F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 10 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678910
Tulokset 361-387/387

Ketju: Iltapäivälehtien, Twitterin yms. "F1-uutiset ja huhut"

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Mitähän lie linkissä?

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Exclamation

Lainaa Alunperin kirjoittanut Pede Tarkastele viestiä
    Mitähän lie linkissä?
    Nikin mouhuamista!
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Senior Member Cmoney's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Nikin mouhuamista!
    Keuhkonsiirto-operaation (semmoinenkos sillä oli?) jälkeen?

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Bottas jäätyy hiljalleen.

Huomasitko? Raivostunut Max Verstappen hyökkäsi Esteban Oconin kimppuun, Valtteri Bottas reagoi suorastaan räikkösmäisesti!

Max Verstappenin ja Esteban Oconin tulikivenkatkuinen välienselvittely nousi Brasilian F1-kisan ykköspuheenaiheeksi.

Nuori hollantilainen paahtoi Red Bullillaan kisan johdossa, kunnes kierroksella ohitettava Ocon pilasi voittosaumat kolaroinnillaan. Ranskalainen ei malttanut päästää Verstappenia noin vain luikahtamaan ohitse, vaan kiilasi rajusti Verstappenin rinnalle mutkassa - tuhoisin seurauksin.

Verstappen spinnasi ulos, Red Bullista hajosi pohjalevy, ja voitto karkasi Lewis Hamiltonille. Nuorukainen raivosi talliradiossa ja toivoi kisanjälkeisessä haastattelussa, ettei törmäisi Oconiin enää saman päivän aikana.

Vaan törmäsipä kuitenkin. Punnitustiloissa nähty kohtaaminen tallentui tv-kuviin. Totaalisen tuohtunut Verstappen tönäisi Oconia rajusti useaan otteeseen. Tapahtumaa todistivat useat muutkin kuljettajat, muun muassa konfliktia aivan vierestä seurannut Valtteri Bottas.

Bottaksen reaktio, tai pikemminkin sen puuttuminen, on melkoisen hilpeää katseltavaa. Bottas ei reagoi tilanteeseen käytännössä mitenkään, vaan ainoastaan rapsuttaa kerralleen päätään. Häkellyttävä vähäeleisyys tuo kiistatta mieleen erään Kimi Räikkösen. Nyt lienee turvallista todeta, että F1-sarjassa taitaa olla toinenkin ”Jäämies”.

Registered User Mr Hindsight's Avatar

Question

Mistähän lie lainaus?
    Viestiä on viimeksi muokannut Mr Hindsight; 13.11.2018 15:43.

Registered User Mr Hindsight's Avatar
    mtvuutiset.fi 13.11.2018: Valtteri Bottas julkaisi hellyttävän koirakuvan – "Niin suloinen etten kestä"

Suloinen ja vaaraton. Vähän niin kuin Bottaskin.

Unsung User
    Sijainti
    At home
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mr Hindsight Tarkastele viestiä
    mtvuutiset.fi 13.11.2018: Valtteri Bottas julkaisi hellyttävän koirakuvan – "Niin suloinen etten kestä"

Suloinen ja vaaraton. Vähän niin kuin Bottaskin.
    Dalmatiankoira ei kyllä ole suloinen.

Hauska, mukava, uskollinen, ystävällinen, leikkisä kyllä, mutta ei suloinen.

Registered User Meloni's Avatar
    d_RngCdB.jpg

Valella tällä kaudella laukan kanssa vähän vaikeuksia.
    Viestiä on viimeksi muokannut Meloni; 26.11.2018 19:13.

Registered User
    Boltteri on kyllä F1:ssä kuin poni laukkakisoissa...

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Kimi kertaa Ferrari-uraansa.

Räikkösen motivaatiota on epäilty ja kritisoitu aina näihin päiviin saakka, mutta nykyisin hän osaa suhtautua puheisiin eri tavalla.

Kun toimittaja Will Buxton kysyi tämän kauden toiseksi viimeisen, Brasiliassa ajetun osakilpailun alla, minkälainen Räikkösen motivaatio on nyt, kun tämä palaa viiden Ferrari-vuoden jälkeen Sauberille, vastaus oli taattua, uudenlaista Räikköstä.

– Yhtä huono kuin aina ennenkin! Minulla on aina ongelmia sen kanssa. En taida saada sitä enää koskaan takaisin, sikäli kun minulla on sitä koskaan ollutkaan, suomalainen veisteli makean naurun saattelemana.
    https://www.iltalehti.fi/formulat/a/...d-a3c2afb9b55f

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Hamilton heitti pannut.

Viisinkertaiseksi F1-maailmanmestari pääsi yksityisissä testeissä Yamaha YZF-R1 -ratamoottoripyörän selkään lauantaina.

Crash.net-sivusto uutisoi, että Hamiltonin testipäivä ei sujunut ongelmitta, sillä hänen kerrotaan kaatuneen radan vitosmutkassa.

Formulakuski selvisi onnettomuudesta tiettävästi vahingoittumattomana. Pyörän kärsimiä vaurioita kuvaillaan pieniksi.

Britin mieltymys kaksipyöräisiin on tullut esille useaan otteeseen aikaisemminkin. Viime vuonna hänet valittiin moottoripyörämerkki MV Augustan lähettilääksi, jonka johdosta hänelle teetettiin oma erikoismalli.

Hamilton ajoi viimeksi Superbikea huhtikuussa yhdessä MotoGP-kuljettaja Cal Crutchlow’n kanssa Kaliforniassa järjestetyssä sponsoritapahtumassa.
    https://www.iltalehti.fi/formulat/a/...3-1a4751968a00

Half Blind, Full Throttle spotter90's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Vai, että Marcuksen olisi pitänyt jatkaa? Jätte bra.

Kimi Räikkösen Sauber-sopimus meni Ruotsissa tunteisiin? F1-toimittaja vihjasi sveitsiläistallin todella härskistä toiminnasta - ”Valtava skandaali, jos tämä tulisi julki”
    https://www.iltalehti.fi/formulat/a/...e-6e365dfdaedf

Registered User IsoAhven's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut spotter90 Tarkastele viestiä
    Vai, että Marcuksen olisi pitänyt jatkaa? Jätte bra.

https://www.iltalehti.fi/formulat/a/...e-6e365dfdaedf
    Joo naureskelin tuolle kans. On tietoa(skandaalista), mut ei sit voi kertoa Jätetään myös huomioimatta, että ko. kuski on vaa ollut paska koko f1-uransa edit: ainiinjoo, uran ennätyspisteet, mut junnu silti vie lähes kaikki tallin pisteet

edit2: mut ikävä kyllä näyttää suomalaistenkin kannalta huonolta lähitulevaisuudessa. Toivottavasti Bottas kasvattaa jättimäiset pallit tauolla. Kimi nyt on Kimi. Hän saa ajella Sauberilla, kunhan nyt tallikaverin päihittää. Ajava legenda siltikin. Näiden kahden jälkeen ei aida ihan heti olla ketään tulossa? Ellei joku tee Kimit ja pomppaa kerralla muutaman luokan yli.
    Viestiä on viimeksi muokannut IsoAhven; 07.12.2018 20:53.

Registered User
    Vauhti se Kimillä vaan kiihtyy...
    https://www.iltalehti.fi/formulat/a/...a-010a527ffbfe

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Kimihän on oikeasti pitänyt hauskaa Pietarissa, mitä Iltalehden jutun Twitter-viesteistä voi päätellä.

I am fabulous! ToXiCiTy's Avatar
    Sijainti
    Järvenpää
    Lainaa Alunperin kirjoittanut IsoAhven Tarkastele viestiä
    Joo naureskelin tuolle kans. On tietoa(skandaalista), mut ei sit voi kertoa Jätetään myös huomioimatta, että ko. kuski on vaa ollut paska koko f1-uransa edit: ainiinjoo, uran ennätyspisteet, mut junnu silti vie lähes kaikki tallin pisteet

edit2: mut ikävä kyllä näyttää suomalaistenkin kannalta huonolta lähitulevaisuudessa. Toivottavasti Bottas kasvattaa jättimäiset pallit tauolla. Kimi nyt on Kimi. Hän saa ajella Sauberilla, kunhan nyt tallikaverin päihittää. Ajava legenda siltikin. Näiden kahden jälkeen ei aida ihan heti olla ketään tulossa? Ellei joku tee Kimit ja pomppaa kerralla muutaman luokan yli.
    Kimi ajaa 2-vuotta ja lopettaa, koska Robinin koulu alkaa ja muuttavat suomeen sitten.
    Halls of justice painted green, money talking. Power wolves beset your door hear them stalking.Soon you'll please their appetite they devour. Hammer of justice crushes you overpower

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut ToXiCiTy Tarkastele viestiä
    Kimi ajaa 2-vuotta ja lopettaa, koska Robinin koulu alkaa ja muuttavat suomeen sitten.
    Eivät taatusti muuta Suomeen lopetti Kimi 2-vuoden päästä tai ei.

Registered User
    Valtterista sitten Suomen ensimmäinen FE-kuski jos käy kylmät parin vuoden kuluttua ykkösistä? Kun ei Heikkikään tajunnut mennä nousevaan luokkaan silloin kun varmasti olisi päässyt.

Registered User
    https://twitter.com/ShellMotorsport/...23068773400577

Ainakaan Kimin saama kortti ei herätä ylimääräistä huomioita. Perus ST1 käteisalennuskortti... magneetti juovalla tietysti alennukset on

Half Blind, Full Throttle spotter90's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Tämäkin uutinen laitettiin F1-osioon.

Kaikki eivät ilahtuneet Kansainvälisen autoliiton FIA:n päätöksestä määrätä Red Bull -kuljettaja Max Verstappen suorittamaan yhdyskuntapalvelustaan Formula E -sarjan Marokon osakilpailun kisatuomaristoon.
    https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/...98#gs.knEUd0K1

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Mick Schumacherin huhuillaan tekevän sopimusta Ferrarin kanssa Gazetto dello Sportin mukaan.

Registered User
    Eddie I ei pidä Sebiä yhtään minään https://www.autosport.com/f1/news/14...-onetrick-pony

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Häkkis-Mika pisti Instagramiin muutaman kuvan vuodelta 1993. Tekstiosuudessa mielenkiintoista tietoa.

f1mikahakkinen
    In 1993 we had unlimited testing and used about one engine per day (sometimes several). Therefore with 16 races and 2 cars it was not unusual for teams to use over 100 engines per season. During 1993 we raced Cosworth but also tested Lamborghini (Chrysler) V12.

Registered User
    Ilta-Sanomien tutkimus meni vähän pieleen.

https://www.is.fi/formula1/art-2000006031802.html
    HÖYNÄ: Ei tarvitse Räikkösen kun käydä kusella, niin jo siellä on seiskan toimittaja kirjoittamassa että Kimi heilui pisuaarin vieressä kulli kädessä, tekiköhän perhana vielä helikoptereita!

A-sijan Tuntija
    Sijainti
    Maalla
    No turha tuota on ihmetellä. Sehän on "Selvästi" Shellin uus pensa mikä on tehty Kimille. Siinä kun on lonkkua joukossa.

– Ferrarin polttoaine haisee ihan greippimehulta, Red Bullin tallipäällikkö Christian Horner ihmetteli.
    https://www.is.fi/formula1/art-2000006063045.html
    MotorSportti on kivaa, kun sen oikein oivaltaa. Forza Alfa Romeo. Forza ICEMAN.

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö