F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 4 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567891011121314 ... ViimeisinViimeisin
Tulokset 121-160/722

Ketju: Kommentointia moderoinnin ja ylläpidon tekemisistä

Senior Member Sue_me's Avatar
    Viestejä on viime aikoina hävinnyt melko oudosti vähän siellä ja tuolla ja täällä.

Mutta mitäpä siitä välittämään, kuuluu talon tapoihin.

Örfil
    Guest
    Lainaa Alunperin kirjoittanut kouvotsvoni Tarkastele viestiä
    Koko maailma näköjään Camoa vastaan. Menköön vaikka huutamaan tyynyyn.
    Mitä pahaa tyyny on tehnyt?

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Rainier Tarkastele viestiä
    Mitä pahaa tyyny on tehnyt?
    Tyynyn olen laskenut elottomaksi esiineeksi. Kunhan vaan muistaa omaan tyynyyn huutaa, ettei naapurin vai Stemman tyynyjä mene räkimään.
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Sue_me Tarkastele viestiä
    Viestejä on viime aikoina hävinnyt melko oudosti vähän siellä ja tuolla ja täällä.

Mutta mitäpä siitä välittämään, kuuluu talon tapoihin.
    Mistä kaikkialta hävinnyt oudosti viestejä?
    Itselle vaan tuo kkwcs-keissi tulee mieleen, mistä en mitään tiedä, kun käyttäjät itse viestit poistivat. Voisi joskus hutkia senkin kun muistaisi.
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Onpa sitä vapaalla ja ylläpitopuolellakin hieman säädelty.

Ihmetyttää vaan, että miksi ja kuka/ketkä.

Hirvimettällä Jabsu's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Camo Tarkastele viestiä
    Valitettavasti tällä foorumilla toimii mielivaltainen asenne moderoinnissa. Esimerkiksi minä sain varoituksen, kun vastasi takaisin samalla mitalla. Demokratiasta ja tasa-arvoisuudesta täällä ei ole tietoakaan.

Tässä esimerkki, kun toinen foorumin käyttäjä disautti minun kommenttini.. (tässä tämä käyttäjä julkisesti halventaa minua ilman faktaan perustuvaa perustetta)

Tässä minä korjaan hänen virheellisen ja perusteettoman väittämänsä jonka hän löi henkisesti uuden foorumilaisen kasvoille.. (ja kyllä, tässä minä julkisesti halvennan häntä ilman faktaan perustuvaa perustetta)
    En ole halventanut sinua lainkaan. Kritiikki kohdistui postaukseesi ja ihan aiheesta. Tämän jälkeen toit vielä ison kasan lisää väärää infoa, vaikka olin jo edellisessä viestissäni perustellut asiaa.

Lainaa Alunperin kirjoittanut Camo Tarkastele viestiä
    No ei muuta kuin perustelemaan nämä väärät tiedot. Huutelu ja syyttely ilman yhtään argumenttia ei paljoa painoarvoa anna..

Itseasiassa sinun tarinointisi ei sisällä yhtään faktaa tässä asiassa, jos ihan rehellisiä ollaan. Toisin on minun kertomani, se on 100% faktaa ja täysin jokaisen itse tarkistettavissa.

Ja mitä minä mitään mainostaisin?

Ja tiedoksi sullekin tuosta laittomuudesta, sitä se ei ole. Voit varmaan sen verran tajuta, että Aceplayer on jaossa wikipediassa, acen omilla sivuilla ja lukemattomilla muilla laillisilla sivuilla. Jos se olisi laiton, niin siitä vastaa rikosoikeudellisesti ensisijaisesti acestream.org, wikipedia ja google. Sen jälkeen jos heidät tuomitaan, voidaan myös alkaa tuomitsemaan palvelun käyttäjiä, mikä on käytännössä mahdotonta, koska heitä on miljoonia ja toisekseen wikipedia ja google ei striimien jaosta tule ikinä joutumaan vastuuseen. Kuten ei kukaan muukaan kuin pääjakajat. AAMEN

Että kerrohan nyt ne kaikki asiat mitkä oli sitä väärää tietoa minun "huonossa" viestissäni? Kiitos!

Kiinnostaa vaan hemmetisti tietää, että miten minun kokemus tuosta palvelusta on täynnä väärää tietoa? Mitä hel...?

...miten? Miten minun kokemus on huono ja väärää tietoa täynnä? Minähän olen itse sen kokenut ja sitä tukee faktat asioista joista kerroin ja miljoonien muiden vastaavat kokemukset. Jos tuota ei olisi tapahtunut ja tuo olisi täynnä väärää tietoa, niin en kyllä tiedä, että olenko edes sitten olemassa.
    Tämän jälkeen totesin, vaan että "voi vittu" ja päätin asian antaa olla. Kaikki jotka edes hieman tietää Googlesta ja Wikipediasta jotain, ei tollaisia asioita väitä. En kokenut tarpeelliseksi alkaa opettamaan noin alkeellisissa asioissa.
    Viestiä on viimeksi muokannut Jabsu; 17.03.2016 09:59.

Soldiers of Antisthenes Renngeist's Avatar
    Sijainti
    Syylien välissä

Eipä ainakaan roskikseen päätynyt viestejä juurikaan tämän kuun puolella. Eikä näköjään helmikuussakaan.
    "Ei mennä sinne alapäähän, sielläkin on tiukkaa."
    - Jari Litmanen

Örfil
    Guest

Karttipuolella niitä poistui käyttäjien omasta toimesta.

Super Moderator Antsa Rieppo's Avatar
    Sijainti
    Purukiellossa
    Mä olen F1-asiapuolelta siirtänyt roskiin ns. chatti-postauksia. Siellä ne on odottamassa Pulizer-palkintoa.
    En taistele vastaan vaikka pitäisikin sillä ainoastaan häviäisin
    Sä annoit kaiken mitä janosin vannoit aamenen mut joit rakkauden

On vaan mielenkiintoista lukea toikkeja kun huomaa sisällön muuttuneen viime näkemästä ja omienkin postausten hävinneen.

Syy kun ei "ihan aina" aukea.

Käyttäjiltä voisi ainakin poistaa viestin poisto-oikeuden kun se n. 3min aikaraja on kulunut (kun edit merkintä alkaa näkyä)

Banned
    On vaan mielenkiintoista lukea toikkeja kun huomaa sisällön muuttuneen viime näkemästä ja omienkin postausten hävinneen.

Käyttäjiltä voisi ainakin poistaa viestin poisto-oikeuden kun se n. 3min aikaraja on kulunut (kun edit merkintä alkaa näkyä)
    komp.

Sijainti
    Purukiellossa
    Sitten siellä editoituja viestejä joissa on pelkkä piste tyyliin ->.

Tai modeja pyydetään poistamaan viesti.

No siitähän tässä palkka saadaan, eli sopii mulle kyllä.

Seksikäs rumä kääpiö Formulanomi's Avatar
    Sijainti
    Toisaalla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Salmisen Jone Tarkastele viestiä

Saatko vitosen Alpulta?

Miksi tässä vapaan toikissa editoitiin? http://www.f1-forum.fi/vb/showthread...=1#post2654326 Vai oliko tuo toikki luotu jostain toisesta.
    Tuohon liittyi myös toteamukseni (pieni piruiluni Jonka esim. tmoi ei-mitenkään yllättäen kuvitteli koskevan kirjoitusvirneitä), että yksi kirjoitusvirhe jäi vielä.
    En aiemmin ole huomanut, että vapaallakin yhtä innokkaasti moderoidaan kuin nykyään...
    Fanitan kommunismia, sosiaalidemokratiaa, ay-liikettä, maahanmuuttoa,modeja, vasemmistoliittoa, vihreitä ja jormaani.

Se pelkkä pistekin kertoo, että jotain on sanottu ja vedetty myöhemmin takaisin.

Välillä tulee vaan sellainen mitähän vittua -olo kun välistä on poistunut viestejä joihin vastaillutkin. Kyseiset viestit vielä ovat toisinaan vaikuttaneet keskustelun kulkuun.

Sijainti
    Syylien välissä

Tälle liputtaisin itsekin.
    - Jari Litmanen

Senior Member Archie's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Formulanomi Tarkastele viestiä
    En aiemmin ole huomanut, että vapaallakin yhtä innokkaasti moderoidaan kuin nykyään...
    Yleisellä on kuollutta, niin energiaa pitää purkaa muualla.

Örfil
    Guest
    Pari koulutehtävää:

a) Onko tuo iso ongelma forumin kokonaisongelmakentässä?
    b) Häiritseekö tämä aktiivikäyttäjiä vai vähemmän kirjoittavia?
    c) Mitä etua näistä rajoituksista saadaan? Anna käytännön esimerkki?

Noita pohtimalla saadaan "bugille" vakavuusluokka ja prioriteetti.

Sijainti
    Purukiellossa
    Se pelkkä pistekin kertoo, että jotain on sanottu ja vedetty myöhemmin takaisin.

Välillä tulee vaan sellainen mitähän vittua -olo kun välistä on poistunut viestejä joihin vastaillutkin. Kyseiset viestit vielä ovat toisinaan vaikuttaneet keskustelun kulkuun.
    Totta tuokin.

Arschloch jjv's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Archie Tarkastele viestiä
    Yleisellä on kuollutta, niin energiaa pitää purkaa muualla.
    Ainahan voidaan siirtää toikkeja vapaalta asiakeskusteluun ja moderoida sitten postauksia asiakeskustelun sääntöjen mukaan. Senpä takia taannoin poistin asiakeskustelusta viestini jotka olin kirjoittanut vapaalle. Ihan hyvä että pystytään edes omia viestejämme poistamaan. Modet voivat katumapäälle tullessaan tarvittaessa poistaa omien höpöjuttujensa lisäksi muiden asialliset kommentitkin niihin.

Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Formulanomi Tarkastele viestiä
    Saatko vitosen Alpulta?

Miksi tässä vapaan toikissa editoitiin? http://www.f1-forum.fi/vb/showthread...=1#post2654326 Vai oliko tuo toikki luotu jostain toisesta.
    Tuohon liittyi myös toteamukseni (pieni piruiluni Jonka esim. tmoi ei-mitenkään yllättäen kuvitteli koskevan kirjoitusvirneitä), että yksi kirjoitusvirhe jäi vielä.
    Siitä on muutettu otsaketta "KYSYMYS" vähemmän huutavaan muottiin.

Sijainti
    Purukiellossa
    Siitä on muutettu otsaketta "KYSYMYS" vähemmän huutavaan muottiin.
    Muutin kun Yleinen on kuollut ja piti purkaa energiaa muualle.

Arschloch jjv's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut FW08 Tarkastele viestiä
    Muutaman viestin häirikkönimimerkkien bännejä ei ole yleensä ilmoiteltu, koska se tarjoaisi kyseisille hahmoille sitä, mitä ovat alunperinkin hakeneet. Eli huomiota.
    Camoa en niputtaisi muutaman viestin häirikkönimimerkkeihin. Hänellä oli kuitenkin tusinan verran asiallisia postauksia Muu moottoriurheilu -osiossa (olisi kannattanut pysyäkin siellä). Sen takia suora kirjoitusoikeuden poisto oli liioiteltua.

Örfil
    Guest
    Sori että tästä vielä jauhan, mutta niin Mäkkikin postaili alkuun vain autojuttuja, kunnes napsahti.

Ja uskokaa pois, yritti olla hissukseen autopuolella tälläkin nikillä, mutta sieltä se McRäkä kuoriutui lopulta taas esille.

Mistä päin maailmaa oli tällä kertaa ip -osoite kierrätetty? Modet varmaan tietää.

Senior Member Lunssila's Avatar
    Kyllähän tämä taas näyttää vähän siltä, että bannataan pois modeista valittajat.

as Quo as possible JPP's Avatar
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Lunssila Tarkastele viestiä
    Kyllähän tämä taas näyttää vähän siltä, että bannataan pois modeista valittajat.
    Kieltämättä vähän (jos tulkitaan niin, että vähän tarkoittaa vähän). Eli muutamasta tyypistä, jotka ovat valittaneet modeista, bannataan yksi, joka valittaa kaikista ja kaikesta sen jälkeen kun joku on julkeasti väittänyt kirjoitustaan paikkansapitämättömäksi.
    Rima kannattaa asettaa niin korkealle, että sen pystyy alittamaan kumartumatta.
    "... Kellontarkkaa puuhaa niinku ripulin korjaaminen pieremällä." Mehe Rienarsuo

Sijainti
    Purukiellossa

Thumbs up

Kyllähän ne kovimmat valittajat edelleen täällä on.

Aina kun tulee Ylläpidon puolelle eloa, tulee ainakin 3 samaa henkilöä esittämään kantansa yhä uudelleen.

Sijainti
    Corsica
    Onko yhtäkään jäähyä, joka olisi ollut mielestäsi aiheellinen?

Örfil
    Guest
    Kyllähän ne kovimmat valittajat edelleen täällä on.

Aina kun tulee Ylläpidon puolelle eloa, tulee ainakin 3 samaa henkilöä esittämään kantansa yhä uudelleen.
    Neljäpäs.

Sijainti
    Purukiellossa

Thumbs up

Lainaa Alunperin kirjoittanut Rainier Tarkastele viestiä
    Neljäpäs.

Äläs nyt, sun kantasi on muuttunut järkevimmiksi eikä saman levyn soittamista kerta toisen jälkeen.

I am fabulous! ToXiCiTy's Avatar
    Sijainti
    Järvenpää
    Same shit, different year. Jotkut ne vaan jaksaa.
    “Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”

― Edward Snowden

Senior Member Lunssila's Avatar
    Onko yhtäkään jäähyä, joka olisi ollut mielestäsi aiheellinen?
    Varmaan niitä muutama löytyisi.

Örfil
    Guest
    eikä saman levyn soittamista kerta toisen jälkeen.
    Led Zeppelin II on parsa!

Viihdekäyttäjä
    Sijainti
    Maranello
    Toivoisin muutosta käytöntään kun offtopic viestejä leikataan ja liimataan uuden otsikon alle. Esimerkkinä pisti silmään uudehko "F1 ja kuljettajien pään suojaus" niminen keskustelu jossa oma viestini on muuttunut osasta "F1 uutiset" keskustelua uuden keskustelun avausviestiksi. Mielestäni avausviesteihin kuuluisi panostaa keskivertoviestiä enemmän ja tämä leikkaa/liitä tapa antaa sellaisen kuvan että minä olisin panostanut uuden otsikon ensimmäiseen viestiin kahden rivin ja kuvan verran. Näinhän asia ei ole. Jos viestejä pitää siirrellä näin, modet voisi itse kirjoittaa uuden keskustelun avausviestin tai keksiä jonkin järkevämmän tavan. Nykyinen käytäntö antaa väärän kuvan keskustelun aloittajasta. Monesti avausviesti ei ole tarkoitukseen sopiva koska ei ole suunniteltu uuden keskustelun pohjustusviestiksi.
    Auto on kaunis kun se voittaa - Enzo Ferrari

Sijainti
    Syylien välissä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Skenejeesus Tarkastele viestiä
    Toivoisin muutosta käytöntään kun offtopic viestejä leikataan ja liimataan uuden otsikon alle. Esimerkkinä pisti silmään uudehko "F1 ja kuljettajien pään suojaus" niminen keskustelu jossa oma viestini on muuttunut osasta "F1 uutiset" keskustelua uuden keskustelun avausviestiksi. Mielestäni avausviesteihin kuuluisi panostaa keskivertoviestiä enemmän ja tämä leikkaa/liitä tapa antaa sellaisen kuvan että minä olisin panostanut uuden otsikon ensimmäiseen viestiin kahden rivin ja kuvan verran. Näinhän asia ei ole. Jos viestejä pitää siirrellä näin, modet voisi itse kirjoittaa uuden keskustelun avausviestin tai keksiä jonkin järkevämmän tavan. Nykyinen käytäntö antaa väärän kuvan keskustelun aloittajasta. Monesti avausviesti ei ole tarkoitukseen sopiva koska ei ole suunniteltu uuden keskustelun pohjustusviestiksi.
    Jäi aika-ajojen alun vuoksi kiireessä laittamatta neutraali avausviesti, mutta nyt asia on korkattu.
    - Jari Litmanen

Trackman WebSlave's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Skenejeesus Tarkastele viestiä
    1) Voithan sinä muokata sitä avausviestiksi päätynyttä viestiäsi omasta mielestäsi riittävän laadukkaaksi avausviestiksi.

2) Ei tämä foorumi ole mitään kaunokirjallisuutta eikä kukaan jonkin jarnan aloitusviestiä arvioi analysoiden kirjoittajan kirjoituskykyjä ja kapasiteettia. Ainakaan minuuttia kauempaa. Eikä siinä olisi mitään tolkkuakaan, koska:

3) Viestien siirtely toisiin ja omiin ketjuihinsa on foorumeiden arkipäivää. Sen kanssa kannattaa oppia elämään niin ketjujen aloittajiksi päätyvien kirjoittajien kuin lukijoidenkin.
    --
    Ei mithään häthää.

Asiapuolella on nähty asiaksi sekoilla oikein moderaattorivoimin.

Herää vain kysymys: miksi.

Sijainti
    Purukiellossa
    Asiapuolella on nähty asiaksi sekoilla oikein moderaattorivoimin.

Herää vain kysymys: miksi.
    Toikki oli eilen Vapaalla, heti alusta meni satiirin, ivan ja rasismiin. Osa kirjoittajista penäsi kunnioitusta tapahtuman johdosta ja toikin siirtämistä Asiapuolelle. Siitä huolimatta esim. sinä olet jatkanut aivan ohi otsikon aiheen.

Jos joku sekoilee, niin tässä tapauksessa se ei ole mode.

Sijainti
    Purukiellossa
    Vähän vielä kun jatkat niin Nobelin rauhanpalkinto on taattu.
    Puhe tehoaa kovin heikosti kun kasvatus on tehty hieman puutteellisesti.

Kuten osasta nykynuoristakin näkee.
    Kumma juttu kun opettajien suusta kuulee hieman toisenlaistakin tarinaa.
    Näitähän riittää.
    Tosi Asiakeskustelua Brysselin pommi-iskuista.

Sijainti
    Purukiellossa
    Roskiin meni.

No, keskustelun voi toki lopettaa monella tavalla. Tuo on yksi tapa.

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö