Nyt Paradise Lost: The Anatomy Of Melancholy, sit Theatres des Vampires: The Blackend Collection ja Neil Young and Crazy Horse: Sleeps With Angels
![]()
![]() |
![]() | |||||||
|
Nyt Paradise Lost: The Anatomy Of Melancholy, sit Theatres des Vampires: The Blackend Collection ja Neil Young and Crazy Horse: Sleeps With Angels
![]()
Rima kannattaa asettaa niin korkealle, että sen pystyy alittamaan kumartumatta.
"... Kellontarkkaa puuhaa niinku ripulin korjaaminen pieremällä." Mehe Rienarsuo
Nick Moss tylyttää livenä, Vittu. Sataa hunajaa.
Lepo vaan, Jerry on tässä!
Spotifyn käytön aloittamisen jälkeen tullu kuunneltua enempi musiikkia kuin koskaan.
Nyt hurahtanut Twilight Forceen.
Buscemi feat Assunta Mandaglio - Nite people
Sen verta Molokoa, että ei voi kuin tykätä.
Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.
Ja näin!
Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.
2.Maanantai - Mixet Tahdo Olla Munkaa (1994)
Klassikko ysäriltä. Kyllä eurodance on huikeutta.
Ekaa voisi kyllä sanoa samakasi kuin kalasteluksi järvessä että nappaanko onki vai ei sitten millään? Tokassa että onko profiittia yhtään bisnekselle ja sepäs joka aivan varmasti nyrppii jos ei mitään hyötyä kuten on saanut lukea paljon yrittäjien karusta arjesta.
Toimii myös silmin nautittuna videoversiona.
T: Nimimerkki Jjusban
Unohdettu klassikko:
The Hooters - Johnny B
T: Nimimerkki Jjusban
Jotain positiivista kaipasin, ja sitä myös sain: uutta Ghostia.
"Minä en polta siltoja, minä poltan saatana jokia." – Pasi "Brown Sugar" Vatanen (Pasila, jakso 59 "Urheilutoimittaja")
Nostalgisoin Formula One 98 -pelin OSTin tahdissa. Varsinkin tämä on ylitsevuotavaa parhautta. Voi niitä aikoja.
"Minä en polta siltoja, minä poltan saatana jokia." – Pasi "Brown Sugar" Vatanen (Pasila, jakso 59 "Urheilutoimittaja")
Neljä Ruusua: Hyvää yötä Bangkok.
Luukutan tätä levyä joka ikinen kevät. Yksi ehjimmistä kuunaan kuulemistani albumikokonaisuuksista.
Eilen oli Revontulessa tsekkaamassa ko. bändin ja uudelta levyltä Viimeinkin toimii tosi hyvin.
No tuli se Verikin.
Kultainen kotka vaanii viatonta sielua. Sukeltaa ja nappaa palan hylätyltä lautaselta.
Fool's Garden - Lemon Tree
Hankasalmella ?
Nyt Caravan: In the Land of Grey and Pink, sit Mountain: Climbing! ja Circle of Ouroborus: Unituli
![]()
"... Kellontarkkaa puuhaa niinku ripulin korjaaminen pieremällä." Mehe Rienarsuo
Tällä hetkellä tämä kuuntelussa. Perjantaina tulee uutta levyä kyseiseltä orkesterilta.
A Perfect Circle - So Long And Thanks For All The Fish
Viestiä on viimeksi muokannut Landshark; 18.04.2018 19:46. Syy: Linkin korjaus
Neljä Ruusua: Haloo.
No onhan tämäkin älyttömän kova albumi, mutta ei aivan yhtä tasalaatuinen ja kevätriemuinen kuin HYB. En ihan muistanutkaan, että levyllä on näin monta yksittäistä huippubiisiä (Tie ajatuksiin, Sun täytyy mennä, Matka on syvä, Juppihippipunkkari, Neuvostoliitto...)
Western Versions - Louisiana Coda
Inverted audion jakamista musiikkinytkytyksistä olen viime aikoina pitänyt eniten. Eipähän siinä, antaa soida.
Prince - Nothing Compares 2 U
https://www.soundi.fi/uutiset/prince...untele-taalta/On toki yleisesti tiedossa, että Sinead O’Connorin vuonna 1990 ikimuistoisesti ja menestyksekkäästi versioima Nothing Compares 2 U on Princen kirjoittama. Alun perin kappaleen julkaisi vuonna 1985 The Family -yhtye, yksi Princen 1980-luvun useista sivuprojekteista joissa hän ei itse ollut laulajana.
Ainoa virallisesti julkaistu Prince-versio kappaleesta on The Hits/B-Sides -kokoelmalta löytyvä liveversio, varsin komea sekin, mutta vasta nyt – lähes kaksi vuotta Princen kuoleman jälkeen – on vihdoin julkaistu myös Princen alkuperäinen studioversio vuodelta 1984.
Näin se vaan menee.
Parempi kuin alkup...eiku.