Syylärissä reikä? Eikä. Se olisi 400e keikka. Halvempi kuin esim. kansiremppa.
![]() |
![]() | |||||||
|
Syylärissä reikä? Eikä. Se olisi 400e keikka. Halvempi kuin esim. kansiremppa.
Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban
Jotain syylarisementtiä käytin Fiuun vuonna nakki.
En taistele vastaan vaikka pitäisikin sillä ainoastaan häviäisin
Sä annoit kaiken mitä janosin vannoit aamenen mut joit rakkauden
Olen toki minäkin yheden Mazdan syylärin korjannut epoksilla. Mutta nyt on uusi pulikka tilauksessa. Jälleenmyyjä ehdotti josko hän maksaisi 25% hinnasta. Minä taasen, että josko 100%. Jännä nähdä!
.
Viestiä on viimeksi muokannut Kenda; 24.03.2016 09:58.
Et taida ola autoinsinööri. Oisitkoham tavalliseen tapaasi väärässä?
Luulisin että syylarin paikka-aineen keksinyt paikka-aineinsinööri on kehittänyt tuotteen sellaiseksi että se ei vastaa ominaisuuksiltaan tervan kaatamista syylariin. Lisäksi se, ettei ole itse koskaan käyttänyt paikka-ainetta autoissaan on aika huono argumentti sille että paikka-aine tukkii syylarin.
Syylarit on perinteisesti korjattu tinaa juottamalla. Syylari irti, vettä täyteen, vuotokohta merkitään ja tinataan reikä umpeen. Täytetään uudestaan vedellä ja katsotaan pitääkö. Tarvittaessa toistetaan.
Saas nähdä tuleeko tästäkin kommentista bannia.
Nykyautojen kohdalla essonpaarin miesten korjausvinkit saa usein unohtaa.
Ainakin jos riskinä on kallis remontti.
Kukin korjaa autoaan rahapussinsa ja taitojensa mukaan![]()
Ollapa ranskalainen.
rellu2.jpg
Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.
Vanhan, n 25 , traktorin syyläriin lorautin paikka-ainetta jokunen vuosi sitten, kun tihkusi vesipumpun vaihdon jäljiltä parista kohtaa. Syyläri piti siis käyttää irti. Hyvin on pitänyt! Tosi ei sillä ole ajoakaan kuin kesäisin. Vähän ehkä arveluttaisi lorauttaa uudehkon auton syyläriin.
Autokuume oli lievä ja loppui alkuunsa, kun vaimon usutin itsekseen lopulliseen Pösön kaupan hierontaa pari pv sitten. Oli "tingannut" CD-soittimen, roiskeläpät ja kumimatot tarjoushintaan sisätyväksi. No, lie ne normaaleja kaupan hyvitteitä.
"Matkalla Alabamasta... saunaan!"
"Tänään voidaan olla hetki kuninkaina"
Jos autokauppaan sisältyy mukaan kumimatot, asiahan on silloin täysin selvä![]()
Siis kyllähän se paikka-aine on monella toiminut useamman vuodenkin ajan, mutta pointti oli ettei niitä ole ikinä tarkoitettu pysyviksi korjauksiksi vaan ovat ns. purkkavirityksiä jotta matkan saa jatkumaan. Voihan sellaisella pienellä vararenkaallakin ajella kunnes urasyvyys on sakoilla, mutta ei sitä sellaiseen ole tarkoitettu.
Täällähän kyseenalaistetaan ilmastointiteipin ja rautalangan ikiaikainen toimivuus melkoisin löyhin argumentein.
No nyt on autossa uusi syyläri ja myyjä lupautui maksamaan koko homman. Baila baila.
Ja heppu joka sen keksi, on Ornari.
Uudella autolla olen ajellut jo useamman kymmenen kilometrin (n. 30). Aika makea on tuo digitaalimittaristo, näkymän voi vapaasti muokata halutunlaiseksi.
image.jpg
Passat?
Siskonmies laittoi viime kesänä Audi TT-S:n. Siinä on myös tuo multimediamittaristo vai millä nimellä nyt virallisesti meneekään.. Aika pähee se on.
Itselläni polttelisi Audi Q7 7-paikkaisena. Ökyporvari kun en ole niin sopivasti vanhana käytettynä vain.
Lähetetty minun SM-T800 laitteesta Tapatalkilla
Mitä yhteistä on naisella ja Audilla?
No tietty se että Matxi puhuu paljon molemmista muttei saa kumpaakaan!!!
Tietääks kukaan voiko Passatin mittarinäkymälle tehdä mitään?