F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 34 / 34 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2425262728293031323334
Tulokset 1 321-1 352/1352

Ketju: Änärin/Koharin Vapaan Liveseuranta

Oman elämänsä Sutil Fagerholm's Avatar
    Sijainti
    Semminki
    Eipäs nyt aleta sotkemaan hyvään fanitukseen mitään jonninjoutavia faktoja.
    Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban

Registered User juoksia's Avatar
    Tein virheen kuin Antsa pyyhkeen kotiin unohtaessaan.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut lfb Tarkastele viestiä
    Voisi olla, jos Stastny ei olisi allekirjoittanut kolmivuotista sopimusta Vegasiin. Joku toinen sentteri pitäisi siis saada ruokkimaan Lainetta tasakentällisin.
    Nyt täytyy kuunnella, mennä ja huudella, päivät on toisissaan kii. Kärsiä, kaivata, taas muita vaivata, kadota jäljettömiin
    Tie tuttu kulkea, on tämä julkea, taas pääsin päähänsä sen. Vaihtuvat talot ja autiot salot, mä kadotin rakkauden.

User JoneZi's Avatar
    Joku toinen sentteri pitäisi siis saada ruokkimaan Lainetta tasakentällisin.
    Roslovic tai Scheifele. Littlen viereen Lainetta on ihan turha enää laittaa.

Flavio lfb's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut JoneZi Tarkastele viestiä
    Roslovic tai Scheifele. Littlen viereen Lainetta on ihan turha enää laittaa.
    Maurice ei selvästikään tykkää laittaa Scheifelea ja Lainetta samaan ketjuun tasakentällisin. Varmaan toivoo saavansa tehoja jaettua kentällisten kesken. Laine tarvitsisi ainakin tässä vaiheessa uraa vierelleen hyvän pelintekijän ollaakseen mahdollisimman tehokas. Roslovic tuskin on mikään ratkaisu. Winnipegillä on ilmeisesti palkkakaton kanssa Masonin kauppaamisen jälkeenkin aika tiukkaa, kun Stastny lähti lukemani perusteella muualle rahan takia. Sopivan pelintekijän löytäminen voi olla hankalaa tässä tilanteessa.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Filppula ja Komarov sitten Islanderssiin.
    Nyt täytyy kuunnella, mennä ja huudella, päivät on toisissaan kii. Kärsiä, kaivata, taas muita vaivata, kadota jäljettömiin
    Tie tuttu kulkea, on tämä julkea, taas pääsin päähänsä sen. Vaihtuvat talot ja autiot salot, mä kadotin rakkauden.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Leonidin soppari 4:elivuotinen!

User JoneZi's Avatar
    Maurice ei selvästikään tykkää laittaa Scheifelea ja Lainetta samaan ketjuun tasakentällisin. Varmaan toivoo saavansa tehoja jaettua kentällisten kesken. Laine tarvitsisi ainakin tässä vaiheessa uraa vierelleen hyvän pelintekijän ollaakseen mahdollisimman tehokas. Roslovic tuskin on mikään ratkaisu. Winnipegillä on ilmeisesti palkkakaton kanssa Masonin kauppaamisen jälkeenkin aika tiukkaa, kun Stastny lähti lukemani perusteella muualle rahan takia. Sopivan pelintekijän löytäminen voi olla hankalaa tässä tilanteessa.
    Niin hyvin kuin Connor-Scheifele-Wheeler toimikin, niin se on melkein pakko rikkoa, että Jets saa kaksi toimivaa kärkiketjua. Tietysti Laineellakin on oma vastuunsa parantaa esimerkiksi luistelua, että pärjää paremmin tasakentällisin.

Saa nähdä pelaako Vesalainen ensi kaudella Jetsissä.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Kotkaniemikin teki tulokassopimuksensa.

Absent Member Tsuhna's Avatar
    Sijainti
    Toisaalla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Hartsa76 Tarkastele viestiä
    Sinulle on tainnut lipsahtaa pieni virhe Rasmus Kuparin pelipaikkaan, koska hän on todellisuudessa keskushyökkääjä.
    No kyllä joo nähtävästi näin kävi.. käsi ylös virheen merkiksi o/
    Varaustilaisuudessakin joukkueet ilmoittavat varaavansa pelaajan siitä seurasta, jossa pelaaja varaushetkellä pelaa. Oikeaa kasvattajaseuraa ei mainita missään, syntymäpaikka sentään käy ilmi. Tuo on systeeminä yksinkertaisempi ja tiettyjen NHL:n sääntöjenkin takia selkeämpi.

Missään ei edes taida olla määritelty, mikä ylipäänsä on kasvattajaseura. Onko se seura, jossa pelaaja on skidinä aloittanut harrastuksensa vai seura, jossa pelaaja on pelannut tietyn ikäisenä tai suurimman osan junioripeleistään tms. Sikäli Suomenkin uutisointi on ihan linjassa.
    Kuparin osalta aloittanut Titaaneissa ja suurimman osan junnuna pelannut Titaaneissa. Kärpät tulee kyseeseen vasta varaushetkellä.
    Mutta oli miten oli, niissä amerikkalaisissa varauspäivän uutisoinneissa mitä luin Kuparin kohdalla kyllä luki hyvin selkeällä englantisuomella "Youth team: Titaanit", kun taas kotimaan toimittelijat jauhoivat vain Kräpistä. Mistä siis otin vähän pulttia..

Enkä kyllä itse asiassa ota taka-askelia. Kunnia edelleen kuuluu sinne mihin se kuuluu. Tässä tapauksessa Titaaneille. Ni.
    In the end, there was silence

Flavio lfb's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Tsuhna Tarkastele viestiä
    Kuparin osalta aloittanut Titaaneissa ja suurimman osan junnuna pelannut Titaaneissa. Kärpät tulee kyseeseen vasta varaushetkellä.
    Mutta oli miten oli, niissä amerikkalaisissa varauspäivän uutisoinneissa mitä luin Kuparin kohdalla kyllä luki hyvin selkeällä englantisuomella "Youth team: Titaanit", kun taas kotimaan toimittelijat jauhoivat vain Kräpistä. Mistä siis otin vähän pulttia..

Enkä kyllä itse asiassa ota taka-askelia. Kunnia edelleen kuuluu sinne mihin se kuuluu. Tässä tapauksessa Titaaneille. Ni.
    Kuparin tapauksessahan tilanne on siis hyvinkin selvä, Titaanien mies. Ja hyvä homma, että Amerikassa mainitsevat junnujoukkueenkin. En ole suuremmin muun median kuin Jatkoajan uutisointia varausasioissa seurannut.

En ole suuremmin muun median kuin Jatkoajan uutisointia varausasioissa seurannut.
    Eikä kannatakaan. Parhaan tiedon saa tältä palstalta meiziltä. Tuo äskeinen Stastnyn kauppa oli työtapaturma.

Hiljaista on näin kesäkaudella on ollut vähän tyhjä olo mutta jotain pientä änäriuutisointia on kuitenkin ollut:

- Voihan se olla, että tuon ikäsiä voi pelottaa. Pyrin tekemään kavereille hyvää mieltä, eli annoin ottaa kuvia ja annoin nimmareita. Tai jos heillä oli kysyttävää, niin puhuin heidän kanssa, Laine kertoi Iltalehdelle lauantaina Helsingissä pelatussa tenniksen Bermuda-turnauksessa.

- Koitin oman roolini hoitaa. Se on yleensä minun juttu.

Registered User

Lightbulb

John Tavares on tehnyt 7 vuoden sopimuksen Torontoon. Palkka ei ole vielä tiedossa. Maple Leafsilla on kova hyökkäys, jos ketään ei kaupata esimerkiksi puolustajaan.
    Nylander, Matthews ja tuo Tavares on se ydinkolmikko, josta Toronto saa nauttia. Kohta voi Stanley Cup tulla Maple Leafsille.

Flavio lfb's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Trullinkaasu Tarkastele viestiä
    Nylander, Matthews ja tuo Tavares on se ydinkolmikko, josta Toronto saa nauttia. Kohta voi Stanley Cup tulla Maple Leafsille.
    Toronton täytynee luopua jostakusta nuoresta hyökkääjästä kun tulokassopimukset loppuvat. Voi olla, että Maple Leafs joutuu tekemään valinnan Nylanderin ja Marnerin välillä, joista kuvittelisin Marnerin jäävän. Puolustus vaatii vielä vahvistusta, mutta Toronto on ehdottomasti tosissaan Cupin perässä tulevina vuosina.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Pate kaipaa jo ”Jounia”.

User JoneZi's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Pate kaipaa jo ”Jounia”.
    Olen otettu.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut JoneZi Tarkastele viestiä
    Olen otettu.
    Sama.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Saros jatkaa Nashvillessä 3 vuoden kontrahdin kera.

Mikähän siellä on suunnitelma? Pitkäkö on Rinteen sopimus? Edith... näköjään vuosi jäljellä.

User JoneZi's Avatar
    Ensi kaudella ei pitäisi Laineen räjähtävyys rajoittua pelkkään laukaukseen.

Treeni puree! Patrik Laine kesäharjoittelun painotuksista: "Sen olen saanut parempaan kuosiin"

Jääkiekkoliiga NHL:ssä Winnipeg Jetsiä edustava Patrik Laine valmistautuu parhaillaan uransa kolmanteen kauteen rapakon takana. Viime kaudella 44 maalia Jetsille iskenyt Laine on harjoitellut jälleen kesän Turussa, valmentajagurun Hannu Rautalan opeissa.

Laineen mukaan hänen kesän harjoitteluohjelma on ollut hyvin monipuolinen. Mukaan on mahtunut niin perinteistä fysiikkatreeniä punttisalilla, salibandyn, tenniksen ja sulkapallon pelaamista sekä eri nopeusharjoitteita.

– Tuossa on ollut hyvä setti koossa. On tullut tehtyä paljon kaikkea, Laine sanoo MTV Sportille.

Laineen mukaan tarkoitusperältään hänen kesäharjoittelu on ollut hyvin kokonaisvaltaista. Yhdessä asiassa 20-vuotias hyökkääjä on kuitenkin hakenut selkeää petrausta.

– Vielä enemmän on haettu sellaista räjähtävyyttä ja nopeutta. Sen takia olen ottanut vähän enemmän nopeustreenejä ja keskittynyt sellaiseen sähäkkyyteen.

– Aika paljon on tullut juostua 20 metrin matkaa kelkkojen kanssa. Siinä on huomannut, että se lähtee räväkämmin. Ei sen juoksumatkan tarvitse olla pitkä, vaan ne ensimmäiset askeleet ovat ne tärkeimmät. Sen olen saanut parempaan kuosiin, mitä se on ollut aikaisempina vuosina, Laine näkee.

– Kyllä tässä tekemistä on vielä, maalitykki heittää fyysiseen harjoitteluun liittyen.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Kova hankinta Naitsilta.

Jääkiekkoseura Montreal Canadiensissa kymmenen vuotta NHL:ää pelannut amerikkalaishyökkääjä Max Pacioretty siirtyy ensi kaudeksi Las Vegasiin.

Montreal saa 29-vuotiaasta Paciorettysta vaihtokaupassa slovakialaishyökkääjä Tomas Tatarin sekä hyökkääjä Nick Suzukin, jonka Vegas varasi viime kesänä avauskierroksella.

Pacioretty on pelannut Montrealissa 625 NHL-ottelua, joissa hän on tehnyt 226 maalia ja syöttänyt 222 osumaa.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Jussi Jokiselle try out Red Wingsiin.

Registered User
    Oliko se juuri Pasi Nurminen joka näytti suomalaisille,et myös suomalainen maalivahti voi pärjätä NHL:ssä?

Vai oliko se Myllys??

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Erik Karlsson San Jose Sharksiin!

Registered User
    Erik Karlsson San Jose Sharksiin!
    No on Ruotsilla ollu sentään Karlssonin lisäks Kronwall ja Lidström ihan v*itun hyviä pelaajia!

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Dzekoo Tarkastele viestiä
    No on Ruotsilla ollu sentään Karlssonin lisäks Kronwall ja Lidström ihan v*itun hyviä pelaajia!
    Mikähän kirjain on korvattu *-merkillä?

Taitaa Ruotsilla olla vähän enämpikin hirmu hyviä pelaajia. Vaikka Sundin, Forsberg, King-Henrik, Nylander, ...

Registered User

Taitaa Ruotsilla olla vähän enämpikin hirmu hyviä pelaajia. Vaikka Sundin, Forsberg, King-Henrik, Nylander, ...
    Kuka nyt "Suomentappaja" Sundinia ihailee?En minä ainakaan!

No Forsberg oli hyvä..

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Dzekoo Tarkastele viestiä
    Kuka nyt "Suomentappaja" Sundinia ihailee?En minä ainakaan!

No Forsberg oli hyvä..
    Kuka on ihailusta edes maininnut mitään?

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lyhyt oli pesti. Bertrand ei vielä saanut monoa.

Julius Junttilan KHL-sopimus purettu

Jääkiekon KHL:ssä pelaava Sibir
    Novosibirsk kertoo verkkosivujensa
    lyhyessä tiedotteessa, että seura on
    purkanut Julius Junttilan sopimuksen
    yhteisymmärryksessä pelaajan kanssa.

Junttila siirtyi venäläisseuraan täksi
    kaudeksi ja ehti pelata viidessä KHL:n
    runkosarjan ottelussa. Huippuhyökkääjän
    saldo noissa otteluissa oli 0+0 ja
    tehotilasto -2.

Viime kaudella Junttila oli SM-liigan
    arvokkain pelaaja niin runkosarjassa
    kuin pudotuspeleissä.

Sibir on hävinnyt kaikki viisi peliään.

Olivier Bocques Fan Club

Jos verrataan vaikka Hockey Hall of Fameen valittuja pelaajia, niin Ruotsi johtaa Suomea 4-2. Salming, Sundin, Forsberg, Lidström vs. Kurri, Selänne. Aktiivipelaajien osalta on pääosin liian aikaista sanoa, tuleeko valituksi.
    HWNSNBM

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Bleu Tarkastele viestiä
    Jos verrataan vaikka Hockey Hall of Fameen valittuja pelaajia, niin Ruotsi johtaa Suomea 4-2. Salming, Sundin, Forsberg, Lidström vs. Kurri, Selänne. Aktiivipelaajien osalta on pääosin liian aikaista sanoa, tuleeko valituksi.
    Näin on. En mä mitään Hall of famea tarkoittanutkaan, vaan muutaman ruottalaisen jotka tuli mieleen.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Sasha Panthersien Capuksi.

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö