F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 6 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeisinViimeisin
Tulokset 201-240/273

Ketju: Kysymyksiä F1-forumin moderaattoreille

Super Moderator Antsa Rieppo's Avatar
    Sijainti
    Purukiellossa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut F1-fani82 Tarkastele viestiä
    Oliko kommenttien poistamisella tarkoitus pelastaa nyt moderaattorin maine? Minusta keskustelut olisi siirrettävä omaan ketjuun eikä alkaa nyt painaa hommaa villaisella ja selitellä "poistinpa kritiikin koska siinä ei kysytty mitään".
    Tuskin minun mainetta voi pelastaa.

Tiedoksi, että tämä on jo vaikka kuinka mones 'Kysymyksiä moderaattorille' toikkeja kun aiempia on jouduttu poistamaan kysymysten puuttuessa mopon keuliessa.
    En taistele vastaan vaikka pitäisikin sillä ainoastaan häviäisin
    Sä annoit kaiken mitä janosin vannoit aamenen mut joit rakkauden

Sijainti
    Purukiellossa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut tmoi Tarkastele viestiä
    Oliko päätös "yksimielinen", vai menikö äänestykseen?
    Ihan itse poistin (tai nyt siis siirsin toiseen toikkiin).

Maagikko, noituja Zoe's Avatar
    Sijainti
    Nollola
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Antsa Rieppo Tarkastele viestiä
    Huomioithan, että olit ilmeisesti vahingossa siirtänyt myös aika monta vastaamatonta kysymystä? Tässä esimerkkinä muutama, jotka yhä odottavat kannanottoa:

Lainaa Alunperin kirjoittanut Zoe Tarkastele viestiä
    Eli julkisesti voi heitellä hyvinkin ikäviä syytöksiä, mutta perustella ei? Millä ihmeen logiikalla?
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Il Tempo Gigante Tarkastele viestiä
    Ja Zoe on aika monta kertaa tässä keskustelussa pyytänyt, että vastaisit hänen kysymyksiinsä julkisesti. Mikä tässä nyt on niin salaperäistä?
    Siirron yhteydessä näkyi myös katoavan kokonaan useampi viesti tältä illalta, ihanko tarkoituksella vai epähuomiossa?

Ja ehtisitkö nyt viimeinkin vastata tähän seuraavaan kysymykseen?

Ja jos tämä viestini siis rikkoi sääntöjä, niin perustelisitko vielä ihan tässä julkisesti, että miten - ja oliko tuo viesti, jota kommentoin, kaikkien sääntöjen mukainen?

Registered User
    Kysymys nyt suoraan JPP:lle:
    Onko oikein että moderaattori siivoaa itse omalla päätöksellään ketjua jossa hänen tekemisistään keskustellaan?
    Vaikka kyse OT:sta olisikin.
    Lisäksi ainakin omia viestejäni on jäänyt siirtymättä toiseen topikkiin, haluaisin tietää mistä syystä.
    Aika outoa että ison nipun viestejä voi vaan siivota ja sitten palauttaa kritiikin kautta niitä niin että kuitenkaan osaa ei palaudu.
    Varsinkin kun itse on sen kritiikin kohteena.

as Quo as possible JPP's Avatar
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Seibertron Tarkastele viestiä
    Kysymys nyt suoraan JPP:lle:
    Onko oikein että moderaattori siivoaa itse omalla päätöksellään ketjua jossa hänen tekemisistään keskustellaan?
    Vaikka kyse OT:sta olisikin.
    Lisäksi ainakin omia viestejäni on jäänyt siirtymättä toiseen topikkiin, haluaisin tietää mistä syystä.
    Aika outoa että ison nipun viestejä voi vaan siivota ja sitten palauttaa kritiikin kautta niitä niin että kuitenkaan osaa ei palaudu.
    Varsinkin kun itse on sen kritiikin kohteena.
    Ja kyselet noita asioita multa sen takia että?

Oletatko, että mun mielipiteeni jotenkin voisi muuttaa sun mielipiteen koskien Antsa Riepon suorittamia moderointitoimenpiteitä? Vai ihanko vaan muuten peräät yhden moderaattorin kantaa toisen moderaattorin tekemisiin. Jotenkin olen tässä ketjussa kirjoittamissani (ja sinne toiseen ketjuun siirtyneissä) viesteissä ollut antavinani sellaisen vaikutelman, että en ihan kovin lyhyellä tikulla ryhdy tähän ns. matolaatikkoon kajoamaan.

Sanotaan nyt kuitenkin sen verran, että Antsana olisin varmaankin siirtänyt ne viestit suoraan toiseen ketjuun kulkematta ensin roskiksen kautta.

Ja jos vielä sen verran lisään, että mikä äkkiseltään voi vaikuttaa kantaaottamattomuudelta, voi olla jonkinlainen kannanoton tapainen sekin.
    Rima kannattaa asettaa niin korkealle, että sen pystyy alittamaan kumartumatta.
    "... Kellontarkkaa puuhaa niinku ripulin korjaaminen pieremällä." Mehe Rienarsuo

Registered User
    Taisi muutama viesti jäädä siirtämättä.
    Voisinihan joku moderaattoreista siirtää kommentitoikkiin siirretyt kysymykset tänne ja tästä toikista poistetut mutta siirtämättä jääneet (ainakin yksi viesti) kommenttitoikkiin?

Sijainti
    Nollola
    Täysin kadonneita viestejä on tosiaan useampia (osa torstailta, osa perjantailta). Eli jaksaisiko joku mode kaivella ne sieltä roskiksesta? Nyt keskustelun kokonaiskuva näyttää hiukan erikoiselta, kun viestit on hajautettu kahteen eri otsikkoon ja välistä puuttuu kokonaan kommentteja, joita on kuitenkin joissakin viesteissä lainattu.

Olisi myös kiinnostavaa tietää, koska saadaan vastauksia muun muassa tässä viestissä esitettyihin kysymyksiin?
    Viestiä on viimeksi muokannut Zoe; 16.06.2018 19:02.

Sijainti
    Purukiellossa
    Palautettu loput 2 postausta Kommentointia palstalle. Loput, mitä jäi, ovat minun postauksia.

Sijainti
    Nollola
    Loput, mitä jäi, ovat minun postauksia.
    Ja nuo omat viestisi jätit palauttamatta, koska..? Niihin on kuitenkin viitattu erinäisissä kommenteissa.

Sijainti
    Purukiellossa
    Ja nuo omat viestisi jätit palauttamatta, koska..? Niihin on kuitenkin viitattu erinäisissä kommenteissa.
    Koska jokainen voi poistaa omat kommentinsa ja kommentin kirjoittajalla on niihin oikeutensa. Ihan lain mukaankin.

Sijainti
    Nollola
    Koska jokainen voi poistaa omat kommentinsa ja kommentin kirjoittajalla on niihin oikeutensa. Ihan lain mukaankin.
    Ok. Saisiko nyt vastauksia niihin kysymyksiin? Aika pitkään ja kärsivällisesti tässä onkin jo jaksettu odottaa.

Registered User Joel Hallikainen's Avatar
    Aloitetaan heti kysymykselle ettei taas heitellä viestejä muualle kun ei direktiivit täyttynyt. Onko tämä joku hyväveli-kerho kun yksi mode tuomitsee paskan tärkeenä rivifoorumilaisia ja kun mode tekee "jariaarniot" niin muut modet pesee kätensä koko keissistä ja laitetaan vaan silmät kiinni. On se jumalauta että ei voida olla oikeudenmukasia ja tasa-arvosia kaikkia kohtaa. Nyt ne moden natsat pois Antsalta! Ja ennen kuin Antsa tulee piipittämään miten tämä koskee ketäkin niin ihan tasa-arvon asialla ollaan.

Muumipappa Sam's Avatar
    Sijainti
    Muumilaakso
    Ymmärrän hyvin muiden modejen kannanoton. Suotta lähteä näin mitättömän asian ja loputtoman nillityksen takia tähän mukaan. Olkoonkin että ilmeisesti Antsa on sanonut vähemmän harkiten liioiteltua juttua, mutta voisi odottaa Zoeltakin vähän aikuisempaa otetta. Ei tämä tästä jankkaamalla muuksi muutu, vai oletko tuollainen ihan töissä ja perhepiirissäkin?

Vai onko kyseessä forumin kuolemisen viimeiset korahdukset, jolla yritetään saada tänne edes vähän säpinää? No, tällaiseen taas kun mennään, niin eipä ole ruusuinen tulevaisuus tiedossa.
    Piparista ei päivääkään

Sijainti
    lappeen Ranta
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Joel Hallikainen Tarkastele viestiä
    Aloitetaan heti kysymykselle ettei taas heitellä viestejä muualle kun ei direktiivit täyttynyt. Onko tämä joku hyväveli-kerho kun yksi mode tuomitsee paskan tärkeenä rivifoorumilaisia ja kun mode tekee "jariaarniot" niin muut modet pesee kätensä koko keissistä ja laitetaan vaan silmät kiinni. On se jumalauta että ei voida olla oikeudenmukasia ja tasa-arvosia kaikkia kohtaa. Nyt ne moden natsat pois Antsalta! Ja ennen kuin Antsa tulee piipittämään miten tämä koskee ketäkin niin ihan tasa-arvon asialla ollaan.
    Muuna modena kysyn, että mitä meidän muiden modejen sitten pitäisi tehdä? Osallistua keissiin, mutta oikeudenmukaisesti ja tasa-arvoisesti kaikkia kohtaan? Samaan malliin kuin esimerkiksi sinä? Vai mitä? Hä?
    "... Kellontarkkaa puuhaa niinku ripulin korjaaminen pieremällä." Mehe Rienarsuo

Sijainti
    Purukiellossa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Joel Hallikainen Tarkastele viestiä
    Sinunkin viestisi on sääntöjenvastainen. Kysymykseen on liitetty aika paljon vittuilua ja loanheittoa sekä omaa tuomaroitia.

Pistä Antille viestiä että ottaa modennatsat pois. Minäkin pistin.

Ja kun kerran väität mun piipittävän, niin kyllähän tuo sinunkin ulosantisi on varsin vauvamaista, vaikka yrität sitä ryydittää miehekkäillä kirosanoilla.
    1. Asiaton käytös muita käyttäjiä kohtaan ja keskustelun häiriköiminen ei ole sallittua. Asiansa on pystyttävä ilmaisemaan asiallisesti.
    En tiedä miten tämä keissi edes liittyy sinuun, mutta aika paljon olet siihen osallistunut haukkumalla minua. Noinko vaikeaa se on hyväksyä sitä, että olet saanut rangaistuksia sääntöjen rikkomisesta. Eikä edes ihan herkästi, vaan olet varoittelujen jälkeenkin vielä jaksanut vittu, paska ja perse-linjalla. Tai ollut hauska tuomalla kuskien perheenjäseniä mukaan keskusteluun. Ei tämä forumi paljon menetä jos sinun postauksiasi ei täällä olisi. Ei ihan kovin informatiivistä tekemistä eikä Pulizer-kamaa. Jos rehellisesti ja vilpittömästi arvioidaan toisten tekemisiä, kuten sinä tuossa yllä.

Tai sitten vain haluat olla sääntöjen yläpuolella, kuten aiemminkin arvioinut.

Vastineesi voit laittaa tuonne Kommentointia moderoinnista-toikkiin. Siellähän sinun tämänkin viestisi olisi pitänyt olla. Jos haluat kysyä jotain, kysy. Jos haluat tuomita, vittuilla, antaa ehdotuksia miten tulisi toimia, niin pane toiseen toikkiin.
    Viestiä on viimeksi muokannut Antsa Rieppo; 18.06.2018 07:14.

Kui hianoo se sit on? Sörsselsön's Avatar
    Sijainti
    Jemmassa
    Pemalauta jurkele ja alli pamautti vittua mapilla.

Viittiskö joku mode käväästä kotimaan rallikausi 2018-topicista siirtämässä muutaman viestin omaksi aiheeksi. Case Pohjanmaaralli 2018:a meinaan.
    "Myhinpää on miesten pätkä, ootko mies vai poika?" - Kyllä mä oon poika sitten -
    E-P Lappi Myhinpään maalissa Jyväskylän mm-rallissa 2015

"Should we bet €5 on a Lappi Power Stage win? - "No, €20." (Lappi ajoi Powerstagelle pohja-ajan)

Sijainti
    lappeen Ranta
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Sörsselsön Tarkastele viestiä
    Pemalauta jurkele ja alli pamautti vittua mapilla.

Viittiskö joku mode käväästä kotimaan rallikausi 2018-topicista siirtämässä muutaman viestin omaksi aiheeksi. Case Pohjanmaaralli 2018:a meinaan.
    Siirtelin. Kun siellä ketjussa oli vielä erikseen vinkki, että mistä viestistä lähtien aloittaa siirto ja otsikkokin valmiina kopioitavaksi, niin ei ollut iso nakki . Ja sua ei haitanne, että tulit ketjun aloittajaksi kun viestisi oli ensimmäinen aihetta käsitellyt postaus. Ilmoitelkaa jos siirtyi aiheeseen liittymättömiä viestejä, niin siirtelen ne sitten takaisin lähtöketjuun.

Juntti-Urpo & kateellinen
    Sijainti
    Denver

Pistä Antille viestiä että ottaa modennatsat pois. Minäkin pistin.
    Kuinkas tää etenee?
    Do I look like a fucking Care Bear to You?

Registered User
    Sijainti
    Vantaa
    Miksi Antsa Riepon moderaattorilinja jatkuu edelleen älyttömänä.

Antsa Rieppo antoi varoituksen privana, kun arvostelin Max Verstappenin luonnetta ja kielsi etädiagnoosin tekemisen parisen viikkoa sitten. Tällä hetkellä kyseinen moderaattori osallistuu Max Verstappen -ketjussa analysointiin, onko Verstappen narsisti. Jopa on kaivanut kyseisen "sairauden" faktoja esiin.

Aivan älytöntä moderointia. Meneekö tämä tosiaan pärstäkerroin logiikalla?
    Viestiä on viimeksi muokannut F1-fani82; 27.06.2018 19:26.

Registered User
    Noin yleisesti, aika hiljaista olisi kuski topicissa, jos hänen tekemisen syitä ja seurauksia ei saisi pohdiskella.

Ja minua, jos kuka Antsa kopauttaa mode nuijallaan heti tilaisuuden tullen.
    Viestiä on viimeksi muokannut Mickey; 28.06.2018 23:07.
    Loppuu kädet eikä oo bodya
    ¯\_(ツ)_/¯

Registered User
    Miksi Antsa Rieppo käyttää entistä Mosse -nimimerkkiään??
    ¯\_(ツ)_/¯

Kantahenkilökuntaa Upseeri Jerry Flodin's Avatar
    Turhaan kulutat näppäimistöä. Ei täällä kukaan vastaa. Mihinkään.
    Lepo vaan, Jerry on tässä!

Sijainti
    lappeen Ranta
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mickey Tarkastele viestiä
    Miksi ei käyttäisi?

Sellainen syy ainakin tulee mieleen, että kun on tuon Antsa Rieppo -nimimerkin poistamista ylläpidolta pyytänyt, niin suht sama efekti syntyy, jos ei kyseistä nimimerkkiä käytä lain vaan turvautuu toiseen nimimerkkiin. Kyllä täällä foorumilla kaikenlaista jännää tapahtuu nimimerkkirintamalla ja ihan muutenkin vaan. Sellaistakin juttua liikkunut, että nimimerkki/nimimerkkejä olisi eri ihmisten käyttöön siirtynyt eli tyyppi jonkun nimimerkin takana ei olekaan enää sama kuin nimimerkin "luonut" kaiffari. Kakkosnimimerkit kuitenkin lienevät huomattavasti yleisempi ilmiö täällä.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mickey Tarkastele viestiä
    Pyysin ylläpitoa poistamaan ko. nikin ja moderaattoristatuksen.

Ei mitään mielenkiintoa antaa sekuntiakaan tämän forumin moderointiin enää. Sinäkin yksi syy siihen.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Kantahenkilökuntaa Upseeri Jerry Flodin's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Pyysin ylläpitoa poistamaan ko. nikin ja moderaattoristatuksen.

Ei mitään mielenkiintoa antaa sekuntiakaan tämän forumin moderointiin enää. Sinäkin yksi syy siihen.
    Anna mä puen tän sanoiksi. Sä ryssit homman. Nyt luistat vastuusta, koska "ei hotsita". Vau. Vittu sä oot mahtava kiveksienkantoteline.
    Lepo vaan, Jerry on tässä!

Perusfeidaaja
    Sijainti
    Vantaa
    Minusta on ihan väärin, että Antsa luovutti. Teit tosi hyvää duunia moderaattorina!
    Ekaa voisi kyllä sanoa samakasi kuin kalasteluksi järvessä että nappaanko onki vai ei sitten millään? Tokassa että onko profiittia yhtään bisnekselle ja sepäs joka aivan varmasti nyrppii jos ei mitään hyötyä kuten on saanut lukea paljon yrittäjien karusta arjesta.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Upseeri Jerry Flodin Tarkastele viestiä
    Anna mä puen tän sanoiksi. Sä ryssit homman. Nyt luistat vastuusta, koska "ei hotsita". Vau. Vittu sä oot mahtava kiveksienkantoteline.
    Näinhän se on. Jos moderaattori ei itse noudata sääntöjä niin eipä siitä oikein mitään tule. Samoin tiettyjen käyttäjien jatkuva suoranainen kiusaaminen oli vähän erikoista. Tätä kysyinkin häneltä aeimmin, mutten saanut vastausta.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut JPP Tarkastele viestiä
    Miksi ei käyttäisi?

Sellainen syy ainakin tulee mieleen, että kun on tuon Antsa Rieppo -nimimerkin poistamista ylläpidolta pyytänyt, niin suht sama efekti syntyy, jos ei kyseistä nimimerkkiä käytä lain vaan turvautuu toiseen nimimerkkiin. Kyllä täällä foorumilla kaikenlaista jännää tapahtuu nimimerkkirintamalla ja ihan muutenkin vaan. Sellaistakin juttua liikkunut, että nimimerkki/nimimerkkejä olisi eri ihmisten käyttöön siirtynyt eli tyyppi jonkun nimimerkin takana ei olekaan enää sama kuin nimimerkin "luonut" kaiffari. Kakkosnimimerkit kuitenkin lienevät huomattavasti yleisempi ilmiö täällä.
    Mä olin jo unohtanut, että voi käytää kahta (tai useampaa?) nimimerkkiä...
    ¯\_(ツ)_/¯

Registered User juoksia's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Upseeri Jerry Flodin Tarkastele viestiä
    Mielestäni tämä on melko ankaraa kritiikkiä ja pitäisi nähdä enemmän valoisia puolia asiassa. Antsan/Mossen epäreilu, omia kämmejä piilottava, pikkumainen, hyvien tapojen vastainen ja muita käyttäjiä sorsiva tyyli moderaattorina on kuitenkin nyt ohi huhujen mukaan.

Absent Member Tsuhna's Avatar
    Sijainti
    Toisaalla
    Oli miten oli, mutta Jonesin vastuunpakoilu jälleen kerran nikkiä vaihtamalla kertonee "miehestä" kaiken oleellisen..

In the end, there was silence

Banned
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Tsuhna Tarkastele viestiä
    Oli miten oli, mutta Jonesin vastuunpakoilu jälleen kerran nikkiä vaihtamalla kertonee "miehestä" kaiken oleellisen..

Ai ”miehestä”?

No ei, sääliksi käy poikaa. Ei selvästikään ole asiat kunnossa. Mietipä itsesi kirjoittamassa keskimäärin 40 viestiä päivässä tälle forumille useiden vuosien ajan. Niinpä.

Registered User
    Sijainti
    Vantaa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Punakone Tarkastele viestiä
    Ai ”miehestä”?

No ei, sääliksi käy poikaa. Ei selvästikään ole asiat kunnossa. Mietipä itsesi kirjoittamassa keskimäärin 40 viestiä päivässä tälle forumille useiden vuosien ajan. Niinpä.
    Vaikken itsekään pidä erityisemmin Antsan / Mossen linjasta ja olen vääntänyt hänen kanssaan, eikö tämä ole jo kohtuutonta? Toisten nettikäyttäytyminen ja viestin määrä ei kuulune muille?

Registered User pyha henki's Avatar
    Sijainti
    Siellä ja täällä
    Vaikken itsekään pidä erityisemmin Antsan / Mossen linjasta ja olen vääntänyt hänen kanssaan, eikö tämä ole jo kohtuutonta?
    Juuri näin.

Luukas 6:31 "Niin kuin te tahdotte ihmisten tekevän teille, niin tehkää te heille"

Ei koske masokisteja.
    Tekijän huomautus
    .

Banned
    Vaikken itsekään pidä erityisemmin Antsan / Mossen linjasta ja olen vääntänyt hänen kanssaan, eikö tämä ole jo kohtuutonta? Toisten nettikäyttäytyminen ja viestin määrä ei kuulune muille?
    Ai nyt meni raja yli, kun Antsa Riepon viestimäärää tohdin kommentoida?

Vieläpä sen jälkeen, kun Rieppo oli syyttänyt minua Forumin sääntöjen rikkomisesta, kertomatta mikä postaus sääntöjä särki. Luepa huviksesi tuota toista ylläpitoketjua:

”UI JUMALAUTA!!

On pahoittelujen aika. En ole tajunnut tämän Riepon olevan ehta vajakki. Oikeasti. Jälkeen jäänyt. Ja vammaisia ei sovi kiusata. Älkää kiusatko vammaisia! Parhaansa yrittää. Vaikka ei se kovin paljon ole.

Valtavaa. Halukkuuteni moderaattoriksi ohitettiin olankohautuksella. Valta annetiin vajaaälyiselle. Rock rock saatana.”

Tuohon ei kukaan mitään kommentoinut. Miksiköhän?

Registered User Joel Hallikainen's Avatar
    Olihan Antsalla vaihtoehtoja, tunnustaa ja pahoitella mokaansa tai sivuuttaa koko asia ja vetämällä marttyyriviitta selkään hyläten Antsa Rieppo nicki. Mitäpä sitä säälimään jos on annettu lukuisia mahdollisuuksia virheiden myöntämiseen mutta ego ei antanut periksi.

Senior Member
    Sijainti
    Tois pual jokkee
    Eteenpäin. Ei tää ole kuin nettifoorumi, turha täällä on yöuniaan menettää.
    "The differentiators in motorsport should be driving talent and engineering talent – not money." -Pat Symonds

Nuori ikäisekseen OoPee's Avatar
    Sijainti
    Far enough

Thumbs up Nonih!

Nythän tänne vois taas vaikka harkita kirjoittavansakin jotain
    "Hulluuden puhtain muoto on jättää kaikki ennalleen ja kuitenkin samalla toivoa, että jotain muuttuisi"

Senior Member
    Sijainti
    Kurjala

Välimallin jätkä Vilperi's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Lainaa Alunperin kirjoittanut OoPee Tarkastele viestiä
    Nythän tänne vois taas vaikka harkita kirjoittavansakin jotain
    Tänne ei kyllä mitään uusia keskustelijoita kaivata...
    "You must always believe you will become the best, but you must never believe you have done so."
    -Juan Manuel Fangio

Nuori ikäisekseen OoPee's Avatar
    Sijainti
    Far enough
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Vilperi Tarkastele viestiä
    Tänne ei kyllä mitään uusia keskustelijoita kaivata...
    Niin mutta jos jätänkin keskustelun vähemmälle ja keskityn lähinnä agendapostaukseen ja etädiagnoosiin?

Kimi on ihan paska ja teillä kummallakin on jakomielitauti!
    "Hulluuden puhtain muoto on jättää kaikki ennalleen ja kuitenkin samalla toivoa, että jotain muuttuisi"

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö