kotimaista rullaavaa runk-pokkia:

Yllätyin negatiivisesti, koska julkaisumuoto on vain kasetti. Itse sisältö on varmaankin yhtä mainiota kuin edellinenkin kasetti.

Sitten enemmän tahi vähemmän tilattuja, mutta toistaseks ilman yllätyksiä puoleen tahi toiseen:

Tätä olen jo kuunnellut youtuben välityksellä ja tiedän että en tule yllättymään. Puhdasta eargasmia alusta loppuun.

Ylläolevan mestariteoksen lisänä tilasin allaolevan releen:

Sitten mainiolta Sun & Moon recordsilta lafkan viimeisimmät tuotokset:

En tule pettymään, koska tuota olen bandcampin kautta kuunnellut (ja kuuntelen parhaimmillaankin) ja tiedän mitä tulee.

Ei sano mulle mitään vielä. Vissiin ihan uus tuttavuus. Saapa nähdä.

Kasetti. Ei oo edelleenkään kiva formaatti. Kotimainen bändi, ei ihan uus tuttavuus. Aika primitiivistä särinää ja surinaa ainakin aiemmat julkaisunsa olleet.

Sit vielä vaiheessa oleva hankinta, yks kotimainen kassu (jippii!) suoraan orkesterilta:

"Minä täällä, posteljooni Petshkin. Toin teille Pörriäisen."

KUNG FU!!! BUNDOLO!!! AIIJJJEEEEHH!!!

Senior Member Sue_me's Avatar
    Hienoa kansitaidetta.

as Quo as possible JPP's Avatar
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Lainaa Alunperin kirjoittanut toleranssisiipi Tarkastele viestiä
    Sit vielä vaiheessa oleva hankinta, yks kotimainen kassu (jippii!) suoraan orkesterilta:

Mulla on toi rompulle poltettuna. Sisko toimitti (soittaa kitaraa ja laulaa tuossa kokoonpanossa). Kansitaide puolestaan on lapsuuden kaverini käsialaa.

Toi kasettiformaatin esilletulo on kyllä jännä juttu. Itse oon apaut reilun vuoden sisällä joutunut hankkimaan kahdeksan kasettijulkaisua (Dark Buddha Rising: Live at Roadburn 2012, Disorder of Deadeight: Boiling Splendour, Aeoga: Impaled by the Midnight Chant, Lingua Fungi: Azure Beyond, Jukka Nousiainen: Lappeenranta 7.3.2015 (keikkatallenne mieheltä itseltään heti keikan jälkeen), Templum N.R.: Spectrum CCCXC - Transitio, Aural Hypnox: Underworld Transmissions III sekä Jukka & Jytämimmit: Jytää vaan) ja sitten jossain vaiheessa tulee vielä tuo Pesusienien kassu.

Pehmopilotin ostin kirpputorilta. Taustana toimiva lentsikka hommattu aikaisemmin.
    Rima kannattaa asettaa niin korkealle, että sen pystyy alittamaan kumartumatta.
    "... Kellontarkkaa puuhaa niinku ripulin korjaaminen pieremällä." Mehe Rienarsuo

Maagikko, noituja Zoe's Avatar
    Sijainti
    Nollola
    Päheät vermeet nallella.

Örfil
    Guest
    Lentsikka ilmiselvästi sähkis.

Nokasta päättelen että jokin jenkkikoneen kopio?

Missä lennättelet sitä ja mikä on radiolaites?

Itse lentelen nykyään vain Verkkokaupan helikopterilla.

Langennut enkeli toleranssisiipi's Avatar
    Sijainti
    SEKOS-marketin vihannesosasto
    Lainaa Alunperin kirjoittanut JPP Tarkastele viestiä
    Mulla on toi rompulle poltettuna. Sisko toimitti (soittaa kitaraa ja laulaa tuossa kokoonpanossa). Kansitaide puolestaan on lapsuuden kaverini käsialaa.

Toi kasettiformaatin esilletulo on kyllä jännä juttu. Itse oon apaut reilun vuoden sisällä joutunut hankkimaan kahdeksan kasettijulkaisua (Dark Buddha Rising: Live at Roadburn 2012, Disorder of Deadeight: Boiling Splendour, Aeoga: Impaled by the Midnight Chant, Lingua Fungi: Azure Beyond, Jukka Nousiainen: Lappeenranta 7.3.2015 (keikkatallenne mieheltä itseltään heti keikan jälkeen), Templum N.R.: Spectrum CCCXC - Transitio, Aural Hypnox: Underworld Transmissions III sekä Jukka & Jytämimmit: Jytää vaan) ja sitten jossain vaiheessa tulee vielä tuo Pesusienien kassu.

Pehmopilotin ostin kirpputorilta. Taustana toimiva lentsikka hommattu aikaisemmin.
    Muistelinkin että joku sukulaisuus/tuttavuussuhde sulla oli tuohon orkesteriin. Oli kyllä varsin edukas hankinta toi.

Mä olen tuota kasettien orastavaa suosionnousua ihmetellyt. Vaikka siinä puolensa onkin, niin onhan se nyt kaikkein huonoin formaatti, jos kilpailijoina on cd, vinyyli ja kasetti. Itse rippaan nuo kasetitkin toki koneelle ensi kuuntelulla, mutta se on aika työlästä verrattuna cd:n rippaamiseen. Siinä suhteessa tosin vinyylitkin ärsyttävät vielä enemmän.
    Voisivat useammat tehdä niin, että tuon fyysisen tallenteen mukana on latauslinkki vaikka FLACeille tai edes mp3:sille. Ainakin jos puhutaan näistä pienemmistä julkasijoista/bändeistä. Isommilta lafkoilta nyt on turha mitään asiakaspalvelua odottaakaan.
    "Minä täällä, posteljooni Petshkin. Toin teille Pörriäisen."

KUNG FU!!! BUNDOLO!!! AIIJJJEEEEHH!!!

Senior Member Troy's Avatar
    Sijainti
    Very Good.
    Toi kasettiformaatin esilletulo on kyllä jännä juttu. Itse oon apaut reilun vuoden sisällä joutunut hankkimaan kahdeksan kasettijulkaisua
    Jonkinlaista keräilyintoa formaattiin on ilmennyt. Etsin K-Tel julkaistua Usa Radio Rocks -kasettia vuodelta 1982. Kasetilla oli hyviä biisejä ja todella menevää radiojuontoa.

C-kasetti on melko korvinkuultava fyysinen paketti. Työnti sen autosoittimeen, kotimankkaan, B&O stereoihin, tai alkuperäisiin Walkmaneihin, niin aina kuuluu ääni.

Kliks, kloks, jne. ja sen jälkeen vasta itse musiikki. Monissa soittimissa oltiin jostain ihmeen syystä tehtykin play:n painaminen vähemmän raskaaksi kuin painamalla record-play, eli nauhoitus. Miksi?
    Viestiä on viimeksi muokannut Troy; 31.05.2015 19:55.

Banned
    Ei taida C-kasetti nousta kuitenkaan samanlaiseen suosioon kuin LP-levy. En ainakaan muista nähneeni vielä uusia kasettidekkejä kaupattavan, vinyylisoittimia sen sijaan löytyy todella paljon.

Örfil
    Guest
    C-kasetti oli kompakti ja helposti liikuteltava mediaformaatti.

LP levyjä lainatessa oli aina pelko että jos sitä naarmutetaan. Toki oli riski että nauhakin menee ryttyyn, jos kaverin soitin oli joku matolaatikko.

Raaskinkohan sittenkään luopua tuosta levysoittimesta ja kasettinauhurista? Niillehän alkaa tulla kohta muutakin kuin nostalgia-arvoa?

Sijainti
    Very Good.
    kasettinauhurista? Niillehän alkaa tulla kohta muutakin kuin nostalgia-arvoa?
    Hu-huu! Minulla on NAD kasettinauhuri letkukaukosäätimellä piilossa jemmassa. Tuo on kyllä jo design-tuote, eli todellakin on hyvä syy pitää säilössä.

Banned
    NAD ja design, siinä on muuten kaksi asiaa jotka ovat toisistaan harvinaisen kaukana. Siitäkin huolimatta olen ko. merkin fani, hyvää no-nonsense settiä kun rahat on käytetty äänenlaatuun eikä turhiin krumeluureihin.

C-kasetin suosio perustui tietty siihen että oli kätevä äänittää kaverilta / radiosta ne tuoreimmat hitit, eikä maksanut juuri mitään. Ja kasetti oli tosiaan kätevää kantaa mukana. Nyt on sitten MP3 yms. sitä varten. LP-levy sen sijaan takasi parhaat mahdolliset saundit, ja samalla syyllä sen käyttöä perustelee monet vieläkin. Analoginen ääni on vaan joillekin se juttu, digidigi ei tule kyseeseenkään koska se on luonnotonta.

Sijainti
    lappeen Ranta
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Zoe Tarkastele viestiä
    Päheät vermeet nallella.
    Nahkaliivi ja -kypärä toimii aina.

Lentsikka ilmiselvästi sähkis.

Nokasta päättelen että jokin jenkkikoneen kopio?

Missä lennättelet sitä ja mikä on radiolaites?

Itse lentelen nykyään vain Verkkokaupan helikopterilla.
    Alkuvuodesta raportoin hankinnan tässä viestissä. On kanssa suunnitelmissa hommata kameralla varustettu quadrokopteri paikallisesta harrasteliikkeestä.

Raaskinkohan sittenkään luopua tuosta levysoittimesta ja kasettinauhurista? Niillehän alkaa tulla kohta muutakin kuin nostalgia-arvoa?
    Juu ei ne ihan pelkkiä tilaavieviä haittatekijöitä ole.
    "... Kellontarkkaa puuhaa niinku ripulin korjaaminen pieremällä." Mehe Rienarsuo

Sijainti
    Very Good.
    Lainaa Alunperin kirjoittanut McRäkä Tarkastele viestiä
    NAD ja design, siinä on muuten kaksi asiaa jotka ovat toisistaan harvinaisen kaukana. Siitäkin huolimatta olen ko. merkin fani, hyvää no-nonsense settiä kun rahat on käytetty äänenlaatuun eikä turhiin krumeluureihin.
    Siinähän se idea juuri oli. Alumiiiniharjattu musta keissi ja minimaaliset nappulat. Ihan toista kuin mikään aikansa soitin. B&O:n ulkopuolelta ei taida olla toista valmistajaa joka näin jäi keräiltäväksi.

högt över molnen
    Sijainti
    play//repeat
    Oi! Mulla oli just tollanen kakruna! Sain isovanhemmilta varmaankin nimpparilahjaksi tms. joskus 90-luvun alkupuolella. Ostopaikaksi veikkaisin vahvasti Tiimaria.

Nallukalle kuuluis muuten vielä sellaset makeet lentäjänlasit, mutta ovat varmaan jääneet matkan varrelle vuosien saatossa.
    Inte lika ung, men lika dum.

Sijainti
    lappeen Ranta
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Aisla Tarkastele viestiä
    Oi! Mulla oli just tollanen kakruna! Sain isovanhemmilta varmaankin nimpparilahjaksi tms. joskus 90-luvun alkupuolella. Ostopaikaksi veikkaisin vahvasti Tiimaria.

Nallukalle kuuluis muuten vielä sellaset makeet lentäjänlasit, mutta ovat varmaan jääneet matkan varrelle vuosien saatossa.
    Lasit olis kyllä oltava jos meinaa avo-ohjaamoisella lentokoneella lennellä. Tuo kuvan asu on enemmän sellainen, jolla saa baarissa iskettyä vastakkaisen sukupuolen nalleja.

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö