![]() |
![]() | |||||||
|
En taistele vastaan vaikka pitäisikin sillä ainoastaan häviäisin
Sä annoit kaiken mitä janosin vannoit aamenen mut joit rakkauden
Veikkaan, että Kimi maksaa naiselle jonkun pikkusumman, jotta homma saadaan päätökseen. Ei ole välttämättä Kiminkään etu, jos tulee jotain epämiellyttävää esille. Oikeuskortti Kimin suunnalta on vain tapa pienentää korvaussummaa.
Kimin juristiarmeija on ottanut kovimma keinot käyttöön ja ottaa suurimman mahdollisen rikosen nimikkeeksi. Todellisuudessa voidaan katsoa esimerkiksi sopimusyritykseksi ilman Räikkösen suostumusta asiaan. Nainen voidaan katsoa täysin syyttömäksi, vaikka on vaatinut rahaa.
Kun mitään konkreettista tietoa asiasta ei ole, vain spekulaatioita.
Edelleenkään en jaksa uskoa, että kukaan tuollaista keksii. Todellisuudessa on naisen tapa saada rahaa me too-hengessä, koska kokee tullakseen loukatuksi. Ilman me too -kampanjaa, nainen tuskin muistaisi koko tapahtumaa.
Viestiä on viimeksi muokannut F1-fani82; 11.06.2018 00:33.
Ei rahan pyytäminen ole automaattisesti kiristämistä. Voidaan esittää paperi, jossa syytetä ei nosteta tiettyä rahasummaa vastaan. Rikoksia voi todellakin sopia rahalla eikä se automaattisesti täytä kiristämistä. Tietysti jos tuo nainen pyytää hurjat summat tai muuten laulaa medialle yms, sehän on kiristämistä.
Ei se ole summasta kiinni. Jos pyytää vastinetta sille, että pysyy hiljaa, on jo kiristämistä.
Pullakahvien vaatiminen riittää täyttämään kriteriat rikokseen.Rikoslain mukaan kiristys on rikos. Kiristys tarkoittaa sitä, että joku pakottaa toisen luopumaan sellaisesta taloudellisesta edusta, johon kiristäjällä ei ole oikeutta. Kiristäminen tapahtuu uhkaamalla.
Kiristysuhkaus voi käsittää mitä tahansa edellyttäen, että uhkauksen toteuttamisella olisi uhrin näkökulmasta kielteisiä seurauksia. Siten tekijän ei tarvitse uhata uhria rikoksen tekemisellä, vaan kiristyksestä on kysymys myös tilanteessa, jossa uhria uhataan täysin laillisen teon toteuttamisella esimerkiksi rikosilmoituksen tekemisellä. Uhkaus saatetaan kohdistaa myös toiseen henkilöön kuin siihen, jolle uhkauksen toteuttamisesta aiheutuisi vahinkoa. Olennaista on, että uhkaus saa uhrin luopumaan jostakin taloudellisesta edusta. Taloudellisella edulla tarkoitetaan yleensä rahaa. Kiristämällä on kuitenkin mahdollista pakottaa uhri luopumaan myös esineistä tai pakottaa uhri suostumaan epäedulliseen sopimukseen.
En taistele vastaan vaikka pitäisikin sillä ainoastaan häviäisin
Sä annoit kaiken mitä janosin vannoit aamenen mut joit rakkauden
Onhan se Räikkösen etu, että asia käsitellään oikeuslaitoksen kautta, vaikka tissiä olisi kosketettukin. Jos tuollaiseen "minä maksan ja sinä vaikenet" -tyyppiseen diiliin suostuisi niin eihän se olisi välttämättä mikään tae sille, etteikö nainen voisi viedä asiaa vielä oikeuteen tai vaikka kiristää vielä lisää rahaa. Nyt kun asiaan saadaan oikeuden päätös, ei naisen leiristä tällaiseen oikein voida sen jälkeen enää ryhtyä.
Näin on. Eikä tuossa muuta ole, kuin julkisuuden ja rahan makua. En aliarvioi kenenkään kärsimyksiä tai traumoja, mutta tuollaisista Suomessa saa joitain satasia tai ykköstuhansia, mikä on mielestäni aivan kohtuullinen korvaus kärsimyksiin nähden. Varsinkin ottaen huomioon naisen uran ja motiivit.
Taisi selvitä syy Räikkösen hitauteen... mies taisikin olla katsomon puolella:
https://youtu.be/5G9XmOhhzKU (kohta 0:42)
(Viittaus siis viimevuotiseen: https://youtu.be/epD-QJFeSDk)
^ Ai kiitos, ilman ääniä vahtasin![]()
Minttu suolasi Hämiksen Instassa. Käski itkupillit balettiin!
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
Baletista varmaan kaikille ensin tulee mieleen kuinka ne riinat käpöttelee niiden miestanssijoiden stondiskuomujen päällä. Ja perinteisestihän oletaan miestanssijoiden olevan sitä mosse-osastoa.
Ferrarin Instagram postaukset alkavat mukavasti täyttymään #letkimirace aihetunnisteista.
Oli Kimi Vettelin ulosajopaikassa kysynyt Sebilta, että 'Sinnekö sulla oli kiire?'. Komppanian hevosmiehet kertoi.
Alonso kuulemma hamuaisi Ferrarin(=Kimin) paikkaa kun alkaa olla liian kypsä mäkkiin.
"There's nothing wrong with the car except that it's on fire.' " - Murray Walker
Ihan samoja juttuja sanottiin sillon ennen Kimin edellistä Ferrarisiirtoa. Että Alonso ei varmasti sallisi toisen huippukuskin palkkaamista ja pystyisi tämän estämään, mutta niin vain Kimi sinne palkattiin.. En usko, että kuskeilla on oikeasti niin paljon sananvaltaa noihin valintoihin kuin mitä välillä kuvitellaan.
Silti kyllä Alonson paluu Ferrarille tässä vaiheessa tuntuisi aika kaukaa haetulta, ei toki mahdotonta..
Kyllä, juurikin näin. Samoin puhutaan Alonson älyttömistä ilmapiirin myrkyttämistaidoista. Miksi Alonso on palannut McLarenille ja Renaultille, jos on kovakin myrkyttämään ilmapiiriä. Varsinkin paluu Dennisin aikana McLarenille on kova juttu, kun ottaa huomioon Dennisin periaattellisuuden.
Viestiä on viimeksi muokannut F1-fani82; 26.07.2018 10:25.
Tosin moottoriurheilun yleiskentän kannalta olisi sääli jos Alonso menisi Ferrarille, ennemmin Indyyn/WEC:iin yms.
Rima kannattaa asettaa niin korkealle, että sen pystyy alittamaan kumartumatta.
"... Kellontarkkaa puuhaa niinku ripulin korjaaminen pieremällä." Mehe Rienarsuo
Eipä ole Alonso vuoden 2007 jälkeen ajanut tallissa, jossa olisi hänen tasolla oleva tallikaveri, ja kaikki varmasti muistaa, miten tulloin kävi. Ihan älytön ajatus ottaa takaisin Ferrarille Vettelin tallilaveriksi.
"Ultimately, the car was a carrot." -Adrian Sutil
Se on aina vähän miten näitä katsoo.. Alonso on tuon 2007 vuoden jälkeen ajanut mm. kahta eri maailmanmestaria vastaan, eikä ole tainnut olla varsinaisesti lähelläkään tallikaverille häviämistä. Aika harvalla voi ainakaan sanoa olevan kovempia näyttöjä tallikaverivertailussa antaa.
Viestiä on viimeksi muokannut ouzei; 26.07.2018 16:40.
En tarkoittanutkaan vähätellä Alonsoa, siksihän mm. Kimi ja Button ei ole Alonson tasolle yltänyt, kun on niin kova kuski. Hamiltonia vastaan viimeksi oli tasaista ja silloin petti tallin yhteishenki täysin. Vettel kuitenkin olisi selvästi kovin tallikaveri yli kymmeneen vuoteen enkä tiedä, kestäisikö Alonso vieläkään tallikaverille häviämistä.
"Ultimately, the car was a carrot." -Adrian Sutil
Uusimmassa Kimin insta storiessa Kimi ja Robin ovat terassilla ja Robin puhuu englantia. Osaakohan hän ollenkaan Suomea vai kaksikielisenäkö mennään? Eipähän ainakaan tarvitse rallienglannista valittaa jos Formuloihin joku päivä tiensä raivaa...
Olen yllättynyt, ettei Kimin pizzanpaistaminen ole etusivunuutinen Iltapuluissa.![]()
Jaahas Iltalehti täyttyy Kimi kirjan pätkistä.
Aika hulivili armeijassa.![]()