F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 127 / 127 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2777117118119120121122123124125126127
Tulokset 5 041-5 048/5048

Ketju: Juomisilmoitukset #4

Senior Member Joni's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut JoneZi Tarkastele viestiä
    Weihenstephanerilla ei voi mennä vikaan.
    Olisiko vielä parempi vehnis kuin Paulaner? Tuo Mossen versio pitäisi olla vaan se original vaalea niin avot. Muistakaa oikeaoppinen kaataminen tuoppiin jos siitä juotte.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Joni Tarkastele viestiä
    Olisiko vielä parempi vehnis kuin Paulaner? Tuo Mossen versio pitäisi olla vaan se original vaalea niin avot. Muistakaa oikeaoppinen kaataminen tuoppiin jos siitä juotte.
    Weihenstephaner lie niitä vanhimpia. Mutjoo Fransiskaner pesee Paulanerin helposti. Erdingerillä myös mainioita vehneksiä.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

User JoneZi's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Joni Tarkastele viestiä
    Vaalea Weihenstephaner on ainakin oma lemppari perusvehnä niistä mitä olen maistanut. Franziskaner hyvä kakkonen.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Mulla vähän vaihtelee. Saattaa olla syökö jotain, tai esim. urheilusuorituksen jälkeen nykäsee hiivat.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Senior Member
    Sijainti
    Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
    Stellenbrau Lager. Nyt ei 38 asteen helteessä fiinimmät oluet oikein pääse arvoonsa.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Erdinger tumma.

Senior Member
    Sijainti
    Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
    Aamukahvia. Uusi paketti, Bean There Rwanda https://beanthere.co.za/shop/coffee/rwanda/

Registered User Bunder's Avatar
    Tässä vielä vedellään aamukahvia ja odotellaan vain iltaa ja työvuoron alkua. Tummat kahvit ovat nykyään mieleeni

"Ossi elää reunalla" - Tomi Tuominen 7.10.2018

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö